Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διπλωματική σε μπροστινή πτέρυγα - Βοήθεια!
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Διπλωματική σε μπροστινή πτέρυγα - Βοήθεια!
    • 1 / 1
    Formula 1
    8
    12
    52
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ast last edited by

      Καλημερα!

      Σε λίγο καιρό θα ξεκινήσω τη διπλωματική εργασία μου και, ως μελλοντικός Μηχανολόγος Μηχανικός, αποφασισα να μελετήσω με τη βοηθεια CFD τη ροή και τις ιδιοτητες της μπροστινης πτέρυγας ενός αυτοκινήτου F1.

      Η πτέρυγα αυτή καθεαυτη δεν αποτελεί πρόβλημα γιατί υπαρχουν συγκεκριμενες τυποποιήσεις (από τη NACA) για ολες αυτες τις γεωμετρίες. Το πρόβλημα μου αφορά την αλληλεπιδραση της πτέρυγας με το υπόλοιπο μονοθέσιο, και πιο συγκεκριμενα με το ρύγχος και τις ρόδες. Πρέπει να τα εισάγω κι αυτά στο πρόβλημα, αφου επηρρεαζουν τη ροή, αλλα δεν έχω κατορθώσει να βρω πουθενα καποιο κατασκευαστικο σχέδιο, ή κάποιες πληροφοριες για τις διαστάσεις και τη γεωμετρία τους. Δε με ενδιαφέρει κάποιο συγκεκριμένο αυτοκινητο καποιας συγκεκριμένης χρονιάς (απο τις σχετικα πρόσφατες, βεβαια), απλά ψάχνω ενδεικτικά καποιες βασικες διαστασεις για να αρχίσω.

      Οποιαδήποτε ιδέα ή πληροφορια θα με βοηθουσε παρα πολύ.

      Σας ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        ast last edited by

        Καλημερα!

        Σε λίγο καιρό θα ξεκινήσω τη διπλωματική εργασία μου και, ως μελλοντικός Μηχανολόγος Μηχανικός, αποφασισα να μελετήσω με τη βοηθεια CFD τη ροή και τις ιδιοτητες της μπροστινης πτέρυγας ενός αυτοκινήτου F1.

        Η πτέρυγα αυτή καθεαυτη δεν αποτελεί πρόβλημα γιατί υπαρχουν συγκεκριμενες τυποποιήσεις (από τη NACA) για ολες αυτες τις γεωμετρίες. Το πρόβλημα μου αφορά την αλληλεπιδραση της πτέρυγας με το υπόλοιπο μονοθέσιο, και πιο συγκεκριμενα με το ρύγχος και τις ρόδες. Πρέπει να τα εισάγω κι αυτά στο πρόβλημα, αφου επηρρεαζουν τη ροή, αλλα δεν έχω κατορθώσει να βρω πουθενα καποιο κατασκευαστικο σχέδιο, ή κάποιες πληροφοριες για τις διαστάσεις και τη γεωμετρία τους. Δε με ενδιαφέρει κάποιο συγκεκριμένο αυτοκινητο καποιας συγκεκριμένης χρονιάς (απο τις σχετικα πρόσφατες, βεβαια), απλά ψάχνω ενδεικτικά καποιες βασικες διαστασεις για να αρχίσω.

        Οποιαδήποτε ιδέα ή πληροφορια θα με βοηθουσε παρα πολύ.

        Σας ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          ast last edited by

          Καλημερα!

          Σε λίγο καιρό θα ξεκινήσω τη διπλωματική εργασία μου και, ως μελλοντικός Μηχανολόγος Μηχανικός, αποφασισα να μελετήσω με τη βοηθεια CFD τη ροή και τις ιδιοτητες της μπροστινης πτέρυγας ενός αυτοκινήτου F1.

          Η πτέρυγα αυτή καθεαυτη δεν αποτελεί πρόβλημα γιατί υπαρχουν συγκεκριμενες τυποποιήσεις (από τη NACA) για ολες αυτες τις γεωμετρίες. Το πρόβλημα μου αφορά την αλληλεπιδραση της πτέρυγας με το υπόλοιπο μονοθέσιο, και πιο συγκεκριμενα με το ρύγχος και τις ρόδες. Πρέπει να τα εισάγω κι αυτά στο πρόβλημα, αφου επηρρεαζουν τη ροή, αλλα δεν έχω κατορθώσει να βρω πουθενα καποιο κατασκευαστικο σχέδιο, ή κάποιες πληροφοριες για τις διαστάσεις και τη γεωμετρία τους. Δε με ενδιαφέρει κάποιο συγκεκριμένο αυτοκινητο καποιας συγκεκριμένης χρονιάς (απο τις σχετικα πρόσφατες, βεβαια), απλά ψάχνω ενδεικτικά καποιες βασικες διαστασεις για να αρχίσω.

          Οποιαδήποτε ιδέα ή πληροφορια θα με βοηθουσε παρα πολύ.

          Σας ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            migf1 last edited by

            Ίσως μπορεί να σε βοηθήσει ο Τακης (Πουρναράκης) σε αυτη σου την αναζήτηση. Υποδεινύοντας σου ενδεχομένως πηγές για να ξεκινήσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pininfarina last edited by

              Φιλε ast μπραβο, ωραια η διπλωματικη σου!

              Ξεκινα απο το site της fia (technical regulations) και συγκεκριμενα απο εδω (κυριως σελ.8 )

              Αν βρω στη βιβλιογραφια αλλα στοιχεια που μπορει να βοηθησουν θα επανελθω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                ast last edited by

                Ευχαριστώ πολύ Pininfarina, η βοηθεια σου ήταν (και αυτή τη φορα) πολυτιμη.
                Η Μηχανική Ρευστων και ολοι οι κλαδοι της με ενδιέφεραν παντα πάρα πολυ.
                Ηρθε η ωρα να κανω κατι και στην πράξη.

                Θα συνεχισω το ψαξιμο, η αρχή ήταν καλή.

                Θα στείλω κι ενα mail στον Τάκη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  andreas_ last edited by

                  Πολύ όμορφο το θέμα , μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω , αλλά οι ακαδημαϊκές μου γνώσεις και πηγές δεν είναι παραπλήσιες με το θέμα. Σκέφτεσαι να ασχοληθείς με το χώρο της αυτοκίνησης στο μέλλον;
                  Πάντως εγώ έχω μια καλή πηγή να προτείνω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    theofaman last edited by

                    Ισως να μπορουσες να βρεις χρησιμες πληροφοριες σε αυτο το βιβλιο http://www.papasotiriou.gr/product.eboo ... rid=764195

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dimitrios last edited by

                      θα πρεπει να εισάγεις στη Γεωμετρία σου (geometry) τουλάχιστον 5 φορές το πλάτος του της πτέρυγας,και 10 φορές το μήκος του αυτοκινήτου.

                      Το θέμα πιο πολύ για διδακτορικό μου μοιάζει παρά για διπλωματική.

                      Ειδικά αν το κάνεις σε 3d.

                      CFD με ποιο πρόγραμμα θα κάνεις?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • P
                        pininfarina last edited by

                        Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
                        Ισως να μπορουσες να βρεις χρησιμες πληροφοριες σε αυτο το βιβλιο http://www.papasotiriou.gr/product.eboo ... rid=764195

                        Το εχω αλλα δε νομιζω να βοηθησει σε αυτο που ζηταει ο ast γιατι 1ον δεν εχει νουμερα και 2ον δεν ειναι τοσο τεχνικο αλλα αρκετα γενικο περιγραφοντας απλα τα διαφορα μερη συν αρκετη ιστορια διαδικασιες κλπ. 150 σελιδες ειναι μονο και πολυ χωρο πιανουν οι φωτογραφιες και τα διαγραμματα του Piola. Αμα εκτος απ'το καλουπι της fia θες τα περσινα διαγραμματα με τις ακριβεις γεωμετριες του σασι badgeboards sidepods κλπ γιατι δεν παιρνεις το τελευταιο βιβλιο του Piola καθεαυτο. Ομως δε νομιζω να χρειαζεσαι τοση λεπτομερεια.

                        Πχ για τους τροχους που σ'ενδιαφερει το μονο που λεει το βιβλιο ειναι:

                        The wheels on a F1 car have always created a drag problem, accounting for more than 1/3 of the car's total. There is, though, nothing anyone can do about that as enclosed bodywork is not permitted in F1 - Σιγα τ'αυγα δηλαδη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          phaethon last edited by

                          Εγώ έχω ακούσει ότι υπάρχει το αντίστοιχο 'Γραμμικό' κάπου στην Αγγλία...

                          Φοβερό φωτοτυπάδικο, αφήνουν εκεί τις σημειώσεις τους κάτι φοβεροί φοιτηταράδες!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            ast last edited by

                            Έχω νέα.

                            Προσπαθησα να επικοινωνησω με τον Τάκη, αλλά τα μοναδικά mail του που είχα είναι αυτο του alpha και των ΤΕ (που δεν ξερω αν το χρησιμοποιεί πια). Του εστειλα και ΠΜ, αλλά δεν το έχει δει ακόμα.

                            Παρόλα αυτα στειλαμε με το παιδί που θα δουλέψουμε μαζί mail σε εναν Ελληνα αποφοιτο της σχολής μας (μετά έκανε και PhD στο ΜΙΤ αλλά αυτα είναι ψιλα γράμματα ) που δουλεύει στο τμημα κινητηρων της Toyota F1. Ο ανθρωπος ήταν πολύ φιλικος και συνεργάσιμος και προωθησε το mail μας σε συνάδελφο του, αεροδυναμιστή της Toyota F1. Ο εν λογω Αγγλαρας (αν και λιγο φλεγματικός) δε μας εδωσε σχεδιο η κάτι σχετικο, αλλά μας συνεστησε τους κανονισμούς της FIA (Pininfarina επιβεβαιωνεσαι ξανα! ), μας εδωσε καποιες κατευθυντήριες γραμμές για να βρουμε μοντέλα και σχέδια και μας ανελυσε εκτενως τα σημεία που θα πρέπει να δώσουμε προσοχή. Στο τέλος, μας είπε (Άγγλος είπαμε) πως τα συμπερασματα μας να τα στειλουμε και σ' αυτόν γιατί ουτε οι ίδιοι δεν είναι 100% γνωστες του τι συμβαίνει στην περιοχη που θα ερευνησουμε.

                            Αυτα για την ώρα, θα προσπαθησω να ερθω σε επαφη και με τον Τομπαζη, τώρα πηρα φόρα!

                            Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
                            θα πρεπει να εισάγεις στη Γεωμετρία σου (geometry) τουλάχιστον 5 φορές το πλάτος του της πτέρυγας,και 10 φορές το μήκος του αυτοκινήτου.

                            Το θέμα πιο πολύ για διδακτορικό μου μοιάζει παρά για διπλωματική.

                            Ειδικά αν το κάνεις σε 3d.

                            CFD με ποιο πρόγραμμα θα κάνεις?

                            Αυτοι ειναι προφανως οι βασικοι κανονες της Μηχανικης Ρευστών, αλλα για το απλο μοντέλο που θα μελετήσουμε δεν είναι απαραίτητο να τηρηθουν για ολο το αυτοκινητο, απο τη στιγμη που δε μας ενδιαφέρει ολη η αεροδυναμικη συμπεριφορά του αυτοκινητου, αλλα ενος επιμερους εξαρτηματος. (αλλιως το πράγμα παει σε διδακτορικο, οπως είπες) Για την υπο μελετη περιοχή θα τηρηθουν. Η παραμετρικη αναλυση θα βασιστεί στις διαφορες συμπεριφορές της Downforce και του Drag για διαφορες γωνιες προσβολης και γεωμετρίες. Αυτα βεβαια είναι ακομα στη θεωρία και σαν σκεψεις. Ας αρχίσουμε με το καλο και βλεπουμε.

                            Οσον αφορά το πρόγραμμα, δεν είμαι σε θεση να σου απαντήσω, καθως στο αυτο καθεαυτό μαθημα CFD λυναμε απλες γεωμετρίες Μηχανικης Ρευστων και Μεταδοσης Θερμότητας σε κωδικες που φτιάχναμε σε Fortran. Προφανως θα χρησιμοποιησουμε ενα απο τα 'πακετα' για τα οποια εχει αδεια η σχολη. Θα επανέλθω σ' αυτό.

                            Πολύ όμορφο το θέμα , μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω , αλλά οι ακαδημαϊκές μου γνώσεις και πηγές δεν είναι παραπλήσιες με το θέμα. Σκέφτεσαι να ασχοληθείς με το χώρο της αυτοκίνησης στο μέλλον;

                            Ευχαριστουμε για τα καλα λογια!

                            Προσωπικα, αν και αγαπω πολυ, τόσο την αυτοκινητοβιομηχανια οσο και την αεροπορικη βιομηχανια, προσπαθω για την ωρα να ασχολούμαι με θεματα που μ' αρέσουν και για το μελλον βλεπουμε. Θα το ηθελα παντως, αν και εχω πολυ δρόμο μπροστα μου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              korolev last edited by

                              Πως τα πηγες τελικα?
                              Θα με ενδιεφερε πολυ να δω την διπλωματικη σου γιατι κι εγω σκεφτομαι να κανω μια με παρομοιο θεμα. Οποτε αν την εχεις σε καποια ηλεκτρονικη μορφη(πχ .pdf) θα σου ημουν πολυ ευγνωμων αν μου την εστελνες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr