-
Έίμαι (ακόμα) στον (π)ΟΤΕ, αλλά σήμερα προσπαθώντας να πάρω
το τεχνικό τμήμα της forthnet (για την adsl), έκανα κυριολεκτικά μία ώρα.Μάλιστα, όταν έπιασα γραμμή, είμουν στην αναμονή 20 ολόκληρα λεπτά.
ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ
Αν βάλω κάποια άλλη τηλεφωνία π.χ forthnet, on telecoms κλπ
από τις 'χωρίς πάγιο ΟΤΕ', ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ
ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ?Εδώ δεν μπορείς να πιάσεις γραμμή για απλούστερα ζητήματα,
πόσο μάλλον θα εξυπηρετηθείς για σοβαρές περιπτώσεις.Ξέρει κανείς τίποτε?
-
Έίμαι (ακόμα) στον (π)ΟΤΕ, αλλά σήμερα προσπαθώντας να πάρω
το τεχνικό τμήμα της forthnet (για την adsl), έκανα κυριολεκτικά μία ώρα.Μάλιστα, όταν έπιασα γραμμή, είμουν στην αναμονή 20 ολόκληρα λεπτά.
ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ
Αν βάλω κάποια άλλη τηλεφωνία π.χ forthnet, on telecoms κλπ
από τις 'χωρίς πάγιο ΟΤΕ', ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ
ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ?Εδώ δεν μπορείς να πιάσεις γραμμή για απλούστερα ζητήματα,
πόσο μάλλον θα εξυπηρετηθείς για σοβαρές περιπτώσεις.Ξέρει κανείς τίποτε?
-
Έίμαι (ακόμα) στον (π)ΟΤΕ, αλλά σήμερα προσπαθώντας να πάρω
το τεχνικό τμήμα της forthnet (για την adsl), έκανα κυριολεκτικά μία ώρα.Μάλιστα, όταν έπιασα γραμμή, είμουν στην αναμονή 20 ολόκληρα λεπτά.
ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ
Αν βάλω κάποια άλλη τηλεφωνία π.χ forthnet, on telecoms κλπ
από τις 'χωρίς πάγιο ΟΤΕ', ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ
ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ?Εδώ δεν μπορείς να πιάσεις γραμμή για απλούστερα ζητήματα,
πόσο μάλλον θα εξυπηρετηθείς για σοβαρές περιπτώσεις.Ξέρει κανείς τίποτε?
-
Αυτήν την απορία έχω και εγώ.
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Αν βάλω κάποια άλλη τηλεφωνία π.χ forthnet, on telecoms κλπ
από τις 'χωρίς πάγιο ΟΤΕ', ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ
ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ?ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΕΞΕΙ...
Νομιζω πως αφου λυσαμε την απορια, το θεμα μπορει να κλειδωθει
-
Αλλάζω το θέμα σε 'Εναλλακτική τηλεφωνία' σκέτο, για να διαχωρίζουμε τις ερωτήσεις μας από τα ADSL [mod]
για την ερώτηση τώρα, μπορεί να είναι και ο ΟΤΕ αφού νοικιάζει γραμμές, αλλά εφόσον έχεις εναλλακτικό παροχέα, θα πρέπει να απευθυνθείς σε αυτόν και αυτός να κόψει το κεφάλι του να φτιαχτεί.
-
Eξαρταται τι ακριβως προσφερει η καθε εταιρια.
Η Βονταφον λχ που εβαλα, στην πραξη ειναι μετατροπη σηματος GSM σε σταθερο τηλεφωνο. Αρα καλωδιο ΕΞΩ απο την πορτα μου δεν υπαρχει -
Από τον Ιούνιο περιμένω να ενργοποιηθεί το 2PLAY της FORTHNET που περιλαμβάνει απεριόριστες κλήσεις σε ελληνικά σταθερά και adsl μέχρι 24 mbps. Ρώτησα και μου είπαν ότι δεν θα έχω σχέση με τον ΟΤΕ πλέον.
Όταν όμως καθυστερούσε να ενργοποιηθεί εγώ έκανα απανωτά τηλεφωνήματα για να μάθω τι γίνεται και μου είπαν ότι περιμένουν από τον Οτε να τους δώσει 'πόρτα'(δεν έχω ιδέα τι είναι αυτό)Πριν μία εβδομάδα με ενημέρωσαν ότι θα έχω ολιγόωρη διακοπή τηλεφώνου και internet γιατι θα γινόταν η ενεργοποίηση του πακέτου 2play.
Ακόμα το τηλέφωνο μου είναι νεκρό. Πάλι μετά από απανωτά τηλεφωνήματα με μισάωρες κατά μέσο όρο αναμονές (και μάλιστα από το κινητό μου αφού δεν έχω τηλέφωνο) μου είπαν ότι η βλάβη φτιάχνεται από τον ΟΤΕ, αφού νομικά είναι ο μόνος που έχει δικαίωμα να περνά καλώδια και κατά συνέπεια να τα επισκευάζει. Έτσι η forthnet αγόρασε από τον οτε της γραμμές της και για κάθε βλάβη απευθύνεται σε αυτόν, που έχει περιθώριο 3 ημερών για να ενημερωσει τη forthnet τι πρόβλημα υπάρχει(χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα επιδιορθωθεί απαραίτητα εντός 3 ημερών)Με λίγα λόγια μετα από 3 μήνες + αναμονή για ενεργοποίηση του πακέτου είμαι 1 εβδομάδα χωρίς τηλέφωνο και το adsl δουλεύει κατά διαστήματα μόνο (κόβεται και πρέπει να κανω restart στο router για να ξαναέρθει) [/img]
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Eξαρταται τι ακριβως προσφερει η καθε εταιρια.
Η Βονταφον λχ που εβαλα, στην πραξη ειναι μετατροπη σηματος GSM σε σταθερο τηλεφωνο. Αρα καλωδιο ΕΞΩ απο την πορτα μου δεν υπαρχειαπό όσο ξέρω η Vodafone για την σταθερή τηλεφωνία βασίζεται στην συνεργασία που έχει συνάψει με την Hellas On Line.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
Eξαρταται τι ακριβως προσφερει η καθε εταιρια.
Η Βονταφον λχ που εβαλα, στην πραξη ειναι μετατροπη σηματος GSM σε σταθερο τηλεφωνο. Αρα καλωδιο ΕΞΩ απο την πορτα μου δεν υπαρχειαπό όσο ξέρω η Vodafone για την σταθερή τηλεφωνία βασίζεται στην συνεργασία που έχει συνάψει με την Hellas On Line.
+1
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Eξαρταται τι ακριβως προσφερει η καθε εταιρια.
Η Βονταφον λχ που εβαλα, στην πραξη ειναι μετατροπη σηματος GSM σε σταθερο τηλεφωνο. Αρα καλωδιο ΕΞΩ απο την πορτα μου δεν υπαρχειαπό όσο ξέρω η Vodafone για την σταθερή τηλεφωνία βασίζεται στην συνεργασία που έχει συνάψει με την Hellas On Line.
+1
Διαβαζετε ρε παιδια!!!
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Διαβαζετε ρε παιδια!!!Πάσο
Η συμφωνία αυτή φαίνεται ότι αφορά μόνο το internet...
-
Nαι και θα με απασχολησει αν και εφοσον βαλω ADSL στο σπιτι
-
Aυτό πάντως με την αναμονή της FORTHNET το εχω συναντησει κι εγω ΚΑΘΕ φορα που παίρνω............και αν αναλογιστουμε οτι και η αναμονή ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ τότε κατι μου λεει οτι μας δουλεύουνε και μας τον πιανουν κανονικα...........
-
Πήρα και γω τη Forthnet για να ρωτήσω για την τηλεφωνία της, 'απελπίστηκα' λόγω αναμονής και το 'κλεισα.
Αν μια εταιρία δε μπορεί να πληρώσει κάποια άτομα περισσότερα για να στελεχώσει το τηλεφωνικό της κέντρο ζήτω που καήκαμε και για το τεχνικό της τμήμα
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αν βάλω κάποια άλλη τηλεφωνία π.χ forthnet, on telecoms κλπ
από τις 'χωρίς πάγιο ΟΤΕ', ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ
ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ?ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΕΞΕΙ...
Νομιζω πως αφου λυσαμε την απορια, το θεμα μπορει να κλειδωθει
Φυσικα και ειναι η εταρεια που εχεις επιλεξει. Πως θα παρεις τον ΟΤΕ και θα τους πεις ναι μεν δεν ειμαι πελατης αλλα... Πρεπει να εισαι πελατης για να παραπονεθεις. Τωρα αν η forthnet παει στον ΟΤΕ γιατι νοικαζει τις γραμμες του ΟΤΕ ειναι αλλο ανεκδοτο.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Πήρα και γω τη Forthnet για να ρωτήσω για την τηλεφωνία της, 'απελπίστηκα' λόγω αναμονής και το 'κλεισα.Αν μια εταιρία δε μπορεί να πληρώσει κάποια άτομα περισσότερα για να στελεχώσει το τηλεφωνικό της κέντρο ζήτω που καήκαμε και για το τεχνικό της τμήμα
Μήπως τα άτομα υπάρχουν αλλα ειναι η 'πολιτική' τέτοια ώστε να βγαζουν κανένα έξοδο ????? Δεν μπορει να εχουν τόοοοσσσηηηηη δουλειά.......αλοίμονο
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Έίμαι (ακόμα) στον (π)ΟΤΕ, αλλά σήμερα προσπαθώντας να πάρω
το τεχνικό τμήμα της forthnet (για την adsl), έκανα κυριολεκτικά μία ώρα.Μάλιστα, όταν έπιασα γραμμή, είμουν στην αναμονή 20 ολόκληρα λεπτά.
ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ
Αν βάλω κάποια άλλη τηλεφωνία π.χ forthnet, on telecoms κλπ
από τις 'χωρίς πάγιο ΟΤΕ', ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ
ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ?Εδώ δεν μπορείς να πιάσεις γραμμή για απλούστερα ζητήματα,
πόσο μάλλον θα εξυπηρετηθείς για σοβαρές περιπτώσεις.Ξέρει κανείς τίποτε?
τη γραμμη σου απο το σπιτι μεχρι το CO του παροχου (το οποιο συστεγαζεται με το εκαστοτε κεντρο του ΟΤΕ) τη νοικιαζει η εταιρια σου απο τον ΟΤΕ.
σε περιπτωση βλαβης, εσυ θα ανακοινωσεις το προβλημα σου στον παροχο σου (πχ vivodi).
στη συνεχεια, αν και εφοσον, το προβλημα ειναι στη καλωδιωση που ανεφερα, η vivodi θα πρεπει να δηλωσει το προβλημα στον ΟΤΕ.
ο ΟΤΕ ειναι υποχρεωμενος εντος 2 ημερων να απαντησει* για τη βλαβη που του δηλωσανε.
- πολλες φορες δεν παει καν για ελεγχο της βλαβης ή κανει μερικο ελεγχο και ριχνει την ευθυνη στον παροχο...
και εκει αρχιζει η Οδυσσεια....
να πω και αλλα??
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αν βάλω κάποια άλλη τηλεφωνία π.χ forthnet, on telecoms κλπ
από τις 'χωρίς πάγιο ΟΤΕ', ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ
ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ?ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΕΞΕΙ...
Νομιζω πως αφου λυσαμε την απορια, το θεμα μπορει να κλειδωθει
υπευθυνη ειναι απεναντι σε σενα, αλλα απεναντι σε αυτη ειναι ο ΟΤΕ. Διοτι οπως εγραψα, η καλωδιωση ειναι περιουσια του ΟΤΕ και οχι του εκαστοτε παροχου. Επομενως ο παροχος ΔΕΝ επιτρεπεται να κανει εργασιες/ενεργειες πανω σε αυτη.
Εναλλακτική τηλεφωνία