-
Δε βρηκα καταλληλο θεμα (εκτος απο αυτο με τα καθισματα αλλα δε νομιζω να ταιριαζει) οποτε ειπα να ρωτησω εδω
Μπορω τιμονι δερματινο που ειναι πολυ φθαρμενο να το επισκευασω με καποιο τροπο?? Στα καταστηματα που αναλαμβανουν τα aftermarket καθισματα γινεται μηπως να βγαλουν το παλιο και να το ντυσουν ξανα?
Ευχαριστω εκ των προτερων!
-
Ναι εννοειται,στα καταστηματα που κανουν δερματινα σαλονια κλπ κανουν και τιμονια,εχω δει απειρα και μαλιστα καποια ειναι πολυ εντυπωσιακα,καθως μπορεις να το κανεις ποιο χοντρο και να του βαλεις λαβες.Το μονο προβλημα ειναι οτι στα συγχρονα αυτοκινητα με αεροσακους,αισθητηρες γωνιας τιμονιου κλπ πρεπει να βρεις καποιον να στο λυσει με ασφαλεια,καθως εσυ του πας μονο την στεφανη
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Δε βρηκα καταλληλο θεμα (εκτος απο αυτο με τα καθισματα αλλα δε νομιζω να ταιριαζει) οποτε ειπα να ρωτησω εδωΜπορω τιμονι δερματινο που ειναι πολυ φθαρμενο να το επισκευασω με καποιο τροπο?? Στα καταστηματα που αναλαμβανουν τα aftermarket καθισματα γινεται μηπως να βγαλουν το παλιο και να το ντυσουν ξανα?
Ευχαριστω εκ των προτερων!
Ριξε μια ματιά εδώ--->http://www.zografos.gr/products.php?p=76&rc&l=1
-
Σας ευχαριστω πολυ παιδια!!!
-
για πες τε μου την γνώμη σας γίνετε αυτό.
http://www.youtube.com/watch?v=q0UAUBE- ... r_embedded
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
για πες τε μου την γνώμη σας γίνετε αυτό.http://www.youtube.com/watch?v=q0UAUBE- ... r_embedded
Γίνεται Ιωσήφ, αρκεί η λακκούβα να είναι σε μέρος που είναι σκέτη η λαμαρίνα χωρίς νεύρο και χωρίς να έχει τραβέρσα κολλημένη με τσίχλα ή πίσσα.
-
Ακαδημαικη ερωτηση.
Επειδη τον τελευταιο καιρο, κινω το αυτοκινητο 1 φορα τη βδομαδα η και 1 φορα στις 2 βδομαδες και μονο εκτος πολης (120 χλμ πανε ελα) υπαρχει περιπτωση να δημιουργειται φθορα απ' την ακινησια; Πρεπει να προσεξω κατι; Την μπαταρια πχ;
Ρωταω γιατι αρχισαν να ακουγονται διαφοροι τριγμοι απο τις αναρτησεις μπρος και πισω. -
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
Ρωταω γιατι αρχισαν να ακουγονται διαφοροι τριγμοι απο τις αναρτησεις μπρος και πισω.
Yγρασια μαλλον.
-
Τη μπαταρια μπορεις να την αποσυνδεεις για να μη φθειρεται τοσο
(στα παλια αυτοκινητα τουλαχιστον το κανουμε, τωρα στα συγχρονα δεν ξερω αν δημιουργειται προβλημα με τα ηλεκτρονικα)
-
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
Ακαδημαικη ερωτηση.
Επειδη τον τελευταιο καιρο, κινω το αυτοκινητο 1 φορα τη βδομαδα η και 1 φορα στις 2 βδομαδες και μονο εκτος πολης (120 χλμ πανε ελα) υπαρχει περιπτωση να δημιουργειται φθορα απ' την ακινησια; Πρεπει να προσεξω κατι; Την μπαταρια πχ;
Ρωταω γιατι αρχισαν να ακουγονται διαφοροι τριγμοι απο τις αναρτησεις μπρος και πισω.Έτσι ακριβώς με αυτή τη συχνότητα κυκλοφορώ το δεύτερο μου αυτοκίνητο. Δεν κάνω κάτι δεν θεωρώ ότι χρειάζεται κάτι.
Αν το κλείνεις σε γκαράζ γλιτώνεις πολλά από φθορες,αλλα σκοπός είναι να το διαθέτεις -
Τίποτα δεν χρειάζεται.
Αν μπορείς να μην ενεργοποιείς τον συναγερμό (το έχεις σε φυλασσόμενο χώρο) τότε η μπαταρία σου θα αντέξει πολύ περισσότερο.
-
Thanx!
-
οι ιμαντες , θα εχουν μικροτερη ζωη
ξεραινονται πιο ευκολα -
Βοηθεια για διαγνωση μπουζι....
Γκρι χρωμα, πορσελανη ασπρη, και το σπειρωμα να εχει ενα κολλωδες πραγμα(αυτο με ανησυχησε..κολλαγε αρκετα). http://i190.photobucket.com/albums/z267 ... ugs/04.jpg σαν την δευτερη κατασταση περιπου απλα με πιο πολυ γκρι την ακιδα γειωσης. χλμ καπου 14.000. αμαξι σκοντα φαβοριτ. -
Φτωχο μειγμα νομιζω.
-
-
Νερό στο χώρο αποσκευών, πολύ νερό. 5 πόντοι μέσα στην γούβα της ρεζέρβας (ψάρια δεν είχε). Χωρίς να φαίνεται βρεγμένη η επένδυση-μοκέτα που πιάνει θόλους κλπ (την κανονική μοκέτα δεν την είδα, αλλά ήταν ολόκληρη βρεγμένη, μου είπαν). Μάλλον τα μαζεύει αρκετό καιρό. Από διάολο μπορεί να μπάζει; Περνάνε οι πίσω υδροροές από κει κάτω;
δεν είναι στον ιταλικά κουβά μου, μην ετοιμάζεστε για καζούρα
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Νερό στο χώρο αποσκευών, πολύ νερό. 5 πόντοι μέσα στην γούβα της ρεζέρβας (ψάρια δεν είχε). Χωρίς να φαίνεται βρεγμένη η επένδυση-μοκέτα που πιάνει θόλους κλπ (την κανονική μοκέτα δεν την είδα, αλλά ήταν ολόκληρη βρεγμένη, μου είπαν). Μάλλον τα μαζεύει αρκετό καιρό. Από διάολο μπορεί να μπάζει; Περνάνε οι πίσω υδροροές από κει κάτω;δεν είναι στον ιταλικά κουβά μου, μην ετοιμάζεστε για καζούρα
Πες και σε τι αμαξι ντε!!
Εγω θα ελενχα μηπως περναει νερο απο τα λαστιχα των φαναριων ,το λαστιχο της ταπας βενζινης,ακομα και απο τις βιδες της πινακιδας αν ειναι στην πισω πορτα .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Νερό στο χώρο αποσκευών, πολύ νερό. 5 πόντοι μέσα στην γούβα της ρεζέρβας (ψάρια δεν είχε). Χωρίς να φαίνεται βρεγμένη η επένδυση-μοκέτα που πιάνει θόλους κλπ (την κανονική μοκέτα δεν την είδα, αλλά ήταν ολόκληρη βρεγμένη, μου είπαν). Μάλλον τα μαζεύει αρκετό καιρό. Από διάολο μπορεί να μπάζει; Περνάνε οι πίσω υδροροές από κει κάτω;
δεν είναι στον ιταλικά κουβά μου, μην ετοιμάζεστε για καζούρα
Πες και σε τι αμαξι ντε!!
Εγω θα ελενχα μηπως περναει νερο απο τα λαστιχα των φαναριων ,το λαστιχο της ταπας βενζινης,ακομα και απο τις βιδες της πινακιδας αν ειναι στην πισω πορτα .
Auris. Σιγουριά τουότα.
Απ τα λάστιχα των φαναριών δεν μου φάνηκε κάτι. Με τόσο νερό τα φανάρια θα έπρεπε να έχουν ψάρια μέσα. Μεταξύ της πινακίδας και του χώρου αποσκευών υπάρχει πλαστική επένδυση και δεν μου φάνηκε να στάζει εκεί κάτι.
Επίσης κάτι τάπες που βρίσκονται κάτω απ την ρεζέρβα μια χαρά σφραγισμένες μου φάνηκαν.Μου άρεσε η προσοχή της τουότας στις λεπτομέρειες. Έχει κομμάτια αναγομωμένου ελαστικου με εμφανή στοιχεία κολλημένα σε κάποια σημεία στον χώρο της ρεζέρβας. (συμμετρικά, δεν φαντάζομαι να ναι κάνα τρακαρισμένο ) Ουτε το φίατ δεν είναι έτσι πίσω, ρε τσίπηδες.
-
Δεν χρειαζεται να μπαινει νερο στο φαναρι για να περναει μεσα,μπορει να ''γλυφει' αναμεσα στην λαμαρινα και το λαστιχο ή απο τις βιδες που κρατανε το φαναρι.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........