-
Γεια χαρα σε ολους και καλως σας βρηκα.Ειμαι νεος στο forum σας και θα ηθελα να μου λυσετε καποιες αποριες.Σαν δικυκλιστης εν αποστρατεια(δεν ειμαι και κανας παππους απλα πουλησα προσφατα το μοτο) και λατρης (εως αηδιας) των στριφτερων επαρχιακων δρομων θελω να με διαφωτισετε για καποιουσ Γαλλους.Υστερα απο συμβιωση με ενα Ιbiza 1.4 96 το οποιο ηταν μαλλον απροσωπο οδηγικα και παει για πουλημα και λογω του οτι το budget παιζει αρκετα χαμηλα καπου στα 3000 κατεληξα σε κατι τετοιο:
- R19 16s (μιας κ εχει κ λιγο παραπανω χωρους)
- R clio 16v (ε το 1.8 μοτερ) (μιας κ θα'ναι το πιο ζωντανο
- Κατι 309gti (που ειναι σπανιο να βρεις)
4)rally 1.3 kai xsi αν και μαλλον θα ειναι τα πιο στριφτερα λεω να τα αποφυγω μιας κ τα περισσοτερα κυκλοφορουν με ενα καλαμακι απο πανω ''πιωμενα'' δε(θα μου πειτε τα αλλα τι ειναι?),και λογω των περιορισμενων χωρων
ZX,και οτι αλλο εχετε να προτεινετε ακουω γνωμες.
Πιο ειναι πιο fun to drive ειναι η ερωτηση?
Παντως προσανατολιζομαι πιο πολυ σε 19 μερια μιας κ ειναι τα πιο μη εμπορικα απο ολα και εχουν φτασει να πουλιουνται κ 1500 και εχουν κ καλυτερους χωρους.ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΣ Ε??
-
Γεια χαρα σε ολους και καλως σας βρηκα.Ειμαι νεος στο forum σας και θα ηθελα να μου λυσετε καποιες αποριες.Σαν δικυκλιστης εν αποστρατεια(δεν ειμαι και κανας παππους απλα πουλησα προσφατα το μοτο) και λατρης (εως αηδιας) των στριφτερων επαρχιακων δρομων θελω να με διαφωτισετε για καποιουσ Γαλλους.Υστερα απο συμβιωση με ενα Ιbiza 1.4 96 το οποιο ηταν μαλλον απροσωπο οδηγικα και παει για πουλημα και λογω του οτι το budget παιζει αρκετα χαμηλα καπου στα 3000 κατεληξα σε κατι τετοιο:
- R19 16s (μιας κ εχει κ λιγο παραπανω χωρους)
- R clio 16v (ε το 1.8 μοτερ) (μιας κ θα'ναι το πιο ζωντανο
- Κατι 309gti (που ειναι σπανιο να βρεις)
4)rally 1.3 kai xsi αν και μαλλον θα ειναι τα πιο στριφτερα λεω να τα αποφυγω μιας κ τα περισσοτερα κυκλοφορουν με ενα καλαμακι απο πανω ''πιωμενα'' δε(θα μου πειτε τα αλλα τι ειναι?),και λογω των περιορισμενων χωρων
ZX,και οτι αλλο εχετε να προτεινετε ακουω γνωμες.
Πιο ειναι πιο fun to drive ειναι η ερωτηση?
Παντως προσανατολιζομαι πιο πολυ σε 19 μερια μιας κ ειναι τα πιο μη εμπορικα απο ολα και εχουν φτασει να πουλιουνται κ 1500 και εχουν κ καλυτερους χωρους.ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΣ Ε??
-
Γεια χαρα σε ολους και καλως σας βρηκα.Ειμαι νεος στο forum σας και θα ηθελα να μου λυσετε καποιες αποριες.Σαν δικυκλιστης εν αποστρατεια(δεν ειμαι και κανας παππους απλα πουλησα προσφατα το μοτο) και λατρης (εως αηδιας) των στριφτερων επαρχιακων δρομων θελω να με διαφωτισετε για καποιουσ Γαλλους.Υστερα απο συμβιωση με ενα Ιbiza 1.4 96 το οποιο ηταν μαλλον απροσωπο οδηγικα και παει για πουλημα και λογω του οτι το budget παιζει αρκετα χαμηλα καπου στα 3000 κατεληξα σε κατι τετοιο:
- R19 16s (μιας κ εχει κ λιγο παραπανω χωρους)
- R clio 16v (ε το 1.8 μοτερ) (μιας κ θα'ναι το πιο ζωντανο
- Κατι 309gti (που ειναι σπανιο να βρεις)
4)rally 1.3 kai xsi αν και μαλλον θα ειναι τα πιο στριφτερα λεω να τα αποφυγω μιας κ τα περισσοτερα κυκλοφορουν με ενα καλαμακι απο πανω ''πιωμενα'' δε(θα μου πειτε τα αλλα τι ειναι?),και λογω των περιορισμενων χωρων
ZX,και οτι αλλο εχετε να προτεινετε ακουω γνωμες.
Πιο ειναι πιο fun to drive ειναι η ερωτηση?
Παντως προσανατολιζομαι πιο πολυ σε 19 μερια μιας κ ειναι τα πιο μη εμπορικα απο ολα και εχουν φτασει να πουλιουνται κ 1500 και εχουν κ καλυτερους χωρους.ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΣ Ε??
-
306 Race!
-
Επίσεις το προηγούμενο Megane coupe σε διλιτρακι θα'πρεπε να υπάρχει στη λίστα σου.
Φυσικα υπάρχει και η οδος της πίσω κινησηςΕΝΤΙΤ και φυσικα Xsara VTS
-
Ευπροσδεκτες κ διευκρινισεις του στιλ:πχ ''το megane εχει πιο αμεσο τιμονι απο ολα'' η ''το ταδε ειναι πιο γρηγορο(σε στροφες και για στροφες αναφερομαστε παντα) απο το ετσι'' κτλ Για megane k race ειδικα το δευτερο θα ηταν η πρωτη επιλογη αλλα no money no...
-
Αφού το μπάτζετ είναι χαμηλό πάρε 106. Τα ρενώ είναι πιο απαιτητικά στην συντήρηση.
-
Δεν νομιζω να μπορει να απαντηθει με αξιοπιστια η ερωτηση 'ποιό στριβει γρηγορότερα' αλλα ούτε και εσυ (όπως και κανενας αλλος) πιστευω να κινηθεις σε ρυθμούς αγωνων στα βουνα,ετσι δεν ειναι;
Το Xsara VTS εχει εναν καταπληκτικα ερωτευσιμο τροπο που στριβει,με την ουρα να κλεινει την τροχια του αυτοκινήτου την ωρα ακριβως που χρειαζεται. (οσοι εχουν οδηγησει 306 Race και Xsara VTS τα βρισκουν πολύ-πολύ κοντα σε οδηγική συμπεριφορα)
Το Megane coupe εχει επίσης πολύ θετική ουρα πάνω στο στριψιμο,αλλα ολα σχεδον τα κλασικα γαλλικα το μοιραζονται αυτο το χαρακτηριστικο -
Αφου βαζεις και τα peugeot στη λιστα τοτε το 306 ειναι οτι καλυτερο.μακραν το καλυτερο τεκνο της peugeot πριν αρχισει να βγαζει βατραχοειδη και να αντιγραφει τους γερμανους. αν βεβαια δεν σε ενδιαφερουν οι χωροι τοτε μπορεις να κοιταξεις και για rallye, αλλα να ξερεις οτι ειναι πιο νευρικο και απολυτο απο το 306 και θελει πολυ δουλεια για να το μαθεις.σου ευχομαι καλη τυχη σε οτι κι αν επιλεξεις με ασφαλη και απροβληματιστα χιλιομετρα
-
306
-
Ο χρήστης 2wheeler έγραψε:
Γεια χαρα σε ολους και καλως σας βρηκα.Ειμαι νεος στο forum σας και θα ηθελα να μου λυσετε καποιες αποριες.Σαν δικυκλιστης εν αποστρατεια(δεν ειμαι και κανας παππους απλα πουλησα προσφατα το μοτο) και λατρης (εως αηδιας) των στριφτερων επαρχιακων δρομων θελω να με διαφωτισετε για καποιουσ Γαλλους.Υστερα απο συμβιωση με ενα Ιbiza 1.4 96 το οποιο ηταν μαλλον απροσωπο οδηγικα και παει για πουλημα και λογω του οτι **το budget παιζει αρκετα χαμηλα καπου στα 3000 **κατεληξα σε κατι τετοιο:- R19 16s (μιας κ εχει κ λιγο παραπανω χωρους)
- R clio 16v (ε το 1.8 μοτερ) (μιας κ θα'ναι το πιο ζωντανο
- Κατι 309gti (που ειναι σπανιο να βρεις)
4)rally 1.3 kai xsi αν και μαλλον θα ειναι τα πιο στριφτερα λεω να τα αποφυγω μιας κ τα περισσοτερα κυκλοφορουν με ενα καλαμακι απο πανω ''πιωμενα'' δε(θα μου πειτε τα αλλα τι ειναι?),και λογω των περιορισμενων χωρων
ZX,και οτι αλλο εχετε να προτεινετε ακουω γνωμες.
Πιο ειναι πιο fun to drive ειναι η ερωτηση?
Παντως προσανατολιζομαι πιο πολυ σε 19 μερια μιας κ ειναι τα πιο μη εμπορικα απο ολα και εχουν φτασει να πουλιουνται κ 1500 και εχουν κ καλυτερους χωρους.ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΣ Ε??
Διάβασε κανείς σας το αρχικό ποστ του ανθρώπου?
-
Σιγουρα ο ορος ''ποιό στριβει γρηγορότερα'' δεν ειναι κ ο πιο σωστος.Να το κανουμε: πιο ευχαριστο-αποτελεσματικο οδηγικα. Για clio 1.8 93 δεν ακουσα τιποτα.... Καμια γνωμη για xsara 1.6 me ta 110?
-
Καλό το Xsara αλλά ξεφεύγει αρκετά από το όριο των 3.000 € που έχεις θέσει. Για Xsara Coupe 1.6 υπολόγιζε το διπλάσιο και βάλε (γύρω στα 7-8.000 € αν θες να βρεις ένα όσο το δυνατόν μικρότερης ηλικίας και σε καλή κατάσταση)...
-
Μου παιρνανε κατι φλασιες...
-
Στριφτερό αυτοκίνητο με 3000
-
clio 1.8!
Αλλα για να το βρεις πρεπει να εισαι αρκετα πιστος για να πιασουν οι προσευχες σου!
... και με οριο τα 3000 δεν θα βρεις καλο γνησιο κλιο με τιποτα!
Αρα κοιτας αλλου...
Πριν απο 2 μιση χρονια ειχα ακριβος το ιδιο budget με τα ιδια ενδιαφεροντα... αν και κοιτουσα μονο ρενο... το αποτελεσμα ειναι να δω πολλα ρενο 16βαλβιδα αλλα ηταν ολα οχι με καλαμακι αλλα σαν γαβαθα κοκτειλ με πολλα καλαμακια!!!! και τελικα επεσα σε ενα 19αρι 1,4 (δυστηχως)με 65,000χλμ αλλα το αμαξι ειναι σαν καινουριο και εδω και 2 μιση χρονια με 55,000χλμ που του εχω κανει δεν μου εχει βγαλει τιποτα παρα τα χρονια του!!!
Παντως οτι παρεις να το τσεκαρεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ για να το χαρης χωρις προβληματα!!!
-
[quote='zardoz']Στριφτερό αυτοκίνητο με 3000
-
[quote='Alexis 5'][quote='zardoz']Στριφτερό αυτοκίνητο με 3000
-
προφανως ο τυπος με το φοκους δεν ηθελε να πεθανει. δεν επιτρεπονται τετοια στους δρομους φιλε λιγο προσοχη και σεβασμο στους αλλους που δεν φταινε σε τιποτα
-
Ο χρήστης jim 78 έγραψε:
προφανως ο τυπος με το φοκους δεν ηθελε να πεθανει. δεν επιτρεπονται τετοια στους δρομους φιλε λιγο προσοχη και σεβασμο στους αλλους που δεν φταινε σε τιποτα+1
Γαλλικες στριφτερες αποριες...???