-
Έπεσε στα χέρια μου μία λίστα της Mercedes με τα extra που μπορείς να τοποθετήσεις στην νέα σειρά C. Δεν προχώρησα σε αγορά επειδή δεν ήταν διαθέσιμο το ποδόλουτρο .
Τι είναι τελικά απαραίτητο σαν εξοπλισμός στο νέο μας αυτοκίνητο? Οι καιροί αλλάζουν και κάποια πράγματα θεωρούνται πλέον δεδομένα, είτε για θέμα ασφάλειας (esp κλπ), είτε για θέμα άνεσης (clima).
Αν δεν υπήρχε οικονομικό θέμα, τι θα ήταν απαραίτητο (προσέξτε, όχι θα ήθελα να) στο νέο σας αυτοκίνητο? Είναι ανάγκη να το φορτώνουμε με ηλεκτρικά και επι πλέον βάρος?
Για γράψτε λίστες....
-
Έπεσε στα χέρια μου μία λίστα της Mercedes με τα extra που μπορείς να τοποθετήσεις στην νέα σειρά C. Δεν προχώρησα σε αγορά επειδή δεν ήταν διαθέσιμο το ποδόλουτρο .
Τι είναι τελικά απαραίτητο σαν εξοπλισμός στο νέο μας αυτοκίνητο? Οι καιροί αλλάζουν και κάποια πράγματα θεωρούνται πλέον δεδομένα, είτε για θέμα ασφάλειας (esp κλπ), είτε για θέμα άνεσης (clima).
Αν δεν υπήρχε οικονομικό θέμα, τι θα ήταν απαραίτητο (προσέξτε, όχι θα ήθελα να) στο νέο σας αυτοκίνητο? Είναι ανάγκη να το φορτώνουμε με ηλεκτρικά και επι πλέον βάρος?
Για γράψτε λίστες....
-
Έπεσε στα χέρια μου μία λίστα της Mercedes με τα extra που μπορείς να τοποθετήσεις στην νέα σειρά C. Δεν προχώρησα σε αγορά επειδή δεν ήταν διαθέσιμο το ποδόλουτρο .
Τι είναι τελικά απαραίτητο σαν εξοπλισμός στο νέο μας αυτοκίνητο? Οι καιροί αλλάζουν και κάποια πράγματα θεωρούνται πλέον δεδομένα, είτε για θέμα ασφάλειας (esp κλπ), είτε για θέμα άνεσης (clima).
Αν δεν υπήρχε οικονομικό θέμα, τι θα ήταν απαραίτητο (προσέξτε, όχι θα ήθελα να) στο νέο σας αυτοκίνητο? Είναι ανάγκη να το φορτώνουμε με ηλεκτρικά και επι πλέον βάρος?
Για γράψτε λίστες....
-
Τα μόνα που θα ήθελα είναι τα εξής:
- Hλεκτρικά παράθυρα
- A/C
- Ράδιο
Απολύτως τίποτα άλλο από εξοπλισμό άνεσης.
Τώρα, αν υπάρχει στην προαιρετική λίστα κανά μπάκετ ή κανά μπλοκέ, δεν υπάρχει καν συζήτηση...
-
- xenon
- clima
- αισθητήρες βροχής-φώτων
- asr-esp
- navigation
- τηλεφωνο(με ή χωρις bluetooth)
-
Να πω, επιπλέον, ότι για πολλούς πραγματική πολυτέλεια δεν είναι ο εξοπλισμός αλλά ο μη-εξοπλισμός ως τρόπος ελαφρώματος, βλ. CSL.
Περιμένω τη στιγμή που θα υπάρχει σε περισσότερα αυτοκίνητα αυτή η δυνατότητα...Θα περιμένω για πολύ μάλλον...
Ίσως και για πάντα... -
Απαραίτητα:
- a/c (όσο και να προτιμώ τα ανοιχτά παράθυρα, ταξίδι με ζέστη δεν παλεύεται).
- radio/cd/mp3 (το τελευταίο είναι κάπως υπερβολικό, αλλά θα φρόντιζα οπωσδήποτε να υπάρχει τρόπος να παίζει mp3)
- ηλεκτρικά παράθυρα
Το abs δεν το αναφέρω γιατί πλέον είναι υποχρεωτικό. Σε κάποια αυτοκίνητα θα θεωρούσα απαραίτητο και το esp.
Μπορεί να του έβαζα και ένα σωρό άλλα πράγματα, αλλά νομίζω πως αυτά είναι τα πραγματικά εκ των ων ουκ άνευ (καλά το γραψα; )
-
1)A/C
2)Θερμαινόμενοι καθρέφτες(δεν με ενδιαφέρει να είναι ηλεκτρικοί, που συνήθως είναι)
3)Έστω μία ποτηροθήκη( από τα πιο απαραίτητα αξεσουάρ )
4)Ράδιο-σιντι(κατά προτίμηση ενιαίο στην κονσόλα για να μην μεταφέρω την πρόσοψη)
5)xenon( κάνουν καλή δουλειά στους μη φωτισμένους δρόμους μας, αλλά και χωρίς αυτά μπορώ) -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Μπορεί να του έβαζα και ένα σωρό άλλα πράγματα, αλλά νομίζω πως αυτά είναι τα πραγματικά εκ των ων ουκ άνευ (καλά το γραψα; )
Ναι μόνο που το ων θέλει δασεία και περισπωμένη
PS
Να χρησιμοποιείς το λατινικό συνώνυμο 'sine qua non' είναι πιο intellectuelΠράγματι απαραίτητα είναι μόνο αυτά ('θα ήθελα να' είναι άπειρα και πολλά από αυτά θα τα έσκαγα κι όλας χωρίς δισταγμόα για να τα πάρω)
1)A/C
2) R/CD/mp3
3)Ηλεκτρικά παράθυρα (προφανώς) -
Α. Ενεργητική ασφάλεια
-
ESP+ABS+BAS.
-
Ισχυρός κινητήρας
3 A/C - Clima
-
Χειριστήρια στο τιμόνι
-
Μνήμες στο κάθισμα (αν έχεις περισσότερους από έναν οδηγούς).
-
Αυτόματη αφή φώτων και Xenon (αν κινήσε πολύ σε δρόμους όπως η Εγνατία και νύχτα).
-
Αυτόματο κιβώτιο (άσε το kick-down να κάνει το downshift για σένα).
Β. Παθητική Ασφάλεια
- Οι σάκοι (πλάγιοι και κεφαλής υποχεωτικοί για τις πλαγιομετωπικές) περίπτωση να μην έχει τον αερόσακο του συνοδηγού μικρή. Αερόσακος για τα γόνατα πολυτέλεια αν δεν οδηγείς πολύ κοντά στο τιμόνι.
Γ. Άλλα
-
Φώτα ομίχλης εμπρός και πίσω. (σωστή χρήση)
-
Αισθητήρες παρκαρίσματος ή και κάμερα οπισθοπορείας.
-
Cruise control (μειώνει την κόπωση)
Μακρία απο δέρματα και άλλες αηδίες όπως και χαιμαλιά κάθε τύπου. Τον πολυζωνικό κλιματισμό μην το πληρώσεις καθώς το θεωρώ λίγο άχρηστο. Αν σκοπεύεις να κινηθείς στη Βόρεια Ελλάδα το Χειμώνα τα Θερμαινόμενα καθίσματα και καθρέπτες είναι απαραίτητα και εφόσον θα το κάνεις το έξοδο το αεριζόμενο για το καλοκαίρι δεν είναι απαραίτητα κακό.
-
-
Light is right
-
- Tα στανταρ abs αεροσακοι κλπ τα προσπερνω και παω στο ζουμι...
..............
- Διζωνικος κλιματισμος (γιατι ο συνοδηγος μπορει να γινει πολυ %&% )
- Radio CD με USB MP3 (δεν χαλαει ποτε... ετσι απλα)
- Ηλεκτρικα ρυθμιζομενοι/θερμαινομενοι και αναδιπλουμενοι καθρεπτες με αισθητηρες φωτος.
- Αυτοματα φωτα-υαλοκαθαριστηρες
- Satnav σε μορφη PDA
- Bluetooth kit για το κινητο
αυτοματο κιβωτιο - προβολεις ομιχλης
- Cruise control
Αυτα ειναι και λιγο πολυ τα ελαχιστα που θα εβαζα σε ενα νεο αμαξι. Βεβαια θα ηθελα και κατι ψιλα ακομα... του στυλ 'προθερμανση αυτοκινητου τον χειμωνα' η και 'κλιματιζομενα καθισματα' για το καλοκαιρι... αλλα τελος παντων, δεν τα εχουν ολα τα αμαξια αυτες τις επιλογες
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Μπορεί να του έβαζα και ένα σωρό άλλα πράγματα, αλλά νομίζω πως αυτά είναι τα πραγματικά εκ των ων ουκ άνευ (καλά το γραψα; )
Ναι μόνο που το ων θέλει δασεία και περισπωμένη
PS
Να χρησιμοποιείς το λατινικό συνώνυμο 'sine qua non' είναι πιο intellectuelΤο sine qua non έχει γίνει πολύ μπανάλ πλέον...
Βάζεις κι ένα conditio μπροστά (όπως είναι ολοκληρωμένη η φράση) για να ξεχωρίζεις κι από τον σωρό...
-
- ABS + ESP
- Αερόσακοι (όσο περισσότεροι, τόσο το καλύτερο)
- AC ή clima
- Xenon
- Parktronic
- Navigation
Οτιδήποτε άλλο ευπρόσδεκτο, η απουσία του όμως δε θα μου είναι αισθητή...
-
Θα πλήρωνα για ....
- Μπάκετ καθίσματα (αν είναι και ελαφρύτερα ακόμα καλύτερα)
- Μπλοκέ διαφορικά
- Navigation με bluetooth για το τηλ. (250 γρ. σύμφωνα με την Porsche για την GT3 )
- Καλό αυτόματο κιβώτιο με χειροκίνητη λειτουργία
- A/C - clima (αν και αυτό πλέον θεωρείται δεδομένο)
- Καλύτερα φώτα (xenon ?)
Τα διάφορα ηλεκτρονικά είναι, ή θα είναι σε λίγα χρόνια, υποχρεωτικά .... οπότε απαραίτητο θεωρώ to να μπορείς να τα απενεργοποιείς κατά βούληση.
Ολα τα υπόλοιπα καλούδια μας κάνουν πιό ευχάριστη τη ζωή, καλά και άγια είναι και σίγουρα θα τα αναζητήσω αν διαλέγω σε αυτοκίνητο συγκεκριμένης κατηγορίας.
Πχ. σε μια S-class θα δυσανασχετούσα αν δεν είχε θερμ.-αεριζ. καθίσματα ..... όμως σε ένα μικρομεσαίο των 20Κ θα ήταν υπερβολή -
A/C η clima
ηχοσυστημα
καθισματα bucket (αν προβέπονται)
δερμα στο τιμόνι
xenon
-
Για μένα λίγο διαφορετικά. Ηλεκτρικό παράθυρο ας είναι μόνο το δεξί (το δικό μου μπορώ και με μανιβέλα), αναδιπλούμενος καθρέπτης επίσης μόνο δεξιά. Απαραίτητο αν κινείσαι σε κωλόστενα. Ραδιόφωνο με USB στικ φτάνει και περισσεύει για την υπόλοιπη ζωή μου και με γλιτώνει από το χάος των CD μέσα στο αυτοκίνητο.
Air Condition απαραιτήτως (όχι απαραίτητα αυτόματο κλπ.). Πλέον δεν παλεύεται...και το ζω συχνά το απαλευτιλίκι. Κατά τ'άλλα, δεν έχω άλλες απαιτήσεις από εξοπλισμό άνεσης. Από ενεργητική και παθητική ασφάλεια, ό,τι υπάρχει καλό είναι.
Μνήμες στα καθίσματα δεν νομίζω ότι χρειάζεται...τρεις οδηγοί στα 2 αυτοκίνητα (1,93 - 1,85 - 1,80 και ενίοτε 1,71) και δεν έχει εμφανιστεί ποτέ ζήτημα...η θέση φτιάχνεται εν ριπή οφθαλμού. Ίσως αν μιλάμε για 1,90 και 1,60 να χρειάζεται πολλή ρύθμιση, τι να πω; Το cruise control επίσης καλό και χρήσιμο, αλλά νομίζω ότι για τα ελληνικά δεδομένα, αντέχω και παρά την έλλειψή του. Θερμαινόμενα καθίσματα και θερμαινόμενοι καθρέπτες δεν μου έχουν χρειαστεί ποτέ. Το ψυχόμενο ντουλαπάκι, αν κάνεις ταξίδια πρέπει να είναι καλή φάση.
Σαν όνειρο τρελό, θα ήθελα το σύστημα της Mercedes με την 'προ-ψύξη' του εσωτερικού από τις κυψέλες στην οροφή. Ειδικά το καλοκαίρι πρέπει να είναι απίστευτα χρήσιμο.
-
a/c και ηλιοροφή
Σε μικρό ή λιμουζινέ θα το ήθελα αυτόματο. Σε σπορ όχι απαραίτητα αλλά δε θα με πείραζε.Συνήθως, τα περισσότερα αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τα χέρια μου είχαν πολύ περισσότερο εξοπλισμό από ο,τι χρειαζόμουν και συχνά πέρασε όλη του τη ζωή απενεργοποιημένος. Κάποια πράγματα μπορεί να με βοηθούν κατά καιρούς (πχ το speed limiter στα ΜΒ ή το σύστημα για να αλλάζεις λωρίδες ακουπώντας απλά το μοχλό των φλας που έχει το smart) αλλά σε καμία περίπτωση δε θα πλήρωνα ξεχωριστά για να τα αγοράσω.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
το σύστημα για να αλλάζεις λωρίδες ακουπώντας απλά το μοχλό των φλας που έχει το smartΤι είναι αυτό;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
το σύστημα για να αλλάζεις λωρίδες ακουπώντας απλά το μοχλό των φλας που έχει το smart
Τι είναι αυτό;
Αν εννοουμε το ιδιο..το εχει και το Astra αυτο..απλα ακουμπωντας το μοχλο αναβει 3 φορες το φλας(οσο κανεις να αλλαξεις λωριδα περιπου) και σβηνει μονο του!
Χρησιμο..
Απαραίτητος εξοπλισμός αυτοκινήτου