-
Απο την αρχικη σελιδα των 4Τ
Οι μικροι κινητηρες turbo των 1.2 και 1.4. Ποια η αποψη σας;
-
Απο την αρχικη σελιδα των 4Τ
Οι μικροι κινητηρες turbo των 1.2 και 1.4. Ποια η αποψη σας;
-
Απο την αρχικη σελιδα των 4Τ
Οι μικροι κινητηρες turbo των 1.2 και 1.4. Ποια η αποψη σας;
-
παρόν, κ μέλλον...
-
Εγώ πάλι φοβάμαι ότι είναι 'κινητήρες με ημερομηνία λήξης' που μπαίνουν σε αυτοκίνητα με ημερομηνία λήξης. Μετά από εκατό χιλιάδες χιλιόμετρα θα είναι τόσο ακριβή η επισκευή τους (π.χ. αντικατάσταση τουρμπίνας) που θα είναι πιο συμφέρον να αλλάξεις αυτοκίνητο.
Να καταλάβω κάποιον που έχει ένα σπορ αυτοκίνητο με τούρμπο, είναι διατεθειμένος να υποστεί το κόστος της αυξημένης συντήρησης. Φοβάμαι όμως πως όσοι σπεύδουν να ψωνίσουν τουρμπάτα στραγάλια θα βρεθούν προ εκπλήξεων σε λίγα χρόνια.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Εγώ πάλι φοβάμαι ότι είναι 'κινητήρες με ημερομηνία λήξης' που μπαίνουν σε αυτοκίνητα με ημερομηνία λήξης. Μετά από εκατό χιλιάδες χιλιόμετρα θα είναι τόσο ακριβή η επισκευή τους (π.χ. αντικατάσταση τουρμπίνας) που θα είναι πιο συμφέρον να αλλάξεις αυτοκίνητο.Να καταλάβω κάποιον που έχει ένα σπορ αυτοκίνητο με τούρμπο, είναι διατεθειμένος να υποστεί το κόστος της αυξημένης συντήρησης. Φοβάμαι όμως πως όσοι σπεύδουν να ψωνίσουν τουρμπάτα στραγάλια θα βρεθούν προ εκπλήξεων σε λίγα χρόνια.
Είναι και αυτό μία άποψη αλλά υπάρχουν μερικές προυποθέσεις...
1- οι εταιρείες φροντίζουν έτσι ώστε τα υλικά να μην έχουν σύντομη ημερομηνία λήξης
2- οι ιδιοκτήτες αφήνουν τα καμάρια τους όπως είναι και δεν προσπαθούν να «βγάλουν» 40-50-60 επιπλέον άλογα ακόμα με διάφορα κόλπα γιατί είναι πολύ εύκολο πλέον
3- οι ιδιοκτήτες τους γνωρίζουν τί οδηγούν και δεν τα πλακώνουν με το καλημέρα ούτε τα σβήνουν αμέσως με το καληνύκτα
4- οι ιδιοκτήτες τους (πάλι ) φροντίζουν να κάνουν σωστή συντήρηση των κινητήρων και δεν αφήνουν το service για μετά από 3-4 χιλιάδες χλμ επειδή «ντάξη μωρέ τί θα πάθει τώρα???? »
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
...Μετά από εκατό χιλιάδες χιλιόμετρα θα είναι τόσο ακριβή η επισκευή τους (π.χ. αντικατάσταση τουρμπίνας) που θα είναι πιο συμφέρον να αλλάξεις αυτοκίνητο.Στο εξωτερικό αλλάζουν τα αυτοκίνητα πολύ πριν τις 100.000χιλιόμετρα. Θεωρούν τα αυτοκίνητα ως καταναλωτικό αγαθό και όχι ως επένδυση ή περιουσιακό στοιχείο.
Νομίζω ότι και στην Ελλάδα τα πράγματα θα πάνε προς τα εκεί.Όταν θα γεμίσει η αγορά με μεταχειρισμένα με αυτούς τους κινητήρες, τότε θα χρειάζεται προσοχή στην αγορά.
-
και ΑΝ χρειαστει μια αλλαγη τουρμπινας καθε 100000χλμ τι εγινε δλδ?
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Στο εξωτερικό αλλάζουν τα αυτοκίνητα πολύ πριν τις 100.000χιλιόμετρα. Θεωρούν τα αυτοκίνητα ως καταναλωτικό αγαθό και όχι ως επένδυση ή περιουσιακό στοιχείο.
Νομίζω ότι και στην Ελλάδα τα πράγματα θα πάνε προς τα εκεί.Όταν ο Έλληνας αγοράζει αυτοκίνητο με κόστος ανάλογο, κατά μέσο όρο, του ετήσιου εισοδήματός του, δε νομίζω ότι έχει συνειδητοποιήσει και πολύ το τι σημαίνει να αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 100Κ χιλιόμετρα, ούτε πιστεύω πως έχει χωνέψει ότι το λουλούδι του θα του το πάρουν για ένα κομμάτι ψωμί (διότι αυτί θα είναι η αξία του) όταν θα αναγκαστεί να το αλλάξει.
Καλώς ή κακώς, νομίζω πως στην Ελληνική αγορά ταιριάζουν καλύτερα πιο συντηρητικές επιλογές. -
Οι turbo κινητήρες σε αυτοκίνητα μικρού κυβισμού και διαστάσεων, δεν είναι κάτι νέο. Ξεχνάτε ότι υπήρχε έξαρση και στις αρχές του '90 με τα μικρά πυραυλάκια τότε.
Το θέμα είναι ότι τότε, τα αυτοκίνητα ήταν στην ουσία ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ, κινητές σκοτώστρες στην πλειοψηφία τους. Σήμερα 17 χρόνια μετά, τα αυτοκίνητα είναι ασφαλέστερα, με πολύ ανώτερο στήσιμο, κράτημα και οδική συμπεριφορά και ένας τούρμπο κινητήρας ο οποίος θα λειτουργεί πολιτισμένα και όσο πιο γραμμικά γίνεται, επιβάλλεται.
Στην Ιαπωνία το έχουν παράδοση να φτιάχνουν αυτοκίνητα πόλης με τούρμπο κινητήρες. Απλά δεν τα εξάγουν.
Και εγώ πιστεύω πως οι τούρμπο κινητήρες όσο περνούν τα χρόνια και εξελίσσονται, θα συνεχίσουν να υπάρχουν και να τοποθετούνται σε αυτοκίνητα όλων των κατηγοριών και κυβικών.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Στο εξωτερικό αλλάζουν τα αυτοκίνητα πολύ πριν τις 100.000χιλιόμετρα. Θεωρούν τα αυτοκίνητα ως καταναλωτικό αγαθό και όχι ως επένδυση ή περιουσιακό στοιχείο.
Νομίζω ότι και στην Ελλάδα τα πράγματα θα πάνε προς τα εκεί.Όταν ο Έλληνας αγοράζει αυτοκίνητο με κόστος ανάλογο, κατά μέσο όρο, του ετήσιου εισοδήματός του, δε νομίζω ότι έχει συνειδητοποιήσει και πολύ το τι σημαίνει να αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 100Κ χιλιόμετρα, ούτε πιστεύω πως έχει χωνέψει ότι το λουλούδι του θα του το πάρουν για ένα κομμάτι ψωμί (διότι αυτί θα είναι η αξία του) όταν θα αναγκαστεί να το αλλάξει.
Καλώς ή κακώς, νομίζω πως στην Ελληνική αγορά ταιριάζουν καλύτερα πιο συντηρητικές επιλογές.δηλαδη?
-
ατμόσφαιρα φαντάζομαι οτι εννοεί
εκτός αν έγραψε λάθος 'καλύτερα πιο συντηρητικές επιλογές' ενώ ήθελε να γράψει 'καλύτερα συντηρημένες επιλογές'όπως και να έχει στην στάσιμη απο κίνηση Αθήνα οι κινητήρες ταλαιπωρούνται τόσο πολύ που turbo ή όχι πλέον πρέπει να μετράμε και να κρίνουμε απο ώρες λειτουργίας και όχι απο χλμ.
εγώ προσωπικά θα τους προτιμούσα.
υπάρχει το προηγούμενο με τους tdiesel
δεν ξέρω ενόψει diesotto αν θα υπερέχουν -
Θα βλέπουμε όλο και περισσότερους τούρμπο σιγά-σιγα. Τα επόμενα 4-5 χρόνια θα κυριαρχήσουν. Για το πιο μακρινό μέλλον κανείς δεν ξέρει τι καινούργιο μπορεί να βγεί. Οι ατμοσφαιρικοί όπως τους ξέρουμε σήμερα υστερούν στους περισσότερους τομείς. Εκτός κι αν βρεθούν αλλες συμπληρωματικές τεχνολογίες που τους βελτιώσουν δραματικά. Τα σημερινά τούρμπο είναι πιο γρήγορα, πιο οικονομικά, με πολύ καλύτερη ροπή από χαμηλά και απαλλαγμένα από τα προβλήματα του παρελθόντος (π.χ turbo lag)
-
Το αν θα επικρατήσουν ή είναι μόδα θα το δούμε σε λίγα χρόνια όταν θα διαμορφωθεί η πλήρης οικονομοτεχνική τους εικόνα. Με το πετρέλαιο να σκαρφαλώνει ακόμη και στα 150 δολλάρια για παράδειγμα στα επόμενα δύο χρόνια, δεν ξέρω καν αν η βενζίνη έχει μέλλον.
Υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες...- Συντήρηση
- Αξιοπιστία
- Πραγματική κατανάλωση
- Εναλλακτικά καύσιμα και τεχνολογίες κινητήρων
-
Εφόσον κατάφεραν να ελέγξουν την εκπομπή ρύπων, ήταν μονόδρομος να πάνε προς τα turbo, ώστε να αυξήσουν την ιπποδύναμη.
Μόλις αλλάξει ο νόμος περί εκπομπών καυσαερίων, θα γυρίσουμε στο 1989!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Μόλις αλλάξει ο νόμος περί εκπομπών καυσαερίων, θα γυρίσουμε στο 1989!
δηλ?
-
Τα αυτοκίνητα πλέον δεν είναι για να τα κρατάμε 25 χρόνια (πείτε μου ότι δεν το καταλάβατε ως τώρα), οπότε η μειωμένη έστω αξιοπιστία δεν νομίζω να είναι θέμα.
Στην Ευρώπη είναι χρόνια έτσι, το leasing έχει αρχίσει να αλλάζει τη νοοτροπία και στην Ελλάδα, ενώ χαρακτηριστικά στην εκδρομή oldies που κάναμε το καλοκαίρι με το ζόρι μαζέψαμε 3 αυτοκίνητα παλαιότερα του '95. Και μιλάμε για άφραγκους φοιτητές...
Τούρμπο για μένα, thumbs up λοιπόν! Μπορεί να μην ταιριάζει στην οδηγική ευχαρίστηση για μένα, αλλά κάνει όλες τις άλλες δουλειές μια χαρά...
-
Υπάρχουν πολλοί προβληματισμοί με τους μικρούς υπερτροφοδοτούμενους με τους βασικούς
- Αξιοπιστία
- Συντήρηση
- κατανάλωση
Επίσης η πολύ γρήγορη απαξίωση στην αγορά των ατμοσφαιρικών που έχασαν και χάνουν πολύ γρήγορα την αξία τους σαν μεταχειρισμένα.
VW, Skoda, Seat, Fiat, Peugeot, Audi, Renault, Mini κ.α. έχουν μπει στο παιχνίδι και προβλέπονται να ακολουθήσουν και περισσότεροι (AlfaRomeo, Ford κλπ).
Γιαπωνέζοι και Κορεάτες δεν ξέρουμε τι στάση θα κρατήσουν. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Μόλις αλλάξει ο νόμος περί εκπομπών καυσαερίων, θα γυρίσουμε στο 1989!
δηλ?
Μείωση των ιπποδυνάμεων για να καλύπτουν τις ανάγκες εκπομπής ρύπων και εξαφάνιση του turbo. Χρειάστηκαν 7-8 χρόνια για να ανεβούν οι ιπποδυνάμεις, πρώτα στα ατμοσφαιρικά, και έπειτα στα turbo.
Σε δουλεια να βρισκόμαστε......
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Καλώς ή κακώς, νομίζω πως στην Ελληνική αγορά ταιριάζουν καλύτερα πιο συντηρητικές επιλογές.
δηλαδη?
Μιλούσα για το μέσο Έλληνα οδηγό που αγοράζει αυτοκίνητο ακόμα με τη λογική του ακίνητου ('παίρνω κάτι καλό να μου βαστήσει', αγοράζω αυτοκίνητο με την 'προοπτική' να το 'αξιοποιήσω' κλπ κλπ ). Οι πιο συντηρητικές επιλογές είναι λογικό (σύμφωνα με τη δική μου λογική, τουλάχιστον) να είναι περισσότερο οικονομικές μετά από μερικά χρόνια κυκλοφορίας, οπότε και η μη διαθετιμένος να το πουλήσει 'για ένα κομμάτι ψωμί' ιδιοκτήτης θα μπορεί τουλάχιστον να το συντηρήσει χωρίς να βλαστημάει...λέμε τώρα...
Ναι, αναφέρομαι σε ατμοσφαιρικούς ή συμβατικότερους κινητήρες, χαμηλότερες ιπποδυνάμεις και παραδοσιακά 'συντηρητικούς' κατασκευαστές...
Ποια η γνωμη σας για τους μικρους Turbo;