-
Ιμάντα μην αλλάξεις Σοφία, αφού έχεις λίγα σχετικά χιλιόμετρα.
Θα έλεγα μόνο τις ρέγουλές του (τεντωτήρες), ενώ δες και την αντλία νερού .
-
Θελω να κανω μια ερωτηση για κατι που μου εκανε πολυ εντυπωση.
Φιλος μου ειπε οτι συνπληρωνοντας λαδια στο κινητηρα (αν τσιμπαει που και που) κανεις κακο γιατι το παλιο λαδι ανακατεβεται με το καινουριο και δημιουργειται μια χημικη αντιδραση που κανει κακο στο κινητηρα .Οταν λεμε συμπληρωνεις εννοουμε 100-150 γραμ.Μιλαμε για κινητηρα που συνολικα παιρνει 2,8 λιτρα με φιλτροΙσχυει;
Κανει καπου αλλου κακο το να συμπληρωνεις λαδια; -
Καλό κάνει, ανανεώνεται το λάδι. Ο φίλος σου μπορεί να αρχίσει το πλέξιμο.
-
Σαφώς και όχι. Ίσα-ίσα που η προσθήκη καινούριου λιπαντικού 'αναζωγονεί' το παλιό.
-
Χωρίς να είμαι ειδικός έχω την αίσθηση ότι δεν στέκει αυτό που σου είπε ο φίλος σου.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Χωρίς να είμαι ειδικός έχω την αίσθηση ότι δεν στέκει αυτό που σου είπε ο φίλος σου.Σαφώς και όχι. Ίσα-ίσα που η προσθήκη καινούριου λιπαντικού 'αναζωγονεί' το παλιό.
Καλό κάνει, ανανεώνεται το λάδι. Ο φίλος σου μπορεί να αρχίσει το πλέξιμο.
Ε τον μ@λ@κ@ και επεμενε κιολας καιμε ζαλισε το μαπα.Τεσπα ευχαριστω
-
Ειχα εντονο τριξιμο οταν εστριβα το τιμονι ειτε κινουμενος ειτε σταματημενος...πηγα στο συνεργειο και ειδαμε οτι προερχοταν απο τα ακρομπαρα...τρυπησαμε το λαστιχακι και τα λαδωσαμε...τωρα δεν ακουγετε απολυτως τιποτα...Μαλλον προσωρινη λυση ε? Να βιαστω να τα αλλαξω ή οταν ξανατριξει?
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Φιλος μου ειπε οτι συνπληρωνοντας λαδια στο κινητηρα (αν τσιμπαει που και που) κανεις κακο γιατι το παλιο λαδι ανακατεβεται με το καινουριο και δημιουργειται μια χημικη αντιδραση που κανει κακο στο κινητηραΝα μαντέψω ότι ο φίλος αλλάζει λάδια λύνοντας κάθε φορά τον κινητήρα για να στεγνώσει εντελώς;
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Φιλος μου ειπε οτι συνπληρωνοντας λαδια στο κινητηρα (αν τσιμπαει που και που) κανεις κακο γιατι το παλιο λαδι ανακατεβεται με το καινουριο και δημιουργειται μια χημικη αντιδραση που κανει κακο στο κινητηρα
Να μαντέψω ότι ο φίλος αλλάζει λάδια λύνοντας κάθε φορά τον κινητήρα για να στεγνώσει εντελώς;
Oχι απλα καποιον μαστορα ειδημονα θα ακουσε κι αυτος και τωρα λεει χαζομαρες
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ειχα εντονο τριξιμο οταν εστριβα το τιμονι ειτε κινουμενος ειτε σταματημενος...πηγα στο συνεργειο και ειδαμε οτι προερχοταν απο τα ακρομπαρα...τρυπησαμε το λαστιχακι και τα λαδωσαμε...τωρα δεν ακουγετε απολυτως τιποτα...Μαλλον προσωρινη λυση ε? Να βιαστω να τα αλλαξω ή οταν ξανατριξει?Σαφώς κ είναι προσωρινή λύση κ μάλιστα βραχυπρόθεσμη, συμπληρωματικά να πω με τα ακρομπαρα δεν παίζεις διότι από αυτά εξαρτάται σημαντικά η ζωή η δική σου κ των υπόλοιπων!
Oχι απλα καποιον μαστορα ειδημονα θα ακουσε κι αυτος και τωρα λεει χαζομαρες
Σαφώς! Θα του το είπε μάστορας επιτηδευμένος στην μαμουνια ώστε όταν θα διαπίστωνε ότι έχασε λίγο λάδι να μην έμπαινε ο φίλος σου στην διαδικασία να συμπληρώσει άλλα να τα αλλάξει! Απλό!
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
μπορεί να φανεί βλακώδης η ερώτηση μου αλλά από χθες πήγε κάποιος να με βγάλει τρελό και επέμενε τόσο στην άποψή του που κατάφερε να με κάνει να αμφιβάλω γι'αυτά που ξέρω.
Γίνεται να κάνεις ευθυγράμμιση στον πίσω άξονα ενός αυτοκινήτου?
(αν η απάντηση ποικίλει, please διευκρινείστε σας παρακαλώ )Σύγκλιση/κάμπερ έχω κάνει εγώ στο δικό μου που έχει πολλαπλούς... (με μένα μέσα τι θα είχε )
ΜΑΡΚΑ ‘ΓΝΩΣΤΕ’!!....
ΑΝΤΩΝΗΣ.mazda mx5 nc (=mk3).
-
Ας πούμε ότι υπάρχει ένα αυτοκίνητο του 98 που δεν έχει περάσει ποτέ ΚΤΕΟ και έχει 70000.χλμ νομιζω ότι κάρτα βγάζει κάθε χρόνο... αν ο ιδιοκτήτης του θελήσει να περάσει ΚΤΕΟ τώρα τι έχει να πληρώσει από πρόστιμα?
-
Ο χρήστης lazaros έγραψε:
Ας πούμε ότι υπάρχει ένα αυτοκίνητο του 98 που δεν έχει περάσει ποτέ ΚΤΕΟ και έχει 70000.χλμ νομιζω ότι κάρτα βγάζει κάθε χρόνο... αν ο ιδιοκτήτης του θελήσει να περάσει ΚΤΕΟ τώρα τι έχει να πληρώσει από πρόστιμα?Τίποτε περισσότερο από το κόστος του εκπρόθεσμου ελέγχου μετά το πέρας 15 ημερών από την τυπική ημερομηνία ελέγχου. Νομίζω ότι είναι περίπου τα διπλά χρήματα.
-
Όταν κινούμαστε σχετικά γρήγορα με πάνω από 100 km/h κ θέλουμε να ενεργοποιήσουμε το air condition, έχω ακούσει ότι είναι καλύτερο να κάνεις μια στιγμιαία αποσύμπλεξη να το κομπλάρεις κ να αφήσεις μαλακά το συμπλέκτη ώστε ο κομπρέσορας να μην πάρει απότομα τις στροφές από το μοτέρ. Ισχύει κάτι τέτοιο? οι κατασκευαστές σαφώς κ έχουν προβλέψει να μην παθαίνει καμιά ζημιά άλλα η απορία μου εστιάζεται μήπως με τις αποτομές εκκινήσεις από τα πολλά χιλιομετρά δημιουργούμε κάποιο είδος φθοράς.
-
Δεν έχω ακόυσει κάτι παρόμοιο όυτε έχω διαβάσει κάτι τέτοιο στο εγχειρίδιο του οχήματος.Πάντως νομίζω ότι περίσσότερη ζημιά θα κάνεις έτσι παρά καλό γιατι σκέψου στα 140 χλμ να βαλεις νεκρά και μετα ταχύτητα , οπότς απο τελαντι σχεδόν να ανεβάσεις 4000 στροφές , χώρια που παιζει και θέμα οδηγικής ασφάλειας....
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Όταν κινούμαστε σχετικά γρήγορα με πάνω από 100 km/h κ θέλουμε να ενεργοποιήσουμε το air condition, έχω ακούσει ότι είναι καλύτερο να κάνεις μια στιγμιαία αποσύμπλεξη να το κομπλάρεις κ να αφήσεις μαλακά το συμπλέκτη ώστε ο κομπρέσορας να μην πάρει απότομα τις στροφές από το μοτέρ. Ισχύει κάτι τέτοιο? οι κατασκευαστές σαφώς κ έχουν προβλέψει να μην παθαίνει καμιά ζημιά άλλα η απορία μου εστιάζεται μήπως με τις αποτομές εκκινήσεις από τα πολλά χιλιομετρά δημιουργούμε κάποιο είδος φθοράς.Επιλέγεις ποιό συμπλέκτη θα φθείρεις περισσότερο, του Aircon που δεν παθαίνει τίποτα ή του αυτοκινήτου που παθαίνει !
-
Άλλωστε η ίδια 'βίαιη' σύμπλεξη δεν γίνεται όταν το A/C ανοιγοκλείνει αυτόματα ενώ είσαι π.χ. στην εθνική; Σίγουρα το έχουν προβλέψει...
-
Ευχαριστώ καλύφθηκα!
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Τα καινούργια συστήματα AC, όταν τα ανάψεις, δεν σταματάνε ΠΟΤΕ, παρά μόνον όταν ξανά κλίσεις το διακόπτη.Στο δικό μου (sx4) ανά τακτά χρονικά διαστήματα κάνει εκείνο το χαρακτηριστικό τσακ και στιγμιαία βλέπεις τις στροφές του κινητήρα να πέφτουν για λίγο όταν είσαι στο ρελαντί. Αυτό αν δεν κάνω λάθος σημαίνει ότι ανάβει και σβήνει διαρκώς
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Παλαιοτέρα, όταν είχες πατήσει το κουμπί του AC, ..........
, ΣΥΝΙΣΤΩ: ΠΑΝΤΑ ΟΤΑΝ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΜΕ, να πατάμε τον συμπλέκτη αφήνοντας το γκάζι, και μετά να εμπλέκουμε το AC........
Antonis-team.Σε δυο αυτοκίνητα που ειχαν A/C , μου ειχαν τονισθεί απο την αντιπροσωπεία κατα την παράδοση αυτά που αναφέρει ο φίλτατος Αntonis , για αποφυγή εμπλοκής του κατα την κίνηση με ψηλές στροφές (>2500 σε SEAΤ και OPEL). Τα αυτοκίνητα βέβαια που εχουν Clima, δεν εχουν ανάγκη, λόγω διαφορετικού τρόπου λειτουργίας.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........