Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πιστεύετε ότι ο ειδικός τύπος συμβάλει στην οδική ασφάλεια?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πιστεύετε ότι ο ειδικός τύπος συμβάλει στην οδική ασφάλεια?
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    13
    18
    32
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      travelman last edited by

      Βασικά αυτό το θέμα το βάζω έχοντας προβληματιστεί αρκετά και άλλες φορές είμαι υπέρ και άλλες κατά. Η μεγαλύτερη επιρροή είναι στους νέους οδηγούς πιστεύω και τονίσω πως σαν νέος οδηγός επηρρεάστηκα σημαντικά από τους 4Τ για να κάνω πάσης φύσεως μπούρδες που ευτυχώς ποτέ δεν κατέληξαν σε υλική ή σωματική ζημιά. Παράλληλα όμως έμαθα αρκετά ενδιαφέροντα θέματα περί οδικής ασφάλειας και φτιάχνοντας αυτό το δίλημμα. Δεν θα ψηφίσω ακόμα, αλλά περιμένω τις απόψεις σας!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        travelman last edited by

        Βασικά αυτό το θέμα το βάζω έχοντας προβληματιστεί αρκετά και άλλες φορές είμαι υπέρ και άλλες κατά. Η μεγαλύτερη επιρροή είναι στους νέους οδηγούς πιστεύω και τονίσω πως σαν νέος οδηγός επηρρεάστηκα σημαντικά από τους 4Τ για να κάνω πάσης φύσεως μπούρδες που ευτυχώς ποτέ δεν κατέληξαν σε υλική ή σωματική ζημιά. Παράλληλα όμως έμαθα αρκετά ενδιαφέροντα θέματα περί οδικής ασφάλειας και φτιάχνοντας αυτό το δίλημμα. Δεν θα ψηφίσω ακόμα, αλλά περιμένω τις απόψεις σας!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          travelman last edited by

          Βασικά αυτό το θέμα το βάζω έχοντας προβληματιστεί αρκετά και άλλες φορές είμαι υπέρ και άλλες κατά. Η μεγαλύτερη επιρροή είναι στους νέους οδηγούς πιστεύω και τονίσω πως σαν νέος οδηγός επηρρεάστηκα σημαντικά από τους 4Τ για να κάνω πάσης φύσεως μπούρδες που ευτυχώς ποτέ δεν κατέληξαν σε υλική ή σωματική ζημιά. Παράλληλα όμως έμαθα αρκετά ενδιαφέροντα θέματα περί οδικής ασφάλειας και φτιάχνοντας αυτό το δίλημμα. Δεν θα ψηφίσω ακόμα, αλλά περιμένω τις απόψεις σας!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            petros last edited by

            Δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις τον ειδικό τύπο της αυτοκίνησης ενιαία ως μία οντότητα. Η απάντηση είναι:
            ΝΑΙ, θα έπρεπε να συμβάλει στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, αλλά
            ΟΧΙ, δεν συμβάλει συνολικά γιατί κάποια περιοδικά αυτοκινήτου προβάλουν την εντελώς αντίθετη κατεύθυνση (κόντρες, άγριο καγκούρεμα, αυτοκίνητο=γκομενοπαγίδα κ.λπ.)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kasel last edited by

              εγω πιστευω οτι βοηθαει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                verka last edited by

                Ο χρήστης Petros έγραψε:
                Δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις τον ειδικό τύπο της αυτοκίνησης ενιαία ως μία οντότητα. Η απάντηση είναι:
                ΝΑΙ, θα έπρεπε να συμβάλει στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, αλλά
                ΟΧΙ, δεν συμβάλει συνολικά γιατί κάποια περιοδικά αυτοκινήτου προβάλουν την εντελώς αντίθετη κατεύθυνση (κόντρες, άγριο καγκούρεμα, αυτοκίνητο=γκομενοπαγίδα κ.λπ.)

                συμφωνω.
                και ειδικα για νεους οδηγους περιοδικα τυπου 'Drive' μονο κακη επιρροη μπορει να ειναι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kasel last edited by

                  Ο χρήστης Verka έγραψε:

                  Δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις τον ειδικό τύπο της αυτοκίνησης ενιαία ως μία οντότητα. Η απάντηση είναι:
                  ΝΑΙ, θα έπρεπε να συμβάλει στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, αλλά
                  ΟΧΙ, δεν συμβάλει συνολικά γιατί κάποια περιοδικά αυτοκινήτου προβάλουν την εντελώς αντίθετη κατεύθυνση (κόντρες, άγριο καγκούρεμα, αυτοκίνητο=γκομενοπαγίδα κ.λπ.)

                  συμφωνω.
                  και ειδικα για νεους οδηγους περιοδικα τυπου 'Drive' μονο κακη επιρροη μπορει να ειναι.

                  βοηθαει οταν ειναι σοβαρος τυπος και οχι καγκουροπεριοδικα,τα οποια ενα καρο μαλακιες γραφουν

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hunter last edited by

                    Σίγουρα ο ειδικός τυπος έχει ενα μερίδιο ευθύνης στην διαμόρφωση του μελλοντικού οδηγικού μας τυπου.Σίγουρα και εγω όταν ημουνα μικρότερος,παρασυρόμουνα απο τα γραπτα των 4Τ,και έβγαινα στο δρόμο,πιστεύοντας οτι ήμουνα....'πραγματικός οδηγός' ,οτι 'έστριβα' και οτι ήμουνα 'χερας' κ.λ.π
                    Απο την άλλη πάλι,αν δεν έβγαινα στο δρόμο προσποιούμενος τον Στρατισίνο,δεν θα έβγαινα κάνοντας μαλακίες χωρις να τον προσποιούμαι;

                    Ειδικά στο θέμα των νέων οδηγών,πιστευω πως ΔΕΝ μπορεις να τους επηρρεάσεις προς την σοβαρη πλευρα της οδηγησης,διότι απλά δεν είναι στην πιτσιρικίστικη φύση.
                    Τουλάχιστον μιλώντας για τα πιτσιρίκια που θέλουν να οδηγάνε γρηγορα.Υπάρχουν και παιδιά που οδηγάνε σε πολύ χαλαρωτερη φαση,και δεν ενδιαφέρονται καν για την οδηγηση

                    Τελειώνοντας,πιστευω οτι το μόνο που μπορει να κάνει ασφαλή και γρηγορο οδηγό εναν νέο,ειναι η ενασχόλησή του με κάποιας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού.Πηγαίντε τα παιδιά σας στα ΚΑΡΤ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nidosan last edited by

                      Ο χρήστης Petros έγραψε:
                      Δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις τον ειδικό τύπο της αυτοκίνησης ενιαία ως μία οντότητα. Η απάντηση είναι:
                      ΝΑΙ, θα έπρεπε να συμβάλει στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, αλλά
                      ΟΧΙ, δεν συμβάλει συνολικά γιατί κάποια περιοδικά αυτοκινήτου προβάλουν την εντελώς αντίθετη κατεύθυνση (κόντρες, άγριο καγκούρεμα, αυτοκίνητο=γκομενοπαγίδα κ.λπ.)

                      +1, με την παρατήρηση ότι όχι μόνο τον ειδικό τύπο της αυτοκίνησης δε μπορείς να αντιμετωπίσεις ενιαία ως μία οντότητα, αλλά πολλές φορές ούτε ένα συγκεκριμένο περιοδικό.

                      Τα καγκουροπεριοδικά διαμορφώνουν χαρακτήρες (και 'τρόπους ζωής', που λέει και κάποιο γνωστό μπιτάκι που είχε κυκλοφορήσει κάποιο από αυτά). Από την άλλη τα τροχαία συνεχίζουν να μας αποδεκατίζουν. Άραγε, πόσο θα μας επηρέαζε αν τα περισσότερα έντυπα του ειδικού τύπου πέρα από την ωραία πλευρά της αυτοκίνησης είχαν σε κάθε τεύχος ολοσέλιδες φωτογραφίες από θανατηφόρα τροχαία, με τα εμπλεκόμενα σε αυτά οχήματα να έχουν γίνει βίδες?... Θα βλέπαμε το αυτοκίνητο περισσότερο ως 'εν-γένει μάτσο λαμαρίνες' και λιγότερο ως γκομενοπαγίδα, μέσο επίδειξης, κλπ? Θα ήμασταν πιο προσεκτικοί με λίγο 'shock therapy'?...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skye last edited by

                        οχι, γιατι αφενος ισχυει αυτο που εγραψε ο petros,
                        αφετερου το ποσοστο των οδηγων συνολικα που διαβαζει* περιοδικα ειδικου τυπου για αυτοκινητα, ανεξαρτητως τι γραφουν αυτα, ειναι παααααρα πολυ μικρο

                        *διαβαζει εγραψα, οχι ξεφυλλιζει στο κομμωτηριο και κοιταει τις φωτογραφιες

                        Άραγε, πόσο θα μας επηρέαζε αν τα περισσότερα έντυπα του ειδικού τύπου πέρα από την ωραία πλευρά της αυτοκίνησης είχαν σε κάθε τεύχος ολοσέλιδες φωτογραφίες από θανατηφόρα τροχαία, με τα εμπλεκόμενα σε αυτά οχήματα να έχουν γίνει βίδες?... Θα βλέπαμε το αυτοκίνητο περισσότερο ως 'εν-γένει μάτσο λαμαρίνες' και λιγότερο ως γκομενοπαγίδα, μέσο επίδειξης, κλπ? Θα ήμασταν πιο προσεκτικοί με λίγο 'shock therapy'?...

                        ναι (υποθετικα), πιστευω πως με αρκετο shock therapy θα ημασταν αρκετα πιο προσεκτικοι.. αλλωστε οπως μαθει ο καθενας ειναι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          travelman last edited by

                          Καλά δεν συζητώ τα περιοδικά που θα μπορούσαν να λέγονται 'ξανθά ξέκωλά και φιλτροχοάνες' και ξέρουμε όλοι μας για πια μιλάω, που θα έπρεπε να απαγορευτούν δια νόμου. Ακόμα και περιοδικά όπως οι 4Τ και το Drive (οκ αυτό ίσως είναι κάπου ανάμεσα) συχνά αναφέρουν εξωφρενικές ταχύτητες κίνησης σε δημόσιους δρόμους.

                          Ενδεικτικά θα αναφέρω το άρθρο με Μ5 και μία στριτάδικη μεγάλη μπεμβέ μοτοσυκλέτα στην Πελοπόννησο με εξώφυλλο θέματος ένα κοντέρ στα 275 (που προφανώς τα είχε πετύχει στο κόρινθος-τρίπολη) και τίτλο 'legalize it!', ή τα εξώφθαλμα cannonball του Drive...

                          Από την άλλη βέβαια δεν μπορώ παρά να επαινέσω τις κατα καιρούς πρωτοβουλίες των 4Τ σε θέματα οδικής ασφάλειας όπως εγχειρίδια ασφαλούς οδήγησης ή το θάψιμο μοντέλων με ανασφαλή οδική συμπεριφορά.

                          Α και ένα θέμα που με ένοχλει σε όλα τα περιοδικά αυτοκινήτου ανεξαιρέτως, είναι οι 'καλλιτεχνικές' φωτογραφίες με αυτοκίνητα και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας του δρόμου!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            patro last edited by

                            καλα εγω οσο splater thriller και να δω δε θα σταματησω να κανω αυτο που κανω τωρα,νταξει δε κανω και τιποτα

                            τα βιντεακια που βαζετε κατα καιρους με σοκινγκ περιστατικα δεν κανω τον κοπο να τα δω , λες και δε ξερουμε , πρεπει να το δουμε και live.οποτε δε θα αγοραζα περιοδικα με τετοιο τροπο προωθησης της ασφαλειας.

                            τωρα για τα μπουρδελοπεριοδικα.... βιομηχανια ειναι ρε παιδια τι περιμενετε? πως θα ζησει ο μαστρο-μητσος?
                            ε , εχουν βλακεψει(πολυ ομως) και τα παιδακια και πανε και τα περνουν.
                            εδω ολοκληρος 50αρης καθηγητης πληροφορικης(ο θεος να τον κανει) ελεγε που εβαλε εξατμιση και πηρε 30 αλογα.'τουρμπο σας λεω , τουρμπο εγινε'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giorgos123 last edited by

                              Oχι δεν πιστευω οτι βοηθουν.
                              Αν δε κρινω απο τις επιροες που ειχαν σε μενα , και σε απαγορευση της κυκλοφοριας τους θα συμφωνουσα .
                              Κατι που θελω να προσθεσω ομως ειναι για τους ανθρωπους που ασχολουνται με το αυτοκινητο στην Ελλαδα .Εχω την χειροτερη γνωμη σχηματισει και τελευταια αποφευγω να πηγαινω σε οποιαδηποτε εκδηλωση εξαιρεμενου του Ακροπολις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • kubiak
                                kubiak last edited by

                                Όχι όλα και αυτά που το κάνουν παλαιότερα το έκαναν περισσότερο...
                                Δεν αναφερόμαστε στα καγκουροπεριοδικά ε;
                                Αυτά δεν είναι ούτε καν άξια για χαρτιά υγείας, πόσο μάλλον για περιοδικά αυτοκινήτου και αυτοκίνησης...

                                _

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • X
                                  xsara16v last edited by

                                  Σαφώς και βοηθάνε αρκεί ο αναγνώστης να έχει την κριτική ικανότητα και το επίπεδο για να καταλάβει το νόημα των γραπτών.

                                  Όσο για τα καγκουρο περιοδικά είναι μάλλον lifestyle παρά ενημερωτικά.....

                                  ΥΓ. γιατί όλοι εδώ μέσα τα βάζετε με τις κόντρες??? Εσείς δεν κάνετε???

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • I
                                    ililias last edited by

                                    Οι του 'ΟΧΙ' εννοείτε ότι είναι καλύτερα να βγεις εκεί έξω ακούγοντας μόνο την πιάτσα και την παλιοπαρέα;

                                    Και εννοείτε ότι είναι μέχρι και επικίνδυνο να διαβάζουμε τον ειδικό τύπο;

                                    Μάλλον είναι πρωί ακόμα και δεν καταλαβαίνω τι διαβάζω...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hunter last edited by

                                      Εννοώ ότι,αν κάποιος σου μιλάει για 'πρωτοποθετησεις','αναποδο τιμόνι','Φινλανδεζικα φλίκ',τεχνικη 'μυτη-τακούνι' και 'μπαίνουμε με λίγα και βγαίνουμε με πολλά' ΧΩΡΙΣ ομως να είναι εκει να σου τα δείξει πώς γίνονται,τοτε σε αφηνει να τα 'εξηγησεις' με το μυαλό σου απο μόνος σου.

                                      Αυτο θα σε οδηγήσει σε πειραματισμούς επι της οδηγικής σου τεχνικής,και οι πειραματισμοί αυτοί (χωρις δασκαλο) πιθανον να είναι επικίνδυνοι

                                      Επίσεις,το θεμα ειναι ο ειδικός τυπος.Η παλιοπαρεα θα βρισκεται πάντα εκει,και θα επηρρεαζει πάντα σε κάποιον βαθμό.Απλά εκείνοι θα μιλάνε για 'ρολλαριστες' και 'φαναρια' και 'κολώνες'

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        prisma last edited by

                                        Σαφως ο ρολος του ειδικου τυπου ειναι και να ενημερωνει σωστα περι οδηκης ασφαλειας. Οι 4Τ εχουν δειξει πολλα θετικα σημαδια πανω σ'αυτο. Απο την αλλη πλευρα ειναι και θεμα κρισης του κοσμου. Διοτι, δε πα'να γραφει ο αλλος ο,τι θελει....αμα και εμεις δεν εχουμε την κριση πανω σε καποια πραγματα τι να γινει. Αυτο ισχυει για ολα βεβαια. Επειδη π.χ ενας μαλ@κ@ς εγραψε πως βγηκε και 'εσκισε' το ταδε αμαξι στην Ε.Ο με 250 ή 320 δε σημαινει πως εγω πρεπει να καψω το δικο μου (με οσα πιανει) με ΚΙΝΔΥΝΟ για μενα και για τους αλλους. Πιστευετε πως αν δεν υπηρχαν τα ΑΙΣΧΡΑ περιοδικα για καγκουρες, αυτοι δεν θα υπηρχαν και δεν θα κανανε τις μαλακιες τους? Αυτο λεει η κριση τους αυτο κανουν. Θα μου πειτε ενας πιτσιρικας 20-22 χρονων τι κριση μπορει να εχει? Επιρρεαζεται ο καημενος! Απο τη στιγμη που του επιτρεπεται να εχει διπλωμα εχει και την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να διαθετει κριση λεω εγω. Οκ ολοι καναμε τις ψιλομαλακιουλες μας, ολοι το πατησαμε λιγο παραπανω το οχημα αλλα πρεπει να φτανουμε μεχρι εκει που μας παιρνει. Γιατι υπαρχουν και παιδια που βλεπουν το αυτοκινητο σαν ενα εργαλειο πρωσπαθωντας να ειναι ασφαλεις οδηγοντας χωρις απαραιτητα να εχουν διαβασει αρθρα επι αρθρων περι αυτου. Βεβαια η γραμμη ειναι λεπτη. Τα περιοδικα εχουν την ΥΠΟΡΕΩΣΗ και αυτα να γραφουν και να ενημερωνουν σωστα τον κοσμο. Απο την αλλη ο καθενας εχει το δικαιωμα να γραφει ο,τι θελει. Σιγα μη γραψει ο 'Καγκουρας Press' 'Κανε το Hyundai σου τερας 250 ιππων αλλα θυμισου να τηρεις τα ορια ταχυτητας και να φορας τη ζωνη' Γι'αυτο πιστευω οτι στην τελικη εμεις πρεπει να εχουμε τη δυνατοτητα να σκεφτομαστε και να απορριπτουμε απο μονοι μας καποιες συμπεριφορες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          giorgos123 last edited by

                                          Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
                                          Σαφώς και βοηθάνε αρκεί ο αναγνώστης να έχει την κριτική ικανότητα και το επίπεδο για να καταλάβει το νόημα των γραπτών.

                                          Όσο για τα καγκουρο περιοδικά είναι μάλλον lifestyle παρά ενημερωτικά.....

                                          ΥΓ. γιατί όλοι εδώ μέσα τα βάζετε με τις κόντρες??? Εσείς δεν κάνετε???

                                          Τα παιδια δεν εχουν κριτικη ικανοτητα γιαυτο τα λεμε παιδια .
                                          Ξερεις πολλους κοντρακηδες να εχουν επιπεδο ?Και δεν αναφερομαι στα παιδια που τους αρεσει η ταχυτητα , και φροντιζουν να εξασκουν τις ικανοτητες τους και τις δυνατοτητες του αυτοκινητου τους σε χωρους που προοριζονται γιαυτον ακριβως το σκοπο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr