-
Ο χρήστης tm έγραψε:
δεν υπαρχει κατι ιδιαιτερο σε φωτογραφια να δεις...
φαινεται σαν εταζερα, μονο που ειναι υφασματινη και οχι σκληρη πλαστικη
μπορεις να πας σε καποια αντιπροσωπεια και να τους ζητησεις να στο δειξουν!Είναι τουλαχιστον αποτελεσματικό?
-
και βεβαια ειναι αποτελεσματικο
κανει αυτο ακριβως που πρεπει να κανει! -
tm xerokinito?
-
οχι, cvt
συμφωνα με το site της εταιρειας, το manual ειναι ~1 λτ κατω σε καταναλωση -
Πήγα σήμερα να δω στην έκθεση το iq αλλά με απογοήτευσε λίγο γιατί έβρισκε το κεφάλι μου στην οροφή και έπρεπε να κάνω αρκετά την πλάτη πίσω για να μην ακουμπάει.
Έχω ύψος 1.85m
Είχα σχηματίσει την εικόνα ότι θα ήταν μεγαλύτερο μέσα.
Μήπως το κακοχαρακτίρισα βιαστικά;
Το έχει δοκιμάσει και κάποιος άλλος με αντίστοιχο ύψος; -
μου ηρθε γραμμα για ανακληση. Κατι με το esp και την υποβοηθηση του τιμονιου σε τρακερωτη ασφαλτο
-
Οδηγώντας το πάντως σήμερα άλλαξα εντύπωση, είναι μια χαρά και για ύψος 1.85m
-
καλησπέρα
είδα σήμερα το iq.Ενδιαφέρομαι για το χιλιάρι αυτόματο.Η έκδοση city multidrive 15200 και η iq για την οποία και ενδιαφέρομαι έβγαινε στα 15600.Ο πωλητής έκανε λόγο και για συναγερμό ή αισθητήρες παρκαρίσματος.
Αξίζει το 1000άρι ή να κοιτάξω το 1,33?? Επίσης το χιλιάρι αυτόματο πληρώνει τέλη ενω το χειροκίνητο οχι?και μπορώ να περιμένω κάτι καλύτερο απο θέμα προσφοράς απο άλλον έμπορο ή λόγω κατηγορίας αυτοκινήτου είναι φιξ τα προσφερόμενα απο τις αντιπροσωπείες.(ουσιαστικά μου έδωσε τις τιμές του καταλόγου +εξοδα πινακιδών και μεταφοράς)επίσης το αυτοκίνητο θα αγοραστεί με χρηματοδότηση μέσω τραπέζηςευχαριστώ.
-
Προχθες μπηκα στο iq του sv2 και με εντυπωσιασε πολυ περισσοτερο απ οσο το περιμενα.Πισω οντως χωρανε 2 ατομα με σχετικη ανεση αν αναλογιστει κανεις το μεγεθος του αυτοκινητου και γενικα ειναι ανετο(το yaris mk1 μου φαινεται πολυ ποιο στενο) με μια καλη ποιοτητα κατασκευης.Μονο το μερος οπου εχει την υποδοχη του CD μου φανηκε λιγο πλαστικουρα αλλα σαν συνολο ηταν πολυ καλο,καμια σχεση με τον ανταγωνιστη του (smart ).Το καλυτερο αυτοκινητο πολης.
-
Πρέπει να είναι και καλύτερο ποιοτικά σε σχέση με το Aygo (έχουμε ένα μοντ. 2008) , σωστά;
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Πρέπει να είναι και καλύτερο ποιοτικά σε σχέση με το Aygo (έχουμε ένα μοντ. 2008) , σωστά;Είναι αισθητά - και αισθητικά - βελτιωμένο σε σχέση με το Aygo.
-
To CVT σασμάν εδώ και αρκετό καιρό έχει παραδώσει (σχεδόν) το πνέυμα του ειδικά όταν έχει ζέστη και η συμπεριφορά του είναι ανάλογη με την έλξη τρέιλερ 1000 κιλών με αυτοκίνητο 1000 κυβικών .Ισως οδηγώ αυτήν την στιγμή το αργότερο σε επιτάχυνση αυτοκίνητο .
Το νέο σασμάν θα βρίσκεται στην αντιπροσωπεία στις 5 Αυγούστου.
Μ΄αρέσει που έχω στα χέρια μου συγχρόνως το αργότερο και ένα από τα γρηγορότερα αυτοκίνητα . -
Ποσα χιλιομετρα εχει γραψει μεχρι τωρα Γιωργο (αν μπορουσες να υπολογισεις και τα εντος/εκτος ακομα καλυτερα).
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ποσα χιλιομετρα εχει γραψει μεχρι τωρα Γιωργο (αν μπορουσες να υπολογισεις και τα εντος/εκτος ακομα καλυτερα).Εχω 70.800 χλμ.....τα προβλήματα αρχίσανε από πρόπερσυ όταν έχει ζέστη πάνω από 30 βαθμούς.Δεν ανοίγει μία βαλβίδα στην εκκίνηση.Το 80% είναι εντός πόλης.
-
πατιναρει δηλαδη?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
πατιναρει δηλαδη?Οχι δεν πατινάρει....δεν ανεβάζει στροφές και δεν φεύγει.Σαν να προσπαθείς να ξεκινήσεις με 3η ταχύτητα ή και 4η....
-
Τα CVT έχουν ημερομηνία λήξης ή απλά πρόκειται για αστοχία υλικού?
-
γαμω τις χιλιες πιπες!
Τωρα βαζουν δισκοφρενα και στον πισω αξονα?? -
Ναι...
Και έχουν και περισσότερα χρώματα προς επιλογή
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
γαμω τις χιλιες πιπες!
Τωρα βαζουν δισκοφρενα και στον πισω αξονα??Ε καί ? Ασχημα φρενάρει με τα τύμπανα πίσω ?
Toyota IQ