-
Τριμελής οικογένεια με περίπου 22k.
Σημαντικό ρόλο παίζει η αξιοπιστία καθώς δεν πρόκειται να αλλαχθεί το αυτοκίνητο τα επόμενα 5 χρόνια τουλάχιστον.
Επίσης λόγω έλλειψης parking υπάρχει πρόβλημα με τις διαστάσεις.Τελος πάντων έχω καταλήξει στα παραπάνω
C-Max με Ti-VCT λόγω τιμής(-2000 έως 10/07),χώρων-οικονομίας καυσίμου
GlofPlus λόγω TSI
Touran λόγω ΤSI-χώρων αλλά ακριβότερο και μεγαλύτερο από τα παραπάνω.Οποιαδήποτε γνώμη ευπρόσδεκτη..
-
Τριμελής οικογένεια με περίπου 22k.
Σημαντικό ρόλο παίζει η αξιοπιστία καθώς δεν πρόκειται να αλλαχθεί το αυτοκίνητο τα επόμενα 5 χρόνια τουλάχιστον.
Επίσης λόγω έλλειψης parking υπάρχει πρόβλημα με τις διαστάσεις.Τελος πάντων έχω καταλήξει στα παραπάνω
C-Max με Ti-VCT λόγω τιμής(-2000 έως 10/07),χώρων-οικονομίας καυσίμου
GlofPlus λόγω TSI
Touran λόγω ΤSI-χώρων αλλά ακριβότερο και μεγαλύτερο από τα παραπάνω.Οποιαδήποτε γνώμη ευπρόσδεκτη..
-
Τριμελής οικογένεια με περίπου 22k.
Σημαντικό ρόλο παίζει η αξιοπιστία καθώς δεν πρόκειται να αλλαχθεί το αυτοκίνητο τα επόμενα 5 χρόνια τουλάχιστον.
Επίσης λόγω έλλειψης parking υπάρχει πρόβλημα με τις διαστάσεις.Τελος πάντων έχω καταλήξει στα παραπάνω
C-Max με Ti-VCT λόγω τιμής(-2000 έως 10/07),χώρων-οικονομίας καυσίμου
GlofPlus λόγω TSI
Touran λόγω ΤSI-χώρων αλλά ακριβότερο και μεγαλύτερο από τα παραπάνω.Οποιαδήποτε γνώμη ευπρόσδεκτη..
-
Μια τριμελής οικογένεια δεν θα χρειαστεί περισσότερο χώρο από όσο προσφέρει το Golf Plus. Πάρ'το με επέκταση εγγύησης για 4 χρόνια ώστε να μην έχεις καθόλου φόβους για αξιοπιστία (καθώς κάθε μέρα τα TSI σκάνε σαν νάρκες στους ελληνικούς δρόμους σύμφωνα με θαμώνες του forum που δεν έχουν TSI ) και θα ταξιδεύεις ατσαλάκωτος και με άνεση Διαφορετικά τσέκαρε και το C4 Picasso
-
Thanks για τη γρήγορη απάντηση.
Το C4 είναι φοβερό σε εσωτερικό design και χώρους ωστόσο δεν θέλω τα 1800cc λόγω περισσότερων ασφαλίστρων-τελών κτλ..
-
Ίδια τέλη θα πληρώνεις Και ασφάλιστρα απειροελάχιστη διαφορά. Σκέψου το, είναι πολύ ωραίο
-
Είχα οδηγήσει για μερικές μέρες νοικιάρικο Golf Plus. ΔΕΝ μου άρεσε. Είναι ένα ψηλό golf, οι χώροι είναι ελάχιστα μεγαλύτεροι από του golf, είναι ψηλό με τα σχετικά αρνητικά επακόλουθα στις στροφές χωρίς να υπάρχει λόγος.
Καλύτερα το C-MAX κατά τη γνώμη μου. -
Tο focus μου αρεσε πολυ σαν αμαξι το εχω οδηγησει για παρα πολλα χλμ, ειχε ομως αρκετους τριγμους. Ελεγα ειναι λογω του οτι ειναι Test drive, αγορασε γνωστος μου ενα ghia με ηλιοροφες esp κλπ και τριζει και αυτο μετα απο ενα χρονο περιπου...τι να πω ισως επεσε στην περιπτωση.
-
Δοκίμασα κι εγώ σήμερα το Golf...δεν τρελάθηκα με τους χώρους.
Μάλλον έφυγε τελείως από τη λίστα των υπόψιν.
Αύριο πάω να οδηγήσω το Ford και βλέπουμε για τους τριγμούς..
-
ξανασκέψου και το Picasso
1,4-1,8 ίδια τέλη και πολύ μικρές διαφορές στην ασφάλεια (κάνε τηλ στον ασφαλιστή σου να το διαπιστώσεις και ο ίδιος) -
εγω ειδα το Touran ΤSI στο δρομο και μ αρεσε πολυ μπορω να πω..
-
Το ίδιο δίλημα είχα και εγώ και αποφάσισα το TOURAN.
Το προηγούμενο αμάξι ήταν το SCENIC 1.4 και τώρα παράγγειλα το TOURAN 1.4 με DSG. Το παράγγειλα σε επταθέσια διάταξη γιατί εκέι βρίσκεται η διαφορά. Θέλω να πώ ότι έξι χρόνια με το SCENIC σπάνια χρειάστηκε να αφαιρέσω καθίοσματα ή κάτι τέτοιο. Πολύ χρήσιμη μου φάνηκε η δυνατότητα να σύρονται τα καθίσματα μπρος-πίσω, κάτι τέτοιο όμως θα βρείς και σε μερικά κανονικά (οχι πολυμορφικά) αυτοκίνητα.
Αυτά απο μένα που ήδη επέλεξα και περιμένω σε δυο μήνες το TOURAN.
Πάντως ρίξε μια ματιά και στο FRV (εξαθέσιο) -
To FRV ξέχνα το. Ο Σαρακάκης έχει εκτελωνισμένα πολλά κομμάτια από το παλιό μοντέλο και δεν θα φέρει το καινούριο αν δεν διώξει αυτά. Κάνει βέβαια έκπτωση, αλλά δεν συμφέρει να πάρεις το παλιό μοντέλο, όταν σε όλο το κόσμο κυκλοφορεί το καινούργιο από τις αρχές του έτους, με καλύτερο κινητήρα και βελτιωμένη ηχομόνωση. Επίσης, μην ξεχνάς τι σημαίνει Σαρακάκης γενικότερα σε θέμα ανταλλακτικών, τιμών κλπ...
Από μένα, το C-Max θα σε βολέψει καλύτερα για τριμελή (ή τετραμελή ) οικογένεια. Ειδικά αν ψάχνεις για αξιοπιστία...
Εναλλακτικά, ρίξε μια ματιά και στο Zafira 1.8. Έχει πολύ συμφέρουσα χρηματοδότηση μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου για να καλύψεις τη διαφορά από το ποσό που διαθέτεις. Όπως ειπώθηκε και πιο πάνω, το 1.8 δεν έχει μεγάλη διαφορά στα τέλη/ασφάλιστρα σε σχέση με τα 1.6 (μόνο η κατανάλωση μπορεί να σου βγει λίγο τσιμπιμένη).
Καλή (και μέσα στα λεφτά σου) είναι και η Corolla Verso η πενταθέσια, ακόμα και σε 1.6. Μόνο που καλά θα είναι να περιμένεις το facelift.
Αν απλά θέλεις χώρους και αξιοπιστία σε περιορισμένες διαστάσεις (και σε πολύ χαμηλότερη τιμή), γιατί δεν κοιτάς τo Matrix (ναι, μη γελάτε, το αμαξάκι είναι καλό , παρά τα χρονάκια του). Αν δεν με πιστεύεις, κάνε ένα τεστ-ντράιβ.
Αλλά, γιατί θέλεις πολυμορφικό; Ένα μικρομεσαίο ή μεσαίο δεν σου κάνει (ειδικά σε S/W); Το Mazda 6 (ακόμα και το τρέχον μοντέλο, αν δεν μπορείς να περιμένεις το νέο) είναι πολύ καλό. Αν δεν θες 1.8άρι, υπάρχει και η Corolla σε 1.6.
Επίσης, χώρους σε περιορισμένες διαστάσεις και προσιτή τιμή, δίνουν και τα Citroen Berlingo/Peugeot Partner στις επιβατικές εκδόσεις τους (αν μπορείς να ανεχτείς το 'επαγγελματικό' look) και το Seat Cordoba (στενό πίσω αλλά με μεγάλο πορτμπαγκάζ).
Αυτά από μένα. Σορρυ για την πολυλογία.
-
Touran Tsi Δαγκωτό
Χωροι και επιδοσεις κινητηρα,οτι χρειαζεσαι.
Μπορεις να βαλεις και 2-3 κουτσουβελα μεσα.
-
Παιδιά το Touran είναι όντως πολύ καλό λόγο κινητήρα κι επιδόσεων.Σαν σχεδιασμός δεν πολυλέει αν και είναι καθαρά θέμα υποκειμενικό αυτό.
Οδήγησα το C-Max κι έμεινα πολύ ευχαριστημένος.Λίγο νωθρό στις χαμηλές βέβαια.Από τριγμούς δεν κατάλαβα κάτι το φοβερό.Παρεπιπτόντως έβλεπα χθές το νέο focus και τον 1.6 Ti-VCT 125HP του Mondeo που πρόκειται να φορέσει... ξέρει κανένας αν πρόκειται να τον περάσει και στο C-MAX?Διαφορετικά νομίζω θα πάω για τον 1.8.
Αλλά, γιατί θέλεις πολυμορφικό; Ένα μικρομεσαίο ή μεσαίο δεν σου κάνει (ειδικά σε S/W); Το Mazda 6 (ακόμα και το τρέχον μοντέλο, αν δεν μπορείς να περιμένεις το νέο) είναι πολύ καλό. Αν δεν θες 1.8άρι, υπάρχει και η Corolla σε 1.6.
S/W δεν πολυπαίζει λόγω έλλειψης parking.Παω για ότι καλύτερο σε σχέχη διαστάσεις/χώροι.Ωστόσο αν αρχίσω (που θα γίνει κι αυτο όπως φαίνεται) να κοιτάω sedan σκέφτομαι Focus (από 2008 το καινούριο) Corola και Jetta.
Με τα Honda τα πράγματα είναι τόσο χάλια από άποψη αντιπροσωπείας?
Κρίμα γιατί και το FRV και το Civic 4d είναι πολύ καλές περιπτώσεις -
Δες και τη συγκριτική:
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12056
-
'S/W δεν πολυπαίζει λόγω έλλειψης parking.Παω για ότι καλύτερο σε σχέχη διαστάσεις/χώροι.Ωστόσο αν αρχίσω (που θα γίνει κι αυτο όπως φαίνεται) να κοιτάω sedan σκέφτομαι Focus (από 2008 το καινούριο) Corola και Jetta.'
Αν κοιτάζεις το focus sedan και δε σε 'προβληματίζει' το σχημα του SW να έχεις υπόψιν ότι έιναι 10 πόντους πιο μακρύ από το C-MAX και 1,5 πιο κοντό απο το sedan.
Στα υπέρ του ότι είναι λιγο πιο ελαφρή από το C-MAX, και λόγω χαμηλότερου κέντρου βάρους πρέπει να έχει λίγο καλύτερη οδικη συμπεριφορά.Για τους τριγμούς εχω να πώ ότι προέρχονται απο τις τριμούχες στις πόρτες, όταν ανεβαίνεις- κατεβαίνεις σε ραμπες. Ενοχλητικό...
Δες στο clubford.gr σχετικά με το θεμα.PS εχω το Focus 1.6 SW και είμαι ως τωρα πολυ ευχαριστημένος (να είχε και αλλά 10 πραγματικα άλογα θα ηταν super...)
-
PS εχω το Focus 1.6 SW και είμαι ως τωρα πολυ ευχαριστημένος (να είχε και αλλά 10 πραγματικα άλογα θα ηταν super...)
Το Ti-VCT με 115PS?
-
Ναι με τα 115.
Απο ότι έχω ακουυσει η εκπτωση με τα 2000 πιθανον να μην ισχυει για το νεο μοντελο, για ρωτα το σε καμια αντιπροσωπια
C-Max 1.6 vs GolfPlus 1.4 άντε και Touran 1.4