Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 320
    • 321
    • 322
    • 323
    • 324
    • 489
    • 490
    • 322 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9782
    220887
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trident1971 last edited by

      Ο χρήστης Tzabaras έγραψε:

      Άλλη μία ερώτηση: το χειρόφρενο αν το τραβήξεις δυνατά κάνει τη δουλειά του σερβόφρενου σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης;

      Μαλακά το τραβαμε σε αναγκη, γιατι αμα μπλοκαρει τους τροχους μετα πας οπου να 'ναι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        morx last edited by

        Ο χρήστης Tzabaras έγραψε:

        πάρε μια Α-Β αυτοκινήτου να γλυτώσεις από εμάς και εμείς από εσένα.

        Και ποιος σε υποχρέωσε να διαβάσεις τα γραπτά μας σε αυτό το τόπικ των αρχαρίων; Προφανώς τα ξέρεις πολύ καλύτερα από πολλούς εδώ μέσα. Αλλά άμα σε κουράζουν οι απορίες των αρχαρίων άστες και διάβασε κάτι άλλο για το επίπεδό σου.

        Μα καποια πραγματα ειναι τοσο ευκολα να τα αντιληφθεις που σορρυ αν το λεω ωμα ... αλλα καναμε τα βυζια μας σαν θερμοφορες απο το τραβηγμα με αυτα που διαβαζουμε!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tzabaras last edited by

          Απλά οι ασχολούμενοι με τις επισκευές δεν μπορούν να πάνε 'back to the drawing board' γιατί ποτέ δεν υπήρξε 'drawing board'. Αλλά κάποιος που σχεδιάζει αυτοκίνητα δεν έχει αυτούς τους περιορισμούς, για παράδειγμα μερικά καινούρια αυτοκίνητα σβήνουν τελείως τη μηχανή στα φανάρια (άμα το πρότεινα εγώ αυτό σε forum πριν από κάποια χρόνια θα έπεφτε η μισή μαστορο-συντεχνία να με φάει για τις ζημιές στη μίζα κλπ τραβώντας ανηλεώς τα βυζιά της). Από αυτό το feature μέχρι το αυτοκίνητο που σβήνει τελείως τη μηχανή στην κατηφόρα για μείωση φθορών ή για άλλους λόγους πόση άραγε είναι η απόσταση, τι άλλες τεχνολογίες φρένων υπάρχουν ή είναι υπό ανάπτυξη και θα τις δούμε προσεχώς ώστε να μην απαιτείται αναμμένη μηχανή στην κατηφόρα πχ και να κοντραλάρεται καλύτερα το αμάξι χωρίς τη μηχανή αναμμένη; Σίγουρα αυτό δεν είναι για τα μαστόρια να το απαντήσουν, είναι για αυτούς που σχεδιάζουν αυτοκίνητα, άλλος τρόπος σκέψης, πιο ακαδημαϊκός.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Tzabaras έγραψε:

            πάρε μια Α-Β αυτοκινήτου να γλυτώσεις από εμάς και εμείς από εσένα.

            Και ποιος σε υποχρέωσε να διαβάσεις τα γραπτά μας σε αυτό το τόπικ των αρχαρίων; Προφανώς τα ξέρεις πολύ καλύτερα από πολλούς εδώ μέσα. Αλλά άμα σε κουράζουν οι απορίες των αρχαρίων άστες και διάβασε κάτι άλλο για το επίπεδό σου.

            Τι σχέση εχεις με την οδηγηση και ποσο χρονων είσαι;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tzabaras last edited by

              Έχεις κανά κορίτσι για παντριά και ρωτάς;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gakost last edited by

                Ο χρήστης Tzabaras έγραψε:
                Απλά οι ασχολούμενοι με τις επισκευές δεν μπορούν να πάνε 'back to the drawing board' γιατί ποτέ δεν υπήρξε 'drawing board'. Αλλά κάποιος που σχεδιάζει αυτοκίνητα δεν έχει αυτούς τους περιορισμούς, για παράδειγμα μερικά καινούρια αυτοκίνητα σβήνουν τελείως τη μηχανή στα φανάρια (άμα το πρότεινα εγώ αυτό σε forum πριν από κάποια χρόνια θα έπεφτε η μισή μαστορο-συντεχνία να με φάει για τις ζημιές στη μίζα κλπ τραβώντας ανηλεώς τα βυζιά της). Από αυτό το feature μέχρι το αυτοκίνητο που σβήνει τελείως τη μηχανή στην κατηφόρα για μείωση φθορών ή για άλλους λόγους πόση άραγε είναι η απόσταση, τι άλλες τεχνολογίες φρένων υπάρχουν ή είναι υπό ανάπτυξη και θα τις δούμε προσεχώς ώστε να μην απαιτείται αναμμένη μηχανή στην κατηφόρα πχ και να κοντραλάρεται καλύτερα το αμάξι χωρίς τη μηχανή αναμμένη; Σίγουρα αυτό δεν είναι για τα μαστόρια να το απαντήσουν, είναι για αυτούς που σχεδιάζουν αυτοκίνητα, άλλος τρόπος σκέψης, πιο ακαδημαϊκός.

                Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς;

                Υπάρχουν και άλλες τεχνολογίες φρένων

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Tzabaras έγραψε:
                  Έχεις κανά κορίτσι για παντριά και ρωτάς;

                  Για να δω αν θα πρέπει να πας στον παιδικό ή στο δημοτικό.

                  Δεν φτάνει που προσπαθούμε να σε βοηθήσουμε μπας και βγεις απο την ασχετοσύνη που έχεις μας την λες και απο πάνω.
                  :whatever

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikospappas last edited by

                    Ο χρήστης Tzabaras έγραψε:
                    Έχεις κανά κορίτσι για παντριά και ρωτάς;

                    Eμ θες βοηθεια, εμ εισαι ερριστικος.
                    Αν ελεγες οτι εισαι 18-19 που μολις πηρες το διπλωμα οδηγησης, κανεις δεν θα σε δουλευε.

                    Μετα πας και γραφεις αυτο

                    Απλά οι ασχολούμενοι με τις επισκευές δεν μπορούν να πάνε 'back to the drawing board' γιατί ποτέ δεν υπήρξε 'drawing board'. Αλλά κάποιος που σχεδιάζει αυτοκίνητα δεν έχει αυτούς τους περιορισμούς, για παράδειγμα μερικά καινούρια αυτοκίνητα σβήνουν τελείως τη μηχανή στα φανάρια (άμα το πρότεινα εγώ αυτό σε forum πριν από κάποια χρόνια θα έπεφτε η μισή μαστορο-συντεχνία να με φάει για τις ζημιές στη μίζα κλπ τραβώντας ανηλεώς τα βυζιά της). Από αυτό το feature μέχρι το αυτοκίνητο που σβήνει τελείως τη μηχανή στην κατηφόρα για μείωση φθορών ή για άλλους λόγους πόση άραγε είναι η απόσταση, τι άλλες τεχνολογίες φρένων υπάρχουν ή είναι υπό ανάπτυξη και θα τις δούμε προσεχώς ώστε να μην απαιτείται αναμμένη μηχανή στην κατηφόρα πχ και να κοντραλάρεται καλύτερα το αμάξι χωρίς τη μηχανή αναμμένη; Σίγουρα αυτό δεν είναι για τα μαστόρια να το απαντήσουν, είναι για αυτούς που σχεδιάζουν αυτοκίνητα, άλλος τρόπος σκέψης, πιο ακαδημαϊκός.

                    Ε, περιμενε και αλλο δουλεμα.

                    Δεν ειναι κακο να μην ξερεις, ειναι κακο να νομιζεις οτι ξερεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Ο χρήστης Tzabaras έγραψε:

                      πάρε μια Α-Β αυτοκινήτου να γλυτώσεις από εμάς και εμείς από εσένα.

                      Και ποιος σε υποχρέωσε να διαβάσεις τα γραπτά μας σε αυτό το τόπικ των αρχαρίων; Προφανώς τα ξέρεις πολύ καλύτερα από πολλούς εδώ μέσα. Αλλά άμα σε κουράζουν οι απορίες των αρχαρίων άστες και διάβασε κάτι άλλο για το επίπεδό σου.

                      O αρχάριος που έχει τον κοινό νου ρωτάει πρώτα τι είναι το χειρόφρενο, και τι είνα9ι το σερβόφρενο, ο αρχάριος που δεν έχει κοινό νού αλλά είναι αλλού πετάει το τούβλο ( αν τραβήξω δυνατά το χειρόφρενο είναι ίδιο με το σερβόφρενο )

                      Αν θέλεις απάντηση, το δυνατό ρύφηγμα κάνει τη δουλειά του σερβόφρενου, και το δυνατό τράβηγμα κάνει τη δουλειά του χειρόφρενου.

                      Ξαναλέω, μάθε τι είναι το κάθε εξάρτημα, τι κάνει και πως δουλεύει, και συνδυαστικά θα κατανοήσεις πως λειτουργούν όλα μαζί.
                      Αν δεν μάθεις τα βασικά, την Α-Β του αυτοκινήτου μια ζωή θα αναρωτιέσαι τι είναι και τι κάνει.

                      Εγώ επιμένω ότι μας τρολάρεις και το γλεντάς.

                      Μη μου απαντήσεις, δε χρειάζεται.

                      Αυτό εδώ το λογίδριο τι το ήθελες ?

                      Tzabaras έγραψε:
                      Απλά οι ασχολούμενοι με τις επισκευές δεν μπορούν να πάνε 'back to the drawing board' γιατί ποτέ δεν υπήρξε 'drawing board'. Αλλά κάποιος που σχεδιάζει αυτοκίνητα δεν έχει αυτούς τους περιορισμούς, για παράδειγμα μερικά καινούρια αυτοκίνητα σβήνουν τελείως τη μηχανή στα φανάρια (άμα το πρότεινα εγώ αυτό σε forum πριν από κάποια χρόνια θα έπεφτε η μισή μαστορο-συντεχνία να με φάει για τις ζημιές στη μίζα κλπ τραβώντας ανηλεώς τα βυζιά της). Από αυτό το feature μέχρι το αυτοκίνητο που σβήνει τελείως τη μηχανή στην κατηφόρα για μείωση φθορών ή για άλλους λόγους πόση άραγε είναι η απόσταση, τι άλλες τεχνολογίες φρένων υπάρχουν ή είναι υπό ανάπτυξη και θα τις δούμε προσεχώς ώστε να μην απαιτείται αναμμένη μηχανή στην κατηφόρα πχ και να κοντραλάρεται καλύτερα το αμάξι χωρίς τη μηχανή αναμμένη; Σίγουρα αυτό δεν είναι για τα μαστόρια να το απαντήσουν, είναι για αυτούς που σχεδιάζουν αυτοκίνητα, άλλος τρόπος σκέψης, πιο ακαδημαϊκός.

                      Από τη 10ετία του ΄80 υπάρχουν αυτοκίνητα που αντί για σερβόφρενο έχουν αντλία υψηλής πίεσης και δεν χρειάζεται σερβόφρενο και υποπίεση, ανοίγεις τον διακόπτη και έχεις φρένα χωρίς να λειτουργεί η μηχανή, εκτός από το τετρακίνητο τούρμπο το δικό μου ( Renault του 1992 ) τα περισσότερα μεγάλα Γερμανικά της εποχής ΄85 - ΄95 είχαν αυτό το σύστημα.

                      Αλλά μας κάνεις πλάκα, μια δείχνεις ότι ξέρεις ξέρεις και μια μας το παίζεις του νηπιαγωγείου ( αυτοκινητιστικά ) πρέπει να κουράζεσαι να βρίσκεις ερωτήσεις που θα είναι περίεργες, λες και μας κάνεις τέστ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greek last edited by

                        ... για να συνεχίσω....

                        Δεν πρέπει να είναι μόνο η μηχανή αναμένη για να κοντρολάρεις το όχημα στην κατάβαση, πρέπει να έχεις ταχύτητα στο κιβώτιο και αμπραγιάριστο. Αυτό μπορει να γίνει και αν με σβηστή την μηχανή σε περιπτώσεις εκτάκτης ανάγκης ή αν σβήσει απο βλάβη ή άλλο πρόβλημα. Απλά το θέμα μετά είναι τί γίνεται αν υπάρχει υδραυλικό τιμόνι που θέλει μπράτσα για κουμαντάρισμα.

                        Το έχουμε ξανασυζητήσει αυτό΄ , αν θυμάμαι καλά στο θέμα Βενζίνα. Τα καρμπυρατεράτα για οικονομία σε κατηφέρεια ( οχι κατηφόρααααααααα) είναι προτιμότερο με νεκρά καθώς στο ρελαντί καιει λιγότερο απο το να έχει ταχύτητα καθώς οσο γυρνάει η μηχανή άναλογα τροφοδοτούν με κάυσιμο. Στα νεότερα με ψεκασμό και εγκέφαλο προτιμότερο είναι να έχεις ταχύτητα καθώς ο χάρτης στο άσε δεν τροφοδοτεί με βενζίνα μέχρι ενός ορίου στροφών κάτω από το οποίο ξεκινάει να δίνει πάλι......

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Ο χρήστης Greek έγραψε:
                          ... για να συνεχίσω....

                          Δεν πρέπει να είναι μόνο η μηχανή αναμένη για να κοντρολάρεις το όχημα στην κατάβαση, πρέπει να έχεις ταχύτητα στο κιβώτιο και αμπραγιάριστο. Αυτό μπορει να γίνει και αν με σβηστή την μηχανή σε περιπτώσεις εκτάκτης ανάγκης ή αν σβήσει απο βλάβη ή άλλο πρόβλημα. Απλά το θέμα μετά είναι τί γίνεται αν υπάρχει υδραυλικό τιμόνι που θέλει μπράτσα για κουμαντάρισμα.

                          Το έχουμε ξανασυζητήσει αυτό΄ , αν θυμάμαι καλά στο θέμα Βενζίνα. Τα καρμπυρατεράτα για οικονομία σε κατηφέρεια ( οχι κατηφόρααααααααα) είναι προτιμότερο με νεκρά καθώς στο ρελαντί καιει λιγότερο απο το να έχει ταχύτητα καθώς οσο γυρνάει η μηχανή άναλογα τροφοδοτούν με κάυσιμο. Στα νεότερα με ψεκασμό και εγκέφαλο προτιμότερο είναι να έχεις ταχύτητα καθώς ο χάρτης στο άσε δεν τροφοδοτεί με βενζίνα μέχρι ενός ορίου στροφών κάτω από το οποίο ξεκινάει να δίνει πάλι......

                          Όταν γυρίζει ο κινητήρας με ταχύτητα στο σαζμάν λόγω κατωφέρειας, υπάρχει και υποπίεση για τα φρένα και μέσω του ιμάντα που κινεί την τροχαλία, κινείται και η αντλία του τιμονιού, άσχετα αν δεν λειτουργεί από βλάβη ο κινητήρας, αρκεί να περιστρέφεται έχοντας μια ταχύτητα στο σασμάν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greek last edited by

                            Δεν ξέρω αν ισχύει σε όλα , πάντως σε Toyoace του ΄70 (βενζινοκινητο Duna ουσία) τα φρένα τσιμεντόλιθος με κλειστη μηχανη....... Και να πρέπει να κατεβεις δρομο με σβηστή μηχανη βράδυ με βροχη από σκουπίδι στο καρμπυρατερ κατηφόρα πίσω από την Αμερικάνικη Πρεσβεία..... Αφου δε με μπαγλαρωσαν και δε τράκαρα πρέπει να ήμουν πιλότος...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Ο χρήστης Greek έγραψε:
                              Δεν ξέρω αν ισχύει σε όλα , πάντως σε Toyoace του ΄70 τα φρένα τσιμεντόλιθος με κλειστη μηχανη....... Και να πρέπει να κατεβεις δρομο με σβηστή μηχανη βράδυ με βροχη από σκουπίδη στο καρμπυρατερ κατηφόρα πίσω από την Αμερικάνικη Πρεσβεία..... Αφου δε με μπαγλαρωσαν και δε τράκαρα πρέπει να ήμουν πιλότος...

                              Δεν μπορεί να είχες ταχύτητα να γύρναγε η μηχανή και να μην είχες φρένα κανονικά, μου φαίνεται περίεργο, εκτός και αν είχε τρύπα το servo ή καμμιά άλλη παραξενιά των Ιαπώνων.

                              Μήπως ήταν με ηλεκτρική αντλία και είχες κλειστό διακόπτη ή είχε πρόβλημα στις ασφάλειες ή πρόβλημα ο ρελές της αντλίας ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                greek last edited by

                                Δε ξέρω και δε το έψαξα αλλά αυτός είναι άλλος ένας λόγος να μην κάνουμε τέτοιες αλχημείες με κλειστή μηχανη κλπ κλπ γιατί δεν ξέρουμε τι άλλο μπορει να εχει εμφανιστει , ειδικα άμα μιλάμε για παλιό αυτοκίνητο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostas-chania last edited by

                                  Ο χρήστης Greek έγραψε:
                                  Δε ξέρω και δε το έψαξα αλλά αυτός είναι άλλος ένας λόγος να μην κάνουμε τέτοιες αλχημείες με κλειστή μηχανη κλπ κλπ γιατί δεν ξέρουμε τι άλλο μπορει να εχει εμφανιστει , ειδικα άμα μιλάμε για παλιό αυτοκίνητο.

                                  Ακόμα και σε καινούργιο. Π.χ σε Renault αυτόματο με σβηστό κινητήρα δεν λιπαίνεται το σασμάν και το παίρνει ο διάολος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    morx last edited by

                                    Σχετικα με την υποπιεση για brake booster ... μερικα αυτοκινητα εχουν αντλια γι'αυτο το σκοπο η οποια λειτουργει κατα το γυρισμα του κλειδιου (ειτε συνεχομενα, ειτε για ενα διαστημα μεχρι να βαλεις επειτα μπρος).

                                    Οσον αφορα τη λιπανση του κιβωτιου σε αυτοματο κατα τη ρυμουλκηση, πως γινεται να το παιρνει ο διαολος εφοσον δεν υπαρχει φορτιο αφου ο κινητηρας δεν ειναι σε συμπλεξη με τους τροχους;
                                    (Η τεχνικη απορια της ημερας για 'μενα)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      21-quadra last edited by

                                      Ο χρήστης Morx έγραψε:
                                      Σχετικα με την υποπιεση για brake booster ... μερικα αυτοκινητα εχουν αντλια γι'αυτο το σκοπο η οποια λειτουργει κατα το γυρισμα του κλειδιου (ειτε συνεχομενα, ειτε για ενα διαστημα μεχρι να βαλεις επειτα μπρος).

                                      Οσον αφορα τη λιπανση του κιβωτιου σε αυτοματο κατα τη ρυμουλκηση, πως γινεται να το παιρνει ο διαολος εφοσον δεν υπαρχει φορτιο αφου ο κινητηρας δεν ειναι σε συμπλεξη με τους τροχους;
                                      (Η τεχνικη απορια της ημερας για 'μενα)

                                      Η αντλία υψηλής πίεσης για τα φρένα ξεκινάει μόλις ανοίξεις τον διακόπτη, σηκώνει πίεση σε ένα μικρό δοχείο με άζωτο και ξαναξεκινάει μετά το 3ο φρενάρισμα για να σηκώσει πάλι πίεση, με τα χρόνια η μεβράνη του δοχείου σκίζεται οπότε η αντλία ξεκινάει σε κάθε φρενάρισμα, έχεις πάντα φρένο, δεν υπάρχει καμμία υστέρηση.

                                      Αυτό που θέλει προσοχή μετά από λίγα χρόνια, την ακούει ο ρελές της αντλίας γιατί δουλεύει υπερωρίες, αυτοί οι ρελέδες έχουν και μια δίοδο για να συγκρατεί την επιστροφή του ρεύματος και να μη σπινθηρίζουν οι επαφές του ρελέ γιατί καίγονται, συνήθως είναι 30amp.

                                      Είναι προφανές ότι αν ο ρελές δεν ξεκινήσει την αντλία δεν έχεις καθόλου φρένα, όρθιος στο πεντάλ να είσαι μετά από τα 30 χλμ δεν σταματάει με τίποτα το αμάξι.

                                      Στην Ελλάδα όταν σε αυτά τα αυτοκίνητα άρχισαν τα προβλήματα με τις αντλίες ( τους ρελέδες τους για την ακρίβεια, τις ξήλωναν οι αντιπροσωπείες και έβαζαν μια κλασσική αντλία με σερβόφρενο.

                                      Για το αυτόματο δεν ξέρω και δεν μπορώ να βοηθήσω γιατί δεν έχω ασχοληθεί καθόλου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        morx last edited by

                                        Αντλια υψηλης πιεσης οταν λες;

                                        Εγω απ'οσα ξερω, υπαρχει υποπιεση εκει μεσα ...

                                        http://en.wikipedia.org/wiki/Vacuum_servo

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          Ο χρήστης Morx έγραψε:
                                          Αντλια υψηλης πιεσης οταν λες;

                                          Εγω απ'οσα ξερω, υπαρχει υποπιεση εκει μεσα ...

                                          http://en.wikipedia.org/wiki/Vacuum_servo

                                          Καμμία σχέση με υποπίεση, servo κλπ. Είναι ηλεκτρική αντλία γραναζωτή που σηκώνει πίεση 250 bar, δες το βίντεο, 2 από τα αυτοκίνητα μου έχουν αυτό το σύστημα, και ένα 3ο που έχω που πήρα μεταχειρισμένο, είναι αλλαγμένη και είχαν βάλει αντλία με σερβόφρενο ( υποπίεση )
                                          Το σερβόφρενο δεν είναι αντλία, είναι ένα τύμπανο με μια μεβράνη μέσα που η μια του πλευρά έχει υποπίεση από την εισαγωγή του κινητήρα και όταν πατάς το φρένο απελευθερώνεται η υποπίεση και πιέζει το αξονάκι της αντλίας, ανάλογα με το μέγεθος του καζανιού είναι και η υποβοήθηση στην ποίεση του φρένου, ένα σερβόφρενο Φ 200 μπορεί να δώσει δύναμη 150 kg βοηθώντας έτσι τον οδηγό να μην κρεμιέται στο πεντάλ του φρένου.

                                          Η ηλεκτρική αντλία σηκώνει πίεση στα υγρά του υδραυλικού συστήματος των φρένων, πατώντας το πεντάλ ο οδηγός απελευθερώνει την πίεση της αντλίας προς τις δαγκάνες..

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            morx last edited by

                                            Ναι, ξερω αγγλικα και καταλαβαινω την περιγραφη της wikipedia για το τυμπανο με τη μεμβρανη και τη λειτουργια του.

                                            Για την γραναζωτη αντλια που λες, θα μελετησω το βιντεο λοιπον!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 320
                                            • 321
                                            • 322
                                            • 323
                                            • 324
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 322 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr