-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
*Maserati Biturbo 500 + PS ΕΥΚΑΙΡΙΑ !!!!!!! '88ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ FILPA ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΕΚΜΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ DRAGSTER H ΓΙΑ DRIFT*
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/761139/
Ωραίος ο μάγκας
σιγα μην εσπασε και τα ραουλα του δυναμομετρου.
-
...αυτος ειδικευεται και στα τρακαρισμενα...ουτε απ εξω δεν περναω. το αμαξακι αυτο θα ειναι 3 σε 1...
-
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
ερωτηση..'ειναι νομιμο να κυκλοφορει ιστορικο καθημερινες πρωι με παιδικο καθισμα και παιδακι πισω να το πηγαινει σχολειο..?' εχω δει στην νεα ερυθραια-κηφησια μια παληα μερσεντες γκρενα με εναν παππου να πηγαιναι το εγγονακι του σχολειο και να το χρησιμοποιει σαν Ι.Χ κανονικα (τοχω δει και σε σουπερμαρκετ διοτι κανει μπαμ το μοντελλο και το χρωμα)
Αν συμβαίνει 1-2 φορές τον μήνα δεν είναι παράνομο. Αν όμως συμβαίνει καθημερινά ή σχεδόν καθημερινά είναι.
Δεν είναι ενοχοποιητικο στοιχειο το τι έχει παιδκό καθισματάκι σε πολλούς μας αρέσει τα χιλιομετρα συντήρησης να τα κάνουμε παρέα με αγαπημένα μας πρόσωπα... Ούτε και το super market απο μόνο του θεωρώ οτι λέει κάτι... Κατ΄επανάληψιν ναι.δημητρη συμφωνω, δεν με ενοχλει καθολου η περιστασιακη βολτα, αλλωστε μας φτιαχνει και το κεφι να τα βλεπουμε αυτα τα αυτοκινητα. Νομιζω ομως οτι θα επρεπε να παιρνει αδεια απο καπου επισημα για να μετακινηθει, για ορισμενα χιλιομετρα καθε φορα και συγκεκριμενες ωρες, μερες ωστε και αυτος να το χαιρεται και εμεις να το βλεπουμε...αλλα αυτο το καθημερινο ειναι προκλητικο. Στο κατω κατω αν τον τσακωσουν εννοειται οτι θα πει οτι το πηρε πριν απο 10 λεπτα και ειχε να το κινησει 2 μηνες...Με μια επισημη ομως δηλωση κυκλοφοριας-η καπως ετσι- θα ηταν ολα καλα, μερικες φορες το μηνα.
-
Παντως προτιμότερο από καμμια Μ3 στα χέρια πιτσιρικά να κάνει πατηλίκια πάντως με τις ιστορικές...
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Παντως προτιμότερο από καμμια Μ3 στα χέρια πιτσιρικά να κάνει πατηλίκια πάντως με τις ιστορικές...Ναι άλλα αν ο πιτσιρικάς ξέρει να το σβαρνάει το Μιτρίο χαλάλι....
-
Το οποίον (που λέει και ο Τσιφόρος), λύνεται πανεύκολα με ένα απλό βιβλιάριο δρομολογίων.
-
Παιδιά θέλω να ρωτήσω κάτι σχετικά με τις πινακίδες. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα αυτοκίνητο που έχει πινακίδες φίλπα και κανονικές. Τις κανονικές δεν τις θέλω οπότε θα πρέπει να τις καταθέσει ο προηγούμενος κάτοχος για διαγραφή σωστά? τώρα η ΦΙΛΠΑ ζητάει για μεταβίβαση περί τα 300-350 ευρώ (φωτογραφίες, συνδρομή έτους, παράβολο πινακίδων) και σου βγάζει νέα νούμερα και κάρτα στο όνομα σου που ισχύει όσο και η παλαιά. Μου είπαν ότι η ΕΛΠΑ είναι πιο λογική στις τιμές της οπότε θέλω να ρωτήσω το εξής : Τι θα πρέπει να κάνω ώστε το αμάξι να μεταβιβαστεί σε μένα με πινακίδες ΕΛΠΑ αντί ΦΙΛΠΑ? Θα πρέπει να περάσει εκ νέου έλεγχο παρότι έχει σε ισχύ κάρτα FIVA?
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. -
Το κοστος ειναι σωστο, περιεχει και την ασφαλεια και διαφερει αναλογα με τη λεσχη που θα γραφτεις.
Αυτο ειναι το αρχικο κοστος και η νεα καρτα ισχυει για 10 χρονια (ειναι λαθος αυτο που σου ειπανε οτι ισχυει οσο η παλια καρτα) ενω οι πινακιδες για οσο εχεις το αυτοκινητο στην κατοχη σου. Μετα το ετησιο κοστος δεν περνα τα 100-150 ευρω (αναλογα με τη λεσχη) συμπεριλαμβανομενης της ασφαλειας.
Κακως σου φαινονται αυτα τα χρηματα πολλα, γιατι την εναλλακτικη την ξερεις (σημα κυκλοφοριας, κανονικη ασφαλεια, τεκμηριο). Βεβαια με τις μεν πινακιδες κυκλοφορεις περιορισμενα ενω με τις δε απεριοριστα.
Δεν ξερω ποσο κοστιζει η Ελπα αλλα δεν φανταζομαι να εχει σημαντικες διαφορες. Σχετικα με τη διαδικασια εκδοσης τηλεφωνα στην Ελπα.
Σε καθε μεταβιβαση ή ληξη 10ετιας απαιτειται επανελεγχος και προσφατες φωτογραφιες. -
Έχει το αυτοκίνητο χαρτιά κανονικά και εσύ δεν τα θέλεις?
Κάνε μία κανονική μεταβίβαση να είσαι καλύμένος, και μετά κάνε προσωρινή κατάθεση και πήγαινε σε όποιο μαγαζάκι σου κάνει καλύτερη τιμή. Κάτι μου λέει ότι λόγω κρίσης ίσως σου κάνουν και προσφορές.
Αλλά μην χαραμίσεις τα χαρτιά του έτσι άδικα. -
Συμφωνώ.
Άσε που αν είναι μικρού κυβισμού, δεν είναι λάθος να κρατήσεις κανονικές πινακίδες.
Θα κυκλοφορεία νόμιμα, ενώ με κάρτα FIVA θα έχεις και φθηνή ασφάλεια.
Όσο για το τεκμήριο, για την ώρα, με κάρτα απαλλάσσεσαι. -
Μιλάμε για πάνω από 2500 κεκ , δεν θέλω τα κανονικά του χαρτιά γιατι έστω και μία ώρα να το έχω στην κατοχή μου με κανονικές πινακίδες θα πρέπει να το δηλώσω στην εφορία και δεν θέλω να φαίνεται στη δήλωση γιατί θα έχω και θέμα πόθεν έσχες ως μισθωτός παρότι η αξία είναι μικρή ~7000-8000 γιατί έχω άλλα 2 αυτοκίνητα. Οπότε ναι μεν χάνω πράγματα αλλά αυτό το αυτοκίνητο το θέλω για αντίκα όχι για καθημερινό. Όσο για τη λέσχη θα το κοιτάξω απλά ήθελα να δω αν ήξερε κάποιος τη διαδικασία. Πάντως η Φίλπα και επιμένω γιατί πήρα τηλ και ρώτησα ΔΕΝ κάνει επανέλεγχο (αρκείται στις φώτο δεν στέλνει επιθεωρητή) και η κάρτα ισχύει όσο υπόλοιπο είχε η παλαιά και για αυτό το κόστος είναι αρκετό. Επίσης η ΕΛΠΑ μου είπαν οτι η συνδρομή είναι 50 και όχι 120-150 που είναι η ΦΙΛΠΑ το χρόνο. Η ασφάλεια ξέρω οτι είναι μεταξύ 60 και 150 ανάλογα με τη λέσχη και αν θα βάλεις Οδική Βοήθεια. Αυτό που με διώχνει από τη ΦΙΛΠΑ δεν είναι τόσο το κόστος όσο ένας σνομπισμός που υπάρχει για τα καθημερινά αυτοκίνητα (αν και αυτό που θέλω εγώ δεν είναι τέτοιο) ένας φίλος γράφτηκε με ένα απλό φορντ κόρτινα (έγκλημα του ότι δεν είχε το σπάνιο λότους κορτίνα) και τον κοιτάγαν με μισό μάτι σε όλες τις συναντήσεις μέχρι που αγανάκτησε κατέθεσε τις ΦΙΛΠΑ και ξανάβαλε τα κανονικά του νούμερα. Και μιλάμε για αυτοκίνητο που είναι στην οικογένεια από καινούργιο και συντηρημένο με πολύ αγάπη.
-
Πρίν από 4 χρόνια, όταν αγόρασα κι εγώ αυτοκίνητο το οποίο είχε ήδη κάρτα FIVA, για να την επανεκδόσω στο όνομά μου χρειάστηκε επανέλεγχος από τεχνικό έφορο της ΦΙΛΠΑ.
-
Βρε συ 206, εσυ και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτατο. Σου φαινονται πολλα τα 350 για εγγραφη, καρτα, πινακιδες αλλα θες και να γλιτωσεις σημα, τεκμηρια & ακριβη ασφαλεια.
Οσον αφορα αυτα που σου ειπαν απο την Φιλπα, ισχυει το εξης.
Παραδειγμα 1: Εβγαλα μια νεα καρτα το 2010 με 60 ευρω και ισχυει για 10 χρονια. Σου το πουλαω σημερα (2012). Εσυ πληρωνεις 45 ευρω χωρις επανελεγχο (κακως, κακιστα) και η καρτα ισχυει για αλλα 8 χρονια. Ξαναπληρωνεις 100 ευρω για πινακιδες.
Παραδειγμα 2: Για το ιδιο αμαξι αν εσυ ζητησεις επανελεγχο και πληρωσεις 60 ευρω (δηλ 15 ευρω μονο παραπανω) τοτε η καρτα εκδιδεται για τα υπολοιπα 8 χρονια. Ξαναπληρωνεις 100 ευρω για πινακιδες.
Παραδειγμα 3: Ενα αυτοκινητο που εβγαλε καρτα το 2002 και εληξε το 2012, αλλα δεν αλλαξε ιδιοκτητη, τοτε κανει επανελεγχο, πληρωνει 45 ευρω και ισχυει για αλλα 10 χρονια. Επειδη οι πινακιδες ειναι στο ιδιο ονομα δεν πληρωνεις τα 100 ευρω.Οσον αφορα αυτα που λες για τη Φιλπα, περι σνομπισμου κλπ, μαλλον σου περιεγραψαν καταστασεις περασμενων δεκαετιων και οχι τα σημερινα δεδομενα. Επισης σε ενημερωνω οτι οι πινακιδες δεν ειναι της Φιλπα αλλα της ΕΟΦΙΛΠΑ και μπορεις να τις παρεις και μεσω ΣΙΣΑ, Microcars, Λεκαμ, Ορκα και αλλων 15 λεσχων. Ε μη μου πεις οτι ολοι αυτοι ειναι σνομπ!
Αν παρ ολα αυτα σε εξυπηρετει καλυτερα ή φθηνοτερα ή ειναι εκιι οι φιλοι σου, τοτε πηγαινε στην Ελπα. Σε ελευθερο κοσμο ζουμε. Απλα μην κατηγορουμε δημοσια τσαμπα... -
Πάντως, όταν αγόρασα το Fiat το 2007, η νέα κάρτα εξεδόθη στο όνομά μου για 10 χρόνια, χωρίς έλεγχο.
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Μιλάμε για πάνω από 2500 κεκ , δεν θέλω τα κανονικά του χαρτιά γιατι έστω και μία ώρα να το έχω στην κατοχή μου με κανονικές πινακίδες θα πρέπει να το δηλώσω στην εφορία και δεν θέλω να φαίνεται στη δήλωση γιατί θα έχω και θέμα πόθεν έσχες ως μισθωτός παρότι η αξία είναι μικρή ~7000-8000 γιατί έχω άλλα 2 αυτοκίνητα.Πόθες έσχες ή τεκμήριο; Πόθες έσχες έχει η αγορά, το ποσό αναγράφεται σε αμοιβαίες υπεύθυνες δηλώσεις που ανταλλάσσει αγοραστής και πωλητής (εφόσον ο πωλητής είναι ιδιώτης),οι οποίες υποβάλλονται με την φορολογική δήλωση του έτους αγοράς και στις οποίες μπορείς να συμφωνήσεις να βάλεις ένα μικρότερο ποσό αν έχεις πρόβλημα. Τεκμήριο διαβίωσης με κάρτα FIVA ή FIA δεν έχεις ακόμη και με κανονικές πινακίδες υπουργείου. Ακόμη κι αυτό αν δεν θέλεις να ρισκάρεις, κάνεις την μεταβίβαση κανονικά, καταθέτεις τις πινακίδες στην εφορία και στη δήλωση γράφεις 0 μήνες χρήσης.
-
Προχθές το μεσημέρι ,στις 12.30 , είδα αυτη την ΒΜW 518i να κινείται στην Βουλιαγμένης στο Ελληνικό. Στο πίσω κάθισμα είχε μεγάλες μαύρες σακκούλες σκουπιδιών , ογκώδεις και γεμάτες προφανώς με είδη ρουχισμού.
Τον πρόλαβα σ΄'ενα φανάρι , τούκανα νόημα κι ανοιξε το παράθυρο (περιμένωντας μάλλον κοπλιμέντο για το αυτοκίνητο) , και όταν τούπα ότι ' με τις εξυπνάδες αυτές θά χάσουμε κάποια μέρα όλοι τις πινακίδες' , μόνο πού δεν μ΄έβρισε ....!!
Μιά καί κανένας φορέας (ΕΛΠΑ,ΦΙΛΠΑ,ΕΟΟΕ) δεν αντιδρά επίσημα, τουλάχιστον ας αυτοπροστατευτούμε 'κράζωντάς' τους .... -
@COSMO MIKE:
Πολύ καλή και σοβαρή η τοποθέτησή σου καλέ μου φίλε. Μπράβο!κωστας.
-
Ο χρήστης chala13 έγραψε:
Μιά καί κανένας φορέας (ΕΛΠΑ,ΦΙΛΠΑ,ΕΟΟΕ) δεν αντιδρά επίσημα, τουλάχιστον ας αυτοπροστατευτούμε 'κράζωντάς' τους ....Αυτή είναι μια τεκμηριωμένη, επώνυμη καταγγελία.
Σε ανάλογη περίπτωση, η ΦΙΛΠΑ θα έκανε κάτι;ΥΓ: Έχω πετύχει 1-2 φορές μία καλή 2002tii με πινακίδες Ε...κάτι (κανονικές υπουργείου με δύο γράμματα) και τον 60+ ιδιοκτήτη της να πηγαίνει στο γραφείο. Εννοείται ότι τα συγχαρτήρια ήταν διπλά.
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Μιλάμε για πάνω από 2500 κεκ , δεν θέλω τα κανονικά του χαρτιά γιατι έστω και μία ώρα να το έχω στην κατοχή μου με κανονικές πινακίδες θα πρέπει να το δηλώσω στην εφορία και δεν θέλω να φαίνεται στη δήλωση γιατί θα έχω και θέμα πόθεν έσχες ως μισθωτός παρότι η αξία είναι μικρή ~7000-8000 γιατί έχω άλλα 2 αυτοκίνητα.
Πόθες έσχες ή τεκμήριο; Πόθες έσχες έχει η αγορά, το ποσό αναγράφεται σε αμοιβαίες υπεύθυνες δηλώσεις που ανταλλάσσει αγοραστής και πωλητής (εφόσον ο πωλητής είναι ιδιώτης),οι οποίες υποβάλλονται με την φορολογική δήλωση του έτους αγοράς και στις οποίες μπορείς να συμφωνήσεις να βάλεις ένα μικρότερο ποσό αν έχεις πρόβλημα. Τεκμήριο διαβίωσης με κάρτα FIVA ή FIA δεν έχεις ακόμη και με κανονικές πινακίδες υπουργείου. Ακόμη κι αυτό αν δεν θέλεις να ρισκάρεις, κάνεις την μεταβίβαση κανονικά, καταθέτεις τις πινακίδες στην εφορία και στη δήλωση γράφεις 0 μήνες χρήσης.
Ακριβώς όπως τα λέει ο Νίκος είναι. Ούτε θέμα με την εφορία θα χεις, και το κεφάλι σου καλυμένο θα είναι.
Τώρα Μιχάλη, για τα όσα λέει για τον σνομπισμό της ΦΙΛΠΑ (και μόνο) δεν είναι καθόλου αναληθή. Υπάρχουν μέσα άτομα που θα σε βοηθήσουν κτλ, αλλά ακόμα οι περισσότεροι στην καλύτερη σε αγνούν. Πάντα όμως για τη ΦΙΛΠΑ. -
Ο χρήστης Fulvia 3 έγραψε:
Αυτή είναι μια τεκμηριωμένη, επώνυμη καταγγελία.
Σε ανάλογη περίπτωση, η ΦΙΛΠΑ θα έκανε κάτι;Τωρα πλακα μου κανεις?
Διαβασε εδω μεσα να δεις τι γινεται...
Τους εχουμε μαμησει στην καταγγελια! Σε χλωρο κλαρι δεν τους αφηνουμε. Αρκει να τους παρουμε χαμπαρι.
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες