Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat coupe 20V ιμάντας χρονισμού...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Fiat coupe 20V ιμάντας χρονισμού...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    22
    49
    198
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alkoolouxos last edited by

      Σήμερα που πήγα ένα φορτηγάκι της εταιρίας μου στο συνεργείο, είχε ο μάστορας στη ράμπα ένα fiat coupe 20V ατμοσφαιρικό για αλλαγή ιμάντα χρονισμού... Αυτο που είδα και με κούφανε είναι πως για να τον αλλάξει έπρεπε να λύσει και κατεβάσει τη μηχανή, γιατί η απόσταση της μηχανής και του θόλου από τη μεριά του ιμάντα ήταν μόλις 3 εκατοστά!!! Η μηχανή αυτή επειδή είναι 5κύλινδρη σε σειρά, έχει τόσο μεγάλο μήκος που για να μπεί εγκάρσια ''ακουμπάει'' σχεδόν τους θόλους των τροχών...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        alkoolouxos last edited by

        Σήμερα που πήγα ένα φορτηγάκι της εταιρίας μου στο συνεργείο, είχε ο μάστορας στη ράμπα ένα fiat coupe 20V ατμοσφαιρικό για αλλαγή ιμάντα χρονισμού... Αυτο που είδα και με κούφανε είναι πως για να τον αλλάξει έπρεπε να λύσει και κατεβάσει τη μηχανή, γιατί η απόσταση της μηχανής και του θόλου από τη μεριά του ιμάντα ήταν μόλις 3 εκατοστά!!! Η μηχανή αυτή επειδή είναι 5κύλινδρη σε σειρά, έχει τόσο μεγάλο μήκος που για να μπεί εγκάρσια ''ακουμπάει'' σχεδόν τους θόλους των τροχών...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alkoolouxos last edited by

          Σήμερα που πήγα ένα φορτηγάκι της εταιρίας μου στο συνεργείο, είχε ο μάστορας στη ράμπα ένα fiat coupe 20V ατμοσφαιρικό για αλλαγή ιμάντα χρονισμού... Αυτο που είδα και με κούφανε είναι πως για να τον αλλάξει έπρεπε να λύσει και κατεβάσει τη μηχανή, γιατί η απόσταση της μηχανής και του θόλου από τη μεριά του ιμάντα ήταν μόλις 3 εκατοστά!!! Η μηχανή αυτή επειδή είναι 5κύλινδρη σε σειρά, έχει τόσο μεγάλο μήκος που για να μπεί εγκάρσια ''ακουμπάει'' σχεδόν τους θόλους των τροχών...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            pasxos last edited by

            Γνωστο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              alkoolouxos last edited by

              Το ίδιο συμβαίνει και με τα άλλα 5κύλινδρα του groupo (delta, kappa); Με τις 6κύλινδρες alfa τι παίζει; Γιατί δε βάζουν καδένα; Για να μη χαλάσει ό ήχος;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης alkoolouxos έγραψε:
                Το ίδιο συμβαίνει και με τα άλλα 5κύλινδρα του groupo (delta, kappa); Με τις 6κύλινδρες alfa τι παίζει; Γιατί δε βάζουν καδένα; Για να μη χαλάσει ό ήχος;

                ΚΑι πως θα μας τα παιρνουν στα σερβις?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alkoolouxos last edited by

                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                  Το ίδιο συμβαίνει και με τα άλλα 5κύλινδρα του groupo (delta, kappa); Με τις 6κύλινδρες alfa τι παίζει; Γιατί δε βάζουν καδένα; Για να μη χαλάσει ό ήχος;

                  ΚΑι πως θα μας τα παιρνουν στα σερβις?

                  Σωστά...
                  1800 ευρω θα του επαιρνε του coupe, η αντιπροσοπεία του ζητούσε 3k

                  Υ.Γ. Το swiftaki μου πάντως έχει καδένα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mousatos last edited by

                    Κάτι τέτοια πρέπει να γράφονται στο περοιδικό .. (4Τ) .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      puntofato last edited by

                      Γιατί στην Α(χρηστη) Class που ό,τι και να πάθει κατεβάζεις μηχανή είναι καλύτερα τα πράγματα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ο χρήστης alkoolouxos έγραψε:
                        Το ίδιο συμβαίνει και με τα άλλα 5κύλινδρα του groupo (delta, kappa); Με τις 6κύλινδρες alfa τι παίζει; Γιατί δε βάζουν καδένα; Για να μη χαλάσει ό ήχος;

                        Ο 5κύλινδρος δεν πρέπει να μπήκε σε Lancia αν θυμάμαι καλά

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          alkoolouxos last edited by

                          Σίγουρα στην kappa, για την delta είμαι σχεδόν σίγουρος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • O
                            obelix last edited by

                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                            Το ίδιο συμβαίνει και με τα άλλα 5κύλινδρα του groupo (delta, kappa); Με τις 6κύλινδρες alfa τι παίζει; Γιατί δε βάζουν καδένα; Για να μη χαλάσει ό ήχος;

                            Ο 5κύλινδρος δεν πρέπει να μπήκε σε Lancia αν θυμάμαι καλά

                            Kappa

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              g60 last edited by

                              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                              Το ίδιο συμβαίνει και με τα άλλα 5κύλινδρα του groupo (delta, kappa); Με τις 6κύλινδρες alfa τι παίζει; Γιατί δε βάζουν καδένα; Για να μη χαλάσει ό ήχος;

                              ΚΑι πως θα μας τα παιρνουν στα σερβις?

                              Akριβώς
                              Εμείς κλέφτες θα γίνουμε?

                              Αυτά είναι αμάξια

                              ΥΓ.Πριν τα αγοράσει ο κόσμος γιατί δεν κάνει μια ερευνα αγοράς?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης G60 έγραψε:

                                Το ίδιο συμβαίνει και με τα άλλα 5κύλινδρα του groupo (delta, kappa); Με τις 6κύλινδρες alfa τι παίζει; Γιατί δε βάζουν καδένα; Για να μη χαλάσει ό ήχος;

                                ΚΑι πως θα μας τα παιρνουν στα σερβις?

                                Akριβώς
                                Εμείς κλέφτες θα γίνουμε?

                                Αυτά είναι αμάξια

                                ΥΓ.Πριν τα αγοράσει ο κόσμος γιατί δεν κάνει μια ερευνα αγοράς?

                                Μακη εδω λεμε οτι τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κwλους .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  g60 last edited by

                                  Έλα όμως που όλοι οι κ@λοι δεν είναι επιδέξιοι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • P
                                    panos272 last edited by

                                    Πρώτα μπήκε στην Kappa με 155 ΗΡ (ατμοσφαιρικό) και μετά στο coupe με turbo και 220ΗΡ. Αργότερα και στην Kappa το turbo.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • bathan
                                      bathan last edited by

                                      Mazda forever. Καδένα και πάλι καδένα

                                      Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        g60 last edited by

                                        Ο χρήστης bathan έγραψε:
                                        Mazda forever. Καδένα και πάλι καδένα

                                        Ayτό είναι κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου?

                                        Τι μπουρδέλα μηχανές κι ανταλλακτικά έχουν και τα mazda,μόνο αυτά ξέρουν.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • bathan
                                          bathan last edited by

                                          Ο χρήστης G60 έγραψε:

                                          Mazda forever. Καδένα και πάλι καδένα

                                          Ayτό είναι κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου?

                                          Τι μπουρδέλα μηχανές κι ανταλλακτικά έχουν και τα mazda,μόνο αυτά ξέρουν.....

                                          Φυσικά γιατί έχει διαφορετικό κόστος συντήρησης, όπως λχ. και με τα μπουζί
                                          Ολα μετράνε για μένα και τα υπολογίζω όλα όταν έρχετε η ώρα να αλλάξω αυτοκίνητο (δυστυχώς όχι συχνά )

                                          Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            thodor last edited by

                                            Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                                            Κάτι τέτοια πρέπει να γράφονται στο περοιδικό .. (4Τ) .

                                            +1

                                            Πολύ σωστό, γιατί όταν αρχίζεις και αναλύεις κάποια οικονομοτεχνικά κριτήρια, και βασίζεσαι σε κάποια περιοδικά για τις αναλύσεις σου αυτές, το να μην αναφέρεις κάτι τόσο τραγικό σε οδηγεί σε πολύ λάθος συμπεράσματα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr