Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 488
    • 489
    • 32 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    209490
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      italakias last edited by

      facom τα καλυτερα εργαλεια .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης italakias έγραψε:
        facom τα καλυτερα εργαλεια .

        Θα συμφωνησω , αλλα γι ακαπιον που δεν τα χρησιμοποιει συχνα παρα μονο περιστασιακα καλα ειναι και τα εργαλεια απο πρακτικερ, αλεξ πακ, κλπ. Εχω facom και knipex και τα χρησιμοποιω στις εγκαταστασεις που κανουμε στη σχολη στα εργαστηρια

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mad_max_geo last edited by

          Ξερει κανεις πως μετραμε το compression rate σε ενα I.X.??Ας πουμε στο δικο μου το 16αρι ξερει κανεις πως το μετραμε???

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Θέλεις απλά να μάθεις την σχέση συμπίεσης σου;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zorz last edited by

              Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
              Ξερει κανεις πως μετραμε το compression rate σε ενα I.X.??Ας πουμε στο δικο μου το 16αρι ξερει κανεις πως το μετραμε???

              Αν ξέρεις τον όγκο του θαλάμου καύσης ενός κυλίνδρου (δύσκολο) και τη διάμετρο χ διαδρομή του τότε είναι πανεύκολο.

              Έτσι υπολογίζεις τον ονομαστικό λόγο συμπίεσης που έχει ο κινητήρας, όχι τη συμπίεση στη πράξη (αν δεν δουλεύει σωστά). Τι από τα 2 θέλεις;

              Αλλιώς με ένα τέτοιο:

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Μεγάλο θέμα το compression test πάντως... Ακόμα και στους αεροπορικούς εμβολοφόρους δεν κοιτάνε τόσο για απόλυτη τιμή του κάθε κυλίνδρου αλλά να έχουν κοντινές τιμές μεταξύ τους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mad_max_geo last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                  Θέλεις απλά να μάθεις την σχέση συμπίεσης σου;

                  Θα ηθελα να μαθω και το δικο μου απλα ρωταω και πως το μαθαινεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:

                    Θέλεις απλά να μάθεις την σχέση συμπίεσης σου;

                    Θα ηθελα να μαθω και το δικο μου απλα ρωταω και πως το μαθαινεις.

                    Πηγαινε στο συνεργειο και βαλε αυτο το μαρκουτσι που ποσταριστηκε πιο πανω. Παιζω με σμαρτ οποτε πηγαινω να πω ενα γεια στο μαστορα, ειναι και φιλος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cson last edited by

                      Το αμαξι μου ειχε απο το εργοστασιο πρασινο παραφλου. Στα σερβις οταν αγορασω παραφλου απο την μαμα αντιπροσωπεια μου εχει δωσει 2 φορες κοκκινο λεγοντας μου οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα.
                      2 φορες το εγω αλλαξει σε 4 χρονια βαζοντας 4 λιτρα περιπου την φορά αλλα στο τελος καταληγω να βλεπω παλι πρασινο υγρο στο ψυγειο. Τι γινεται? Αχρωματοψία εχω?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                        Μεγάλο θέμα το compression test πάντως... Ακόμα και στους αεροπορικούς εμβολοφόρους δεν κοιτάνε τόσο για απόλυτη τιμή του κάθε κυλίνδρου αλλά να έχουν κοντινές τιμές μεταξύ τους.

                        Φυσικά, γιατί αλλάζοντας εκκεντροφόρο θα έχεις διαφορετική συμπίεση.

                        πχ μεγάλη διαφορά σε σχέση με την θεωρητική συμπίεση θα δεις σε κινητήρα με κύκλο Miller (η βαλβίδα εισαγωγής μένει ανοιχτή ΠΟΛΥ περισσότερο).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Δεν έχουν όλοι οι κινητήρες την ίδια συμπίεση, βλέπουμε το νούμερο που λέει ο κατασκευαστής και συγκρίνουμε το δικό μας παράλληλα με τις μεταξύ των κυλίνδρων διαφορές.

                          Μικρές μεταξύ τους διαφορές αλλά μεγάλη απόκλιση από του κατασκευαστή σημαίνει πολύ φθαρμένος συνολικά ο κινητήρας, κοντά στο νούμερο του κατασκευαστή αλλά με σημαντική απόκλιση σε κάποιον από τους κυλίνδρους σημαίνει πρόβλημα σε κάποια βαλβίδα ( κολλημένη ή ψωριασμένη έδρα, ή φαγωμένη έδρα κλπ ) ή κολλημένο ή σπασμένο ελατήριο συμπίεσης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad_max_geo last edited by

                            Α και κατι αλλο αν και δεν ειναι τεχνικο θεμα.Εβαλα σημερα μια φουσκα στον λεβιε τον ταχυτητων.Αλλα μου μπηκε η περιεργεια πως βγαινει ο λεβιες...Ξερει κανεις?Το αμαξι ειναι ford focus mkI 1.6.Ειναι βιδωτος χωνευτος πως σκατα ειναι????

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • xenos
                              xenos last edited by

                              Αν εννοείς το λεβιεδάκι από πάνω μάλλον βιδωτό θα είναι όπως στα περισσότερα.

                              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mad_max_geo last edited by

                                Ναι ακριβώς το λεβιεδακι εννοώ.Σήμερα προσπάθησα αλλά μάταια δεν έλεγε να γυρίσει...Μήπως είναι clockwise και όχι counter clockwise?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mad_max_geo last edited by

                                  Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                  Ναι ακριβώς το λεβιεδακι εννοώ.Σήμερα προσπάθησα αλλά μάταια δεν έλεγε να γυρίσει...Μήπως είναι clockwise και όχι counter clockwise?


                                  Από κάτω (σηκωμένο το αμάξι), βγάζεις το καπάκι, και βλέπεις της ασφάλειες.

                                  Δεν θελω να λυσω το σασμαν ρε εσυ αλλα να βγαλω το λεβιεδακι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    caveman_ last edited by

                                    και μία απορία από μένα! Στράβωσε η ζαμφόρ στη καμπύλη που κάνει εκέι που βιδώνουν τα άκρα. Πάω για αλλαγή ή γίνεται καμιά επαναφορά? Το αμάξι είναι VW Polo.
                                    Ή να το αφήσω έτσι, τραβάει λίγο δεξιά βέβαια...!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      21-quadra last edited by

                                      Ο χρήστης caveman_ έγραψε:
                                      και μία απορία από μένα! Στράβωσε η ζαμφόρ στη καμπύλη που κάνει εκέι που βιδώνουν τα άκρα. Πάω για αλλαγή ή γίνεται καμιά επαναφορά? Το αμάξι είναι VW Polo.
                                      Ή να το αφήσω έτσι, τραβάει λίγο δεξιά βέβαια...!

                                      Ίσιωμα και είναι ΟΚ, θα έρθουν όλα στη θέση τους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        caveman_ last edited by

                                        Ευχαριστώ για την απάντηση ! Το συνεργείο που πάω μου ζήτησε 150€ κομπλέ για αντικατάσταση, δεν είναι και λίγα.
                                        Έχεις μήπως ιδέα που θα μπορούσα να κάνω αυτή τη δουλειά? Την κάνει ο ίδιος ο μηχανικός?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          Ο χρήστης caveman_ έγραψε:
                                          Ευχαριστώ για την απάντηση ! Το συνεργείο που πάω μου ζήτησε 150€ κομπλέ για αντικατάσταση, δεν είναι και λίγα.
                                          Έχεις μήπως ιδέα που θα μπορούσα να κάνω αυτή τη δουλειά? Την κάνει ο ίδιος ο μηχανικός?

                                          Άμα θέλει να την κάνει δεν είναι δύσκολο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cson last edited by

                                            Μπορει καποιος να μου δωσει μερικες πληροφοριες για ενα συμπτωμα?
                                            Οταν παταω γκαζι πρωτα μπουκωνει και μετα δινει επιταχυνση.H επιταχυνση ειναι ομαλη χωρις ''λοξιγκα''. Ρελαντι εχει κανονικο. Μου το κανε σημερα ξαφνικα, ενω μεχρι χθες πηγαινε μια χαρα. Η πεταλουδα ειναι καθαρη, φιλτρο βενζινης αλλαγμενο, βενζινη απο τον ιδιο που βαζω παντα...
                                            Να κοιταξω τα μπουζι μηπως εχει λαδωσει κανενα?
                                            Το αμαξι ειναι skoda favorit.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 32 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr