-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Ένα κομμάτι ποιοτικό φελιζολ, κυκλικα κομμένο με το χέρι από ειδικευμένο γερμανό τεχνίτη είναι, που δημιουργεί ποιοτικό μπάσο ήχο, όπως αυτός της premium κιθάρας και τίποτα άλλο.
Πρώτος δίδαξας η Mercedes.Αλλα οι γνώστες επιβεβαιώνουν ότι πήραν γερμανική ποιότητα...
fixed
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Ένα κομμάτι φελιζολ, κυκλικα κομμένο είναι, που δημιουργεί μπάσο ήχο, όπως αυτός της κιθάρας και τίποτα άλλο.
Πρώτος δίδαξας η Mercedes.Αλλα οι γνωστές (που δεν γνωρίζουν το παραπάνω) νομίζουν ότι πήραν γερμανική ποιότητα...
Δεν είναι τόσο απλό και εύκολο.Θες να μου πεις πως έχουν την ίδια ποιοτητα και ασφάλεια π.χ το up με το aygo?Εχεις κλείσει την πόρτα του aygo?Ειναι καλώς ή κακώς και θέμα ψυχολογικό,είναι κουραστικό και μίζερο να ακούς η πόρτα να κλείνει σαν κλαπατσίγκανο 15ετίας .Εχεις πιάσει το ταμπλό του,έχεις στρίψει τα διακοπτάκια του a/c να δεις που είναι έτοιμα να σου μείνουν στο χέρι στο aygo?Επίσης είναι και θέμα ηχομονωσης στον ανοιχτό δρομο.Εχω οδηγήσει πολλάκις skoda octavia tsi & vw golf 6 tsi και σε πληροφορώ σε θέματα ποιοτητας-συναρμογής αλλά κυρίως ηχομόνωσης υπάρχει αισθητη διαφορά.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Δεν είναι τόσο απλό και εύκολο.Θες να μου πεις πως έχουν την ίδια ποιοτητα και ασφάλεια π.χ το up με το aygo?Εχεις κλείσει την πόρτα του aygo?
Μη τα πεις παραέξω αυτά! Μπορεί το Up να είναι πιο ασφαλές από το Aygo αλλά το πως κλείνει η πόρτα δεν έχει καμία μα καμία σχέση!
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Ένα κομμάτι φελιζολ, κυκλικα κομμένο είναι, που δημιουργεί μπάσο ήχο, όπως αυτός της κιθάρας και τίποτα άλλο.
Πρώτος δίδαξας η Mercedes.Αλλα οι γνωστές (που δεν γνωρίζουν το παραπάνω) νομίζουν ότι πήραν γερμανική ποιότητα...
Δεν είναι τόσο απλό και εύκολο.Θες να μου πεις πως έχουν την ίδια ποιοτητα και ασφάλεια π.χ το up με το aygo?Εχεις κλείσει την πόρτα του aygo?Ειναι καλώς ή κακώς και θέμα ψυχολογικό,είναι κουραστικό και μίζερο να ακούς η πόρτα να κλείνει σαν κλαπατσίγκανο 15ετίας .Εχεις πιάσει το ταμπλό του,έχεις στρίψει τα διακοπτάκια του a/c να δεις που είναι έτοιμα να σου μείνουν στο χέρι στο aygo?Επίσης είναι και θέμα ηχομονωσης στον ανοιχτό δρομο.Εχω οδηγήσει πολλάκις skoda octavia tsi & vw golf 6 tsi και σε πληροφορώ σε θέματα ποιοτητας-συναρμογής αλλά κυρίως ηχομόνωσης υπάρχει αισθητη διαφορά.
Έχεις σκεφτεί ότι απλα λες βλακείες προσπαθώντας να καλύψεις την άποψη σου για το up (και το κάθε up) ;
Φυσικα και είναι τόσο απλο, όπως και το αντίβαρο στην πρώτη SLK για να δείχνει πιο στιβαρη.
Πέρα απο αυτα, καλο είναι να έχεις άποψη, αλλα να μπορείς να την τεκμηριωσεις.
Και όταν δεν μπορείς, να μην λες ότι να είναι απλα για να λες, αλλα να ακούς και να διαβάζεις άλλους που ίσως ξέρουν κάτι παραπάνω απο εσένα. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν είναι τόσο απλό και εύκολο.Θες να μου πεις πως έχουν την ίδια ποιοτητα και ασφάλεια π.χ το up με το aygo?Εχεις κλείσει την πόρτα του aygo?
Μη τα πεις παραέξω αυτά! Μπορεί το Up να είναι πιο ασφαλές από το Aygo αλλά το πως κλείνει η πόρτα δεν έχει καμία μα καμία σχέση!
Mε τον ίδιο ωραίο ήχο κλείνει πάντως και η πόρτα του νέου picanto που ποιοτικά το βρήκα άψογο.Αλλά και το ψυχολογικό κομμάτι είναι πολλές φορές σημαντικό διαφωνείς στο θέμα κλαπατσίγκανο?Δεν λέω ότι καθορίζει την ποιοτητα και την ασφάλεια,αλλά για εμένα και αυτό δείχνει κάτι.Αυτό το θυμάμαι το εντώπισα πρώτη φορά όταν το 1999 2 γείτονες έδωσαν γύρω στα 6,5 εκατ(σεβαστό ποσό για την εποχή) και ο ένας πήρε avensis και ο άλλος passat.Στο νέο yaris πάντως οι πόρτες κλείνουν ωράια
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν είναι τόσο απλό και εύκολο.Θες να μου πεις πως έχουν την ίδια ποιοτητα και ασφάλεια π.χ το up με το aygo?Εχεις κλείσει την πόρτα του aygo?
Μη τα πεις παραέξω αυτά! Μπορεί το Up να είναι πιο ασφαλές από το Aygo αλλά το πως κλείνει η πόρτα δεν έχει καμία μα καμία σχέση!
Μα παεαέξω θεωρείται σοφία.
Εμένα μου άρερε η συσχέτιση του ήχου της πόρτας του left με την ποιότητα της Octavia5. Κορυφαία στιγμή, η φράση πως ο ήχος την πόρτας είναι θέμα ψυχολογικό! -
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Ουτε το move up έχει κανένα εξοπλισμό της προκοπής,απλά έχει περίπου τον ίδιο με αυτό της lounge + esp και είναι φτηνότερο στα 10790.Αν πας στην έκδοση high up που έχει 11730(όσο το lounge 0.9)παίρνεις όμως ζάντες 15άρες με 185/55/15,προβολάκια ομίχλης,δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ,καλό ηχοσύστημα και θερμαινόμενα καθίσματα .Μου αρεσει που η συγκριση στην αρχη εγινε με το move up που εχει οσο εξοπλισμο δεν εχει το Panda και κανει λιγοτερο και καταληξαμε οτι αυτον τον εξοπλισμο τον εχει η επομενη εκδοση!
Αλλα λογια να αγαπιομαστε!
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Ένα κομμάτι φελιζολ, κυκλικα κομμένο είναι, που δημιουργεί μπάσο ήχο, όπως αυτός της κιθάρας και τίποτα άλλο.
Πρώτος δίδαξας η Mercedes.Αλλα οι γνωστές (που δεν γνωρίζουν το παραπάνω) νομίζουν ότι πήραν γερμανική ποιότητα...
Δεν είναι τόσο απλό και εύκολο.Θες να μου πεις πως έχουν την ίδια ποιοτητα και ασφάλεια π.χ το up με το aygo?Εχεις κλείσει την πόρτα του aygo?Ειναι καλώς ή κακώς και θέμα ψυχολογικό,είναι κουραστικό και μίζερο να ακούς η πόρτα να κλείνει σαν κλαπατσίγκανο 15ετίας .Εχεις πιάσει το ταμπλό του,έχεις στρίψει τα διακοπτάκια του a/c να δεις που είναι έτοιμα να σου μείνουν στο χέρι στο aygo?Επίσης είναι και θέμα ηχομονωσης στον ανοιχτό δρομο.Εχω οδηγήσει πολλάκις skoda octavia tsi & vw golf 6 tsi και σε πληροφορώ σε θέματα ποιοτητας-συναρμογής αλλά κυρίως ηχομόνωσης υπάρχει αισθητη διαφορά.
Έχεις σκεφτεί ότι απλα λες βλακείες προσπαθώντας να καλύψεις την άποψη σου για το up (και το κάθε up) ;
Φυσικα και είναι τόσο απλο, όπως και το αντίβαρο στην πρώτη SLK για να δείχνει πιο στιβαρη.
Πέρα απο αυτα, καλο είναι να έχεις άποψη, αλλα να μπορείς να την τεκμηριωσεις.
Και όταν δεν μπορείς, να μην λες ότι να είναι απλα για να λες, αλλα να ακούς και να διαβάζεις άλλους που ίσως ξέρουν κάτι παραπάνω απο εσένα.Δεν προσπαθώ φίλε μου να υπερασπιστώ κανένα up,στο φινάλε χέστηκα κιόλας δεν σου είπα ότι είναι το καλύτερο της κατηγορίας,ούτε θα το αγοράσω.Είναι άλλοι όμως που βιάστηκαν να πουν διάφορες βλακείες και ανακρίβιες και να λενε κάδους και τέτοια και από πότε ξέρει η vw να φτιάχνει αυτοκίνητα πόλης.Εκει δεν σε είδα να συγκινείσαι.Επίσης αν διαβάσεις προσεκτικά και τις 2 προηγούμενες σελίδες θα δεις που έχω αναφερθεί στα + και - αυτού του αυτοκινήτου,αλλά και των άλλων.Στο θέμα της πόρτας θα σου πω πως ο ξάδερφος μου που έχει το 207 διαμαρτηρύθηκε για το πως κλείνουν οι πόρτες από την πρώτη μέρα και τώρα βλέπει τα κουσούρια με τις πόρτες που κρέμασαν και άλλα τέτοια.
-
Πολλοί κομπλεξικοί έχουμε μαζευτεί σε αυτό το topic...
@ Billopoulos, RealZeus, Thanos
Ούτε σε εσάς έφταναν τα λεφτά για VW, έτσι; -
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Πολλοί κομπλεξικοί έχουμε μαζευτεί σε αυτό το topic...@ Billopoulos, RealZeus, Thanos
Ούτε σε εσάς έφταναν τα λεφτά για VW, έτσι;Ασε, ασε... Το σκυλομετανιωσα... Ειδικα την στιγμη που κλεινοντας την πορτα, με το ΜΠΑΜ/ΓΚΑΠ που ακουστηκε εσπασε και ο γρυλος του παραθυρου... Ασε σου λεω, ζημια...
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Ουτε το move up έχει κανένα εξοπλισμό της προκοπής,απλά έχει περίπου τον ίδιο με αυτό της lounge + esp και είναι φτηνότερο στα 10790.Αν πας στην έκδοση high up που έχει 11730(όσο το lounge 0.9)παίρνεις όμως ζάντες 15άρες με 185/55/15,προβολάκια ομίχλης,δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ,καλό ηχοσύστημα και θερμαινόμενα καθίσματα .
Μου αρεσει που η συγκριση στην αρχη εγινε με το move up που εχει οσο εξοπλισμο δεν εχει το Panda και κανει λιγοτερο και καταληξαμε οτι αυτον τον εξοπλισμο τον εχει η επομενη εκδοση!
Αλλα λογια να αγαπιομαστε!
Bilopoule ή έχεις χαμηλή νοημοσύνη ή θες να πεις τα δικά σου.Λοιπόν
1.vw up εκδοση move 75 έχει τον ίδιο εξοπλισμό με το πλούσιο panda lounge 0.9(το up έχει και esp)αλλά το up είναι 1000€ φτηνότερο.
2.Στην ίδια τιμή,11700,έκδοση high up 75 με panda 0.9 lounge, το up έχει πολλά περισσότερα όπως esp,ζάντες 15άρες,προβολάκια,δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ και θερμαινόμενα καθίσματα.
Αμα θες τα ξαναλέω αν εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις -
Ρε καλε ανθρωπε μου, στην αρχη δεν ελεγες οτι η εκδοση move 75 εχει τον εξοπλισμο που τελικα εχει η επομενη εκδοση high;
Αρα τι λεω τα δικα μου; -
Πάμε ξανά .Θα το κάνω πιο νιανιά.Ή θα βγει το up με 1000€ λιγότερα με τον ίδιο εξοπλισμό ή στην ίδια τιμή και τα 2 το up είναι πλουσιότερο σε εξοπλισμό.Τι άλλο θες να πω?Απο την αρχή αυτό λέω έλεος.
-
Πάντως σε επιδόσεις είναι συγκρίσιμες των Panda 1.2 69 hp με το Up 1.0 75 hp.
Για μένα προσωπικά αυτή είναι σύγκριση.
Επίσης για να είναι όμοια η σύγκριση βάλε +500 στο Up που θα είναι το κόστος των πίσω θυρών.Το Panda 0.9 T είναι μια έκδοση πάνω.
Το Up 60 ασχολίαστο. Ετσι κι αλλιώς αμφιβάλλω αν πέρα από το αρχικό στοκ με 60άρια αν θα έρθει άλλο. Θα είναι απλά μια έκδοση για τους καταλόγους των περιοδικών για να δείχνει χαμηλή αρχική τιμή. -
Fiestare, πριν την BMW και το Berlingo είχα 207... Ξέρω απο πρώτο χέρι πως κλείνουν οι πόρτες.
Ούτε μου κρέμασαν, ούτε τίποτα. -
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Πάμε ξανά .Θα το κάνω πιο νιανιά.Ή θα βγει το up με 1000€ λιγότερα με τον ίδιο εξοπλισμό ή στην ίδια τιμή και τα 2 το up είναι πλουσιότερο σε εξοπλισμό.Τι άλλο θες να πω?Απο την αρχή αυτό λέω έλεος.Mα ζάντες,προβολάκια,χειριστήρια στο τιμόνι,δερμάτινο τιμόνι,esp και πλευρικούς δεν έχει ούτε η πλούσια καν lounge τι να λέμε.Συγκρίνω lounge 0.9 με move up 75.
Ενταξει, αφου αυτο ελεγες τι να σου πω.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Πάμε ξανά .Θα το κάνω πιο νιανιά.Ή θα βγει το up με 1000€ λιγότερα με τον ίδιο εξοπλισμό ή στην ίδια τιμή και τα 2 το up είναι πλουσιότερο σε εξοπλισμό.Τι άλλο θες να πω?Απο την αρχή αυτό λέω έλεος.
Mα ζάντες,προβολάκια,χειριστήρια στο τιμόνι,δερμάτινο τιμόνι,esp και πλευρικούς δεν έχει ούτε η πλούσια καν lounge τι να λέμε.Συγκρίνω lounge 0.9 με move up 75.
Ενταξει, αφου αυτο ελεγες τι να σου πω.
Στο επιστρέφω.Οταν εκεί έλεγα συγκρίνω εννούσα πως lounge & move έχουν τον ίδιο εξοπλισμό,δεν είπα ότι το move έχει τα παραπάνω πράγματα.Να διαβάζεις αλλη φορά πιο προσεκτικά.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Αν το Up έβγαινε με το 2κύλινδρο τουρμπάκι των 875cc και το Panda με 3κύλινδρο 1000cc θα έλεγες τα ίδια?
Επίσης εντός πόλης δεν κάνεις 100-0 σε φρενάρισμα γιατί η επιτρεπόμενη ταχύτητα δεν είναι 100km/h.
Καλύτερη ευελιξία προσφέρουν τα αυτοκίνητα με τα μικρότερα μεταξόνια, το Panda έχει μικρότερο μεταξόνιο από τον Κάδο και υποβοηθούμενα από ηλεκτρικά τιμόνια με City για έξτρα υποβοήθηση.
Τα φρένα εντός πόλης δεν κουράζονται, απλά φθείρονται.Άλλο.
Σε επιπεδο απλης μετακινησης στην πολη, οπως ειπα και πριν, ο ισχυροτερος κινητηρας φυσικα και ειναι καλοδεχουμενος,
οχι ομως εφοσον δεν αποτελει ΠΡΩΤΗ προτεραιοτητα σε ενα τετοιο συνολο, και φυσικα εφοσον ανεβαζει πανω απο το μεσο ορο και ανταγωνισμο, την συνολικη αξια. Μην τα μπερδευουμε.
Οταν βγει το 100αρι up! και Panda Abarth, τοτε ΝΑΙ θα γινει αμεση αντιπαραθεση, και ΑΜΕΣΟ/πρωταρχικο ενδιαφερον θα εχουν οι επιδοσεις, οχι ομως στην προκειμενη περιπτωση, απο την στιγμη που ετσι κι αλλιως, και το 75αρι up! πχ, εχει ικανοποιητικες επιδοσεις, για αυτο που προοριζεται.
Καλυτερη ευελιξια, εννοω σε επιπεδο οδικης συμπεριφορας, υπο καποια πιεση, (οχι ταπα, αλλα σβελτη μετακινηση στην πολη) και οχι μανουβρες σε υπογειο παρκινγκ σε supermarket. Γραψε λαθος εκφραση. Καλυτερη/ασφαλεστερη οδικη συμπεριφορα, ειναι η απαντηση.
Τα φρενα σαφως και κουραζονται, οταν πετυχαινεις φαναρια κλειστα, χωρις ιδιαιτερη κινηση, με σχεδον ή και πληρες φορτιο, αλλα και το 100-0km/h ειναι συνηθες μεσα στην πολη σε δρομους οπως η Κηφησιας, και οποιος παει να μας πει οτι κανεις δεν φτανει τα 100km/h σε τετοιους δρομους, λεει το ανεκδοτο της ημερας... -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Fiestare, πριν την BMW και το Berlingo είχα 207... Ξέρω απο πρώτο χέρι πως κλείνουν οι πόρτες.
Ούτε μου κρέμασαν, ούτε τίποτα.Μπορείς ευχαρίστως να τα πεις αυτά στον ξαδερφό μου που έχει το 207 3-θυρο καινούριο 3-ετίας και ατρακάριστο και να σου εξηγήσει τα θέματα με μεντεσέδες και κρεμάσματα πόρτας μπροστά.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Ένα κομμάτι φελιζολ, κυκλικα κομμένο είναι, που δημιουργεί μπάσο ήχο, όπως αυτός της κιθάρας και τίποτα άλλο.
Πρώτος δίδαξας η Mercedes.Αλλα οι γνωστές (που δεν γνωρίζουν το παραπάνω) νομίζουν ότι πήραν γερμανική ποιότητα...
Δεν ξερω τι ειναι, σε τι σχημα, και πως το τοποθετει ο καθε κατασκευαστης, αυτο που ξερω ομως ειναι οτι συμβαλλει
σε καλυτερα επιπεδα ηχομονωσης, και κατα συνεπεια ανεσης σε μεγαλυτερες μετακινησεις. To γεγονος και μονο οτι ενας αναγνωρισμενος για την γενικοτερη ποιοτητα, κατασκευαστης το εχει κανει πρωτος, αυτο κατι θα επρεπε να σου λεει...P.S Φυσικα και ολο αυτο με τον ηχο στο κλεισιμο της πορτας, δεν εχει να κανει με την παθητικη ασφαλεια οπως ειπωθηκε, αυτο ειναι ξεκαθαρο.
VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii