-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.
τουλάχιστον το πηγές σε τιμή i20, θα μπορούσες να το τιμολογήσεις και σε επίπεδο i10
Δεν το τιμολογώ εγώ γιατί δεν είμαι ο κατασκευαστής/εισαγωγέας. Έκανα μια εκτίμηση για το φάσμα τιμών στο οποίο ένα σεντάν της χιουντάι θα μπορούσε να είναι εμπορικά επιτυχημένο. Εσύ ίσως πιστεύεις ότι μπορεί να μοσχοπουλήσει και στις 20.000+. Οκ, ας κρατήσει ο καθένας την γνώμη του...
Γιατί να δώσεις 15000€ που σίγουρα είναι καλή τιμή και να μη δώσεις 12000€ ..........να τα παίρνουμε δύο δύο!!!!
Ας σοβαρευτούμε........οι τιμές για το 1.0 είναι πρόκληση. Του 1.4 θα τις ήθελα πιο κοντά στο 20αρικο. -
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.
τουλάχιστον το πηγές σε τιμή i20, θα μπορούσες να το τιμολογήσεις και σε επίπεδο i10
Δεν το τιμολογώ εγώ γιατί δεν είμαι ο κατασκευαστής/εισαγωγέας. Έκανα μια εκτίμηση για το φάσμα τιμών στο οποίο ένα σεντάν της χιουντάι θα μπορούσε να είναι εμπορικά επιτυχημένο. Εσύ ίσως πιστεύεις ότι μπορεί να μοσχοπουλήσει και στις 20.000+. Οκ, ας κρατήσει ο καθένας την γνώμη του...
Γιατί να δώσεις 15000€ που σίγουρα είναι καλή τιμή και να μη δώσεις 12000€ ..........να τα παίρνουμε δύο δύο!!!!
Ας σοβαρευτούμε........οι τιμές για το 1.0 είναι πρόκληση. Του 1.4 θα τις ήθελα πιο κοντά στο 20αρικο. -
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.
τουλάχιστον το πηγές σε τιμή i20, θα μπορούσες να το τιμολογήσεις και σε επίπεδο i10
Δεν το τιμολογώ εγώ γιατί δεν είμαι ο κατασκευαστής/εισαγωγέας. Έκανα μια εκτίμηση για το φάσμα τιμών στο οποίο ένα σεντάν της χιουντάι θα μπορούσε να είναι εμπορικά επιτυχημένο. Εσύ ίσως πιστεύεις ότι μπορεί να μοσχοπουλήσει και στις 20.000+. Οκ, ας κρατήσει ο καθένας την γνώμη του...
Γιατί να δώσεις 15000€ που σίγουρα είναι καλή τιμή και να μη δώσεις 12000€ ..........να τα παίρνουμε δύο δύο!!!!
Ας σοβαρευτούμε........οι τιμές για το 1.0 είναι πρόκληση. Του 1.4 θα τις ήθελα πιο κοντά στο 20αρικο. -
Δεν είναι θέμα σνομπισμού ως προς την Χιουντάι και τα αυτοκίνητά της που πραγματικά είναι αξιόλογα. Καλές είναι οι εξυπνάδες για το πόσο το αξιολογεί ο καθένας μας αλλά το χώσιμο σε μια τιμολογιακή κατηγορία που από τη μία θα παίξει ως αουτσάιντερ (αφού κυριαρχείται από τα μικρότερα SUVοειδή) και από την άλλη θα πρέπει να κερδίσει ένα ιδιαίτερο και ηλικιακά μεγαλύτερο κοινό δεν νομίζω ότι θα είναι εύκολο.
Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα, αν έχει τα κότσια ο εισαγωγέας μακάρι να το σπρώξει και με 25.000 το κομμάτι. -
Δεν είναι θέμα σνομπισμού ως προς την Χιουντάι και τα αυτοκίνητά της που πραγματικά είναι αξιόλογα. Καλές είναι οι εξυπνάδες για το πόσο το αξιολογεί ο καθένας μας αλλά το χώσιμο σε μια τιμολογιακή κατηγορία που από τη μία θα παίξει ως αουτσάιντερ (αφού κυριαρχείται από τα μικρότερα SUVοειδή) και από την άλλη θα πρέπει να κερδίσει ένα ιδιαίτερο και ηλικιακά μεγαλύτερο κοινό δεν νομίζω ότι θα είναι εύκολο.
Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα, αν έχει τα κότσια ο εισαγωγέας μακάρι να το σπρώξει και με 25.000 το κομμάτι. -
Δεν είναι θέμα σνομπισμού ως προς την Χιουντάι και τα αυτοκίνητά της που πραγματικά είναι αξιόλογα. Καλές είναι οι εξυπνάδες για το πόσο το αξιολογεί ο καθένας μας αλλά το χώσιμο σε μια τιμολογιακή κατηγορία που από τη μία θα παίξει ως αουτσάιντερ (αφού κυριαρχείται από τα μικρότερα SUVοειδή) και από την άλλη θα πρέπει να κερδίσει ένα ιδιαίτερο και ηλικιακά μεγαλύτερο κοινό δεν νομίζω ότι θα είναι εύκολο.
Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα, αν έχει τα κότσια ο εισαγωγέας μακάρι να το σπρώξει και με 25.000 το κομμάτι. -
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Δεν είναι θέμα σνομπισμού ως προς την Χιουντάι και τα αυτοκίνητά της που πραγματικά είναι αξιόλογα. Καλές είναι οι εξυπνάδες για το πόσο το αξιολογεί ο καθένας μας αλλά το χώσιμο σε μια τιμολογιακή κατηγορία που από τη μία θα παίξει ως αουτσάιντερ (αφού κυριαρχείται από τα μικρότερα SUVοειδή) και από την άλλη θα πρέπει να κερδίσει ένα ιδιαίτερο και ηλικιακά μεγαλύτερο κοινό δεν νομίζω ότι θα είναι εύκολο.
Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα, αν έχει τα κότσια ο εισαγωγέας μακάρι να το σπρώξει και με 25.000 το κομμάτι.και επειδή είναι δύσκολη κατηγορία και οι καιροί,πρέπει να το τιμολογίσει σαν s.mini;;;;
το 1.4 ζύγωσε τα 25000.... -
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Δεν είναι θέμα σνομπισμού ως προς την Χιουντάι και τα αυτοκίνητά της που πραγματικά είναι αξιόλογα. Καλές είναι οι εξυπνάδες για το πόσο το αξιολογεί ο καθένας μας αλλά το χώσιμο σε μια τιμολογιακή κατηγορία που από τη μία θα παίξει ως αουτσάιντερ (αφού κυριαρχείται από τα μικρότερα SUVοειδή) και από την άλλη θα πρέπει να κερδίσει ένα ιδιαίτερο και ηλικιακά μεγαλύτερο κοινό δεν νομίζω ότι θα είναι εύκολο.
Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα, αν έχει τα κότσια ο εισαγωγέας μακάρι να το σπρώξει και με 25.000 το κομμάτι.και επειδή είναι δύσκολη κατηγορία και οι καιροί,πρέπει να το τιμολογίσει σαν s.mini;;;;
το 1.4 ζύγωσε τα 25000.... -
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Δεν είναι θέμα σνομπισμού ως προς την Χιουντάι και τα αυτοκίνητά της που πραγματικά είναι αξιόλογα. Καλές είναι οι εξυπνάδες για το πόσο το αξιολογεί ο καθένας μας αλλά το χώσιμο σε μια τιμολογιακή κατηγορία που από τη μία θα παίξει ως αουτσάιντερ (αφού κυριαρχείται από τα μικρότερα SUVοειδή) και από την άλλη θα πρέπει να κερδίσει ένα ιδιαίτερο και ηλικιακά μεγαλύτερο κοινό δεν νομίζω ότι θα είναι εύκολο.
Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα, αν έχει τα κότσια ο εισαγωγέας μακάρι να το σπρώξει και με 25.000 το κομμάτι.και επειδή είναι δύσκολη κατηγορία και οι καιροί,πρέπει να το τιμολογίσει σαν s.mini;;;;
το 1.4 ζύγωσε τα 25000.... -
Η εταιρεία μπορεί να το τιμολογήσει όπως νομίζει, εγώ ως άσχετος βασιζόμενος στην πιθανή τιμή του έκανα μια εκτίμηση για το αν τελικά χωράει στην αγορά και αν θα πουλήσει. Θα δούμε...
-
Η εταιρεία μπορεί να το τιμολογήσει όπως νομίζει, εγώ ως άσχετος βασιζόμενος στην πιθανή τιμή του έκανα μια εκτίμηση για το αν τελικά χωράει στην αγορά και αν θα πουλήσει. Θα δούμε...
-
Η εταιρεία μπορεί να το τιμολογήσει όπως νομίζει, εγώ ως άσχετος βασιζόμενος στην πιθανή τιμή του έκανα μια εκτίμηση για το αν τελικά χωράει στην αγορά και αν θα πουλήσει. Θα δούμε...
-
Η sedan κατηγορία έχει και συγκεκριμένο target group. Για να μην πω καλύτερα age group. Η ομάδα αυτή επιλέγει συγκεκριμένα brands και δε την ενδιαφέρει τόσο ο εξοπλισμός. Εξαιρέσεις σίγουρα υπάρχουν. Μην κοιτάτε μόνο εμάς εδώ που τα σχολιάζουμε και τα ψάχνουμε λίγο παραπάνω.
Σίγουρα (ίσως ?) καταφέρει να κλέψει μερικούς..
Σε προηγούμενο post ξέχασα να αναφέρω την corolla, my bad..
-
Η sedan κατηγορία έχει και συγκεκριμένο target group. Για να μην πω καλύτερα age group. Η ομάδα αυτή επιλέγει συγκεκριμένα brands και δε την ενδιαφέρει τόσο ο εξοπλισμός. Εξαιρέσεις σίγουρα υπάρχουν. Μην κοιτάτε μόνο εμάς εδώ που τα σχολιάζουμε και τα ψάχνουμε λίγο παραπάνω.
Σίγουρα (ίσως ?) καταφέρει να κλέψει μερικούς..
Σε προηγούμενο post ξέχασα να αναφέρω την corolla, my bad..
-
Η sedan κατηγορία έχει και συγκεκριμένο target group. Για να μην πω καλύτερα age group. Η ομάδα αυτή επιλέγει συγκεκριμένα brands και δε την ενδιαφέρει τόσο ο εξοπλισμός. Εξαιρέσεις σίγουρα υπάρχουν. Μην κοιτάτε μόνο εμάς εδώ που τα σχολιάζουμε και τα ψάχνουμε λίγο παραπάνω.
Σίγουρα (ίσως ?) καταφέρει να κλέψει μερικούς..
Σε προηγούμενο post ξέχασα να αναφέρω την corolla, my bad..
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Πάντως κατά την άποψη μου το fastback δημιουργεί μια νέα κατηγορία που ως στόχο έχει τα ... Hatchback.
Είναι στυλατο, κουπεδιζει , πιο χαμηλό και με σπορτίφ προσανατολισμό, έχει και αυτό 5η πόρτα και μεγαλύτερο Πορτ - παγκαζ ενώ είναι μόνο λίγους πόντους μακρύτερο. -
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Πάντως κατά την άποψη μου το fastback δημιουργεί μια νέα κατηγορία που ως στόχο έχει τα ... Hatchback.
Είναι στυλατο, κουπεδιζει , πιο χαμηλό και με σπορτίφ προσανατολισμό, έχει και αυτό 5η πόρτα και μεγαλύτερο Πορτ - παγκαζ ενώ είναι μόνο λίγους πόντους μακρύτερο. -
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Πάντως κατά την άποψη μου το fastback δημιουργεί μια νέα κατηγορία που ως στόχο έχει τα ... Hatchback.
Είναι στυλατο, κουπεδιζει , πιο χαμηλό και με σπορτίφ προσανατολισμό, έχει και αυτό 5η πόρτα και μεγαλύτερο Πορτ - παγκαζ ενώ είναι μόνο λίγους πόντους μακρύτερο. -
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.
τουλάχιστον το πηγές σε τιμή i20, θα μπορούσες να το τιμολογήσεις και σε επίπεδο i10
Δεν το τιμολογώ εγώ γιατί δεν είμαι ο κατασκευαστής/εισαγωγέας. Έκανα μια εκτίμηση για το φάσμα τιμών στο οποίο ένα σεντάν της χιουντάι θα μπορούσε να είναι εμπορικά επιτυχημένο. Εσύ ίσως πιστεύεις ότι μπορεί να μοσχοπουλήσει και στις 20.000+. Οκ, ας κρατήσει ο καθένας την γνώμη του...
Ναι μονο που η hyundai δε πουλαει accent και atos πια.
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.
τουλάχιστον το πηγές σε τιμή i20, θα μπορούσες να το τιμολογήσεις και σε επίπεδο i10
Δεν το τιμολογώ εγώ γιατί δεν είμαι ο κατασκευαστής/εισαγωγέας. Έκανα μια εκτίμηση για το φάσμα τιμών στο οποίο ένα σεντάν της χιουντάι θα μπορούσε να είναι εμπορικά επιτυχημένο. Εσύ ίσως πιστεύεις ότι μπορεί να μοσχοπουλήσει και στις 20.000+. Οκ, ας κρατήσει ο καθένας την γνώμη του...
Ναι μονο που η hyundai δε πουλαει accent και atos πια.
Hyundai i30