-
facom τα καλυτερα εργαλεια .
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
facom τα καλυτερα εργαλεια .Θα συμφωνησω , αλλα γι ακαπιον που δεν τα χρησιμοποιει συχνα παρα μονο περιστασιακα καλα ειναι και τα εργαλεια απο πρακτικερ, αλεξ πακ, κλπ. Εχω facom και knipex και τα χρησιμοποιω στις εγκαταστασεις που κανουμε στη σχολη στα εργαστηρια
-
Ξερει κανεις πως μετραμε το compression rate σε ενα I.X.??Ας πουμε στο δικο μου το 16αρι ξερει κανεις πως το μετραμε???
-
Θέλεις απλά να μάθεις την σχέση συμπίεσης σου;
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Ξερει κανεις πως μετραμε το compression rate σε ενα I.X.??Ας πουμε στο δικο μου το 16αρι ξερει κανεις πως το μετραμε???Αν ξέρεις τον όγκο του θαλάμου καύσης ενός κυλίνδρου (δύσκολο) και τη διάμετρο χ διαδρομή του τότε είναι πανεύκολο.
Έτσι υπολογίζεις τον ονομαστικό λόγο συμπίεσης που έχει ο κινητήρας, όχι τη συμπίεση στη πράξη (αν δεν δουλεύει σωστά). Τι από τα 2 θέλεις;
Αλλιώς με ένα τέτοιο:
-
Μεγάλο θέμα το compression test πάντως... Ακόμα και στους αεροπορικούς εμβολοφόρους δεν κοιτάνε τόσο για απόλυτη τιμή του κάθε κυλίνδρου αλλά να έχουν κοντινές τιμές μεταξύ τους.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θέλεις απλά να μάθεις την σχέση συμπίεσης σου;Θα ηθελα να μαθω και το δικο μου απλα ρωταω και πως το μαθαινεις.
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Θέλεις απλά να μάθεις την σχέση συμπίεσης σου;
Θα ηθελα να μαθω και το δικο μου απλα ρωταω και πως το μαθαινεις.
Πηγαινε στο συνεργειο και βαλε αυτο το μαρκουτσι που ποσταριστηκε πιο πανω. Παιζω με σμαρτ οποτε πηγαινω να πω ενα γεια στο μαστορα, ειναι και φιλος
-
Το αμαξι μου ειχε απο το εργοστασιο πρασινο παραφλου. Στα σερβις οταν αγορασω παραφλου απο την μαμα αντιπροσωπεια μου εχει δωσει 2 φορες κοκκινο λεγοντας μου οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα.
2 φορες το εγω αλλαξει σε 4 χρονια βαζοντας 4 λιτρα περιπου την φορά αλλα στο τελος καταληγω να βλεπω παλι πρασινο υγρο στο ψυγειο. Τι γινεται? Αχρωματοψία εχω? -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μεγάλο θέμα το compression test πάντως... Ακόμα και στους αεροπορικούς εμβολοφόρους δεν κοιτάνε τόσο για απόλυτη τιμή του κάθε κυλίνδρου αλλά να έχουν κοντινές τιμές μεταξύ τους.Φυσικά, γιατί αλλάζοντας εκκεντροφόρο θα έχεις διαφορετική συμπίεση.
πχ μεγάλη διαφορά σε σχέση με την θεωρητική συμπίεση θα δεις σε κινητήρα με κύκλο Miller (η βαλβίδα εισαγωγής μένει ανοιχτή ΠΟΛΥ περισσότερο).
-
Δεν έχουν όλοι οι κινητήρες την ίδια συμπίεση, βλέπουμε το νούμερο που λέει ο κατασκευαστής και συγκρίνουμε το δικό μας παράλληλα με τις μεταξύ των κυλίνδρων διαφορές.
Μικρές μεταξύ τους διαφορές αλλά μεγάλη απόκλιση από του κατασκευαστή σημαίνει πολύ φθαρμένος συνολικά ο κινητήρας, κοντά στο νούμερο του κατασκευαστή αλλά με σημαντική απόκλιση σε κάποιον από τους κυλίνδρους σημαίνει πρόβλημα σε κάποια βαλβίδα ( κολλημένη ή ψωριασμένη έδρα, ή φαγωμένη έδρα κλπ ) ή κολλημένο ή σπασμένο ελατήριο συμπίεσης.
-
Α και κατι αλλο αν και δεν ειναι τεχνικο θεμα.Εβαλα σημερα μια φουσκα στον λεβιε τον ταχυτητων.Αλλα μου μπηκε η περιεργεια πως βγαινει ο λεβιες...Ξερει κανεις?Το αμαξι ειναι ford focus mkI 1.6.Ειναι βιδωτος χωνευτος πως σκατα ειναι????
-
Αν εννοείς το λεβιεδάκι από πάνω μάλλον βιδωτό θα είναι όπως στα περισσότερα.
-
Ναι ακριβώς το λεβιεδακι εννοώ.Σήμερα προσπάθησα αλλά μάταια δεν έλεγε να γυρίσει...Μήπως είναι clockwise και όχι counter clockwise?
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ναι ακριβώς το λεβιεδακι εννοώ.Σήμερα προσπάθησα αλλά μάταια δεν έλεγε να γυρίσει...Μήπως είναι clockwise και όχι counter clockwise?
Από κάτω (σηκωμένο το αμάξι), βγάζεις το καπάκι, και βλέπεις της ασφάλειες.
Δεν θελω να λυσω το σασμαν ρε εσυ αλλα να βγαλω το λεβιεδακι.
-
και μία απορία από μένα! Στράβωσε η ζαμφόρ στη καμπύλη που κάνει εκέι που βιδώνουν τα άκρα. Πάω για αλλαγή ή γίνεται καμιά επαναφορά? Το αμάξι είναι VW Polo.
Ή να το αφήσω έτσι, τραβάει λίγο δεξιά βέβαια...! -
Ο χρήστης caveman_ έγραψε:
και μία απορία από μένα! Στράβωσε η ζαμφόρ στη καμπύλη που κάνει εκέι που βιδώνουν τα άκρα. Πάω για αλλαγή ή γίνεται καμιά επαναφορά? Το αμάξι είναι VW Polo.
Ή να το αφήσω έτσι, τραβάει λίγο δεξιά βέβαια...!Ίσιωμα και είναι ΟΚ, θα έρθουν όλα στη θέση τους.
-
Ευχαριστώ για την απάντηση ! Το συνεργείο που πάω μου ζήτησε 150€ κομπλέ για αντικατάσταση, δεν είναι και λίγα.
Έχεις μήπως ιδέα που θα μπορούσα να κάνω αυτή τη δουλειά? Την κάνει ο ίδιος ο μηχανικός? -
Ο χρήστης caveman_ έγραψε:
Ευχαριστώ για την απάντηση ! Το συνεργείο που πάω μου ζήτησε 150€ κομπλέ για αντικατάσταση, δεν είναι και λίγα.
Έχεις μήπως ιδέα που θα μπορούσα να κάνω αυτή τη δουλειά? Την κάνει ο ίδιος ο μηχανικός?Άμα θέλει να την κάνει δεν είναι δύσκολο.
-
Μπορει καποιος να μου δωσει μερικες πληροφοριες για ενα συμπτωμα?
Οταν παταω γκαζι πρωτα μπουκωνει και μετα δινει επιταχυνση.H επιταχυνση ειναι ομαλη χωρις ''λοξιγκα''. Ρελαντι εχει κανονικο. Μου το κανε σημερα ξαφνικα, ενω μεχρι χθες πηγαινε μια χαρα. Η πεταλουδα ειναι καθαρη, φιλτρο βενζινης αλλαγμενο, βενζινη απο τον ιδιο που βαζω παντα...
Να κοιταξω τα μπουζι μηπως εχει λαδωσει κανενα?
Το αμαξι ειναι skoda favorit.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........