-
Άλλαξα σήμερα ιντερκουλερ το έβαλα δοκίμασα το αμάξι και πάλι δεν έχω την απόδοση που είχα τι μπορεί να είναι;; (Έχω αλλάξει μαφ) λέτε να είναι αντλία βενζίνης;
-
Βρήκα λάδια στην εισαγωγή στα μαρκουτσια που που ενώνει ιντερκουλερ και τουρμπίνα αλλά δεν καίω λάδι τι σκατα είναι;;;
-
Ααπέκτησα 1 μετ/σμενο Opel Corsa C . Μαζί με όλες τις αλλαγές- πλήρες Service θέλω να αλλάξω και λάδια κιβωτίου .
Βιβλίο δέν έχω απο το προηγούμενο ιδιοκτήτη αλλά με λίγο ψάξιμο ο κατασκευαστής τις αναφέρει ως εφ ορου ζωής και δέν δίνει προδιαγραφές .Θα πάω στα γνήσια σκέφτηκα. Έριξα μια ματία στο σασμάν του και δέν είδα να έχει βίδα αποστράγγισης όπως τα άλλα αμάξια τής οικογένειας . Γνωρίζει κάποιος ή έχει αντίστοιχο μοντέλο ;
-
Accent πήγε για σέρβις στην αντιπροσωπία. Έγινε το σέρβις αλλά βρέθηκε πρόβλημα στο τιμόνι.
Όταν το στρίψεις ακούγεται ένας θόρυβος σα να δουλεύει ένα μοτέρ, είναι ελαφρά πιο ελαφρύ όταν το στρίβεις αριστερά και πιο βαρύ όταν στρίβει δεξιά. Επίσης, όταν το στρίβεις αργά νιώθεις σα να βάζεις τον κωδικό σε ένα χρηματοκιβώτιο, αλλά ξανα λέω πολύ ήπιο.
Ο υπεύθυνος μου είπε ότι το τιμόνι είναι επικίνδυνο και δεν πρέπει να μείνει έτσι. Το κόστος, είναι λέει 750 ευρώ αλλά αυτόν το καιρό τρέχει μια έκπτωση από τη μαμά εταιρία και η τιμή πέφτει στα 350 ευρώ. Το θέμα είναι ότι το αμάξι φυσικά δεν είναι δικό μου, αλλά ο ιδιοκτήτης είναι στενός συγγενής. Του είπα το πρόβλημα αλλά δεν είπε κάτι, υποθέτω ότι δυσκολεύεται οικονομικά και δεν μπορεί άμεσα να σκάσει 350.
-
Μόνο σε λεφτά σου ανελυσε τη βλάβη ? Δεν σου είπε τι είναι ?
-
Accent πήγε για σέρβις στην αντιπροσωπία. Έγινε το σέρβις αλλά βρέθηκε πρόβλημα στο τιμόνι.
Όταν το στρίψεις ακούγεται ένας θόρυβος σα να δουλεύει ένα μοτέρ, είναι ελαφρά πιο ελαφρύ όταν το στρίβεις αριστερά και πιο βαρύ όταν στρίβει δεξιά. Επίσης, όταν το στρίβεις αργά νιώθεις σα να βάζεις τον κωδικό σε ένα χρηματοκιβώτιο, αλλά ξανα λέω πολύ ήπιο.
Ο υπεύθυνος μου είπε ότι το τιμόνι είναι επικίνδυνο και δεν πρέπει να μείνει έτσι. Το κόστος, είναι λέει 750 ευρώ αλλά αυτόν το καιρό τρέχει μια έκπτωση από τη μαμά εταιρία και η τιμή πέφτει στα 350 ευρώ. Το θέμα είναι ότι το αμάξι φυσικά δεν είναι δικό μου, αλλά ο ιδιοκτήτης είναι στενός συγγενής. Του είπα το πρόβλημα αλλά δεν είπε κάτι, υποθέτω ότι δυσκολεύεται οικονομικά και δεν μπορεί άμεσα να σκάσει 350.
Δηλαδή δέν σου είπε τι πρόβλημα είναι ; Έχει ηλεκτρική υποβοήθηση το συγκεκριμένο μοντέλο ; Πάρε και γνώμη απο συνεργείο εκτός που να γνωρίζει τα Hyundai.
-
Accent πήγε για σέρβις στην αντιπροσωπία. Έγινε το σέρβις αλλά βρέθηκε πρόβλημα στο τιμόνι.
Όταν το στρίψεις ακούγεται ένας θόρυβος σα να δουλεύει ένα μοτέρ, είναι ελαφρά πιο ελαφρύ όταν το στρίβεις αριστερά και πιο βαρύ όταν στρίβει δεξιά. Επίσης, όταν το στρίβεις αργά νιώθεις σα να βάζεις τον κωδικό σε ένα χρηματοκιβώτιο, αλλά ξανα λέω πολύ ήπιο.
Ο υπεύθυνος μου είπε ότι το τιμόνι είναι επικίνδυνο και δεν πρέπει να μείνει έτσι. Το κόστος, είναι λέει 750 ευρώ αλλά αυτόν το καιρό τρέχει μια έκπτωση από τη μαμά εταιρία και η τιμή πέφτει στα 350 ευρώ. Το θέμα είναι ότι το αμάξι φυσικά δεν είναι δικό μου, αλλά ο ιδιοκτήτης είναι στενός συγγενής. Του είπα το πρόβλημα αλλά δεν είπε κάτι, υποθέτω ότι δυσκολεύεται οικονομικά και δεν μπορεί άμεσα να σκάσει 350.
μην ακους τα παπατζιλικια για τετοιες εκπτωσεις , μαλλον αυτος θελει να σου αλλαξει ολη την κολωνα αλλα αν
δεν ειναι στην εγγυησηπηγαινε αλλου και ρωτα αν επισκευαζεται...τωρα ειδα οτι ειναι accent! πηγαινε κι αλλου και ρωτα ...
-
Accent πήγε για σέρβις στην αντιπροσωπία. Έγινε το σέρβις αλλά βρέθηκε πρόβλημα στο τιμόνι.
Όταν το στρίψεις ακούγεται ένας θόρυβος σα να δουλεύει ένα μοτέρ, είναι ελαφρά πιο ελαφρύ όταν το στρίβεις αριστερά και πιο βαρύ όταν στρίβει δεξιά. Επίσης, όταν το στρίβεις αργά νιώθεις σα να βάζεις τον κωδικό σε ένα χρηματοκιβώτιο, αλλά ξανα λέω πολύ ήπιο.
Ο υπεύθυνος μου είπε ότι το τιμόνι είναι επικίνδυνο και δεν πρέπει να μείνει έτσι. Το κόστος, είναι λέει 750 ευρώ αλλά αυτόν το καιρό τρέχει μια έκπτωση από τη μαμά εταιρία και η τιμή πέφτει στα 350 ευρώ. Το θέμα είναι ότι το αμάξι φυσικά δεν είναι δικό μου, αλλά ο ιδιοκτήτης είναι στενός συγγενής. Του είπα το πρόβλημα αλλά δεν είπε κάτι, υποθέτω ότι δυσκολεύεται οικονομικά και δεν μπορεί άμεσα να σκάσει 350.
αν εχει ηλεκτρικη υποβοηθηση θα βαρυνει παρα πολυ με μεγαλη δυσκολια στο παρκαρισμα , αλλα σε κινηση ειναι πιο ελαφρυ...τωρα τα 350€ για γνησια ισως να ειναι και καλη τιμη αναλογα τι θα σου κανει βεβαια αλλα πηγαινε παρε και μια δευτερη γνωμη γιατι αμα δυσκολευεται οικονομικα μπορει να βαλει μεταχειριμενο...
-
Το αυτοκίνητο είναι λάθος να περιμένεις να ζεσταθεί το πρωί, ο μέσος όρος ξεκινήματος για ένα οδηγό είναι 10-20¨, το λάδι για να ανέβει στο υψηλότερο σημείο του κινητήρα είναι 5-7¨και όχι 12 που λέει ο αφηγητής στο βίντεο εκτός και το μοτέρ έχει 500.000 και η αντλία του λαδιού έχει φθορές.
Το πρωινό ξεκίνημα γίνεται οδηγώντας χαλαρά για 5΄ τουλάχιστον για να ζεσταθεί το μοτέρ πιο γρήγορα με τα ελαφριά φορτία της κίνησης από ότι στο ρελαντί χωρίς φορτίο, αυτό γίνεται για τους ρύπους αλλά και γιατί το κρύο λάδι δεν προστατεύει το κινητήρα το ίδιο όσο όταν είναι πάνω από τους 80c, οπότε πρέπει να ζεσταθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Τα λεπτόρευστα λάδια κυκλοφορούν στον κινητήρα πολύ γρηγορότερα από τα παχύρευστα, μιλάω πάντα για το κρύο λάδι σε κρύο κινητήρα, τα φίλτρα των λαδιών έχουν ανεπίστροφη βαλβίδα για να μην αδειάζει το φίλτρο όταν δεν δουλεύει ο κινητήρας.
Τη μεγαλύτερη φθορά την έχει ένας κινητήρας όταν είναι σταματημένος και κρύος, αυτό στα καθημερινά μικρά αυτοκίνητα δεν μπορεί να αλλάξει αλλά δεν είναι και νομοτελειακό πρόβλημα, στους μεγάλους κινητήρες όπως τα χωματουργικά μηχανήματα, στα μεγάλα φορτηγά, στους κινητήρες πλοίων κλπ, υπάρχει ηλεκτροκίνητη αντλία λαδιού η οποία κυκλοφορεί το λάδι και ανεβάζει την πίεση και μετά εκκινεί ο κινητήρας, αυτό συμβαίνει γιατί οι μεγάλοι κινητήρες έχουν και βαριά εξαρτήματα τα οποία ακουμπάνε μεταξύ τους όταν δεν δουλεύει ο κινητήρας, τα δικά μας αυτοκίνητα με τα ελαφριά εξαρτήματα των κινητήρων δεν αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα, το φιλμ του λαδιού που παραμένει στα κουζινέτα είναι αρκετό για να αντιμετωπίσει τις πρώτες στροφές του κινητήρα μέχρι η αντλία να στείλει λάδι, παράδειγμα οι κινητήρες των 500.000+ χλμ, το πρόβλημα είναι πάντα στα κουζινέτα, αφού έτσι και ακουμπήσει το μέταλλο τους με το μέταλλο του στροφάλου η ζημιά είναι μεγάλη και αναπόφευκτη.
Καλό θα είναι να αλλάζουμε τα λάδια το πολύ στις 7000 χλμ ή στις 5000 χλμ αν το αμάξι κάνει μόνο αστικές διαδρομές, και ας λένε τα εργοστάσια για 15-20-25.000 χλμ, γιατί όταν το αμάξι έχει φθορές στα 100.000+ χλμ που έχουν λήξει όλες οι εγγυήσεις εμείς θα πληρώσουμε και όχι τα εργοστάσια που έχουν όριο χλμ ή τετραετίας για την αλλαγή του αυτοκινήτου.
Τα αμάξια μας τα κρατάμε 10 χρόνια και μόνο η σωστή συντήρηση τους και η έγκαιρη αλλαγή λαδιών, του ζωτικότερου υγρού του κινητήρα θα το διατηρήσει ακμαίο μέχρι να αποφασίσουμε να το δώσουμε.
σε παλιοτερο αυτοκινητο που ειχα το μανιουαλ εγραφε οτι μπορουμε να ξεκινησουμε αμεσως αρκει να μην ζορισουμε τον κινητηρα...βεβαια δεν μπορω να καταλαβω γιατι εχει μεγαλη φθορα σταματημενο και κρυο και λιγοτερη φθορα αμα κινειται κρυο! στα πρωτα λεπτα λειτουργιας ο κινητηρας εχει την μεγαλυτερη καταναλωση και ολη αυτη η ιστορια γινεται γι τους ρυπους, στην Γερμανια σκεφτονται να βαλουν προστιμο σε οποιον ζεσταινει το αμαξι!!! στο δικο μου που ειναι αυτοματο το ζεσταινω μεχρι να πεσουν οι στροφες για να μην ζοριζεται το σασμαν...επισης νομιζω αμα τα λαδια ειναι φουλ συνθετικα ειναι υπερβολη η αλλαγη στα 7000χλμ. στα 10000χλμ. ειναι μια χαρα...
-
Θέλω συμβουλή αν έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο, και περίεργο, ζήτημα. Δεν ξέρω αν φταίει το αφαλατωμένο νερό εδώ ή κάτι άλλο, αλλά έχω παρατηρήσει στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου, αλλά και στα γυαλιά αστιγματισμού που συνηθίζω να πλένω, ένα περίεργο φαινόμενο, σαν να υπάρχει ένα μόνιμο 'φίλμ λαδιού' ανεπαίσθητο αν δεν τραβήξει την προσοχή να το παρατηρήσεις, που υπό γωνία ιριδίζει ανεπαίσθητα και διαθλά τα γύρω φώτα σχηματίζοντας μια 'ταινία' του διαθλούμενου φωτός...
ξέρω είναι περίεργο και δύσκολο να το περιγράψω, αλλά αν κάποιος το έχει συναντήσει θα καταλάβει τί εννοώ και ίσως ξέρει κάποια λύση να μου πει.
εννοεις τα φιλτρα που εχουν τα κρυσταλλα?!
-
Megane98hp wrote:
Accent πήγε για σέρβις στην αντιπροσωπία. Έγινε το σέρβις αλλά βρέθηκε πρόβλημα στο τιμόνι.
Όταν το στρίψεις ακούγεται ένας θόρυβος σα να δουλεύει ένα μοτέρ, είναι ελαφρά πιο ελαφρύ όταν το στρίβεις αριστερά και πιο βαρύ όταν στρίβει δεξιά. Επίσης, όταν το στρίβεις αργά νιώθεις σα να βάζεις τον κωδικό σε ένα χρηματοκιβώτιο, αλλά ξανα λέω πολύ ήπιο.
Ο υπεύθυνος μου είπε ότι το τιμόνι είναι επικίνδυνο και δεν πρέπει να μείνει έτσι. Το κόστος, είναι λέει 750 ευρώ αλλά αυτόν το καιρό τρέχει μια έκπτωση από τη μαμά εταιρία και η τιμή πέφτει στα 350 ευρώ. Το θέμα είναι ότι το αμάξι φυσικά δεν είναι δικό μου, αλλά ο ιδιοκτήτης είναι στενός συγγενής. Του είπα το πρόβλημα αλλά δεν είπε κάτι, υποθέτω ότι δυσκολεύεται οικονομικά και δεν μπορεί άμεσα να σκάσει 350.
αν εχει ηλεκτρικη υποβοηθηση θα βαρυνει παρα πολυ με μεγαλη δυσκολια στο παρκαρισμα , αλλα σε κινηση ειναι πιο ελαφρυ...τωρα τα 350€ για γνησια ισως να ειναι και καλη τιμη αναλογα τι θα σου κανει βεβαια αλλα πηγαινε παρε και μια δευτερη γνωμη γιατι αμα δυσκολευεται οικονομικα μπορει να βαλει μεταχειριμενο...
Να το δει άμεσα.... Έχω γνωστο που έπαθε με accent αυτό και σταμάτησε το μοτερ τιμονιου στην εθνική και ξαφνικά βαρυνε τόσο πολύ το τιμονι που κόντεψε να βγει εκτός δρόμου με υψηλη ταχυτητα.
-
το τιμονι βαραινει παρα πολυ σε σημειο που να στριβει με μεγαλη δυσκολια οταν ειναι παρκαρισμενο, αν ειναι και μεγαλος ο ανθρωπος βεβαια ναι ισως να μην μπορει να στριψει...μην τρομοκρατειτε ομως τον κοσμο οτι ηρθε το τελος του κοσμου αμα γινει αυτο , ειδικα με υψηλη ταχυτητα δεν κλειδωνει το τιμονι αλλα βαραινει παρα πολυ...ναι ειναι επικινδυνο και πρεπει να αλλαχτει αμεσα...αυτο το λεω γιατι μπορει καποιος να τρομοκρατηθει αμα του συμβει κατι τετοιο και καλο ειναι να υπαρχει ψυχραιμια οταν συμβει!
-
α ξεχασα να πω οτι το εχω παθει με το Punto (αλιμονο!!!) και σε ταχυτητα πανω απο 50-60 χλμ. αν θυμαμαι το τιμονι εστριβε κανονικα αλλα σε ξεγελαει ομως επειδη ειναι βαρυ και νομιζεις οτι δεν στριβει, οσο κοβεις ταχυτητα τοσο βαραινει το τιμονι και νομιζεις οτι εχει κλειδωσει ομως οσο αναπτυσεις ταχυτητα τοσο ελαφραινει και στριβει με μεγαλυτερη ευκολια...
-
καποιος μηχανικος παρακαλω να μας φωτισει!!!
-
Δεν τρομάζουμε τον κόσμο. Είναι ένα πάρα πολύ σοβαρό θέμα και πρέπει να κοιταχτει άμεσα. Αυτό λέω τουλάχιστον εγώ. Το τι είναι ο καθενας και τι αντανακλαστικα έχει ως οδηγός και πως αντιδρά σε έκτακτα συμβάντα πάνω στην κίνηση του αυτοκινήτου ειναι μια άλλη συζήτηση. Πάντως και στα υδραυλικά τιμονια αλλά και στα ηλεκτρικά και ηλεκτρουδραυλικα αν κλείσεις τον διακόπτη του αυτοκινήτου οντως ειναι παρα πολυ βαριά, περισσότερο δε και από τα μηχανικα των προηγούμενων δεκαετιών.
Οποτε, δεν υπάρχει θέμα συζήτησης και φιλοσοφίας και αποψεων. ΆΜΕΣΗ εξέταση από μηχανικό και άμεση επισκευή διοτι είναι και δημόσιος κινδυνος, αν όχι για τον εαυτό του. Ειδάλλως αφήστε το αυτοκινητο στην άκρη, μαζέψτε τα απαραίτητα χρήματα και επισκευάστε το.
-
Tο golf 4 μέχρι να αλλάξω MAP στο πάτημα του συμπλέκτη τύχαινε μια φορά την ημέρα να σβήνει,και φυσικά πάντα σε στροφή.Η πρώτη φορά ήταν τρομακτική.ΝΟΜΙΖΑ ότι δεν στρίβει. Οι υπόλοιπες ήταν οκ χωρίς κίνδυνο.Απλα η μεταβολή στην αίσθηση σε ξεγελάει και δεν βάζεις δύναμη..... Όπως και να χει θέλει φτιαξιμο, ή να χεις υποβοήθηση ή να μην εχεις.
-
Μιας και φτιάχνω τις σκουριές της δεύτερης w202(λίφτινγκ) έχω κάποιες απορίες:
-
Τα υδατοδιαλυτα υλικά βαφής τουλάχιστον το 1997 απείχαν τόσο πολύ όσο λένε από τα οργανικά?Το pro lifting είναι με οργανικούς διαλύτες ενώ το μετά με νερό.
-
Αμφότερα προ και μετά λίφτινγκ αποκτούν τοπικές σκουριές στις ηλεκτροκολλημενες βίδες για τους πλαστικούς θόλους.Το σασί στο εργοστάσιο έκανε μπάνιο σε ασταρι( πολύ αποτελεσματικό) και το δε υλικό του σασί επίσης εξαιρετικό αφού έχω κάποια άσχημα γδαρσίματα από κάτω με πλήρη αποκάλυψη μετάλλου χρόνια τώρα αλλά χωρίς επιφανειακή σκουριά.Η περιοχή της ηλεκτροκόλλησης δεν αγριευθηκε για να αποκτήσει πρόσφυση το ασταρι ή γενικά είναι δύσκολη η πρόσφυση στο υλικό συγκόλλησης?
Για την επισκευή θα γίνει τρίψιμο,σταθεροποιητής σκουριάς,zinc σπρέι (δεν ξέρω αν πρέπει να το αγριεψω αφού είναι πολύ μικρού πάχους εφαρμογή),αντισκωριακο ασταρι μετάλλων kraft rust stop (θέλει λίγο αγριεμα),βαφή hammerite 3 in1 και τέλος ένα βερνίκι από πάνω για τους τύπους.Οι επιφάνειες είναι θόλοι και πίσω πόρτα παγκαζ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ αφού έβρισκα άμμο θαλάσσης και κοχύλια από τον προηγούμενο.........
Πριν τη βαφή οτιδήποτε σκέφτομαι πανιά με φωτιστικό οινόπνευμα για καθάρισμα και τελευταίο χέρι με διαλυτικό.Η βενζίνη ίσως ήταν καλύτερη επιλογή αλλά αφήνει ένα στρώμα γυαλαδας(βενζόλιο ,οκ διαλύτης είναι) και δεν έχω κατάλληλη μάσκα.
-
-
Δεν τρομάζουμε τον κόσμο. Είναι ένα πάρα πολύ σοβαρό θέμα και πρέπει να κοιταχτει άμεσα. Αυτό λέω τουλάχιστον εγώ. Το τι είναι ο καθενας και τι αντανακλαστικα έχει ως οδηγός και πως αντιδρά σε έκτακτα συμβάντα πάνω στην κίνηση του αυτοκινήτου ειναι μια άλλη συζήτηση. Πάντως και στα υδραυλικά τιμονια αλλά και στα ηλεκτρικά και ηλεκτρουδραυλικα αν κλείσεις τον διακόπτη του αυτοκινήτου οντως ειναι παρα πολυ βαριά, περισσότερο δε και από τα μηχανικα των προηγούμενων δεκαετιών.
Οποτε, δεν υπάρχει θέμα συζήτησης και φιλοσοφίας και αποψεων. ΆΜΕΣΗ εξέταση από μηχανικό και άμεση επισκευή διοτι είναι και δημόσιος κινδυνος, αν όχι για τον εαυτό του. Ειδάλλως αφήστε το αυτοκινητο στην άκρη, μαζέψτε τα απαραίτητα χρήματα και επισκευάστε το.
δεν καταλαβες τι εγραψα αλλα δεν πειραζει
-
Χεχε, βρε αλλάξτε το εσείς και ας μη καταλαβαίνω εγω. Από την άλλη οντως δεν έχω καταλάβει τι άλλο ψάχνεις από την στιγμή που βλέπεις ότι είναι σοβαρή βλάβη και θέλει αλλαγή. Μηοως ψάχνεις κάποια άποψη ενος μηχανικού από το ίντερνετ χωρίς να το δει από κοντά, για να σου πει ότι δεν χρειάζεται να το επισκευάσεις ή να κάνεις κάποια πατέντα;
Ειναι σοβαρό όπως διαπιστώνεις και εσύ και έχεις μάλιστα και εμπειρία, οπότε δεν χωρουν πολλα πριν γίνουν επικυνδυνα τα πράγματα και χαλάσει τελείως η υποβοήθηση του τιμονιού.
-
Ισχύει οτι τα Opel βγάζουν θέμα με το αισθητήρα λ καταλύτη.Αγοράστηκε μεταχειρισμένο 1 Corsa C . Το αμάξι είχε βλάβη με κωδικούς P0141 και P0136 που αναφέρονται στο λ 2ο . Όμως ο λ βγήκε και μετρήθηκε και λειτουργεί. Σβήστηκε το σφάλμα ,αλλά ξανά άναψε. Μετρήθηκε και η πρίζα του αισθητηρα με πολύμετρο , τώρα θέλει ψάξιμο εκ νέου .
Υπάρχει περίπτωση να είναι εγκέφαλος που βγάζουν αυτά τα μοντέλα ;
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........