-
Είναι παλιά η ανακοίνωση. Έχει κοντά στις δεκαπέντε μέρες που βγήκε.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Έστειλα επαινετικά σχόλια με δύο email στο AUTO TRITI
Γιατί αλήθεια; (από περιέργεια ρωτάω)
Από εκεί και πέρα καμμία διαφήμιση δεν κάνω στο autosavvatokiapovrado.
Όπως έκραζα πριν κάποιους μήνες το DRIVE και το έχω κράξει κατά καιρούς ούτε τους διαφήμιζα ούτε συμφέρον είχα.
Συγκεκριμένα θα υπενθυμίσω την περίπτωση τσουτσουνομεγενθυντή στο DRIVE. Υπήρχαν αναγνώστες που δεν είχαν πάρει χαμπάρι αυτή την ελεεινή ντροπή για ένα περιοδικό με το οποίο εγώ και αρκετοί άλλοι στην ηλικία μου μεγαλώσαμε μαζί. Θυμάμαι στο forum του περιοδικού ότι μετά το πρώτο κράξιμο από μένα το έμαθαν αρκετοί άλλοι και έφτασαν οι ίδιοι συντάκτες να δηλώσουν ότι και αυτοί νιώθουν άσχημα με αυτή τη διαφήμιση.
Τώρα εδώ έχουμε άλλη περίπτωση. Απλή περίπτωση βλακείας.
ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΩΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ;
Εννοείται πως δεν τους αγοράζω και αυτούς και κανένα άλλο έντυπο.
Τα συγχαρητήρια τα έστειλες επειδή δεν έβαλαν δισκόπλακα από Cortina και τουλάχιστον βρήκαν κάτι σε Corolla 10ετίας;
Ρίξε μια ματιά πόσοι από αυτό το post κράζουν το εν λόγω έντυπο και πόσοι το υπερασπίζονται. Στη 2η κατηγορία παίζεις εσύ με τον υποβρύχιο. Τώρα που έφυγε και αυτός έμεινες μόνος 'εις τον αφρό εις τον αφρό της θάλασσας'...Φίλε έστειλα επαινετικά σχόλια στο AUTOTRITI για ένα λόγο και μόνο. Γιατί δεν προσπάθησαν να αποσιωπήσουν το γεγονός και το συνεχίζουν το θέμα κρατώντας το στο αέρα. Αντίθετα η FIAT δεν κάνει τίποτα να υπερασπιστεί τα δικαιώματα της. Η προσφυγή στη δικαιοσύνη με μία απόφαση μετά από χρόνια δεν την απαλλάσσει από τις πολύ βασικές υποψίες οτι υπεκφεύγει και προσπαθεί να κρύψει πράγματα ελπίζοντας στη λήθη του γεγονότος. Με λίγα λόγια το AUTOTRITI κινείται απείρως πειστικότερα...
Εντύπωση όμως μου κάνει για ποιο λόγο δεν έχουν δημοσιεύσει τα 2 σχόλια μου που ήταν επαινετικά!
-
Η δισκόπλακα από το Toyota και τα chain mails είναι που το κάνουν τόσο πειστικό;
Μιλάμε σοβαρά τώρα; -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Η δισκόπλακα από το Toyota και τα chain mails είναι που το κάνουν τόσο πειστικό;
Μιλάμε σοβαρά τώρα;Σοβαρά,
Όσο η άμεσα ενδιαφερόμενη FIAT δεν κάνει κάτι, τόσο περισσότερος κόσμος θα πιστεύει την άποψη του Χ περιοδικού.
Αν παρ όλα αυτά κάνει ενέργειες αλλα αυτές δεν γίνονται γνωστές σε εμάς, μπράβο για την αυτοσυγκράτηση τους και για την εμπιστοσύνη τους στην δικαιοσύνη. Αυτός είναι ο σωστός τρόπος και μακροπρόθεσμα αυτό θα φανεί.
Αυτή την στιγμή πάντως η άποψη του περιοδικού κερδίζει έδαφος. Και αυτό είναι γεγονός.
Εκανα μια μικρή έρευνα, 7 στους 10 άνθρωπους που διάβασαν το chain mail το θεώρησαν σοβαρή είδηση. Είναι δεν είναι, σε λίγο θα είναι Ιστορία. -
Αφού είναι γκασμάδες στην FAH καλά τους κάνουν...
Από την άλλη ό,τι κόλπο ή πίεση και να κάνει το autokuriakhthsapokrias δεν αλλάζει το γεγονός ότι είναι τσαρλατάνοι με όλη τη σημασία της λέξης. -
θα συμφωνήσω με τον cctop. το ότι δεν χειρίστηκαν το συγκεκριμένο συμβάν κάτω από το τραπέζι είναι προς τιμή τους, όσο και άγαρμπα και αν το παρουσιάζουν.
τώρα αν η φιατ δεν μπορεί να χειριστεί αξιοπρεπώς το θέμα, δεν έχω μετοχές της και δεν με νοιάζει. και κακώς μιλάμε για φιατ ελλάς γιατί είναι θυγατρική και όχι..σαρακάκης ή θεοχαράκης.
και για μένα έτσι και αλλιώς είνάι θέμα το ότι η φιατ βάζει πιο μικρούς δίσκουςαπό τις άλλες εκδόσεις του ίδιου μοντέλου, ενώ του βάζει και λάστιχα 225 βέβαια, αλλά και από όλους τους ανταγωνιστές. Μαλ#$%ες είναι οι άλλοι; -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
[...]
το ότι δεν χειρίστηκαν το συγκεκριμένο συμβάν κάτω από το τραπέζι είναι προς τιμή τους, όσο και άγαρμπα και αν το παρουσιάζουν
[...]Η φάση με το δισκόφρενο από Corolla δεν σου λέει κάτι για την αξιοπιστία τους; Οποιοσδήποτε αναξιόπιστος μπορεί να βγάζει στη φόρα 'στοιχεία' για όποιον θέλει. Τα πλαστά στοιχεία δεν χρειάζεται κόπος για να τα μαζέψεις...
και για μένα έτσι και αλλιώς είνάι θέμα το ότι η φιατ βάζει πιο μικρούς δίσκουςαπό τις άλλες εκδόσεις του ίδιου μοντέλου, ενώ του βάζει και λάστιχα 225 βέβαια, αλλά και από όλους τους ανταγωνιστές. Μαλ#$%ες είναι οι άλλοι;
Αν βάζαμε τη λίστα με τα αυτοκίνητα που στις μικρές εκδόσεις έχουν μικρότερα φρένα απ'ότι στις μεγάλες, θα γεμίζαμε το topic. Νομίζω ότι θα μηνύσω τη Mazda που στο δικό μου απλό MX5 1.6 έβαλε μικρότερα φρένα απ'ότι στην έκδοση Twins. Δηλαδή θέλει να μας πει ότι η μπλε κουκούλα είναι πιο βαριά και χρειάζεται πιο πολύ φρένο ενώ η δική μου μαύρη όχι;
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
θα συμφωνήσω με τον cctop. το ότι δεν χειρίστηκαν το συγκεκριμένο συμβάν κάτω από το τραπέζι είναι προς τιμή τους, όσο και άγαρμπα και αν το παρουσιάζουν.
τώρα αν η φιατ δεν μπορεί να χειριστεί αξιοπρεπώς το θέμα, δεν έχω μετοχές της και δεν με νοιάζει. και κακώς μιλάμε για φιατ ελλάς γιατί είναι θυγατρική και όχι..σαρακάκης ή θεοχαράκης.
και για μένα έτσι και αλλιώς είνάι θέμα το ότι η φιατ βάζει πιο μικρούς δίσκουςαπό τις άλλες εκδόσεις του ίδιου μοντέλου, ενώ του βάζει και λάστιχα 225 βέβαια, αλλά και από όλους τους ανταγωνιστές. Μαλ#$%ες είναι οι άλλοι;Τελικα να που το AutoτσικνοΠεμπτη επεισε και καποιον....
-
AutoτσικνοΠεμπτη
ΓΜΤ!
Παίζει να ήταν το τελευταίο που είχε μείνει για να γράψω...
-
Τώρα δηλαδή ρε chemic έγινες ειδικός και ξέρεις από φρένα δηλαδή? Τελευταίο πράμα που βράζει στο σύστημα φρένων είναι ο δίσκος. Πρώτα την ακούνε τα τακάκια, μετά τα υγρά και τελευταία ο δίσκος. Τον οποίον μπορείς να βοηθήσεις να μείνει δροσερός με μιά ζάντα αλουμινίου (ειδικά αν είναι μεγαλύτερη από τον δίσκο, οπότε έχει καλό αερισμό), να βάλεις αεραγωγούς να στέλνουν αέρα, να μεγαλώσεις την δαγκάνα και το έμβολο για να έχει απαγωγή θερμότητας, έχει τρόπους. Όχι τώρα μάθατε όλοι στου κασίδη το κεφάλι από φρένα και μας κοπανάτε την διάμετρο και την διάμετρο, ότι ακούτε από το AMS δηλαδή.
Και γιατί να δεχτούμε ότι το να κρεμάμε όσα κιλά βάρος θέλουμε στα άκρα κάνει καλό? Ποιός μας το λέει αυτό, η VW που το 90 φορούσε στο Golf ίδια φρένα με cinquecento, ή η Ford που βάζει ταμπούρα πίσω στα 1.4 ?
Αν όντως έβγαλε αυτό το πρόβλημα το συγκεκριμένο Bravo (που δεν το ξέρουμε και σίγουρα ότι συνέβη, μιά φωτό ενός αυτοκινήτου στα χωράφια έχουμε όλη κι όλη και την ομολογία ενός αναξιόπιστού περιοδικού, ούτε βίντεο, ούτε φωτό από πυρωμένους δίσκους...), να είσαι σίγουρος ότι είναι από το τακάκι και όχι από τον δίσκο...
-
θα πρότεινα πιο χαλαρά να απαντάμε!
που ξέρεις εσύ τί ξέρω εγώ και που το ξέρω
ο μικρός δίσκος ζεσταίνεται πιο πολύ, αυτός την παλεύει, αλλά η θερμότητα που μεταφέρεται στο τακάκι είναι άλλο θέμα. έτσι το βλέπω εγώ χρόνια τώρα, διαβάζοντας περιοδικά για μηχανές και αυτοκίνητα.
απορώ γιατί στο καλό αναφέρεται η vw ανά δυο τρία ποστ -
Η απώλεια φρένων συμβαίνει όταν οι ρητίνες του συγκολλητικού υλικού στα τακάκια θερμαίνονται τόσο πολύ, ώστε περνάνε στην αέρια φάση και εμποδίζουν την επαφή δίσκος-τακάκι. Για να το γλυτώσεις αυτό, έχει δεκάδες τρόπους, όπως σου εξήγησα και πιό πάνω, και η αλλαγή δίσκου με μεγαλύτερο δεν είναι ο βέλτιστος. Βοηθάει μεν, αλλά δεν είναι και το σημαντικότερο. Αν το τακάκι είναι μάπα και 305 να βάλεις, πάλι θα το βράσεις. Διάμετρο αλλάζεις κυρίως για να πάρεις δύναμη (γιατί πλέον η δύναμη εφαρμόζεται σε σημείο μακρύτερα από το κέντρο περιστροφής, οπότε ανεβάζεις την ροπή).
Ακόμα και μαθηματικά να το πάρεις το πρόβλημα, αν τα 257 βράζουν τα φρένα στο 3ο φρενάρισμα, τα 284 (που θέλει το AMS να φορέσουνε όλα τα Bravo) θα τα βράσει στο 4ο (μιά και 30% μεγαλύτερα), άρα σε λίγο θα μας πει, ότι για να βγάλουμε 10 φρεναρίσματα όπως ο ανταγωνισμός, θα θέλουμε τίποτα 380mm με δεκαπίστονες...
Επαναλαμβάνω, το AMS, έχει καμιά άλλη απόδειξη για αυτό που συνέβη, εκτός από την φωτογραφία στο ανάχωμα και την μαρτυρία τους? Γιατί ούτε το ένα ούτε το άλλο στηρίζουν κατηγορία, λόγια του αέρα είναι...
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Αν βάζαμε τη λίστα με τα αυτοκίνητα που στις μικρές εκδόσεις έχουν μικρότερα φρένα απ'ότι στις μεγάλες, θα γεμίζαμε το topic. Νομίζω ότι θα μηνύσω τη Mazda που στο δικό μου απλό MX5 1.6 έβαλε μικρότερα φρένα απ'ότι στην έκδοση Twins. Δηλαδή θέλει να μας πει ότι η μπλε κουκούλα είναι πιο βαριά και χρειάζεται πιο πολύ φρένο ενώ η δική μου μαύρη όχι;
**εσύ **γιατί λες να το κάναν; πιστεύεις ότι το δικό σου έχει αντίστοιχη απόδοση-αντοχή με την άλλη έκδοση-διάσταση;
το ερώτημα πάντως να το κάνεις στους άλλους που ουσιαστικά λενε πως το...μέγεθος δεν μετράει! γιατί οι σπέσιαλ αλλά και οι πιο δυνατές εκδόσεις έχουν μεγαλύτερα δισκόφρενα; -
Για να γίνουν πρωτίστως πιό δυνατά τα φρένα τους. Η αύξηση της δύναμης των φρένων είναι ανάλογη της απόστασης του σημείου εφαρμογής της δυνάμεως από το κέντρο περιστροφής. Δες τον τύπο της ροπής και θα καταλάβεις.
-
Aυτή η προσπάθεια να αποδείξετε ότι η επιφάνεια του δίσκου έχει δευτερεύουσα σημασία στην απαγωγή της θερμότητας (και άρα στην αντοχή των φρένων) είναι κουραστική...
Τα επιχειρήματα δε, φτάνουν σε επίπεδο ανεκδότου...
'δεν έβαλε η Fiat τα μεγαλύτερα φρένα για να μην αυξήσει το μη αναρτώμενο βάρος'
Ούτε για Ferrari να συζητούσαμε. -
Δεν ξέρω αν το έκανε για αυτό η Fiat ρε χαχανούλη, είπα ότι δεν μπορείς να κρεμάς ότι νάναι από την ρόδα, χωρίς αρνητικά αποτελέσματα. Έλα αν θες να σου κρεμάσω 3 κιλά σέ κάθε ψαλίδι και βγές να το τρέξεις, και μετά έλα να μας πεις αν είναι το ίδιο ή όχι. Μάθατε όλοι και μιλάτε...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
AutoτσικνοΠεμπτη
ΓΜΤ!
Παίζει να ήταν το τελευταίο που είχε μείνει για να γράψω...
Έχει μείνει τουλάχιστον τα:
'Autoδευτέρακάτιέχω',
'Αutoτηντρίτηδεναντέχω',
'Autoτετάρτηπώςβαριέμαι',
'Autoτηνπέμπτηδενκρατιέμαι',
'Autoπαράσκευηπρωϊλαλαλαλαλαλα',
'Autoσαββάτομεπαράτησεςκαιουτερωταςτικανω' ή πιο σύντομα 'Autoφωτιάστασαββατόβραδα' και επίσης 'Autoκάθεβράδυτουσαββάτουπίνωκαιείμαιτουθανάτου'και τέλος
'Autoτιςκυριακέςμουλείπειςθεέμουπιοπολύ', 'Autoαπ'όλεςτιςημέρεςηκυριακήμ'αρέσει'
Ελπίζω να σε ξεκόλλησα και να θυμηθείς και άλλα.
@νδρέας
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Αν βάζαμε τη λίστα με τα αυτοκίνητα που στις μικρές εκδόσεις έχουν μικρότερα φρένα απ'ότι στις μεγάλες, θα γεμίζαμε το topic. Νομίζω ότι θα μηνύσω τη Mazda που στο δικό μου απλό MX5 1.6 έβαλε μικρότερα φρένα απ'ότι στην έκδοση Twins. Δηλαδή θέλει να μας πει ότι η μπλε κουκούλα είναι πιο βαριά και χρειάζεται πιο πολύ φρένο ενώ η δική μου μαύρη όχι;
**εσύ **γιατί λες να το κάναν; πιστεύεις ότι το δικό σου έχει αντίστοιχη απόδοση-αντοχή με την άλλη έκδοση-διάσταση;
το ερώτημα πάντως να το κάνεις στους άλλους που ουσιαστικά λενε πως το...μέγεθος δεν μετράει! γιατί οι σπέσιαλ αλλά και οι πιο δυνατές εκδόσεις έχουν μεγαλύτερα δισκόφρενα;Στο MX5 που το ξέρω καλά τα φρένα είναι μια χαρά για χρήση δρόμου σε κάθε περίπτωση. Εκεί που πάσχει είναι σε χρήση πίστας μετά από κάποιο σημείο, αλλά όχι λόγω δίσκων. Λόγω τακακιών και υγρών. Με μια καλή και ανθεκτική πάστα και DOT5.1 υγρά πολλοί έχουν μεταμορφώσει τα φρένα τους τόσο που τους αρκούν για όση πίστα θέλουν. Edit: αυτά ισχύουν και για τα μικρά και για τα μεγάλα φρένα!
Και για να απαντήσω χωρίς υπεκφυγές: ναι, ο μικρότερος δίσκος μπορεί να βράσει τα τακάκια και τα υγρά λίγο πιο γρήγορα, αλλά αυτό θα είναι πολύ λίγο, ειδικά για τόσο κοντινές μεταξύ τους διαστάσεις. Δεν μιλάμε για τα φρένα του Saxo 1.1 και της 911, μιλάμε για δύο παραπλήσιους δίσκους. Είναι τόσο παράλογο που θεωρώ ότι αν ο μικρός έβραζε στα 3 φρεναρίσματα, ο μεγάλος θα έβραζε στα 5; Γιατί δεν έβρασε;
Δεν αμφισβητώ (προς το παρόν) ότι το Bravo έμεινε χωρίς φρένα, αν και κάλλιστα θα μπορούσα να το κάνω, βασιζόμενος στην αξιοπιστία του περιοδικού. Αυτό όμως που οπωσδήποτε αμφισβητώ είναι ότι αυτό που έγινε οφείλεται στο μέγεθος του δίσκου, όπως ισχυρίζεται το AMS. Είμαι πλέον σίγουρος ότι έχουμε να κάνουμε με μια εκστρατεία λάσπης βασισμένη σε ένα άκρως αμφισβητήσιμο μεμονωμένο περιστατικό.
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Εκανα μια μικρή έρευνα, 7 στους 10 άνθρωπους που διάβασαν το chain mail το θεώρησαν σοβαρή είδηση. Είναι δεν είναι, σε λίγο θα είναι Ιστορία.Αυτό όμως δείχνει ότι 7 στους 10 συνανθρώπους μας είναι ΚΡΕΤΙΝΟΙ. Στο παρελθόν, ένα σωρό χρήστες του διαδικτύου έχαφταν τις φάρσες που έστελναν ορισμένοι με... επιταγές της Microsoft και ότι ο Bill Gates θα έδινε 1000 δολλάρια σε όποιον αναμετέδιδε ένα chain mail. Αφού είναι τόσο ΖΩΑ, βρίσκει το AMS πρόσφορο έδαφος.
Τι να κάνουμε δηλαδή που υπάρχουν ηλίθιοι που δίνουν βάση σε internet hoaxes;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εκανα μια μικρή έρευνα, 7 στους 10 άνθρωπους που διάβασαν το chain mail το θεώρησαν σοβαρή είδηση. Είναι δεν είναι, σε λίγο θα είναι Ιστορία.
Αυτό όμως δείχνει ότι 7 στους 10 συνανθρώπους μας είναι ΚΡΕΤΙΝΟΙ. Στο παρελθόν, ένα σωρό χρήστες του διαδικτύου έχαφταν τις φάρσες που έστελναν ορισμένοι με... επιταγές της Microsoft και ότι ο Bill Gates θα έδινε 1000 δολλάρια σε όποιον αναμετέδιδε ένα chain mail. Αφού είναι τόσο ΖΩΑ, βρίσκει το AMS πρόσφορο έδαφος.
Τι να κάνουμε δηλαδή που υπάρχουν ηλίθιοι που δίνουν βάση σε internet hoaxes;
Προτείνω να τους δολοφονήσουμε ομαδικά για να απαλλαγεί ο τόπος απ' αυτήν την μάστιγα.
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων