-
Το 21 ΤΧΙ είναι όπως το λές, την εποχή της 190 θυμάσε τους Γερμανούς που είχαν βγάλει το Mazda 626 σαν καλύτερο ? Δεν γίνεται να βγαίνουν πάντα καταπληκτικά αυτοκίνητα, άλλωστε η Mercedes το στήριξε μέχρι τέλους με αποκορύφωμα της 2.5 16V, τι αυτοκίνητο και αυτό. Τα 21 και 626 έμεινα όπως είταν, καλά ή πολύ καλά αυτοκίνητα και έκαναν τον κύκλο τους χωρίς εξάρσεις, ενώ η 190 εξάντλησε την έννοια Motorsport.
-
αφηστε τις βλακειες με το ασπρο καθετως του Καπαπη..!!!
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
Και εγώ δέν κατάλαβα απο την αρχή το νόημα της ενότητας, ακολουθώ την συμβουλή σου και δέ ξανασυμμετέχω.
ΦΤΟΥ! κιάλλος χαμένος πελάτης... Αμαν, ρε πρόεδρε!!!! Αφού τον είχα και στο ΜΒ-φόρουμ μέσα τον έβλεπα με 116 σε
2 μηνάκια!Σοβαρά, όμως, με στεναχωρεί το γεγονός ότι πολύ νέοι μας βλέπουν να ανακατευόμαστε και να ιδρώνουμε για κάτι 'χωρίς νόημα'... τις πταίει για αυτό?
τωρα θα μας τον φαει ο αγγελος μ αυτα τα παλιοκατρελ
γμτ τυχη μουάλλωστε με το 4L δε θα κινδυνέψει να φύγει σε γκρεμό
Μιας και γύρισε σε R21 η κουβέντα,όντως το πλαίσιό του είναι λάστιχο (ίσως λόγω τεράστιου μεταξονίου). Επίσης οι Γάλλοι ξεπέρασαν τον εαυτό τους σε καφρίλα στο στέισιον: στο ίδιο αμάξωμα ο ίδιος κινητήρας (1.7) έμπαινε είτε διαμήκης (τετρακίνητο) είτε εγκάρσιος (προσθιοκίνητο)!!
Mirage, το Untertuerkheim εννοείς (εκεί ήταν η πίστα δοκιμών)
-
Τι τετρακινηση ειχε?
-
Ο εγκάρσιος κινητήρας είναι ο μαντεμένιος F2N - F3N 8βάλβιδος, ο διαμήκης είναι ο αλουμινένιος ο 7JR τούρμπο η ατμοσφαιρικός, 8βάλβιδος ή δωδεκαβάλβιδος, τα μπροστινά τους υποπλάσια είναι διαφορετικά, στον διαμήκη κινητήρα η κρεμαγιέρα είναι στο μέσον του καθρέφτη και στρίβει από το αμορτισέρ, στον εγκάρσιο η κρεμαγιέρα είναι στο χαμηλότερο σημείο του καθρέφτη και στρίβει από το άκρο, τα εμπρός φτερά έχουν μετατοπισμένη την καμπύλη του τροχού κατά 7 πόντους, και γενικά πό το μηχανοστάσιο δεν ταιριάζει τίποτα, ούτε τα εμπρόσθια αμορτισέρ, ούτε άκρα, ούτε φρένα, από το εμπρός τζάμι και προς τα εμπρός είναι 2 τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα.
Ζητώ συγγνώμη από τους φίλους που το κάναμε Ρενώ νήμα εδώ, ας τα μεταφέρουν αλλού οι mods, στα R21 μπορώ να παραδώσω σεμινάριο δι αλληλογραφίας.
-
Μόνιμη πρέπει να ήταν, 21 Quadra τα φώτα σου!
-
Το μεσαίο είναι επικυκλικού τύπου με συνεκτικό συμπλέκτη και ηλεκτρικό κλείδωμα μέχρι τα 7 χλμ και κατανομή 65 -35, δηλαδή προσανατολισμένο εμπροσθιοκίνητο, σε αντίθεση με το Sierra που ήταν το αντίθετο 35-65.
-
Ναι βέβαια μόνιμη είναι.
-
Τι αναρτηση εχει πισω??
Μηπως ηρθε η ωρα για ενα αφιερωμα?Ε 21?? -
Θα κάνω και θα το βάλω στα κλάσικ Ρενώ.
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Απορία .... τα b και c στις SEb και SEc δηλώνουν τα φέισλιφτ ή κάτι άλλο ;...Δεν υπάρχει 220/250/280SEc... b είναι το παρατσούκλι της 111 για να ξεχωρίζει από την 220 (187) και την ponton 220 (220 a). η 111 βγήκε στις ακόλουθες εκδόσεις:
220b/95 ίππους (πιο φτωχή, μικρά φανάρα πίσω κλπ κλπ) με 2 zenith
220Sb/110 ίππους με 2 solex διπλά
220SEb/120 ίππους με ψεκασμό
230S με ψεκασμόΤα κουπέ είναι
220SEb coupe
250SE coupe
280SE coupe κλπ κλπΤο 'b' δεν φαίνεται πουθενά, και τα μοντέλα αυτά δε λέγονται SEC αλλά SE coupe (SEc μάλλον από αυτό βγαίνει...).
Αυτά!Ρενάκηδες, δε σας παρεξηγούμε, μην στεναχωριέστε!
-
-
thanks D-Jet..
-
αν και πιο παλια ..!!κατι μου θυμιζει ετοιμασου ΚΑΠΑΠΗ για ξηλωμα...
-
mercedes ...
-
-
-
Eιχε ο πατέρας μου ένα τέτοιο 250! τι αυτοκίνητο Θεέ μου
-
-
Classic Mercedes-Benz Forum