-
Πρόσφατα άκουσα σε μία συζήτηση το εξής:
'Να αποφεύγονται αυτοκίνητα τάδε χώρας λόγω του ότι δεν θα βρίσκεις ανταλλακτικά'...Θεωρώ ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει απόλυτα για καμία εταιρεία, ωστόσο θα ήθελα να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας...
Γνωρίζοντας ότι το θέμα έχει να κάνει και με το after sales (π.χ. αυτοκίνητο εξυπηρέτησης μέχρι να βρεθεί το ανταλλακτικό), μπορείτε να αναφέρετε και κάτι τέτοιο.
Επίσης, Θα προτιμούσα να αναφερθούμε για την κατάσταση και τις εμπειρίες σας τα 10 τελευταία χρόνια.
Προσωπικά δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών VW τα τελευταία 10 χρόνια. Ακόμα και αν κάτι δεν υπήρχε σε stock ερχόταν σχετικά γρήγορα...
Το ίδιο θα έλεγα για φίλο μου που έχει Seat Ibiza...
Διάβασα στους τελευταίους 4Τ μία επιστολή με πρόβλημα διαθεσιμότητας ανταλλακτικού σε Colt, που τελικά λύθηκε με την αγορά του από άλλον έμπορο πλέον του επίσημου εισαγωγέα...
Ποιες είναι οι εμπειρίες σας; (είναι προτιμότερο να μην αναφέρετε αναλυτικά μία περίπτωση παρά το αν είσαστε ευχαριστημένοι ή όχι στο θέμα αυτό από την εξυπηρέτηση στο θέμα των ανταλλακτικών από την εταιρειά της οποίας το προϊόν οδηγείτε).
_
-
Πρόσφατα άκουσα σε μία συζήτηση το εξής:
'Να αποφεύγονται αυτοκίνητα τάδε χώρας λόγω του ότι δεν θα βρίσκεις ανταλλακτικά'...Θεωρώ ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει απόλυτα για καμία εταιρεία, ωστόσο θα ήθελα να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας...
Γνωρίζοντας ότι το θέμα έχει να κάνει και με το after sales (π.χ. αυτοκίνητο εξυπηρέτησης μέχρι να βρεθεί το ανταλλακτικό), μπορείτε να αναφέρετε και κάτι τέτοιο.
Επίσης, Θα προτιμούσα να αναφερθούμε για την κατάσταση και τις εμπειρίες σας τα 10 τελευταία χρόνια.
Προσωπικά δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών VW τα τελευταία 10 χρόνια. Ακόμα και αν κάτι δεν υπήρχε σε stock ερχόταν σχετικά γρήγορα...
Το ίδιο θα έλεγα για φίλο μου που έχει Seat Ibiza...
Διάβασα στους τελευταίους 4Τ μία επιστολή με πρόβλημα διαθεσιμότητας ανταλλακτικού σε Colt, που τελικά λύθηκε με την αγορά του από άλλον έμπορο πλέον του επίσημου εισαγωγέα...
Ποιες είναι οι εμπειρίες σας; (είναι προτιμότερο να μην αναφέρετε αναλυτικά μία περίπτωση παρά το αν είσαστε ευχαριστημένοι ή όχι στο θέμα αυτό από την εξυπηρέτηση στο θέμα των ανταλλακτικών από την εταιρειά της οποίας το προϊόν οδηγείτε).
_
-
Πρόσφατα άκουσα σε μία συζήτηση το εξής:
'Να αποφεύγονται αυτοκίνητα τάδε χώρας λόγω του ότι δεν θα βρίσκεις ανταλλακτικά'...Θεωρώ ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει απόλυτα για καμία εταιρεία, ωστόσο θα ήθελα να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας...
Γνωρίζοντας ότι το θέμα έχει να κάνει και με το after sales (π.χ. αυτοκίνητο εξυπηρέτησης μέχρι να βρεθεί το ανταλλακτικό), μπορείτε να αναφέρετε και κάτι τέτοιο.
Επίσης, Θα προτιμούσα να αναφερθούμε για την κατάσταση και τις εμπειρίες σας τα 10 τελευταία χρόνια.
Προσωπικά δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών VW τα τελευταία 10 χρόνια. Ακόμα και αν κάτι δεν υπήρχε σε stock ερχόταν σχετικά γρήγορα...
Το ίδιο θα έλεγα για φίλο μου που έχει Seat Ibiza...
Διάβασα στους τελευταίους 4Τ μία επιστολή με πρόβλημα διαθεσιμότητας ανταλλακτικού σε Colt, που τελικά λύθηκε με την αγορά του από άλλον έμπορο πλέον του επίσημου εισαγωγέα...
Ποιες είναι οι εμπειρίες σας; (είναι προτιμότερο να μην αναφέρετε αναλυτικά μία περίπτωση παρά το αν είσαστε ευχαριστημένοι ή όχι στο θέμα αυτό από την εξυπηρέτηση στο θέμα των ανταλλακτικών από την εταιρειά της οποίας το προϊόν οδηγείτε).
_
-
Απο Φιατ μια φορα χρειαστηκα περιεργο ανταλλακτικο, μηχανισμος στηριξης μεσης, και το εφεραν με TNT απο Ιταλια σε 3 μερες.
Κατα τα αλλα και στο Φιατ και στο Μερκ, δεν αντιμετωπισαμε ποτε καποιο προβλημα διαθεσιμοτητας...
-
αχουμ αχουμ.
Χαίρεται ,
παιρνοντας το θαρος να εκπροσωπησω τους Κορεατες , θα πω μονο λιγες λεξεις , εμεις δε χρειαζομαστε ανταλακτικα.
Καλη σας μέρα. -
Ο χρήστης patro έγραψε:
αχουμ αχουμ.
Χαίρεται ,
παιρνοντας το θαρος να εκπροσωπησω τους Κορεατες , θα πω μονο λιγες λεξεις , εμεις δε χρειαζομαστε ανταλακτικα.
Καλη σας μέρα.μιας χρησεως ε?
-
Στο polo που είχα πριν δεν είχα πρόβλημα με καθυστερήσεις ανταλλακτικών. Στο suzuki τώρα δεν έχει χρειαστεί ακόμα. Στο scooter/honda μετά από πτώση χρειάστηκα φτερό και μάσκα και περίμενα 4 μήνες.
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
αχουμ αχουμ.
Χαίρεται ,
παιρνοντας το θαρος να εκπροσωπησω τους Κορεατες , θα πω μονο λιγες λεξεις , εμεις δε χρειαζομαστε ανταλακτικα.
Καλη σας μέρα.Πραγματικά... Δεν αξίζει να το φτιάξεις, το πετάς και ησυχάζεις!
-
κουφαλιτσες το περιμενα 100% οτι θα το λεγατε , αλλα ειπα να σας δωσω την ευχαριστηση.
-
ενας πωλητης μεγαλης ευρωπαϊκης μαρκας ειχε πει σε συγγενη μου 'τα χιουντάϊ ειναι αυτοκινητα μιας χρησεως'
προσωπικα δεν ασπαζομαι την αποψη αυτη...
-
Ο χρήστης saligaros_ έγραψε:
ενας πωλητης μεγαλης ευρωπαϊκης μαρκας ειχε πει σε συγγενη μου 'τα χιουντάϊ ειναι αυτοκινητα μιας χρησεως'Ε ναι... Μόλις ο αγοραστής τους βγάλει κάνα φράγκο παραπάνω, αγοράζει άλλη μάρκα! One off!
E, να μην κάνουμε καμιά πλάκα με τους αξιόπιστους φίλους μας;
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Πρόσφατα άκουσα σε μία συζήτηση το εξής:
'Να αποφεύγονται αυτοκίνητα τάδε χώρας λόγω του ότι δεν θα βρίσκεις ανταλλακτικά'...Θεωρώ ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει απόλυτα για καμία εταιρεία,
Tοτε μάλλον δεν ειχες ποτέ σχέση με τον όμιλο Σαρακάκη
-
Μακρυά από τον Σαρακάκη!!! Περίμενα 4 μήνες ανταλλακτικά για το Colt... Κάποια που ξέχασαν, τα βρήκα εγώ σε 1 εβδομάδα από Γερμανία... Ο ιδιώτης σε μια εβδομάδα και η αντιπροσωπία 4 μήνες!!!
Μήπως έπρεπε νε γίνεται ανάποδα;; -
Και στις 2 περιπτώσεις που είχα ευρωπαικά αυτοκίνητα (Renault & Opel) δε χρειάστηκε να περιμένω για διαθεσιμότητα ανταλλακτικών (χωρίς πάντως να λέω ότι αυτό αποτελεί θέσφατο..). Ειδικά στην περίπτωση του Clio που σε 2 περιπτώσεις χρειάστηκαν ανταλλακτικά φανοποιίας (πόρτες, προφυλακτήρας, φανάρι) τα ανταλλακτικά είχαν διαθεσιμότητα 24ώρου στο συνεργείο (προφανώς ήταν στοκαρισμένα στη Mava). Αντίθετα, στην περίπτωση του αδερφού μου που αγόρασε ένα 5Θ Colt 1.3 και τράκαρε σε καραμπόλα μετά 10 μήνες, για αποκατάσταση του εμπρόσθιου τμήματος του αυτοκινήτου (ήταν ο τελευταίος στην καραμπόλα) όπου χρειαζόταν εμπρόσθιος προφυλακτήρας, φανάρια, μάσκα, φτερά, καπό, βάσεις κινητήρα, ψυγείο και κάποια επικουρικά ανταλλακτικά, χρειάστηκε να περιμένει κοντά στους 4 μήνες . Και να φανταστείτε πως όταν έγινε το συμβάν το αμάξι κυκλοφορούσε ήδη γύρω τον 1,5 χρόνο στην Ελλάδα ως μοντέλο, είχε δε πουλήσει αρκετά κομμάτια...Μόλις διάβασα την περιπέτεια του αναγνώστη των 4Τ με το Σαρακάκη και το Colt, χαμογέλασα πονηρά όπως καταλαβαίνετε...
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Και στις 2 περιπτώσεις που είχα ευρωπαικά αυτοκίνητα (Renault & Opel) δε χρειάστηκε να περιμένω για διαθεσιμότητα ανταλλακτικών (χωρίς πάντως να λέω ότι αυτό αποτελεί θέσφατο..). Ειδικά στην περίπτωση του Clio που σε 2 περιπτώσεις χρειάστηκαν ανταλλακτικά φανοποιίας (πόρτες, προφυλακτήρας, φανάρι) τα ανταλλακτικά είχαν διαθεσιμότητα 24ώρου στο συνεργείο (προφανώς ήταν στοκαρισμένα στη Mava). Αντίθετα, στην περίπτωση του αδερφού μου που αγόρασε ένα 5Θ Colt 1.3 και τράκαρε σε καραμπόλα μετά 10 μήνες, για αποκατάσταση του εμπρόσθιου τμήματος του αυτοκινήτου (ήταν ο τελευταίος στην καραμπόλα) όπου χρειαζόταν εμπρόσθιος προφυλακτήρας, φανάρια, μάσκα, φτερά, καπό, βάσεις κινητήρα, ψυγείο και κάποια επικουρικά ανταλλακτικά, χρειάστηκε να περιμένει κοντά στους 4 μήνες . Και να φανταστείτε πως όταν έγινε το συμβάν το αμάξι κυκλοφορούσε ήδη γύρω τον 1,5 χρόνο στην Ελλάδα ως μοντέλο, είχε δε πουλήσει αρκετά κομμάτια...Μόλις διάβασα την περιπέτεια του αναγνώστη των 4Τ με το Σαρακάκη και το Colt, χαμογέλασα πονηρά όπως καταλαβαίνετε...Ο kyr80 είναι ο αδερφός σου, ή το τετράμηνο είναι ...στάνταρ...εξοπλισμός στον Σαρακάκη;
-
Ο Σαρακάκης γενικά είναι για τα πανηγύρια...
Πριν 2 χρόνια, φίλος μου με Honda Civic του '97 (το 5θυρο το ευρωπαϊκό που έλεγαν), έφυγε σε μια στροφή και αγόρασε μια κολώνα. Ίσα που την ακούμπησε, αλλά στράβωσε το καπώ στην άκρη του και δεν ίσιωνε. Αποτέλεσμα? Το αυτοκίνητο έμεινε 1 1/2 μήνα στο συνεργείο γιατί δεν είχαν καπώ να του βάλουν και το περίμεναν από το εξωτερικό!
Επίσης μου έχει αναφέρει 1-2 ανταλλακτικά που τα περίμενε κάμποσο διάστημα, αλλά ευτυχώς δεν επηρέαζαν τη λειτουργία του αυτοκινήτου και μπορούσε να το κινεί κανονικά σε αυτό το διάστημα. Δηλαδή αν έχει τέτοιες ελλείψεις σε ανταλλακτικά για αυτοκίνητα λίγων ετών, όσο αυξάνουν τα χρόνια είσαι καταδικασμένος να μην βρίσκεις και να ταλαιπωρήσε άδικα...
-
προσφατα χρειαστηκε συγγενης μου να αλλαξει κιβωτιο σε colt czt γιατι του εσπασε στο δρομο (!!) και φυσικα του ειπαν σε 4 μηνες...
απο Φιατ και Σεατ δεν εχω παραπονο, γιατι δε τους εχω χρειαστει...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ο kyr80 είναι ο αδερφός σου, ή το τετράμηνο είναι ...στάνταρ...εξοπλισμός στον Σαρακάκη;Με το καλημέρα σου λένε 1,5 μήνα περίπου για να έρθουν τα ανταλλακτικά... Και μετά σε πάνε από εβδομάδα σε εβδομάδα. Και μέχρι να καταλάβεις τι γίνεται, πάρε ένα τετράμηνο...
Και δεν είναι μόνο αυτό...
Είχα αγοράσει ένα υποβραχιόνιο από την Mitsubishi Γερμανίας κοντά στα 125€(δε θυμάμαι ακριβώς) και εδώ το πουλούσαν 230€!!!
Τις ζάντες για το CZT τις πουλούσαν μέχρι πριν ένα μήνα 124+ΦΠΑ(τόσο πλήρωσα τη μία που ήθελα), και τώρα τις πουλάνε 260€!!!
Στην Γερμανία που τηλεφώνησα από περιέργια, ακόμα πωλούνται κοντα στα 130€...
Προσωπικά το πούλησα, για να μην χρειαστεί να ξαναπεράσω τα ίδια... -
ΑΑΑΑ!! Και για να μην ξεχνιώμαστε, γιατί κάπου διάβασα ότι στα ευρωπαϊκά δεν υπάρχει πρόβλημα στα ανταλλακτικά..
Και το COLT ευρωπαϊκό είναι. Στην Ολλανδία, στο εργοστάσιο της NedCar φτιάχνεται.. Και εγώ νόμιζα ότι είχα πάρει Ιαπωνικό... Ναι καλά -
Με τη Μazda ξέρει κανείς τί γίνεται?
Έχει υπάρξει πρόβλημα προμήθειας ποτέ?H δική μου εμπειρία από Fiat,Alfa Romeo και ΒΜW είναι απολύτως θετική, ακόμη και για εξειδικευμένα ανταλλακτικά..
Το αυτόν και για τη Volkswagen,αν και από εκεί ζητήσαμε τα κλασσικά (γρύλο παραθύρων κλπ..)
Έρευνα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών εταιρειών...