-
Silverstone
Track Length: 5.141km/3.194
Race Distance: 308.355km/191.604 miles
Number of Laps: 60
Lap Record: M Schumacher - 1:18.739 -
Silverstone
Track Length: 5.141km/3.194
Race Distance: 308.355km/191.604 miles
Number of Laps: 60
Lap Record: M Schumacher - 1:18.739 -
Silverstone
Track Length: 5.141km/3.194
Race Distance: 308.355km/191.604 miles
Number of Laps: 60
Lap Record: M Schumacher - 1:18.739 -
Όλα τα λεφτά στο Silverstone είναι η σειρά στροφών Copse - Maggotts - Becketts. Καταλαβαίνεις ότι το αυτοκίνητο είναι στο απόλυτο όριο και ο οδηγός τρώει 'σφαλιάρες' αριστερά - δεξιά.
Κριμα που με τα σημερινά αυτοκίνητα δεν μπορείς να ακολουθήσεις κάποιον εκεί.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Κριμα που με τα σημερινά αυτοκίνητα δεν μπορείς
να ακολουθήσεις κάποιον εκεί.Kριμα που σημερα εχουμε τα σημερινα αυτοκινητα και καταντησε η προσπεραση σε εναν αγωνα ταχυτητας .........Ειδηση
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Κριμα που με τα σημερινά αυτοκίνητα δεν μπορείς
να ακολουθήσεις κάποιον εκεί.Kριμα που σημερα εχουμε τα σημερινα αυτοκινητα και καταντησε η προσπεραση σε εναν αγωνα ταχυτητας .........Ειδηση
+1 δυστηχώς
Και μάλλον αν δεν υπάρχουν μηχανολογικά προβλήματα η κατάταξη θα κριθεί απο την σταθερότητα στα γυρολόγια άντε και απο κανένα προσπέρασμα στα πίτ στοπ.
Ποιόν βολύει η πίστα περισσότερο Mac.Merc. ή Ferrari ? -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Κριμα που με τα σημερινά αυτοκίνητα δεν μπορείς
να ακολουθήσεις κάποιον εκεί.Kριμα που σημερα εχουμε τα σημερινα αυτοκινητα και καταντησε η προσπεραση σε εναν αγωνα ταχυτητας .........Ειδηση
+1 δυστηχώς
Και μάλλον αν δεν υπάρχουν μηχανολογικά προβλήματα η κατάταξη θα κριθεί απο την σταθερότητα στα γυρολόγια άντε και απο κανένα προσπέρασμα στα πίτ στοπ.
Ποιόν βολύει η πίστα περισσότερο Mac.Merc. ή Ferrari ?Και τους δύο το ίδιο τους βολεύει. Τα ίδια μονοθέσια είναι.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Και τους δύο το ίδιο τους βολεύει. Τα ίδια μονοθέσια είναι.
Αν καταλαβα καλα εννοεις οτι μετα τις τελευταιες σφαλιαρες, η Φερραρι αντεγραψε την ΜακΛαρεν, ε;
Λες εκει να οφειλεται και η βελτιωση των κοκκινων στη Γαλλια;;; -
Φαντάζομαι ότι αναφέρεται στην απόδοση ... και όχι τόσο στο σχεδιαστικό σχεδιασμό.
Πιστέυω ότι οι κόκκινοι υπερτερούν στην αεροδυναμική όταν υπάρχει υψηλη ταχύτητα και ανοικτές καμπές.
-
-
Τελείως συμπτωματικά, η μεγάλη άνοδος της McLaren άρχισε μετά από εκείνο το μεγάλο update που περιλάμβανε την εμπρός δεύτερη πτέρυγα που περνάει πάνω από το ρύγχος. Η McLaren ήταν η μόνη που δεν είχε αντίστοιχο δεύτερο επίπεδο εμπρός, και όταν το εφάρμοσε, επειδή το ρύγχος ήταν πολύ χαμηλά, το πέρασε από πάνω. Ουσιαστικά έχει παρόμοια λειτουργία με τα 'μουστάκια' που εμφανίζονται και σε άλλες ομάδες.
-
Η Φερράρι κατεβαίνει με spec 2 κινητήρες στο Silverstone.....
περισσότερα
http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/ ... 5218.shtml
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Όλα τα λεφτά στο Silverstone είναι η σειρά στροφών Copse - Maggotts - Becketts. Καταλαβαίνεις ότι το αυτοκίνητο είναι στο απόλυτο όριο και ο οδηγός τρώει 'σφαλιάρες' αριστερά - δεξιά.'Ειχαμε' καποτε προσομοιωσει το Silverstone με κλισεις ... κρατωντας αυτουσιο το Σ1 και δινοντας μια κατηφορικη κλιση με χαμηλωτερο σημειο την Αbbey και μετα ανηφορικο με ανωτερο - τυφλο στην Luffield (που ουσιαστικα σε ξαναεσπρωχνε για το σ1 ) ... παρα παρα πολυ καλο.
Η χαραξη του S1 του Silverstone και το πισω κομματι του Brands Hatch ( αλλα και η Paddock Hill Bend ) ειναι (ΙΜΟ) ειναι μεσα στο τοπ10 των καλυτερων τμηματων πιστας που γινονται αγωνες μηχανοκινητου .
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Κριμα που με τα σημερινά αυτοκίνητα δεν μπορείς
να ακολουθήσεις κάποιον εκεί.Kριμα που σημερα εχουμε τα σημερινα αυτοκινητα και καταντησε η προσπεραση σε εναν αγωνα ταχυτητας .........Ειδηση
+1 δυστηχώς
Και μάλλον αν δεν υπάρχουν μηχανολογικά προβλήματα η κατάταξη θα κριθεί απο την σταθερότητα στα γυρολόγια άντε και απο κανένα προσπέρασμα στα πίτ στοπ.
Ποιόν βολύει η πίστα περισσότερο Mac.Merc. ή Ferrari ?Και τους δύο το ίδιο τους βολεύει. Τα ίδια μονοθέσια είναι.
-
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Η Φερράρι κατεβαίνει με spec 2 κινητήρες στο Silverstone.....περισσότερα
http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/ ... 5218.shtml
Η εξέλιξη των κινητήρων δεν έχει παγώσει;
Εκτός αν αναφέρονται σε νέα συστήματα εξατμίσεων και 'εξωγενών' του κινητήρα εξαρτημάτων. -
**Dennis: McLaren have done nothing wrong **
An emotional Ron Dennis insisted on Thursday that his McLaren team would never act 'incorrectly', as he predicted them to be cleared of any wrongdoing in the spy investigation surrounding chief designer Mike Coughlan.In the wake of Coughlan facing a legal investigation about Ferrari documents allegedly found in his position, Dennis said his team were ready to prove they were not involved in Coughlan's actions.
Clearly upset that his own team's uprightness had been called into question over the matter, Dennis fought back the tears at the opening of his new Brand Centre motorhome to state that he would never sanction any illegal activities.
'I live and breath this team,' said Dennis before taking a lengthy pause and composing himself. 'And there is no way anything incorrect would ever happen in our team. Thanks.'
McLaren have suspended Coughlan after Ferrari began their legal action earlier this week. The team have also made it clear that there is no intellectual property owned by Ferrari that features on their McLaren car.
Dennis, a man who prides himself on his honesty, made it clear that the events of the past week had not been easy for him to deal with.
'It has been a difficult two or three days, especially for me,' said Dennis. 'My personal integrity is very important to me and my company's integrity is even more important to me. The press releases we have put out really say everything.
'We are in a process. We are working closely with the FIA and closely with Ferrari.
'This matter does not involve our company. Of course, that is not the way understandably everybody sees it at the moment. Some of you (the media) have been very supportive of McLaren, I think some of you have been a little harsh on McLaren.
'But I understand depending which country you are in, and depending on the information you have available to you, you are going to form opinions.'
Dennis was sure that the FIA and Ferrari investigations would clear his team of having done anything wrong.
'I am absolutely confident that with the passing of time, and it is a little difficult to put any timing on it, you will see and the world will understand that McLaren's position is one that is reflective of our statements,' he explained.
'We have never to my knowledge, and certainly over the past few months over this period, ever used other people's intellectual property. It is not on our car. I am sure the FIA will confirm that either now or in the future, and that is the key message.
'We are both ourselves, the FIA and Ferrari, going through a very careful process. And I have a complete confidence in the outcome. We are (also) completely focused on this week's Grand Prix, an important Grand Prix for us.'
-
Παντως σε όλα τα διαφορα sites λένε πως θα χουμε βροχούλα
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Παντως σε όλα τα διαφορα sites λένε πως θα χουμε βροχούλαΕιναι μηδαμινη η πιθανοτητα βροχης για ολο το ΠΣΚ.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Παντως σε όλα τα διαφορα sites λένε πως θα χουμε βροχούλα
Ειναι μηδαμινη η πιθανοτητα βροχης για ολο το ΠΣΚ.
Aλήθεια?
και γω είχα ελπίδες οτι θα βλέπαμε καλό αγωνα...
Τι γινεται εκεί πάνω? Πάντως λέγεται ότι εχουν πλημμυρίσει χωριά
Επίσημο thread:GP Μ.Βρετανίας 2007