Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai i30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai i30
    • 1
    • 2
    • 67
    • 68
    • 69
    • 70
    • 71
    • 91
    • 92
    • 69 / 92
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    1835
    33255
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      ggab @antonistjet last edited by

      Ο χρήστης astra_n έγραψε:

      Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.

      τουλάχιστον το πηγές σε τιμή i20, θα μπορούσες να το τιμολογήσεις και σε επίπεδο i10

       Δεν το τιμολογώ εγώ γιατί δεν είμαι ο κατασκευαστής/εισαγωγέας. Έκανα μια εκτίμηση για το φάσμα τιμών στο οποίο ένα σεντάν της χιουντάι θα μπορούσε να είναι εμπορικά επιτυχημένο. Εσύ ίσως πιστεύεις ότι μπορεί να μοσχοπουλήσει και στις 20.000+. Οκ, ας κρατήσει ο καθένας την γνώμη του...
      

      Γιατί να δώσεις 15000€ που σίγουρα είναι καλή τιμή και να μη δώσεις 12000€ ..........να τα παίρνουμε δύο δύο!!!!
      Ας σοβαρευτούμε........οι τιμές για το 1.0 είναι πρόκληση. Του 1.4 θα τις ήθελα πιο κοντά στο 20αρικο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        ggab @antonistjet last edited by

        Ο χρήστης astra_n έγραψε:

        Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.

        τουλάχιστον το πηγές σε τιμή i20, θα μπορούσες να το τιμολογήσεις και σε επίπεδο i10

         Δεν το τιμολογώ εγώ γιατί δεν είμαι ο κατασκευαστής/εισαγωγέας. Έκανα μια εκτίμηση για το φάσμα τιμών στο οποίο ένα σεντάν της χιουντάι θα μπορούσε να είναι εμπορικά επιτυχημένο. Εσύ ίσως πιστεύεις ότι μπορεί να μοσχοπουλήσει και στις 20.000+. Οκ, ας κρατήσει ο καθένας την γνώμη του...
        

        Γιατί να δώσεις 15000€ που σίγουρα είναι καλή τιμή και να μη δώσεις 12000€ ..........να τα παίρνουμε δύο δύο!!!!
        Ας σοβαρευτούμε........οι τιμές για το 1.0 είναι πρόκληση. Του 1.4 θα τις ήθελα πιο κοντά στο 20αρικο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          ggab @antonistjet last edited by

          Ο χρήστης astra_n έγραψε:

          Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.

          τουλάχιστον το πηγές σε τιμή i20, θα μπορούσες να το τιμολογήσεις και σε επίπεδο i10

           Δεν το τιμολογώ εγώ γιατί δεν είμαι ο κατασκευαστής/εισαγωγέας. Έκανα μια εκτίμηση για το φάσμα τιμών στο οποίο ένα σεντάν της χιουντάι θα μπορούσε να είναι εμπορικά επιτυχημένο. Εσύ ίσως πιστεύεις ότι μπορεί να μοσχοπουλήσει και στις 20.000+. Οκ, ας κρατήσει ο καθένας την γνώμη του...
          

          Γιατί να δώσεις 15000€ που σίγουρα είναι καλή τιμή και να μη δώσεις 12000€ ..........να τα παίρνουμε δύο δύο!!!!
          Ας σοβαρευτούμε........οι τιμές για το 1.0 είναι πρόκληση. Του 1.4 θα τις ήθελα πιο κοντά στο 20αρικο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            astra_n @ggab last edited by

            Δεν είναι θέμα σνομπισμού ως προς την Χιουντάι και τα αυτοκίνητά της που πραγματικά είναι αξιόλογα. Καλές είναι οι εξυπνάδες για το πόσο το αξιολογεί ο καθένας μας αλλά το χώσιμο σε μια τιμολογιακή κατηγορία που από τη μία θα παίξει ως αουτσάιντερ (αφού κυριαρχείται από τα μικρότερα SUVοειδή) και από την άλλη θα πρέπει να κερδίσει ένα ιδιαίτερο και ηλικιακά μεγαλύτερο κοινό δεν νομίζω ότι θα είναι εύκολο.
            Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα, αν έχει τα κότσια ο εισαγωγέας μακάρι να το σπρώξει και με 25.000 το κομμάτι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              astra_n @ggab last edited by

              Δεν είναι θέμα σνομπισμού ως προς την Χιουντάι και τα αυτοκίνητά της που πραγματικά είναι αξιόλογα. Καλές είναι οι εξυπνάδες για το πόσο το αξιολογεί ο καθένας μας αλλά το χώσιμο σε μια τιμολογιακή κατηγορία που από τη μία θα παίξει ως αουτσάιντερ (αφού κυριαρχείται από τα μικρότερα SUVοειδή) και από την άλλη θα πρέπει να κερδίσει ένα ιδιαίτερο και ηλικιακά μεγαλύτερο κοινό δεν νομίζω ότι θα είναι εύκολο.
              Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα, αν έχει τα κότσια ο εισαγωγέας μακάρι να το σπρώξει και με 25.000 το κομμάτι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                astra_n @ggab last edited by

                Δεν είναι θέμα σνομπισμού ως προς την Χιουντάι και τα αυτοκίνητά της που πραγματικά είναι αξιόλογα. Καλές είναι οι εξυπνάδες για το πόσο το αξιολογεί ο καθένας μας αλλά το χώσιμο σε μια τιμολογιακή κατηγορία που από τη μία θα παίξει ως αουτσάιντερ (αφού κυριαρχείται από τα μικρότερα SUVοειδή) και από την άλλη θα πρέπει να κερδίσει ένα ιδιαίτερο και ηλικιακά μεγαλύτερο κοινό δεν νομίζω ότι θα είναι εύκολο.
                Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα, αν έχει τα κότσια ο εισαγωγέας μακάρι να το σπρώξει και με 25.000 το κομμάτι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  ggab @astra_n last edited by

                  Ο χρήστης astra_n έγραψε:
                  Δεν είναι θέμα σνομπισμού ως προς την Χιουντάι και τα αυτοκίνητά της που πραγματικά είναι αξιόλογα. Καλές είναι οι εξυπνάδες για το πόσο το αξιολογεί ο καθένας μας αλλά το χώσιμο σε μια τιμολογιακή κατηγορία που από τη μία θα παίξει ως αουτσάιντερ (αφού κυριαρχείται από τα μικρότερα SUVοειδή) και από την άλλη θα πρέπει να κερδίσει ένα ιδιαίτερο και ηλικιακά μεγαλύτερο κοινό δεν νομίζω ότι θα είναι εύκολο.
                  Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα, αν έχει τα κότσια ο εισαγωγέας μακάρι να το σπρώξει και με 25.000 το κομμάτι.

                  και επειδή είναι δύσκολη κατηγορία και οι καιροί,πρέπει να το τιμολογίσει σαν s.mini;;;;
                  το 1.4 ζύγωσε τα 25000....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    ggab @astra_n last edited by

                    Ο χρήστης astra_n έγραψε:
                    Δεν είναι θέμα σνομπισμού ως προς την Χιουντάι και τα αυτοκίνητά της που πραγματικά είναι αξιόλογα. Καλές είναι οι εξυπνάδες για το πόσο το αξιολογεί ο καθένας μας αλλά το χώσιμο σε μια τιμολογιακή κατηγορία που από τη μία θα παίξει ως αουτσάιντερ (αφού κυριαρχείται από τα μικρότερα SUVοειδή) και από την άλλη θα πρέπει να κερδίσει ένα ιδιαίτερο και ηλικιακά μεγαλύτερο κοινό δεν νομίζω ότι θα είναι εύκολο.
                    Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα, αν έχει τα κότσια ο εισαγωγέας μακάρι να το σπρώξει και με 25.000 το κομμάτι.

                    και επειδή είναι δύσκολη κατηγορία και οι καιροί,πρέπει να το τιμολογίσει σαν s.mini;;;;
                    το 1.4 ζύγωσε τα 25000....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab @astra_n last edited by

                      Ο χρήστης astra_n έγραψε:
                      Δεν είναι θέμα σνομπισμού ως προς την Χιουντάι και τα αυτοκίνητά της που πραγματικά είναι αξιόλογα. Καλές είναι οι εξυπνάδες για το πόσο το αξιολογεί ο καθένας μας αλλά το χώσιμο σε μια τιμολογιακή κατηγορία που από τη μία θα παίξει ως αουτσάιντερ (αφού κυριαρχείται από τα μικρότερα SUVοειδή) και από την άλλη θα πρέπει να κερδίσει ένα ιδιαίτερο και ηλικιακά μεγαλύτερο κοινό δεν νομίζω ότι θα είναι εύκολο.
                      Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα, αν έχει τα κότσια ο εισαγωγέας μακάρι να το σπρώξει και με 25.000 το κομμάτι.

                      και επειδή είναι δύσκολη κατηγορία και οι καιροί,πρέπει να το τιμολογίσει σαν s.mini;;;;
                      το 1.4 ζύγωσε τα 25000....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        astra_n @ggab last edited by

                        Η εταιρεία μπορεί να το τιμολογήσει όπως νομίζει, εγώ ως άσχετος βασιζόμενος στην πιθανή τιμή του έκανα μια εκτίμηση για το αν τελικά χωράει στην αγορά και αν θα πουλήσει. Θα δούμε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          astra_n @ggab last edited by

                          Η εταιρεία μπορεί να το τιμολογήσει όπως νομίζει, εγώ ως άσχετος βασιζόμενος στην πιθανή τιμή του έκανα μια εκτίμηση για το αν τελικά χωράει στην αγορά και αν θα πουλήσει. Θα δούμε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            astra_n @ggab last edited by

                            Η εταιρεία μπορεί να το τιμολογήσει όπως νομίζει, εγώ ως άσχετος βασιζόμενος στην πιθανή τιμή του έκανα μια εκτίμηση για το αν τελικά χωράει στην αγορά και αν θα πουλήσει. Θα δούμε...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • X
                              xplicit @astra_n last edited by

                              Η sedan κατηγορία έχει και συγκεκριμένο target group. Για να μην πω καλύτερα age group. Η ομάδα αυτή επιλέγει συγκεκριμένα brands και δε την ενδιαφέρει τόσο ο εξοπλισμός. Εξαιρέσεις σίγουρα υπάρχουν. Μην κοιτάτε μόνο εμάς εδώ που τα σχολιάζουμε και τα ψάχνουμε λίγο παραπάνω.

                              Σίγουρα (ίσως ?) καταφέρει να κλέψει μερικούς..

                              Σε προηγούμενο post ξέχασα να αναφέρω την corolla, my bad..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • X
                                xplicit @astra_n last edited by

                                Η sedan κατηγορία έχει και συγκεκριμένο target group. Για να μην πω καλύτερα age group. Η ομάδα αυτή επιλέγει συγκεκριμένα brands και δε την ενδιαφέρει τόσο ο εξοπλισμός. Εξαιρέσεις σίγουρα υπάρχουν. Μην κοιτάτε μόνο εμάς εδώ που τα σχολιάζουμε και τα ψάχνουμε λίγο παραπάνω.

                                Σίγουρα (ίσως ?) καταφέρει να κλέψει μερικούς..

                                Σε προηγούμενο post ξέχασα να αναφέρω την corolla, my bad..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • X
                                  xplicit @astra_n last edited by

                                  Η sedan κατηγορία έχει και συγκεκριμένο target group. Για να μην πω καλύτερα age group. Η ομάδα αυτή επιλέγει συγκεκριμένα brands και δε την ενδιαφέρει τόσο ο εξοπλισμός. Εξαιρέσεις σίγουρα υπάρχουν. Μην κοιτάτε μόνο εμάς εδώ που τα σχολιάζουμε και τα ψάχνουμε λίγο παραπάνω.

                                  Σίγουρα (ίσως ?) καταφέρει να κλέψει μερικούς..

                                  Σε προηγούμενο post ξέχασα να αναφέρω την corolla, my bad..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aikibill @xplicit last edited by

                                    Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:

                                    Πάντως κατά την άποψη μου το fastback δημιουργεί μια νέα κατηγορία που ως στόχο έχει τα ... Hatchback.
                                    Είναι στυλατο, κουπεδιζει , πιο χαμηλό και με σπορτίφ προσανατολισμό, έχει και αυτό 5η πόρτα και μεγαλύτερο Πορτ - παγκαζ ενώ είναι μόνο λίγους πόντους μακρύτερο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      aikibill @xplicit last edited by

                                      Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:

                                      Πάντως κατά την άποψη μου το fastback δημιουργεί μια νέα κατηγορία που ως στόχο έχει τα ... Hatchback.
                                      Είναι στυλατο, κουπεδιζει , πιο χαμηλό και με σπορτίφ προσανατολισμό, έχει και αυτό 5η πόρτα και μεγαλύτερο Πορτ - παγκαζ ενώ είναι μόνο λίγους πόντους μακρύτερο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aikibill @xplicit last edited by

                                        Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:

                                        Πάντως κατά την άποψη μου το fastback δημιουργεί μια νέα κατηγορία που ως στόχο έχει τα ... Hatchback.
                                        Είναι στυλατο, κουπεδιζει , πιο χαμηλό και με σπορτίφ προσανατολισμό, έχει και αυτό 5η πόρτα και μεγαλύτερο Πορτ - παγκαζ ενώ είναι μόνο λίγους πόντους μακρύτερο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • N
                                          nonos @aikibill last edited by

                                          Ο χρήστης astra_n έγραψε:

                                          Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.

                                          τουλάχιστον το πηγές σε τιμή i20, θα μπορούσες να το τιμολογήσεις και σε επίπεδο i10

                                           Δεν το τιμολογώ εγώ γιατί δεν είμαι ο κατασκευαστής/εισαγωγέας. Έκανα μια εκτίμηση για το φάσμα τιμών στο οποίο ένα σεντάν της χιουντάι θα μπορούσε να είναι εμπορικά επιτυχημένο. Εσύ ίσως πιστεύεις ότι μπορεί να μοσχοπουλήσει και στις 20.000+. Οκ, ας κρατήσει ο καθένας την γνώμη του...
                                          

                                          Ναι μονο που η hyundai δε πουλαει accent και atos πια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos @aikibill last edited by

                                            Ο χρήστης astra_n έγραψε:

                                            Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.

                                            τουλάχιστον το πηγές σε τιμή i20, θα μπορούσες να το τιμολογήσεις και σε επίπεδο i10

                                             Δεν το τιμολογώ εγώ γιατί δεν είμαι ο κατασκευαστής/εισαγωγέας. Έκανα μια εκτίμηση για το φάσμα τιμών στο οποίο ένα σεντάν της χιουντάι θα μπορούσε να είναι εμπορικά επιτυχημένο. Εσύ ίσως πιστεύεις ότι μπορεί να μοσχοπουλήσει και στις 20.000+. Οκ, ας κρατήσει ο καθένας την γνώμη του...
                                            

                                            Ναι μονο που η hyundai δε πουλαει accent και atos πια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 69 / 92
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr