-
http://www.madata.gr/epikairotita/economy/219340.html
Αν κατάλαβα καλά, δεν θα είναι χρέωση σε ετήσια βάση αλλά κάποιο τέλος ακινησίας όταν θα πας να τις καταθέσεις.
-
Δεν καταλαβαίνω γιατι όλοι αυτοί που τους έχουν ανατεθεί τέτοιες αρμοδιότητες προσπαθούν να ανακαλύψουν τον τροχό.
Λέει το άρθρο ότι η κυβέρνηση είναι προβληματισμένη από τις τόσες χιλιάδες πινακίδες που έχουν κατατεθεί, και τι λύση βρίσκει; Να χρεώσει την ακινησία. Τιμωρία δηλαδή, μία πολύ συνηθισμένη τακτική. Μετά αναρωτιούνται γιατί ο Έλληνας ψάχνει τρόπους να γλυτώνει από τα όποια εισπρακτικά μέτρα του επιβάλλονται.
Αν όμως πχ μπορούσες να πληρώσεις τέλη για 3-6-9 ή 12 μήνες, όπως σε τόσες άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, τότε να δεις πως θα ανέβαιναν τα έσοδα. Σε κανέναν ιδιοκτήτη δεν είναι ευχάριστο να βλέπει το αυτοκίνητο του να σαπίζει κάτω από το σπίτι. Ακόμα και για τρεις μήνες να έβγαινε στο δρόμο, και στο συνεργείο θα πήγαινε, και βενζίνη θα κατανάλωνε και διόδια θα πλήρωνε, και πολλά άλλα, οπότε πολλαπλά τα οφέλη. -
Θα ηθελα να μας πει καποιος δικηγορος, ποσα συνταγματικα δικαιωματα καταπατα το συγκεκριμενο μετρο (...αν περασει...)
Δεν το βλεπω να περναει παντως.Το αρθρο λεει οτι οτι κατατεθηκαν 745000 (!) πινακιδες τα τελευταια 3 χρονια.
Αν το ελληνικο δημοσιο δεν ηταν τοσο στενοκεφαλο, σκεψου ποσα χρηματα θα ειχε εισπραξει παραπανω απο τελη κυκλοφοριας, αν το σημε ηταν πιο φθηνο και δεν ισχυαν αυτα τα ηλιθια τεκμηρια & οι φοροι πολυτελειας. -
Διαψευθηκε απο το υπουργειο οικονομικων η ειδηση
-
Ένα αυτοκίνητο με πινακίδες που έχουν διαγραφεί υπάρχει τρόπος να αποκτήσει πάλι πινακίδες; Πρόκειται για μοντέλο του '65 αν παίζει ρόλο...
-
Ο χρήστης Tirnavos έγραψε:
Ένα αυτοκίνητο με πινακίδες που έχουν διαγραφεί υπάρχει τρόπος να αποκτήσει πάλι πινακίδες; Πρόκειται για μοντέλο του '65 αν παίζει ρόλο...Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν προβλέπεται επαναταξινόμηση αποχαρακτηρισμένου οχήματος.
(Το καταργήσανε πριν από λίγα χρόνια)
Ιστορικού οχήματος πινακίδες μόνο αν σε ενδιαφέρει. -
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Παίδες με την ιστορία της ΕΟΟΕ και του δικαστηρίου τι έγινε? Φίλος από λέσχη της ΕΟΟΕ (μέσα στα πράγματα) μου είπε ότι έγινε το δικαστήριο και το έχασε η ΕΟΟΕ. Από την άλλη δεν μπορώ να βρω ανακοινώσεις που να αφορούν το θέμα, ή να επαληθεύσω έστω την πληροφορία που έχω.Επειδή έχω μερικούς φίλους που έχουν στα αυτοκίνητα τους ΕΟΟΕ πινακίδες, μπορεί όποιος ξέρει να μας ενημερώσει, ώστε να δούμε τι θα κάνουμε?
αν μάθεις, πες μας κι εμάς να ξέρουμε
-
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
Ένα αυτοκίνητο με πινακίδες που έχουν διαγραφεί υπάρχει τρόπος να αποκτήσει πάλι πινακίδες; Πρόκειται για μοντέλο του '65 αν παίζει ρόλο...
Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν προβλέπεται επαναταξινόμηση αποχαρακτηρισμένου οχήματος.
(Το καταργήσανε πριν από λίγα χρόνια)
Ιστορικού οχήματος πινακίδες μόνο αν σε ενδιαφέρει.λογικα αυτη η αρκουδολαμογια μπορει να γινει...
πουλας το αμαξι σε Αλβανο μαντρα στην Αλβανια ως σκραπ.
αυτος δεν θα εχει προβλημα να το κανει με αλβανικες πινακιδες.
στο πουλαει πισω και το επαναεισαγεις με νομιμα κανονικα τιμολογια.
πες κοστος 100 ευρω. θα φορολογηθεις λοιπον κανονικα με αξια αυτοκινητου ψιχουλα.
και θα εχεις δυνατοτητα πλεον νομιμοτατα να ξαναβγαλεις ελληνικες πινακιδες. -
Κατά την ταξινόμηση οχήματος, το τέλος υπολογίζεται είτε με βάση το τιμολόγιο, είτε με βάση την λίστα εργοστασιακών τιμών που διαθέτει το τελωνείο. Όπως είναι φυσικό γίνεται χρήση της μεγαλύτερης τιμής. Οπότε και 1 ευρώ να σου κόψει τιμολόγιο ο Αλβανός, του τελωνείου δεν του καίγεται καρφί. Βέβαια, για παλιά οχήματα χαμηλού σχετικά κυβισμού, λόγω του συντελεστή παλαιότητος του τέλος ταξινόμησης κειμένεται σε λογικά επίπεδα.
-
αρνουμαι να συμμετεχω σε μια τετοια συζητηση, αλλα παραλληλα αρνουμαι να την παρακολουθω και απαθης
μηπως να ξανασκεφτοσασταν ολα οσα πιο πανω γραψατε?
-
Ελληνας χωρις κομπινα κλπ κλπ αγαπητε μου ΚαπαΠι.
-
cosmo mike η οποιος αλλος ξερει
Τι κοστος εχει η αλλαγη πινακιδας σε καρτα fiva ???
-
Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
Κατά την ταξινόμηση οχήματος, το τέλος υπολογίζεται είτε με βάση το τιμολόγιο, είτε με βάση την λίστα εργοστασιακών τιμών που διαθέτει το τελωνείο. Όπως είναι φυσικό γίνεται χρήση της μεγαλύτερης τιμής. Οπότε και 1 ευρώ να σου κόψει τιμολόγιο ο Αλβανός, του τελωνείου δεν του καίγεται καρφί. Βέβαια, για παλιά οχήματα χαμηλού σχετικά κυβισμού, λόγω του συντελεστή παλαιότητος του τέλος ταξινόμησης κειμένεται σε λογικά επίπεδα.δηλαδη δεν ανοιγουν το autotriti οπως κανουν οι ασφαλιστες;;
εαν βρεις πχ ενα παλιο αυτοκινητο πχ σε ενα ρεμα (οπως βρηκε ο Χαραγκιωνης στο Βοτανικο) και απο το πουθενα το κανεις 'αμαξι' δεν υπαρχει νομιμος τροπος να το κυκλοφορησειις περα του να βγαλεις ιστορικες;;
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
Ελληνας χωρις κομπινα κλπ κλπ αγαπητε μου ΚαπαΠι.εγω παντως αρκουδολαμογια την χαρακτηρισα και νιπτω τας χειρας μου...
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
Κατά την ταξινόμηση οχήματος, το τέλος υπολογίζεται είτε με βάση το τιμολόγιο, είτε με βάση την λίστα εργοστασιακών τιμών που διαθέτει το τελωνείο. Όπως είναι φυσικό γίνεται χρήση της μεγαλύτερης τιμής. Οπότε και 1 ευρώ να σου κόψει τιμολόγιο ο Αλβανός, του τελωνείου δεν του καίγεται καρφί. Βέβαια, για παλιά οχήματα χαμηλού σχετικά κυβισμού, λόγω του συντελεστή παλαιότητος του τέλος ταξινόμησης κειμένεται σε λογικά επίπεδα.
δηλαδη δεν ανοιγουν το autotriti οπως κανουν οι ασφαλιστες;;
εαν βρεις πχ ενα παλιο αυτοκινητο πχ σε ενα ρεμα (οπως βρηκε ο Χαραγκιωνης στο Βοτανικο) και απο το πουθενα το κανεις 'αμαξι' δεν υπαρχει νομιμος τροπος να το κυκλοφορησειις περα του να βγαλεις ιστορικες;;
Ποιο αμάξι του Χαραγκιώνη λες ότι βρήκε στο Βοτανικό πεταμένο?
Το μόνο που ταιριάζει κάπως είναι μία Lincoln που ήταν πεταμένη πίσω από το εργοστάσιο του FIX στην όχθη του Ιλισσού. Όλα τα παραπάνω βέβαια σύμφωνα με την ταμπέλα στο μουσείο. Και το αμάξι 'σώθηκε' αρχικά από την Auto Memos (που από ότι έχω καταλάβει από το μουσείο, αλλά και από γραφώμενα, πρέπει να είχε μαζέψει διαμάντια. Γιατί πουλήθηκαν όμως?), η οποία την ανακατασκεύασε κιόλας. Παρόλα αυτά δεν γνωρίζω το κατά πόσο ήταν 'νομίμη' η απόκτηση της. Αυτό που ξέρω, και το έχουμε συζητήσει πολλάκις, είναι ότι καλώς ή κακώς δεν είναι νόμιμο το να 'σηκώσεις' ένα αμάξι, και σίγουρα δεν μπορείς να εκδόσεις κανονικές πινακίδες. Ούτε και ιστορικές κανονικά. -
μπραβο, αυτο ελεγα.
δεν θυμομουν οτι ανηκε στην ΜΕΜΟΣ πρωτα.δεν ξερω ποσο σχετικο ειναι, αλλα οταν πηγαν οι Αμερικανοι στο Αφγανισταν ειχαν βρει πεταμενα σε μαντρα δυο τανκ του πρωτου παγκοσμιου και τα σηκωσαν, χωρις να δικαιολογηθει οτι ηταν λαφυρα πολεμου.
με την ιδια αντιστροφη λογικη-που μπορει και να εχω λαθος-πρεπει να γυρισουμε το στουκα και το ju-52 του Μουσειου της Π.Α πισω στην Γερμανια..ας κρατησουμε το γεγονος.
ΔΕΝ μπορεις να επαναχαρακτηρισεις ενα οχημα και ΔΕΝ μπορεις να το 'απαλλοτριωσεις'....
-
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
cosmo mike η οποιος αλλος ξερειΤι κοστος εχει η αλλαγη πινακιδας σε καρτα fiva ???
Αν ρωτας για μεταβιβαση σε νεο ιδιοκτητη:
Αν βγαλεις νεα καρτα Fiva διαρκειας 10 ετων κανεις τη διαδικασια απο την αρχη και πληρωνεις 60 ευρω.
Αν μεταφερεις ισχυουσα καρτα FIVA σε αλλο ονομα τοτε η μεταφορα ειναι πιο απλη και κοστιζει 45 ευρω αλλα η νεα καρτα ισχυει μεχρι τη ληξη της προηγουμενης.
Οι πινακιδες ή παραμενουν οι ιδιες (αν το ζητησει ο νεος ιδιοκτητης) ή εκδιδονται νεες αλλα σε καθε περιπτωση πληρωνεις 100 ευρω και ισχυουν για οσο εχεις το αυτοκινητο στην κατοχη σου.Αν τωρα ρωτας όμως για αντικατασταση των παλιων πινακιδων με νεου τυπου (αναγλυφες) τοτε αυτο κοστιζει 30 ευρω.
-
θελω να αλλαξω τις πινακιδες του υπουργειου λογο φθορας
Εχω καρτα φιβα που αναγραφει την πινακιδα και αρα θα χρειαστει να την αλλαξω ,αυτο ποσο κοστιζει?
Το αμαξι δεν εχει ιστορικες πινακιδες -
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
θελω να αλλαξω τις πινακιδες του υπουργειου λογο φθορας
Εχω καρτα φιβα που αναγραφει την πινακιδα και αρα θα χρειαστει να την αλλαξω ,αυτο ποσο κοστιζει?
Το αμαξι δεν εχει ιστορικες πινακιδεςΜήπως επιδέχονται επιδιόρθωση οι υπάρχουσες πινακίδες;
Είχα φτιάξει μια φορά πολύ στραπατσαρισμένες πινακίδες με σήμα Βασίλειου της Ελλάδος.
Είχαν βγει καλές με μόνη διαφορά το λευκό φόντο που ήταν απλό λευκό χωρίς την ανακλαστικότητα που έχει η γνήσια βαφή.
Ειδικά αν είναι παλιές ίσως να αξίζει τον κόπο. -
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
μπραβο, αυτο ελεγα.
δεν θυμομουν οτι ανηκε στην ΜΕΜΟΣ πρωτα.δεν ξερω ποσο σχετικο ειναι, αλλα οταν πηγαν οι Αμερικανοι στο Αφγανισταν ειχαν βρει πεταμενα σε μαντρα δυο τανκ του πρωτου παγκοσμιου και τα σηκωσαν, χωρις να δικαιολογηθει οτι ηταν λαφυρα πολεμου.
με την ιδια αντιστροφη λογικη-που μπορει και να εχω λαθος-πρεπει να γυρισουμε το στουκα και το ju-52 του Μουσειου της Π.Α πισω στην Γερμανια..ας κρατησουμε το γεγονος.
ΔΕΝ μπορεις να επαναχαρακτηρισεις ενα οχημα και ΔΕΝ μπορεις να το 'απαλλοτριωσεις'....
Δεν είναι ακριβώς το ίδιο.
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες