-
Πριν απο ενα μηνα περιπου αρχισε να ακουγετε το ρουλεμαν του μπροστινου τροχου (Οpel corca 1.2) κ το ερωτημα που προκειπτει ειναι ποιο?
Αν καποιος εχει εμπειρια απο φθαρμενο ρουλεμαν σημειωνω οτι ο θορυβος σταματα καθως στριβω το τιμονι ελαχιστα δεξια.
Οταν πηγαινω ευθεια και αριστερα ο θορυβος υπαρχει. -
Πριν απο ενα μηνα περιπου αρχισε να ακουγετε το ρουλεμαν του μπροστινου τροχου (Οpel corca 1.2) κ το ερωτημα που προκειπτει ειναι ποιο?
Αν καποιος εχει εμπειρια απο φθαρμενο ρουλεμαν σημειωνω οτι ο θορυβος σταματα καθως στριβω το τιμονι ελαχιστα δεξια.
Οταν πηγαινω ευθεια και αριστερα ο θορυβος υπαρχει. -
Πριν απο ενα μηνα περιπου αρχισε να ακουγετε το ρουλεμαν του μπροστινου τροχου (Οpel corca 1.2) κ το ερωτημα που προκειπτει ειναι ποιο?
Αν καποιος εχει εμπειρια απο φθαρμενο ρουλεμαν σημειωνω οτι ο θορυβος σταματα καθως στριβω το τιμονι ελαχιστα δεξια.
Οταν πηγαινω ευθεια και αριστερα ο θορυβος υπαρχει. -
Αν όντως είναι το ρουλεμάν τότε γενικά ελαττωματικό είναι το αντίθετο ως προς την αλλαγή κατεύθυνσης. Δλδ στη περίπτωση σου το δεξί (πάντως στην αλλαγή πορείας συνήθως ακούγεται πιο έντονα).
-
Aπλα ειναι ακομα στην αρχη τις φθορας του κ ακουγετε ελαχιστα.
Παντως θεωρω οτι εχεις δικιο να ειναι το δεξι μιας και οταν στριβω αριστερα πεφτει το φορτιο στον δεξιο τροχο αρα κ ακουγετε. -
Καλό μήνα με προβλήματα?
Βρίσκω θέση να παρκάρω...τιμόνι τέρμα δεξιά..όπισθεν και ΓΓΚΚΚΚκκκρρρρ από την δεξιά ρόδα.
Όχι, δεν βρίσκει πουθενά η ρόδα.
λοιπόν? ρουλεμάν που λόγω της μεγάλης κλίσης που έχει η ρόδα των 2cv κάπως ακουμπάει?
κάτι άλλο?
-
Ημιαξόνιο....
το ρουλεμάν ακούγεται στην πορεία, το ημιαξόνιο όταν στρίβεις. Στην αρχή το κάνει στο τέρμα του τιμονιού, αλλά αργότερα θα στο κάνει όλο και περισσότερο. -
όχι...δεν το κάνει όσο στρίβω...αλλά με ήδη το τιμόνι τέρμα δεξιά...όταν η ρόδα γυρίζει......
-
Κι εμενα κανει το θορυβο στο στριψιμο ...
-
Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
Κι εμενα κανει το θορυβο στο στριψιμο ...όσο στρίβεις το τιμόνι?
-
ναι, και εν κινηση.
-
γνωρίζοντας τα αυτοκίνητα μας αυτό είναι κλασικά ακρόμπαρο που έχει στεγνώσει (μήπως έχουν κοπεί κάτι λαστιχάκια που έχει?)
-
Παιζει να ναι και ημιαξονιο. Θα το κοιταξω αυριο
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
:hmmm: όχι...δεν το κάνει όσο στρίβω...αλλά με ήδη το τιμόνι τέρμα δεξιά...όταν η ρόδα γυρίζει......Αυτό ήθελα να πω όταν ξεκινάς απο στάση με τέρμα το τιμόνι...
στην πορεία θα στο κάνει με πού στριμένο τιμόνι, ή όταν έχει επιδυνωθεί πολύ -
Δεν μιλάμε για ακρόμπαρο αλλά για μπηλιοφόρο. Την άρθρωση δηλαδή που επιτρέπει στο ημιαξόνιο ενώ γυρίζει να μπορεί να περιστραφεί ένα μέρος του μαζί με τον τροχό. Φθείρεται με τα χιλιόμετρα αλλά ποιο γρήγορα αν κοπεί η φούσκα που τον καλύπτει φύγει το γράσο και μπει μέσα σκόνη που λειτουργεί σαν γυαλόχαρτο. Δεν παίρνει γιατρειά απλά αλλάζεται. Στην αρχή κάνει θόρυβο μόνο με τους τροχούς στριμένους αλλά όσο η φθορά προχωράει θα το ακούς και στην ευθεία. Προσοχή μόνο να μπει το σωστό γράσο κατά την αλλαγή του. Η Citroen χρησιμοποιεί από όσο θυμάμαι ειδικό γράσο χρώματος πράσινο (ή μπλε!!! ).
Ρουλεμαν τροχου!