Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ...
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    20
    67
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      oceanborn last edited by

      Παιδιά τη γνώμη σας παρακαλώ για αγορά από μικρομεσαίο μέχρι και το….νέο Mondeo…

      Χθές πήγα στην Διεθνή Εκθεση Αθηνών και γενικά έμεινα απογοητευμένος από πολλά αυτοκίνητα τα οποία είχα στα υπ’οψιν βασικά από τους χώρους. Συγκεκριμένα επειδή έχω κάποια αρκετάααα κιλά (120) και υψος 1.87 βρήκα μερικά αυτοκίνητα πολύ….στενάχωρα έως απελπιστικά στενάχωρα με την κεντρική κονσόλα να μου εκνευρίζει το πόδι και μαζί με αυτό και μένα, η άλλα είχαν περίεργες άλλες «ιδιότητες» δηλαδή περιορισμένη ορατότητα, περίεργα πεντάλ «πολύ κοντινά μεταξύ τους» η με τεράστιες διαδρομές στο συπλέκτη, περίεργα κιβώτια ταχυτήτων που κούμπωναν δύσκολα η δε κούμπωναν καθόλου πχ FIAT LINEA και άλλα που είχαν χρόνο παράδοσης μέχρι και 8 !!!!!!!!!!!!! μήνες όπως το NISSAN QASQAI (δεν είμαι σίγουρος για την ορθογραφία του)… Α και τέλος κάποια με απογοήτευσαν από την ποιότητα τους όπως το NISSAN TIIDA που τα πλαστικά του στη μάσκα ειδικά είναι κυριολεκτικά για γέλια….

      Ετσι λοιπόν κατέληξα σε κάποια μοντέλα για τα οποία θέλω τη γνώμη σας και τα οποία σε γενικές γραμμές με ικανοποίησαν από πολύ έως πάρα πολύ σε όλα τα παραπάνω που αναφέρω..
      Αυτά είναι

      1)ΚΙΑ C’EED μου φάνηκε εξαιρετικό σαν κατασκευή και ποιότητα, πάρα πολύ ευχάριστο και άνετο επίσης.
      2)ΜΑZDA 3 1.6 SEDAN που ήταν και το πλέον ικανοποιητικό σε όλους τους τομείς σχετικά με τα όσα ζητάω. Το είχα μάλιστα σχετικά παρεξηγημένο αλλά αναθεώρησα όταν μπήκα μέσα και ειδικά όταν το συνέκρινα με όλα τα αλλα..
      3)Νέο MONDEO. ΥΠΕΡΟΧΟ αλλά έχει 3 κακά, α) τεράστιο μέγεθος και σε μήκος και σε πλάτος, β) ορατότης μηδέν με την έννοια ότι δε ξέρεις που αρχίζει και που τελειώνει (θα μου πεις το συνηθίζεις αυτό αλλά και πάλι στα κουτουρού θα πηγαίνεις) και γ) 5 μήνες για παράδοση πάει πολύ μάλλον….κατά τάλλα ήταν πραγματικά υπέροχο ειδικά στην έκδοση titanium με την απίστευτη μπλε οθόνη πολλαπλών ενδείξεων….που σχεδόν με κάνει να ξεχνάω τα υπόλοιπα «μειον»…
      4)Honda CIVIC SEDAN. Και αυτό πολύ καλό μου φάνηκε σε όλους τους τομείς αλλά το μαλί πάει ψιλά γιατί αναφέρομαι πάντα στις extra full εκδόσεις…. Επίσης και εδώ σχεδόν ορατότης μηδέν αλλά είναι πιο «σουλουπωμένο» στο μέγεθος από το MONDEO.. Οσο για το ταμπλώ … διαστημόπλοιο, για καλό το λέω..
      5)Honda CIVIC SEDAN HYBRID. Φθηνότερο από το συμβατικό civic και με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο (είμαι σχετικά τεμπέλης με τις αλλαγές ταχυτήτων ) αλλά δε ξέρω το κατά πόσο αξιόπιστο θα είναι με αυτή τη σχετικά νέα τεχνολογία και το κυριότερο το κατά πόσο θα είναι και σχετικοί οι του Σαρακάκη να το επισκευάσουν αμα χρειαστεί και αν θα υπάρχουν και ανταλλακτικά….
      6)VOLVO S40 1.6 πολύ καλό ευχάριστο και ευρύχωρο αλλά δε ξέρω με τις τιμές τι θα γίνει (τώρα είναι καλές ειδικά με την εκπτωση των 2500 ευρώ) όταν θα έλθει το ανανεωμένο για το οποίο δε γνώριζαν οι υπάλληλοι η έκαναν ότι δε γνωριζαν ενώ ήδη εδώ και 2-3 βδομάδες έχουμε διαβάσει ότι ανανεώθηκε… Επίσης έχω ακούσει για σερβις φωτιά… αλλά μου άρεσε στην τελική αν και δεν ξέρω το κατά πόσο θα κινείται ικανοποιητικά το 1.6… Πάντως η θέση οδήγησης ήταν αξαιρετική … για μένα.
      7)Τέλος το CITROEN C4 5D αλλά και το coupe 1.6 ειδικά στην έκδοση BY LOEB. ΠΟΛΫ ΑΥΤΟΚΪΝΗΤΟ για την τιμή του εντυπωσιακό ειδικά μέσα, πολύ άνετο και ευρύχωρο με πολύ καλή θέση οδήγησης .

      Οσον αφορά όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα LEON OCTAVIA ASTRA GOLF JETTA VECTRA 407 COROLLA FOCUS MEGANE που είχα στα υπόψιν απορρίπτονται γιατί απλά υπολείπονται σε όσα ζητάω ειδικά στους χώρους και στη θέση οδήγησης. ΥΓ. Το FOCUS ηταν καλό αλλά το κάθισμα δε πάει τόσο πίσω όσο το θέλω. Το Astra δεν είχε χώρους για μικροαντικείμενα, το τιμόνι έβρισκε στα πόδια και γενικά ο διάκομος ηταν κάπως περίεργος. Το JETTA-GOLF είχε περίεργη πρόσβαση με ψιλό κατώφλι και το χειρότερο μου σπάει τα νευρα η κονσόλα που εμποδίζει το δεξί πόδι. Το OCTAVIA πολύ ακριβό για SKODA με αυτούς τους κινητήρες δε λέει. Αμα είχε τον TSI θα το συζητούσα… To LEON ωραίο αλλά ισχύουν τα ίδια και χειρότερα που έγραψα για το OCTAVIA. To VECTRA αισχος στη θέση οδήγησης και το τιμόνι καρακουμπαει στα πόδια. Μηδέν και εδώ οι θέσεις για μικροπράγματα… Το 407 πολύ άνετο και ευχάριστο και ποιοτικό αλλά ρε παιδιά τι μαούνα καπώ έχει? Αυτό θα βρίσκει σε κάθε σαμαράκι και από ορατότητα ακόμα χειρότερα από το MONDEO που περιέγραψα παραπάνω. Το COROLLA τραγικό στους χώρους πίσω από πλευρά ειδικά πρόσβασης (σπάς το κεφάλι σου στανταρ) και η θέση οδήγησης μου έφερε αίσθημα κλειστοφοβίας κυριολεκτικά… To MEGANE σενταν (δε συζητώ για το πεντάθυρο που δε βλέπεται) απορρίπτεται γιατί δε θα αγόραζα ποτέ το οτιδήποτε τούρκικο για να αγοράζουν οι τούρκοι με τα χρήματα μου νέα F16 και να πετάνε πάνω από τη Σκύρο... Αυτά για να καταλάβετε για ποιο λόγο απορριφτήκαν τα παραπάνω. Βέβαια μη παραξενευτείτε που από το C’EED πάω μέχρι το MONDEO η το VOLVO. Δεν έχω πρόβλημα με τις μάρκες…

      Α να πω εδώ ότι την ποιο αρχοντική θέση οδήγησης από όλα είχε το νέο C4 Picasso 5 seats. Μιλάμε απίστευτο εσωτερικό αλλά δε μου αρέσουν τα πολυμορφικά εμφανησιακά. Το συγκεκριμένο ήταν βέβαια εντυπωσιακό αλλά στην φουλ έκδοση ξεφεύγει από τον προϋπολογισμό μου όμως δεν το απορρίπτω απόλυτα…

      Αυτά και περιμένω τη γνώμη σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        oceanborn last edited by

        Παιδιά τη γνώμη σας παρακαλώ για αγορά από μικρομεσαίο μέχρι και το….νέο Mondeo…

        Χθές πήγα στην Διεθνή Εκθεση Αθηνών και γενικά έμεινα απογοητευμένος από πολλά αυτοκίνητα τα οποία είχα στα υπ’οψιν βασικά από τους χώρους. Συγκεκριμένα επειδή έχω κάποια αρκετάααα κιλά (120) και υψος 1.87 βρήκα μερικά αυτοκίνητα πολύ….στενάχωρα έως απελπιστικά στενάχωρα με την κεντρική κονσόλα να μου εκνευρίζει το πόδι και μαζί με αυτό και μένα, η άλλα είχαν περίεργες άλλες «ιδιότητες» δηλαδή περιορισμένη ορατότητα, περίεργα πεντάλ «πολύ κοντινά μεταξύ τους» η με τεράστιες διαδρομές στο συπλέκτη, περίεργα κιβώτια ταχυτήτων που κούμπωναν δύσκολα η δε κούμπωναν καθόλου πχ FIAT LINEA και άλλα που είχαν χρόνο παράδοσης μέχρι και 8 !!!!!!!!!!!!! μήνες όπως το NISSAN QASQAI (δεν είμαι σίγουρος για την ορθογραφία του)… Α και τέλος κάποια με απογοήτευσαν από την ποιότητα τους όπως το NISSAN TIIDA που τα πλαστικά του στη μάσκα ειδικά είναι κυριολεκτικά για γέλια….

        Ετσι λοιπόν κατέληξα σε κάποια μοντέλα για τα οποία θέλω τη γνώμη σας και τα οποία σε γενικές γραμμές με ικανοποίησαν από πολύ έως πάρα πολύ σε όλα τα παραπάνω που αναφέρω..
        Αυτά είναι

        1)ΚΙΑ C’EED μου φάνηκε εξαιρετικό σαν κατασκευή και ποιότητα, πάρα πολύ ευχάριστο και άνετο επίσης.
        2)ΜΑZDA 3 1.6 SEDAN που ήταν και το πλέον ικανοποιητικό σε όλους τους τομείς σχετικά με τα όσα ζητάω. Το είχα μάλιστα σχετικά παρεξηγημένο αλλά αναθεώρησα όταν μπήκα μέσα και ειδικά όταν το συνέκρινα με όλα τα αλλα..
        3)Νέο MONDEO. ΥΠΕΡΟΧΟ αλλά έχει 3 κακά, α) τεράστιο μέγεθος και σε μήκος και σε πλάτος, β) ορατότης μηδέν με την έννοια ότι δε ξέρεις που αρχίζει και που τελειώνει (θα μου πεις το συνηθίζεις αυτό αλλά και πάλι στα κουτουρού θα πηγαίνεις) και γ) 5 μήνες για παράδοση πάει πολύ μάλλον….κατά τάλλα ήταν πραγματικά υπέροχο ειδικά στην έκδοση titanium με την απίστευτη μπλε οθόνη πολλαπλών ενδείξεων….που σχεδόν με κάνει να ξεχνάω τα υπόλοιπα «μειον»…
        4)Honda CIVIC SEDAN. Και αυτό πολύ καλό μου φάνηκε σε όλους τους τομείς αλλά το μαλί πάει ψιλά γιατί αναφέρομαι πάντα στις extra full εκδόσεις…. Επίσης και εδώ σχεδόν ορατότης μηδέν αλλά είναι πιο «σουλουπωμένο» στο μέγεθος από το MONDEO.. Οσο για το ταμπλώ … διαστημόπλοιο, για καλό το λέω..
        5)Honda CIVIC SEDAN HYBRID. Φθηνότερο από το συμβατικό civic και με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο (είμαι σχετικά τεμπέλης με τις αλλαγές ταχυτήτων ) αλλά δε ξέρω το κατά πόσο αξιόπιστο θα είναι με αυτή τη σχετικά νέα τεχνολογία και το κυριότερο το κατά πόσο θα είναι και σχετικοί οι του Σαρακάκη να το επισκευάσουν αμα χρειαστεί και αν θα υπάρχουν και ανταλλακτικά….
        6)VOLVO S40 1.6 πολύ καλό ευχάριστο και ευρύχωρο αλλά δε ξέρω με τις τιμές τι θα γίνει (τώρα είναι καλές ειδικά με την εκπτωση των 2500 ευρώ) όταν θα έλθει το ανανεωμένο για το οποίο δε γνώριζαν οι υπάλληλοι η έκαναν ότι δε γνωριζαν ενώ ήδη εδώ και 2-3 βδομάδες έχουμε διαβάσει ότι ανανεώθηκε… Επίσης έχω ακούσει για σερβις φωτιά… αλλά μου άρεσε στην τελική αν και δεν ξέρω το κατά πόσο θα κινείται ικανοποιητικά το 1.6… Πάντως η θέση οδήγησης ήταν αξαιρετική … για μένα.
        7)Τέλος το CITROEN C4 5D αλλά και το coupe 1.6 ειδικά στην έκδοση BY LOEB. ΠΟΛΫ ΑΥΤΟΚΪΝΗΤΟ για την τιμή του εντυπωσιακό ειδικά μέσα, πολύ άνετο και ευρύχωρο με πολύ καλή θέση οδήγησης .

        Οσον αφορά όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα LEON OCTAVIA ASTRA GOLF JETTA VECTRA 407 COROLLA FOCUS MEGANE που είχα στα υπόψιν απορρίπτονται γιατί απλά υπολείπονται σε όσα ζητάω ειδικά στους χώρους και στη θέση οδήγησης. ΥΓ. Το FOCUS ηταν καλό αλλά το κάθισμα δε πάει τόσο πίσω όσο το θέλω. Το Astra δεν είχε χώρους για μικροαντικείμενα, το τιμόνι έβρισκε στα πόδια και γενικά ο διάκομος ηταν κάπως περίεργος. Το JETTA-GOLF είχε περίεργη πρόσβαση με ψιλό κατώφλι και το χειρότερο μου σπάει τα νευρα η κονσόλα που εμποδίζει το δεξί πόδι. Το OCTAVIA πολύ ακριβό για SKODA με αυτούς τους κινητήρες δε λέει. Αμα είχε τον TSI θα το συζητούσα… To LEON ωραίο αλλά ισχύουν τα ίδια και χειρότερα που έγραψα για το OCTAVIA. To VECTRA αισχος στη θέση οδήγησης και το τιμόνι καρακουμπαει στα πόδια. Μηδέν και εδώ οι θέσεις για μικροπράγματα… Το 407 πολύ άνετο και ευχάριστο και ποιοτικό αλλά ρε παιδιά τι μαούνα καπώ έχει? Αυτό θα βρίσκει σε κάθε σαμαράκι και από ορατότητα ακόμα χειρότερα από το MONDEO που περιέγραψα παραπάνω. Το COROLLA τραγικό στους χώρους πίσω από πλευρά ειδικά πρόσβασης (σπάς το κεφάλι σου στανταρ) και η θέση οδήγησης μου έφερε αίσθημα κλειστοφοβίας κυριολεκτικά… To MEGANE σενταν (δε συζητώ για το πεντάθυρο που δε βλέπεται) απορρίπτεται γιατί δε θα αγόραζα ποτέ το οτιδήποτε τούρκικο για να αγοράζουν οι τούρκοι με τα χρήματα μου νέα F16 και να πετάνε πάνω από τη Σκύρο... Αυτά για να καταλάβετε για ποιο λόγο απορριφτήκαν τα παραπάνω. Βέβαια μη παραξενευτείτε που από το C’EED πάω μέχρι το MONDEO η το VOLVO. Δεν έχω πρόβλημα με τις μάρκες…

        Α να πω εδώ ότι την ποιο αρχοντική θέση οδήγησης από όλα είχε το νέο C4 Picasso 5 seats. Μιλάμε απίστευτο εσωτερικό αλλά δε μου αρέσουν τα πολυμορφικά εμφανησιακά. Το συγκεκριμένο ήταν βέβαια εντυπωσιακό αλλά στην φουλ έκδοση ξεφεύγει από τον προϋπολογισμό μου όμως δεν το απορρίπτω απόλυτα…

        Αυτά και περιμένω τη γνώμη σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          oceanborn last edited by

          Παιδιά τη γνώμη σας παρακαλώ για αγορά από μικρομεσαίο μέχρι και το….νέο Mondeo…

          Χθές πήγα στην Διεθνή Εκθεση Αθηνών και γενικά έμεινα απογοητευμένος από πολλά αυτοκίνητα τα οποία είχα στα υπ’οψιν βασικά από τους χώρους. Συγκεκριμένα επειδή έχω κάποια αρκετάααα κιλά (120) και υψος 1.87 βρήκα μερικά αυτοκίνητα πολύ….στενάχωρα έως απελπιστικά στενάχωρα με την κεντρική κονσόλα να μου εκνευρίζει το πόδι και μαζί με αυτό και μένα, η άλλα είχαν περίεργες άλλες «ιδιότητες» δηλαδή περιορισμένη ορατότητα, περίεργα πεντάλ «πολύ κοντινά μεταξύ τους» η με τεράστιες διαδρομές στο συπλέκτη, περίεργα κιβώτια ταχυτήτων που κούμπωναν δύσκολα η δε κούμπωναν καθόλου πχ FIAT LINEA και άλλα που είχαν χρόνο παράδοσης μέχρι και 8 !!!!!!!!!!!!! μήνες όπως το NISSAN QASQAI (δεν είμαι σίγουρος για την ορθογραφία του)… Α και τέλος κάποια με απογοήτευσαν από την ποιότητα τους όπως το NISSAN TIIDA που τα πλαστικά του στη μάσκα ειδικά είναι κυριολεκτικά για γέλια….

          Ετσι λοιπόν κατέληξα σε κάποια μοντέλα για τα οποία θέλω τη γνώμη σας και τα οποία σε γενικές γραμμές με ικανοποίησαν από πολύ έως πάρα πολύ σε όλα τα παραπάνω που αναφέρω..
          Αυτά είναι

          1)ΚΙΑ C’EED μου φάνηκε εξαιρετικό σαν κατασκευή και ποιότητα, πάρα πολύ ευχάριστο και άνετο επίσης.
          2)ΜΑZDA 3 1.6 SEDAN που ήταν και το πλέον ικανοποιητικό σε όλους τους τομείς σχετικά με τα όσα ζητάω. Το είχα μάλιστα σχετικά παρεξηγημένο αλλά αναθεώρησα όταν μπήκα μέσα και ειδικά όταν το συνέκρινα με όλα τα αλλα..
          3)Νέο MONDEO. ΥΠΕΡΟΧΟ αλλά έχει 3 κακά, α) τεράστιο μέγεθος και σε μήκος και σε πλάτος, β) ορατότης μηδέν με την έννοια ότι δε ξέρεις που αρχίζει και που τελειώνει (θα μου πεις το συνηθίζεις αυτό αλλά και πάλι στα κουτουρού θα πηγαίνεις) και γ) 5 μήνες για παράδοση πάει πολύ μάλλον….κατά τάλλα ήταν πραγματικά υπέροχο ειδικά στην έκδοση titanium με την απίστευτη μπλε οθόνη πολλαπλών ενδείξεων….που σχεδόν με κάνει να ξεχνάω τα υπόλοιπα «μειον»…
          4)Honda CIVIC SEDAN. Και αυτό πολύ καλό μου φάνηκε σε όλους τους τομείς αλλά το μαλί πάει ψιλά γιατί αναφέρομαι πάντα στις extra full εκδόσεις…. Επίσης και εδώ σχεδόν ορατότης μηδέν αλλά είναι πιο «σουλουπωμένο» στο μέγεθος από το MONDEO.. Οσο για το ταμπλώ … διαστημόπλοιο, για καλό το λέω..
          5)Honda CIVIC SEDAN HYBRID. Φθηνότερο από το συμβατικό civic και με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο (είμαι σχετικά τεμπέλης με τις αλλαγές ταχυτήτων ) αλλά δε ξέρω το κατά πόσο αξιόπιστο θα είναι με αυτή τη σχετικά νέα τεχνολογία και το κυριότερο το κατά πόσο θα είναι και σχετικοί οι του Σαρακάκη να το επισκευάσουν αμα χρειαστεί και αν θα υπάρχουν και ανταλλακτικά….
          6)VOLVO S40 1.6 πολύ καλό ευχάριστο και ευρύχωρο αλλά δε ξέρω με τις τιμές τι θα γίνει (τώρα είναι καλές ειδικά με την εκπτωση των 2500 ευρώ) όταν θα έλθει το ανανεωμένο για το οποίο δε γνώριζαν οι υπάλληλοι η έκαναν ότι δε γνωριζαν ενώ ήδη εδώ και 2-3 βδομάδες έχουμε διαβάσει ότι ανανεώθηκε… Επίσης έχω ακούσει για σερβις φωτιά… αλλά μου άρεσε στην τελική αν και δεν ξέρω το κατά πόσο θα κινείται ικανοποιητικά το 1.6… Πάντως η θέση οδήγησης ήταν αξαιρετική … για μένα.
          7)Τέλος το CITROEN C4 5D αλλά και το coupe 1.6 ειδικά στην έκδοση BY LOEB. ΠΟΛΫ ΑΥΤΟΚΪΝΗΤΟ για την τιμή του εντυπωσιακό ειδικά μέσα, πολύ άνετο και ευρύχωρο με πολύ καλή θέση οδήγησης .

          Οσον αφορά όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα LEON OCTAVIA ASTRA GOLF JETTA VECTRA 407 COROLLA FOCUS MEGANE που είχα στα υπόψιν απορρίπτονται γιατί απλά υπολείπονται σε όσα ζητάω ειδικά στους χώρους και στη θέση οδήγησης. ΥΓ. Το FOCUS ηταν καλό αλλά το κάθισμα δε πάει τόσο πίσω όσο το θέλω. Το Astra δεν είχε χώρους για μικροαντικείμενα, το τιμόνι έβρισκε στα πόδια και γενικά ο διάκομος ηταν κάπως περίεργος. Το JETTA-GOLF είχε περίεργη πρόσβαση με ψιλό κατώφλι και το χειρότερο μου σπάει τα νευρα η κονσόλα που εμποδίζει το δεξί πόδι. Το OCTAVIA πολύ ακριβό για SKODA με αυτούς τους κινητήρες δε λέει. Αμα είχε τον TSI θα το συζητούσα… To LEON ωραίο αλλά ισχύουν τα ίδια και χειρότερα που έγραψα για το OCTAVIA. To VECTRA αισχος στη θέση οδήγησης και το τιμόνι καρακουμπαει στα πόδια. Μηδέν και εδώ οι θέσεις για μικροπράγματα… Το 407 πολύ άνετο και ευχάριστο και ποιοτικό αλλά ρε παιδιά τι μαούνα καπώ έχει? Αυτό θα βρίσκει σε κάθε σαμαράκι και από ορατότητα ακόμα χειρότερα από το MONDEO που περιέγραψα παραπάνω. Το COROLLA τραγικό στους χώρους πίσω από πλευρά ειδικά πρόσβασης (σπάς το κεφάλι σου στανταρ) και η θέση οδήγησης μου έφερε αίσθημα κλειστοφοβίας κυριολεκτικά… To MEGANE σενταν (δε συζητώ για το πεντάθυρο που δε βλέπεται) απορρίπτεται γιατί δε θα αγόραζα ποτέ το οτιδήποτε τούρκικο για να αγοράζουν οι τούρκοι με τα χρήματα μου νέα F16 και να πετάνε πάνω από τη Σκύρο... Αυτά για να καταλάβετε για ποιο λόγο απορριφτήκαν τα παραπάνω. Βέβαια μη παραξενευτείτε που από το C’EED πάω μέχρι το MONDEO η το VOLVO. Δεν έχω πρόβλημα με τις μάρκες…

          Α να πω εδώ ότι την ποιο αρχοντική θέση οδήγησης από όλα είχε το νέο C4 Picasso 5 seats. Μιλάμε απίστευτο εσωτερικό αλλά δε μου αρέσουν τα πολυμορφικά εμφανησιακά. Το συγκεκριμένο ήταν βέβαια εντυπωσιακό αλλά στην φουλ έκδοση ξεφεύγει από τον προϋπολογισμό μου όμως δεν το απορρίπτω απόλυτα…

          Αυτά και περιμένω τη γνώμη σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            karmakoma last edited by

            καλημέρα σε όλους,
            Φίλε μου δεν ανέφερες που μένεις και τι χρήση θα κάνεις στο αυτοκίνητο. Αν μένεις και κινείσαι Αθήνα τότε θα σου συνιστούσα το HYBRID που σίγουρα θα καίει λιγότερο. Αν θες ταξίδια τότε το καινούριο LEON 1.8 TFSI. Το κόστος της σχεδόν πλήρους έκδοσης Stylance με ESP είναι 20.500. Πόσο φθηνότερο??? Εγώ πάντως αυτό έκλεισα χθες και ο χρόνος παράδοσης είναι 2-2,5 μήνες (λόγω extra ESP) αλλιώς 1,5 μήνας.
            Τέλος συμφωνώ με το Mazda 3 και μένα μου άρεσε πολύ και έκλινα προς τα εκεί αλλά είναι ήδη παλιό μοντέλο και σύντομα θα αντικατασταθεί οπότε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              citastak last edited by

              Το Volvo 1600 to οδήγησα πριν μερικούς μήνες. Τα 1600 του κυβικά το κάνουν ενα πολυ ουδετερο αυτοκινητο. Μετα από κανα 2 μηνες οδηγησα το ιδιο σκαφος με το 2.4 κινητήρα και τον φουλ εξοπλισμο. Εκει τα είδα όλα.
              Προσπάθησε να κανεις test drive πριν παραγγειλεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                travelman last edited by

                Σωστό σε βρίσκω γενικά στις αρχικές σου επιλογές και ιδιαίτερα στο θέμα της ορατότητας! Οι χοντρές κολόνες και τα προσκέφαλα πίσω την έχουν μειώσει δραματικά σήμερα και μερικά ταλεντα (βλέπε αλτέα με καθαριστήρες στις κολόνες) προσπαθούν να τη μειώσουν περισσότερο... Από αυτά που λές το μόνο που απορίπτως είναι το βόλβο γιατί στην ουσία είναι ένα πιο ακριβό και πιο αργό πουλ μουρ μάζντα 3 ή φόκους.

                Μένω έκπληκτος βασικά που δεν βολεύτηκες σε φόκους/γκολφ μίας και παρά τις επίσης πλούσιες διαστάσεις μου (σου ρίχνω καμία δεκαριά πόντους!) είναι από τα πιο άνετα αμάξια που έχω μπει! Σωστό και το σκεπτικό για το μεγκάν αλλά τότε θα πρέπει να απορίψεις και αρκετά άλλα μοντέλα μεταξύ των οποίων και την κορόλα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  oceanborn last edited by

                  Ο χρήστης Karmakoma έγραψε:
                  καλημέρα σε όλους,
                  Φίλε μου δεν ανέφερες που μένεις και τι χρήση θα κάνεις στο αυτοκίνητο. Αν μένεις και κινείσαι Αθήνα τότε θα σου συνιστούσα το HYBRID που σίγουρα θα καίει λιγότερο. Αν θες ταξίδια τότε το καινούριο LEON 1.8 TFSI. Το κόστος της σχεδόν πλήρους έκδοσης Stylance με ESP είναι 20.500. Πόσο φθηνότερο??? Εγώ πάντως αυτό έκλεισα χθες και ο χρόνος παράδοσης είναι 2-2,5 μήνες (λόγω extra ESP) αλλιώς 1,5 μήνας.
                  Τέλος συμφωνώ με το Mazda 3 και μένα μου άρεσε πολύ και έκλινα προς τα εκεί αλλά είναι ήδη παλιό μοντέλο και σύντομα θα αντικατασταθεί οπότε...

                  Ενδιαφέρουσα πρόταση αυτή του LEON 1.8 TFSI. Δεν την είχα προσέξει. Ομως καίει πολύ απ'οσο είχα διαβάσει για τον ίδιο κινητήρα σε ένα τεστ του Α3 και καίει και μόνο 100αρα που είναι ακόμα πιο πανάκριβη. Πάντως θα το σκεφτώ και ευχαριστώ.

                  ¨οσο για το Mazda 3 που είδες οτι πρόκειται να αλλάξει σύντομα? Η Μαζντα κρατάει αρκετά χρόνια τα μοντέλα της απ'οτι 'εχω δει. Νομίζω οτι για κάνα 3αρι χρόνια ακόμα θα κυκλοφορεί. Το 6 πρόκειται να αντικατασταθεί το 2008 αλλά για 3 δεν έχω βρει κάτι σχετικό με αντικατάσταση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    το Λεον ΔΕΝ θελει 100αρα

                    προσπαθησε να κατασταλαξεις σε 2-3 αυτοκινητα και οδηγησε τα πριν αποφασισεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      oceanborn last edited by

                      Ο χρήστης citastak έγραψε:
                      Το Volvo 1600 to οδήγησα πριν μερικούς μήνες. Τα 1600 του κυβικά το κάνουν ενα πολυ ουδετερο αυτοκινητο. Μετα από κανα 2 μηνες οδηγησα το ιδιο σκαφος με το 2.4 κινητήρα και τον φουλ εξοπλισμο. Εκει τα είδα όλα.
                      Προσπάθησε να κανεις test drive πριν παραγγειλεις.

                      Το 1600 όντως είναι σχετικά αργό απ'οσο έχω διαβάσει αλλά στα παραπάνω κ.ε. ενεβαίνει πολύ το μαλί για τον προυπολογισμό μου. Σαν αυτοκίνητο όμως ποιότητα και ανεση μου φάνηκε εξαιρετικό. Σχετικά με τα πουλ μουρ παρηγοριέμαι τη στιγμή που η BMW3 116 δεν είναι γρηγορότερη και είναι και πολύ ακριβότερη. Το ίδιο συμβαίνει και με το Α4 που είναι ακόμα πιο αργό και στην τελική ακόμα και το νέο MONDEO 1.6 125 hp και αυτό τα ίδια είναι με το S40 απότι διάβασα στίς εργοστασιακές αναφορές για επιδόσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • O
                        oceanborn last edited by

                        Ο χρήστης travelman έγραψε:
                        Σωστό σε βρίσκω γενικά στις αρχικές σου επιλογές και ιδιαίτερα στο θέμα της ορατότητας! Οι χοντρές κολόνες και τα προσκέφαλα πίσω την έχουν μειώσει δραματικά σήμερα και μερικά ταλεντα (βλέπε αλτέα με καθαριστήρες στις κολόνες) προσπαθούν να τη μειώσουν περισσότερο... Από αυτά που λές το μόνο που απορίπτως είναι το βόλβο γιατί στην ουσία είναι ένα πιο ακριβό και πιο αργό πουλ μουρ μάζντα 3 ή φόκους.

                        Μένω έκπληκτος βασικά που δεν βολεύτηκες σε φόκους/γκολφ μίας και παρά τις επίσης πλούσιες διαστάσεις μου (σου ρίχνω καμία δεκαριά πόντους!) είναι από τα πιο άνετα αμάξια που έχω μπει! Σωστό και το σκεπτικό για το μεγκάν αλλά τότε θα πρέπει να απορίψεις και αρκετά άλλα μοντέλα μεταξύ των οποίων και την κορόλα...

                        Οντως φίλε μου τα έχουν κάνει σκατά τα νέα αυτοκίνητα από πλευράς ορατότητας. Είναι τραγικό να γίνεται τόσος ντόρος για την ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης με 10αδες συστήματα ασφαλείας και αερόσακους και από την άλλη να μη ξέρεις που αρχίζει και που τελειώνει το αμάξι η να σου φτιάχνουν κάτι κολώνες ΝΑΑΑΑΑ που να μη μπορείς να δεις που πηγαίνεις πάνω στη στροφή. Αυτό το SEDICI και SX4 για παράδειγμα απορώ ποιος τα σχεδίασε αφού με τις διπλές κολώνες στο παρμπρίζ χάνεις 40% ορατότητα. ΑΙΣΧΟΣ.

                        Το Jetta - Golf φίλε μου πίστεψε με με εκνευρισαν και στην είσοδο έξοδο από τη θέση οδηγού με το πολύ ψιλό κατώφλι και το περίεργο κάθισμα και μου έσπασε τα νευρα η κονσόλα που εμποδίζει το δεξί πόδι. Το FOCUS όπως είπα ήταν ευρύχωρο αλλά το κάθισμα ήθελα να πηγαίνει πιό πίσω και δυστυχώς δεν πάει. Εξάλλου απορίπτεται γιατί δε μου αρέσει σαν σχήμα και θ ααλλάξει και σύντομα.
                        Τώρα για την COROLLA δεν την απέριψα επειδή κατασκευάζεται στην Τουρκία (to AURIS ατασκευάζεται στην Τουρκία, το COROLLA την Ιαπωνία), αλλά γιατί ήταν κυριολεκτικά χάλια σε θέση οδήγησης και πρόσβαση εμπρός και πίσω και ορατότητα. Το δε τιμόνι ακουμπούσε στα πόδια ακόμα και στην ψηλότερη θέση του και γενικά ήταν οτι χειρότερο είχα δοκιμάσει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          oceanborn last edited by

                          Ο χρήστης spiros έγραψε:
                          το Λεον ΔΕΝ θελει 100αρα

                          προσπαθησε να κατασταλαξεις σε 2-3 αυτοκινητα και οδηγησε τα πριν αποφασισεις.

                          Εγώ ξέρω οτι από την μάνα του ολα τα TSI FSI TFSI GT κλπ προτείνεται 98αρα τουλάχιστον. Επίσης ξέρω οτι τα άμεσου ψεκασμού λειτουργούν με 98αρα τουλάχιστον και αυτό προτείνουν οι κατασκευαστές τους. Καποιες εξαιρέσεις υπάρχουν μόνο σε κάποια ιαπωνικά. Το ζήτημα με τα VW και το τι βενζίνη θέλουν παίζει πολύ και όλοι μας έχουμ διαβάσει πολλά. Το να βάζω 95αρα και να μου χτυπάει πειράκια έστω και μέχρι να αλλάξει ο χρονισμός από τον εγκέφαλο δε το βρίσκω σωστό σε ενα νεο αυτοκίνητο και προπαντός δε ξέρουμε τι επίδραση θα έχει μετά από 2-3 χρονάκια στην αξιοπιστία.

                          Τέλος φίλε μου ναι είμαι σε φάση να κατασταλλάξω σε 2-3 αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή γιαυτό και ζήτησα και τη γνώμη σας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jois21 last edited by

                            Yπαρχει περιπτωση να...

                            αδυνατησεις;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              screwdriver last edited by

                              Στην οικογενεια εχουμε απο τον Οκτωβρη ενα S40 1,6 momentum.
                              Δεν θα σταθω σε ποιοτητα, χωρους , ορατοτητα κλπ.
                              Αυτα τα βλεπεις και μονος σου σε μια εκθεση.
                              Η ανανεωση, αν δεν κανω λαθος, αφορα μικρες λεπτομερειες εξωτερικα.

                              Το αυτοκινητο εχει εξαιρετικη ηχομονωση και ποιοτητα κυλισης.
                              Δεν θα σε ενοχλησουν ποτε θορυβοι στο εσωτερικο του.
                              Μετα απο ταξιδι 9 ωρες σερι, που οδηγουσα, ημουν ξεκουραστος και ορεξατος.
                              Τα φωτα του ειναι εξαιρετικα, αν και αλογονου, και δεν μου ελειψαν τα xenon μου.
                              Η ακτινα στροφης ειναι μικρη.
                              Το στησιμο του ειναι ουδετερο αλλα με πολυ ψηλα περιθωρια, ηπιες αντιδρασεις και κυριως αγχολυτικα. Με οσα και να μπεις σε μια στροφη (υπερβολη) δεν θα αγχωθεις για να βγεις απο αυτην.
                              Εμενα μου αρεσει πολυ ο τροπος που στριβει και η αισθηση που σου αφηνει (αν και εχω συνηθισει σε πιο συμμετοχικες ουρες).
                              Και αποτελεματικο και με αισθηση στις στροφες και στις στροφες το πιεζουμε πατερας και γιος.
                              Τα μουλτι-λινκ δουλευουν πολυ ωραια και μου αφησε μια ελαφρια αισθηση παθητικης τετραδιευθυνσης (τυπου 306, οχι τοσο εντονα)
                              Τα φρενα του ειναι και αυτα πολυ δυνατα και με καλη αισθηση.
                              Το κιβωτιο του δεν θα μπορουσε να ειναι καλυτερο και σε κουμπωμα και σε διαδρομες.
                              Ο κλιματισμος του δουλευει πολυ ωραια, το βασικο στερεοφωνικο ειναι απλα ικανοποιητικο (αν και με τετοια ηχομονωση δεν σου λειπει κατι)
                              Η εργονομια του εμενα με βολεψε ευκολα και ολα ελεγχονται ευκολα και ακολουθωντας την κοινη λογικη.Λεπτομερειες, οπως, ο αντιθαμβωτικος καθρεφτης και τα χειριστηρια στο τιμονι ειναι πιο ουσιωδη απο οτι φανταζομουν.
                              Το κοντερ κλεβει ελαχιστα. Στα 180 (πορεια)το gps μου εδειχνε 177.
                              Τα dala t-tec καθισματα ειναι απιστευτα σε αισθηση και σε στηριζουν χωρις να σε κουραζουν.Μην βαλεις δερματα!
                              Διαλεξε δωρο αισθητηρες παρκινγκ (ψιλοχρειαζονται). Ο συναγερμος που σου δινουν δωρο δεν ειναι πανω στο κλειδι, αλλα ξεχωριστο μπρελοκ. Εγω εβαλα της Ελσερ, εναν που συνεργαζεται με can bus και ενεργοποιειται απο το κλειδι με κοστος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                oceanborn last edited by

                                Ο χρήστης jois21 έγραψε:
                                Yπαρχει περιπτωση να...

                                αδυνατησεις;

                                Χαχαχα καλό.

                                Δυστυχώς δε μπορώ να χάσω τόσους μύες που με πολύ κόπο μάλιστα απόκτησα.... ειδικά μάλιστα για να πάρω ένα αυτοκίνητο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  oceanborn last edited by

                                  [quote='screwdriver']Στην οικογενεια εχουμε απο τον Οκτωβρη ενα S40 1,6 momentum.
                                  Δεν θα σταθω σε ποιοτητα, χωρους , ορατοτητα κλπ.
                                  Αυτα τα βλεπεις και μονος σου σε μια εκθεση.
                                  Η ανανεωση, αν δεν κανω λαθος, αφορα μικρες λεπτομερειες εξωτερικα.

                                  Το αυτοκινητο εχει εξαιρετικη ηχομονωση και ποιοτητα κυλισης.
                                  Δεν θα σε ενοχλησουν ποτε θορυβοι στο εσωτερικο του.
                                  Μετα απο ταξιδι 9 ωρες σερι, που οδηγουσα, ημουν ξεκουραστος και ορεξατος.
                                  Τα φωτα του ειναι εξαιρετικα, αν και αλογονου, και δεν μου ελειψαν τα xenon μου.
                                  Η ακτινα στροφης ειναι μικρη.
                                  Το στησιμο του ειναι ουδετερο αλλα με πολυ ψηλα περιθωρια, ηπιες αντιδρασεις και κυριως αγχολυτικα. Με οσα και να μπεις σε μια στροφη (υπερβολη) δεν θα αγχωθεις για να βγεις απο αυτην.
                                  Εμενα μου αρεσει πολυ ο τροπος που στριβει και η αισθηση που σου αφηνει (αν και εχω συνηθισει σε πιο συμμετοχικες ουρες).
                                  Και αποτελεματικο και με αισθηση στις στροφες και στις στροφες το πιεζουμε πατερας και γιος.
                                  Τα μουλτι-λινκ δουλευουν πολυ ωραια και μου αφησε μια ελαφρια αισθηση παθητικης τετραδιευθυνσης (τυπου 306, οχι τοσο εντονα)
                                  Τα φρενα του ειναι και αυτα πολυ δυνατα και με καλη αισθηση.
                                  Το κιβωτιο του δεν θα μπορουσε να ειναι καλυτερο και σε κουμπωμα και σε διαδρομες.
                                  Ο κλιματισμος του δουλευει πολυ ωραια, το βασικο στερεοφωνικο ειναι απλα ικανοποιητικο (αν και με τετοια ηχομονωση δεν σου λειπει κατι)
                                  Η εργονομια του εμενα με βολεψε ευκολα και ολα ελεγχονται ευκολα και ακολουθωντας την κοινη λογικη.Λεπτομερειες, οπως, ο αντιθαμβωτικος καθρεφτης και τα χειριστηρια στο τιμονι ειναι πιο ουσιωδη απο οτι φανταζομουν.
                                  Το κοντερ κλεβει ελαχιστα. Στα 180 (πορεια)το gps μου εδειχνε 177.
                                  Τα dala t-tec καθισματα ειναι απιστευτα σε αισθηση και σε στηριζουν χωρις να σε κουραζουν.Μην βαλεις δερματα!
                                  Διαλεξε δωρο αισθητηρες παρκινγκ (ψιλοχρειαζονται). Ο συναγερμος που σου δινουν δωρο δεν ειναι πανω στο κλειδι, αλλα ξεχωριστο μπρελοκ. Εγω εβαλα της Ελσερ, εναν που συνεργαζεται με can bus και ενεργοποιειται απο το κλειδι με κοστος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • C
                                    cliodriver last edited by

                                    Φίλε μου, εγώ θα σου πρότεινα πρώτα το 3 και μετά τη C4.

                                    Μάζντα 3: Αυθεντικός Ιάπων με ό,τι συνεπάγεται αυτό, άψογη συμπεριφορά στο δρόμο, φρενάρες, ικανοποιητικός κινητήρας, ωραία εμφάνιση.

                                    Σιτροέν C4: Εξίσου καλή συμπεριφορά με το 3, καλός κινητήρας, καλά φρένα, ωραίο απ' έξω και μέσα, απίστευτη τιμή.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Τα τασάκια και οι αναπτήρες συνήθως προσφέρονται στο πακέτο καπνιστή με μικρή ή μηδενική επιβάρυνση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        citastak last edited by

                                        Tα φρένα στο S40 προσωπικά τα είχα βρεί το μελανό του σημείο. Δε μου αρεσε η αισθησή τους. Αποτελεσματικά ήταν πάντως.

                                        Σχετικά με τα κρατήματά του. Σε επαρχιακό με στροφιλίκια, (Εδώ μιλάω για το 2.4) το Esp δούλευε αρκετά (και μιλάμε για ολοκαινουργιο αυτοκίνητο και Σουηδική άσφαλτο) ενώ μπορούσα να το συγκρίνω με το ξάντια του πατέρα μου. Η υδροπνευματική καλά κραττεί... (Δεν κοιτάς και το C5 παρεπιπτόντως; )

                                        Σε όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ με το προηγούμενο πόστ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          screwdriver last edited by

                                          Εμεις, μονο 95αρα του βαζουμε.
                                          Ναι, εχει αναπτηρα και τασακι, που ειναι το κλασσικο στρογγυλο που μπαινει στις ποτηροθηκες.
                                          ESP ή DSTC δεν εχει το δικο μας. Αρα, δεν ξερω πως επεμβαινει.
                                          STC εχει, δηλαδη αντισπιν, που απενεργοποιειται αν θες.
                                          Για τα φρενα, ο φιλος citastak εχει εν μερει δικιο ως προς την αισθηση.Δεν ειναι κακη αλλα δεν ειναι και κορυφαια. Αλλα, ειναι αποτελεσματικα και με διαρκεια.
                                          Και μονο που το συγκρινεις με Ξαντια, εμενα καλο μου ακουγεται.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostserb last edited by

                                            Το λεον 1,8Τfsi υπαρχει ετοιμοπαραδοτο με 19,500Ε +500Ε για ηλιοροφη.
                                            Δεν ρωτησα ομως για esp...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • O
                                              oceanborn last edited by

                                              Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr