-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Επιμένω ότι θα έχει ενδιαφέρον η τοποθέτηση της Fiat επί του θέματος.Το αυτοκίνητο από τη στιγμή που έμεινε χωρίς φρένα, λογικά θα μεταφέρθηκε μέσω οχήματος οδικής βοήθειας σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Fiat. Αν δεν κάνω λάθος, οποιοδήποτε περιοδικό και αν έχει λάβει αυτοκίνητο δοκιμής, όταν αυτό παρουσίασει κάποιο πρόβλημα ή ατύχημα, μεταφέρεται στο επίσημο δίκτυο της εκάστοτε εταιρείας προς επισκευή.
Αν είχε μείνει από φρένα θα είχε μεταφερθεί. Από τη στιγμή που δεν έμεινε, γιατί να γίνει κάτι τέτοιο;
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Επιμένω ότι θα έχει ενδιαφέρον η τοποθέτηση της Fiat επί του θέματος.
Το αυτοκίνητο από τη στιγμή που έμεινε χωρίς φρένα, λογικά θα μεταφέρθηκε μέσω οχήματος οδικής βοήθειας σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Fiat. Αν δεν κάνω λάθος, οποιοδήποτε περιοδικό και αν έχει λάβει αυτοκίνητο δοκιμής, όταν αυτό παρουσίασει κάποιο πρόβλημα ή ατύχημα, μεταφέρεται στο επίσημο δίκτυο της εκάστοτε εταιρείας προς επισκευή.
Αν είχε μείνει από φρένα θα είχε μεταφερθεί. Από τη στιγμή που δεν έμεινε, γιατί να γίνει κάτι τέτοιο;
Αν όντως έχει συμβεί αυτό το περιστατικό, εσύ θα εμπιστευόσουν μετά να το οδηγήσεις κανονικά στο δρόμο;
Και έπειτα αν ήταν μούφα, πόσο καιρό να το κρατάνε το αυτοκίνητο για δοκιμή πια; Κάποια στιγμή θα το επέστρεψαν στην Fiat. Εκείνη και στηριζόμενη στους ισχυρισμούς τους, μετά το συμβάν δεν τσέκαρε το εν λόγω Bravo; Δεν ενδιαφέρθηκε να το δουν εξωνυχιστικά οι μηχανικοί της;
-
Αν αληθεύουν αυτά που είπε ο Kid για άφιξη των δικηγόρων της Fiat από Ιταλία, μάλλον την απάντηση θα την πάρουμε από πολύ πιο ψηλά. Ελπίζω μόνο να μην κάνει η Fiat το λάθος που έκανε όταν το 1980 άφησε τη Lancia βορά στα ταμπλόιντ.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
- Από την άλλη, με το αποτέλεσμα που μπορεί να φέρει αυτό το άρθρο του AMS, γιατί να πιστέψω ότι η VAG (που θα εισπράξει αυτό το ρεύμα πελατών που θα απορρίψουν το Bravo έχοντας πιστέψει το AMS/Auto Triti) είναι αμέτοχη;
Αυτό το ρεύμα περίμενε τόσο καιρό!
Μήπως -λόγω VAG- εισπράτει και η Audi αυτό το 'ρεύμα πελατών' ?
-
Αφού τα φρένα δε λειτουργούν γιατί τα πατάει και μάλιστα έξω απο το αυτοκίνητο;
-
Για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται ο κομπλεξαρισμός και το γλείψιμο ορισμένων εδώ μέσα. Βρισκόμαστε στο φόρουμ των 4ΤΡΟΧΩΝ οπότε ας ρίξουμε και ένα γλειψιματάκι.
Γιατί το τεστ το έκαναν βράδυ, γιατί έστριψε στα δεξιά στο βουνό, όχι να το άφηναν στη μέση του δρόμου, οι δοκιμαστές ψιλοάσχετοι θα ήταν και το αμάξι πήρε τα βουνά, γιατί το δοκίμασαν σε τόσο στενό δρόμο, γιατί και σταματημένο που είναι πατάνε τα φρένα του, γιατί φοράνε κοντομάνικα ενώ κάνει κρύο, γιατί κλάνει η κατσίκα παραδίπλα κλπ κλπ κλπ ηλίθιες ερωτήσεις...
Δηλαδή μόνο όταν κάνει τεστ οι 4ΤΡΟΧΟΙ είναι εγγυημένα τα πράγματα, όλοι οι άλλοι είναι άσχετοι και για τα μπάζα. ...
Δηλαδή μια μέρα η νύχτα το AMS είπε κάτσε να θάψουμε σήμερα τα FIAT για να πουλήσουν περισσότερο τα VW η τα FORD.... Αυτό ήταν το μεγάλο τους όνειρο στη ζωή τους, να θάψουν τα FIAT...
Εγώ θα ρωτήσω κάτι άλλο, εάν ήταν οι 4ΤΡΟΧΟΙ που τους συνέβαινε αυτό το γεγονός θα το έβγαζαν στον αέρα? Μέχρι τώρα έχω δει μόνο ένα περιοδικό να μη γλείφει και να μη κολλάει πουθενά. Εάν αξίζει κάτι καταγγελίας μόνο το AMS και το AUTO TRITI το καταγγέλλει. Επίσης παράδειγμα άλλο είναι και η μεγάλη δημοσίευση για τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα. Εκεί μέσα θάβονται χωρίς εξαιρέσεις οι περισσότερες μάρκες. Δηλαδή το AMS θέλετε να μου πείτε οτι βάζει θηλιά στο λαιμό του και πάει κόντρα στα εμπορικά συμφέροντα του, η αποτελείται από άσχετους που κάνουν άσχετες έρευνες και άσχετα τέστς... ΟΧΙ κύριοι, απλά κάνει την δουλειά του. Και υπ’ όψιν οτι δεν έχω καμία σχέση οικονομική με κανένα περιοδικό και τα διαβάζω όλα.
Και πολύ μου αρέσουν και κάτι αναφορές περί «αστοχίας υλικών» λες και μιλάμε για κάνα διαστημόπλοιο η το ΑIR BUS 460…. που αποτελούνται από 2 δισεκατομμύρια ξεχωριστά κομμάτια… Κύριοι εδώ έχουμε να κάνουμε με αυτοκίνητο δεν έχουμε να κάνουμε με διαστημόπλοιο και αυτή η «αστοχία» θα μπορούσε να στοιχίσει τη ζωή ανθρώπων . Εάν η FIAT ήταν σοβαρή εταιρία θα είχε βγάλει ήδη ανακοίνωση για το περιστατικό και δε θα προσπαθούσε να το αποκρύψει η να στραφεί δικαστικά κατά του περιοδικού, γιατί κάπου αλλού διάβασα ότι ήδη ήλθαν λέει οι δικηγόροι της εταιρίας στην Ελλάδα! Ήμαρτον δηλαδή!
Ρε για σοβαρευτείτε λίγο λέμε.... -
-
Τελικά ο συντάκτης (ποιος από όλους τους χαρούμενους είναι;) ΠΩΣ σταματησε το αυτοκίνητο; Τράβηξε πχ χειρόφρενο;
Λογικά αν είχαν μιά ευθεία 2-3 χιλιομέτρων για δοκιμή, το 3ο φρενάρισμα έχει γίνει το πολύ στα χίλια μέτρα, οπότε αν δεν πιάσουν τα φρένα, πας ευθεία, κατεβάζεις ταχύτητα, τσιμπάς λίγο χειρόφρενο και το αφήνεις να σταματήσει μόνο του με άνεση.
Το βουνό πως το ανέβηκαν?
Α. Τόσο ανεύθυνη επιλογή ευθείας (πολύ μικρή?)
Β. Ψιλοάσχετος οδηγός (τσαρούχωσε το χειρόφρενο και το αμάξι άρχισε τα σβουρίδια?)
Γ. Χοντροάσχετος οδηγός (τα έχασε, άρχισε να τσιρίζει σαν γκόμενα, έκλεισε τα μάτια και του έφυγε για το χαντάκι?)
Δ. Όντως τα φρένα στο 3ο χάθηκαν, το αμάξι σταματούσε μόνο του και λίγο πριν ακινητοποιηθεί, λένε 'δεν το ανεβάζουμε στο βουνό, να βγάλουμε και καμιά καλή φωτό?'Τα ιδια σκεφτηκα και εγω και το ολο θεμα ειναι πραγματικα για γελια
Μιλαμε εχουν πεσει ολοι εκει περα σαν τα κορακια για φωτογραφιες, γελανε (ο παππους ολα τα λεφτα ) κοτσαρανε και ενα πυροσβεστηρα μπας και παρει φωτια μετα
Ασε το ολο τοπιο μεσα στη νυχτα εκει περα σε ενα κατσικοδρομο και το λοφο σε background
Κατα τη γνωμη μου πιστευω οτι το ολο σκηνικο ειναι στημενο εντελως...Ο pavlos23 πολυ σωστα παρατηρησε οτι τα φωτα των φρενων τα παταει ο αλλος....
Πολυ πισω ρε γμτ...πολυ πισω... -
να γινω λιγο κακος?
προστιμο 100εκ $ σε αυτα τα περιοδικα και αποκλεισμος τους απο τα περιπτερα για ενα χρονο.....
ετσι για να μαθουν...
-
Όχι, να κυκλοφορούν αλλά με σήμανση στο εξώφυλο που να βγάζει μάτι (ΝΑ με το συμπάθειο) ότι όσα γράφονται στο περιοδικό είναι εγκαθετίλες και ψευτιές... Αλλά να κυκλοφορεί και να πωλείται κανονικά...
FIA MODE ON...Επι της ουσίας το όλο θέμα είναι μια μπούρδα. Τόσοι και τόσοι δοκίμασαν το Bravo και δεν είπαν τίποτα. Αν είχαν ταλαιπωρηθεί τα φρένα του από 'δημοσιογραφική' χρήση και στο τέλος λιώσαν τίποτα τακάκια είναι εντελώς απαράδεκτο να βγάζουν κάτι τέτοιο.
Η Α class που ανέφερε κάποιος είχε πρόβλημα λόγω σχεδιασμού της (μεγάλο ύψος, μικρό μεταξόνιο). Λες και το Bravo είναι 2 τόννους αμάξι και δεν πιάνουν τα φρένα.
Για να δούμε τι θα κάνει η FAH τώρα... -
δηλαδη να φερραρισει η φιατ ετσι?? Αν δεν εχουν αλλο τροπο οπως δεν ειχε και η φερραρι στην f1 να σταματησει το διασυρμο της τοτε καπως ετσι πρεπει να γινει!!
-
Ο χρήστης harskouf έγραψε:
Πάντως αν και έχω Grande Punto θεωρώ ότι ο ποιοτικός έλεγχος της FIAT είναι από τους χειρότερους ειδικά στα καινούργια της αυτοκίνητα. Ίσως να φταίει ότι έχει αυξηθεί πολύ η παραγωγή και να μην προλαβαίνουν. Πάντως από τότε που πήρα το αυτοκίνητο, υπήρξαν πάρα πολλά μικρά και μεγάλα προβλήματα (από κακές τοποθετήσεις εξαρτημάτων, ανεξήγητοι τριμοί, ανακλήση τροχαλίας στροφαλοφόρου, αλλαγή λογισμικού γιατί υπήρχε πρόβλημα και δυσκολευόταν να ξεκινήσει το αμάξι), μέχρι και το άλυτο μέχρι σήμερα πρόβλημα, το αμάξι να μην τραβάει όταν έχει πολύ κρύο ή ζέστη. Από αυτά που είδα με το Grande Punto, δεν θα ήταν περίεργο το αυτοκίνητο που τεστάρανε να είχε κάποιο πρόβλημα με τα φρένα, χωρίς όμως αυτό να είναι κανόνας και χωρίς να σημαίνει ότι τα Bravo είναι επικίνδυνα. Απλά ο ποιοτικός έλεγχος της Fiat δεν είναι καλόςΚαι στο γκραντε πουντο που πήρε φίλη μου, ο διακόπτης του καλοριφέρ ήταν δυσκολοχρηστος και μετά τα έπαιξε, το τιμόνι κοπάναγε, το ντουλαπάκι του συνοδηγού είχε στραβωμένο σιδεράκι. Τα δυο πρώτα κλασικά προβλήματα του γκραντε κιόλλας αλλά ανάκληση η φίλη μου δεν πήρε ποτέ! Και γαμώ τους ποιοτικούς ελέγχους
Την φίλη μου την πήραν τηλέφωνο από μιλάνο και της έδωσαν και έναν αριθμό χωρίς χρέωση για να τους καλεί (στα ελληνικά)αν έχει πρόβλημα, μήπως σε ενδιαφέρει;
Για το θέμα! Αν τελικά δεν απαντήσει η φιατ, εγώ πιστεύω το auto triti. TELOS -
Ο χρήστης mak25 έγραψε:
δηλαδη να φερραρισει η φιατ ετσι?? Αν δεν εχουν αλλο τροπο οπως δεν ειχε και η φερραρι στην f1 να σταματησει το διασυρμο της τοτε καπως ετσι πρεπει να γινει!!Πεστα μεγαλε...
-
Αν τελικά δεν απαντήσει η φιατ, εγώ πιστεύω το auto triti. TELOS
Επί της ουσίας αυτό ισχύει. Αν είναι αυτοί άχρηστοι, τότε καλά κάνει ο κάθε καραγκιόζης και παίζει παιχνίδια στην πλάτη τους.
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται ο κομπλεξαρισμός και το γλείψιμο ορισμένων εδώ μέσα. Βρισκόμαστε στο φόρουμ των 4ΤΡΟΧΩΝ οπότε ας ρίξουμε και ένα γλειψιματάκι.
Γιατί το τεστ το έκαναν βράδυ, γιατί έστριψε στα δεξιά στο βουνό, όχι να το άφηναν στη μέση του δρόμου, οι δοκιμαστές ψιλοάσχετοι θα ήταν και το αμάξι πήρε τα βουνά, γιατί το δοκίμασαν σε τόσο στενό δρόμο, γιατί και σταματημένο που είναι πατάνε τα φρένα του, γιατί φοράνε κοντομάνικα ενώ κάνει κρύο, γιατί κλάνει η κατσίκα παραδίπλα κλπ κλπ κλπ ηλίθιες ερωτήσεις...
Δηλαδή μόνο όταν κάνει τεστ οι 4ΤΡΟΧΟΙ είναι εγγυημένα τα πράγματα, όλοι οι άλλοι είναι άσχετοι και για τα μπάζα. ...
Δηλαδή μια μέρα η νύχτα το AMS είπε κάτσε να θάψουμε σήμερα τα FIAT για να πουλήσουν περισσότερο τα VW η τα FORD.... Αυτό ήταν το μεγάλο τους όνειρο στη ζωή τους, να θάψουν τα FIAT...
Εγώ θα ρωτήσω κάτι άλλο, εάν ήταν οι 4ΤΡΟΧΟΙ που τους συνέβαινε αυτό το γεγονός θα το έβγαζαν στον αέρα? Μέχρι τώρα έχω δει μόνο ένα περιοδικό να μη γλείφει και να μη κολλάει πουθενά. Εάν αξίζει κάτι καταγγελίας μόνο το AMS και το AUTO TRITI το καταγγέλλει. Επίσης παράδειγμα άλλο είναι και η μεγάλη δημοσίευση για τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα. Εκεί μέσα θάβονται χωρίς εξαιρέσεις οι περισσότερες μάρκες. Δηλαδή το AMS θέλετε να μου πείτε οτι βάζει θηλιά στο λαιμό του και πάει κόντρα στα εμπορικά συμφέροντα του, η αποτελείται από άσχετους που κάνουν άσχετες έρευνες και άσχετα τέστς... ΟΧΙ κύριοι, απλά κάνει την δουλειά του. Και υπ’ όψιν οτι δεν έχω καμία σχέση οικονομική με κανένα περιοδικό και τα διαβάζω όλα.
Και πολύ μου αρέσουν και κάτι αναφορές περί «αστοχίας υλικών» λες και μιλάμε για κάνα διαστημόπλοιο η το ΑIR BUS 460…. που αποτελούνται από 2 δισεκατομμύρια ξεχωριστά κομμάτια… Κύριοι εδώ έχουμε να κάνουμε με αυτοκίνητο δεν έχουμε να κάνουμε με διαστημόπλοιο και αυτή η «αστοχία» θα μπορούσε να στοιχίσει τη ζωή ανθρώπων . Εάν η FIAT ήταν σοβαρή εταιρία θα είχε βγάλει ήδη ανακοίνωση για το περιστατικό και δε θα προσπαθούσε να το αποκρύψει η να στραφεί δικαστικά κατά του περιοδικού, γιατί κάπου αλλού διάβασα ότι ήδη ήλθαν λέει οι δικηγόροι της εταιρίας στην Ελλάδα! Ήμαρτον δηλαδή!
Ρε για σοβαρευτείτε λίγο λέμε....Εσυ γιατι θιχτηκες;Στο οτοτριτη δουλευεις;
-
Ποτε εγινε το συμβαν/τεστ αυτο;
-
Η τελευταία περίπτωση που θυμάμαι περιοδικό να κοντράρει εταιρεία ήταν το Evo VS Subaru για ένα κιβώτιο σε STI μακράς δοκιμής το οποίο συντάκτης του Evo διέλυσε και το περιοδικό τα έριχνε στη Subaru και από την άλλη η εταιρεία τους κυνήγησε για κακή χρήση...
Αφού για κάποιους μήνες έθαβαν τη Subaru με τεράστια γράμματα κάποια στιγμή διάβασα σε μια σελιδούλα ότι ο εμπειρογμώνομας δικαίωσε τη Subaru και τέλειωσε το show...
Εγώ δεν πιστεύω ότι έχει κάποια σχέση άλλη εταιρεία, αλλά η βλακεία του περιοδικού που θέλοντας να βγάλει λαβράκι-βρώμα 'σκηνοθέτησε' όλη αυτή την ιστορία... -
το περιμενα οτι θα λεγατε για στημενα παντως!!
-
Εφοσον περασε απο την περιφραξη που φανταζομαι για να σταματησε 10 μετρα πιο μετα δεν ηταν και με τοσο μεγαλη ταχυτητα, δεν θα επρεπε αριστερα δεξια να εχει μ@μηθει στις γρατζουνιες ή κατι να σπασει ρε παιδι μου δεν μπορει να περασε καθετους πασαλους,συρματομπλεγμα και να μην φαινεται τπτ στο περιβαλλον..
Να δουμε τι θα κανει η Φιατ για το ζητημα..
-
Θα αναφέρω ένα παράδειγμα για καλύτερη κατανόηση αυτού που ανέφερα ως σκηνοθετημένο λαβράκι.
Το σωτήριο έτος 2001 δούλευα στην MOTOTEK. Τω καιρώ εκείνο είχε μπει το στοίχημα στην F1 και εξηγούσα στον τότε αρχισυντάκτη μου Κο Κουρουπάκη πώς ακριβώς δουλεύει το παιχνίδι του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ. Εκείνη τη μέρα (νομίζα ήταν Πέμπτη πριν τον αγώνα της Μελβούρνης) έπεσε στα χέρια μου το Autocar εκείνης της εβδομάδας όπου κάποιος κύριος (όνομα δεν λέω γιατί θα τον βρίσω σε λίγες λέξεις...) στη στήλη του κατακεραύνωνε τον ΟΠΑΠ για το στοίχημα στην F1. Tι ότι είναι απάτη έγραφε, τι ότι είναι μπερδεμένο έγραφε, τι ότι είναι λάθος έγραφε...
Κάποια στιγμή μπήκε μέσα ο συγκεκριμένος κύριος και ρωτάει τον Κουρουπάκη τι κάνουμε. Του απαντάει λοιπόν ότι του εξηγούσα πώς ακριβώς δουλεύει το στοίχημα.
'Πείτε μου και μένα ρε παιδιά γιατί δεν έχω καταλάβει τίποτα από το γ@μημένο το στοίχημα...'Συμπέρασμα: (όχι μόνο από το συγκεκριμένο περιστατικό αλλά και από πολλά άλλα) Οι δημοσιογράφοι πολλές φορές γνωρίζοντας ότι δεν θα τους πειράξει κανείς εν Ελλάδι στο όνομα της ελευθεροτυπίας και ελευθερίας έκφρασης ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΟΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΕΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΙΑΣΑΡΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ...
Αν ήταν στο Αμέρικα που αν γράφαν κάτι χωρίς να έχουν 2 ντουλάπες με αποδείξεις, θα τους κόβαν τον κώλο... Απλά πράγματα.
Έτσι και εδώ ένα κουρασμένο ή τελειωμένο ή προβληματικό σετ από τακάκια ή δίσκους έγινε η αφορμή για να βγάλουν λαβράκι οι κύριοι αυτοί.
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων