Ο χρήστης Tzabaras έγραψε:
πάρε μια Α-Β αυτοκινήτου να γλυτώσεις από εμάς και εμείς από εσένα.
Και ποιος σε υποχρέωσε να διαβάσεις τα γραπτά μας σε αυτό το τόπικ των αρχαρίων; Προφανώς τα ξέρεις πολύ καλύτερα από πολλούς εδώ μέσα. Αλλά άμα σε κουράζουν οι απορίες των αρχαρίων άστες και διάβασε κάτι άλλο για το επίπεδό σου.
O αρχάριος που έχει τον κοινό νου ρωτάει πρώτα τι είναι το χειρόφρενο, και τι είνα9ι το σερβόφρενο, ο αρχάριος που δεν έχει κοινό νού αλλά είναι αλλού πετάει το τούβλο ( αν τραβήξω δυνατά το χειρόφρενο είναι ίδιο με το σερβόφρενο )
Αν θέλεις απάντηση, το δυνατό ρύφηγμα κάνει τη δουλειά του σερβόφρενου, και το δυνατό τράβηγμα κάνει τη δουλειά του χειρόφρενου.
Ξαναλέω, μάθε τι είναι το κάθε εξάρτημα, τι κάνει και πως δουλεύει, και συνδυαστικά θα κατανοήσεις πως λειτουργούν όλα μαζί.
Αν δεν μάθεις τα βασικά, την Α-Β του αυτοκινήτου μια ζωή θα αναρωτιέσαι τι είναι και τι κάνει.
Εγώ επιμένω ότι μας τρολάρεις και το γλεντάς.
Μη μου απαντήσεις, δε χρειάζεται.
Αυτό εδώ το λογίδριο τι το ήθελες ?
Tzabaras έγραψε:
Απλά οι ασχολούμενοι με τις επισκευές δεν μπορούν να πάνε 'back to the drawing board' γιατί ποτέ δεν υπήρξε 'drawing board'. Αλλά κάποιος που σχεδιάζει αυτοκίνητα δεν έχει αυτούς τους περιορισμούς, για παράδειγμα μερικά καινούρια αυτοκίνητα σβήνουν τελείως τη μηχανή στα φανάρια (άμα το πρότεινα εγώ αυτό σε forum πριν από κάποια χρόνια θα έπεφτε η μισή μαστορο-συντεχνία να με φάει για τις ζημιές στη μίζα κλπ τραβώντας ανηλεώς τα βυζιά της). Από αυτό το feature μέχρι το αυτοκίνητο που σβήνει τελείως τη μηχανή στην κατηφόρα για μείωση φθορών ή για άλλους λόγους πόση άραγε είναι η απόσταση, τι άλλες τεχνολογίες φρένων υπάρχουν ή είναι υπό ανάπτυξη και θα τις δούμε προσεχώς ώστε να μην απαιτείται αναμμένη μηχανή στην κατηφόρα πχ και να κοντραλάρεται καλύτερα το αμάξι χωρίς τη μηχανή αναμμένη; Σίγουρα αυτό δεν είναι για τα μαστόρια να το απαντήσουν, είναι για αυτούς που σχεδιάζουν αυτοκίνητα, άλλος τρόπος σκέψης, πιο ακαδημαϊκός.
Από τη 10ετία του ΄80 υπάρχουν αυτοκίνητα που αντί για σερβόφρενο έχουν αντλία υψηλής πίεσης και δεν χρειάζεται σερβόφρενο και υποπίεση, ανοίγεις τον διακόπτη και έχεις φρένα χωρίς να λειτουργεί η μηχανή, εκτός από το τετρακίνητο τούρμπο το δικό μου ( Renault του 1992 ) τα περισσότερα μεγάλα Γερμανικά της εποχής ΄85 - ΄95 είχαν αυτό το σύστημα.
Αλλά μας κάνεις πλάκα, μια δείχνεις ότι ξέρεις ξέρεις και μια μας το παίζεις του νηπιαγωγείου ( αυτοκινητιστικά ) πρέπει να κουράζεσαι να βρίσκεις ερωτήσεις που θα είναι περίεργες, λες και μας κάνεις τέστ.