-
Εχω Ignis Sport και εβαλα ταπα ψυγειου suzuki sport
Η μανισια εχει 1.1 kg/cm2
H suzuki sport 1.3 kg/cm2 (P=127Kpa)τι σημαινει αυτη η διαφορα...?
-
Εχω Ignis Sport και εβαλα ταπα ψυγειου suzuki sport
Η μανισια εχει 1.1 kg/cm2
H suzuki sport 1.3 kg/cm2 (P=127Kpa)τι σημαινει αυτη η διαφορα...?
-
Εχω Ignis Sport και εβαλα ταπα ψυγειου suzuki sport
Η μανισια εχει 1.1 kg/cm2
H suzuki sport 1.3 kg/cm2 (P=127Kpa)τι σημαινει αυτη η διαφορα...?
-
Προφανώς ότι στο suzuki sport το σύστημα έχει μεγαλύτερη πίεση, δλδ. ανεβασμένο σημείο βρασμού σε σχέση με τη μανίσια. Το θέμα είναι αν αυτή η μικρή διαφορά μπορεί να προκαλέσει κάποιο πρόβλημα.
-
αυτο ειναι το θεμα...μηπως αντι για καλυτερα (π.χ. εγω τηνεβαλα με το σκεπτικο να αντεχει μεγαλυτερη πιεση) δημιουργηθει προβλημα και δε λειτουργει σωστα το ψυγειο, τα υγρα του ψυγειου κτλ...
Μηπως να ρωτουσα σε κανενα μαγαζι που καθαριζει ψυγεια κτλ...?
Εχει να μου προτεινει κανεις μαγαζι στη Θεσ/νικη? -
Φίλε μου, εδώ θα βρεις πάρα πολλούς που θα σου πουν ότι ΔΕΝ κάνει να καθαρίζεις το ψυγείο, ειδικά με τα μηχανήματα. Εάν το αυτοκίνητο είναι κάποιας ηλικίας (4-5 ετών) έχουν δημιουργηθεί κρύσταλλοι μέσα στους υδροθαλάμους, οι οποίοι δεν κάνουν κακό, απλά με την χρήση του μηχανήματος και του ειδικού καθαριστικού ενδέχεται καθώς φευγουν να ξεκολλήσουν και τμήμα του μετάλου με άσχημα αποτελέσματα.
Ο leonp είχε αναφέρει ότι η καλύτερη λύση είναι να το κάνεις μόνος σου, με ένα λάστιχο κήπου και σόδα. Άλλη λύση είναι απλά να αφήσεις να τρέξει όλο το υγρό και να το αντικαταστήσεις, πιο εύκολη και φτηνότερη λύση.
Από μαγαζιά γνωστός είναι αυτός στην Στρωμνίτσης 56(τ. βούλγαρη), εάν μπεις από εγνατία(κ. Καραμανλή) στρίβεις δεξιά μετά την εκκλησία. Εγώ πήγα αλλά δεν έμεινα ευχαριστημένος(όχι από την εργασία, αλλά για άλλο λόγο). Είναι σχεδόν 3 ώρες δουλειά και κόστος πριν 1 χρόνο περί τα 80 ευρά.
Λοιπόν, μια τάπα πιέσεως ανεβάζει το σημείο βρασμού στο αυτοκίνητο,εμποδίζοντας τη δημιουργία θυλάκων ατμού κοντά στους θαλάμους καύσεως, οι οποίοι θα προκαλούσαν εστίες υπερθέρμανσης, με αποτέλεσμα τη στρέβλωση του κορμού ή της κεφαλής ή το κόλλημα των εμβόλων.
Με μια συνηθισμένη τάπα πιέσεως ρυθμισμένη στις 0,5 ατμόσφαιρες, το νερό δεν θα βράσει μέχρι να φτάσει τους 112 βαθμους κελσίου(στο επίπεδο της θάλασσας). Για κάθε 300 μέτρα υψομετρικού η θερμοκρασία βρασμού μειώνεται κατά 2 βαθμούς. -
Ο χρήστης famas έγραψε:
Λοιπόν, μια τάπα πιέσεως ανεβάζει το σημείο βρασμού στο αυτοκίνητο,εμποδίζοντας τη δημιουργία θυλάκων ατμού κοντά στους θαλάμους καύσεως, οι οποίοι θα προκαλούσαν εστίες υπερθέρμανσης, με αποτέλεσμα τη στρέβλωση του κορμού ή της κεφαλής ή το κόλλημα των εμβόλων.
Με μια συνηθισμένη τάπα πιέσεως ρυθμισμένη στις 0,5 ατμόσφαιρες, το νερό δεν θα βράσει μέχρι να φτάσει τους 112 βαθμους κελσίου(στο επίπεδο της θάλασσας). Για κάθε 300 μέτρα υψομετρικού η θερμοκρασία βρασμού μειώνεται κατά 2 βαθμούς.Αρα την ταπα που εβαλα καλως την εβαλα...
Ευχαριστω για τις πληροφοριες παιδια! -
Γιατί καλώς την έβαλες; Είσαι σίγουρος ότι το σύστημα θα αντέξει τη μεγαλύτερη πίεση; Σε παλιά αμάξια εγώ βάζω μικρότερη (έως πολύ μικρότερη). Μπορεί να βράζει πιο δύσκολα με τη μεγάλη πίεση αλλά αν σκάσει κάτι δε θα είσαι ευχαριστημένος.
@famas για σόδα κάποιος άλλος πρέπει να το έγραψε. Αν αλλάζεις τακτικά το αντιπηκτικό δε μαζεύονται άλατα (τα διαλύει). Γενικά είμαι κατά των ισχυρών καθαριστικών. Με τακτική χρήση ελαφρών καθαριστικών κάνεις δουλειά χωρίς να κινδυνεύσει κάτι.
-
Με αυτη τη λογικη και στο 1.1 αμα φτασει δε μπορει να σκασει κατι? απλα καταλαβα οτι μετατοπισα προς τα πανω το περιθωριο και θεωρησα πως αυτο ειναι καλο...!
Δε ξερω εγω μπερδευτηκα πλεον...
δεκτες και αλλες γνωμες... -
Ο χρήστης bad boy έγραψε:
Με αυτη τη λογικη και στο 1.1 αμα φτασει δε μπορει να σκασει κατι? απλα καταλαβα οτι μετατοπισα προς τα πανω το περιθωριο και θεωρησα πως αυτο ειναι καλο...!Δε ξερω εγω μπερδευτηκα πλεον...
δεκτες και αλλες γνωμες...Όχι, γιατί το **όλο **σύστημα είναι μελετημένο γι' αυτή την πίεση! Βέβαια, όλα τα συστήματα έχουν κάποιο περιθώριο για 'παιχνίδι', αλλά πάντα ρισκάρεις όταν βγαίνεις από το 'φυσιολογικό'. Και για να έχει η Σουζούκι διαφορετική τάπα, μάλλον θα είναι και τα **συνολικά **συστήματα ψύξης σχεδιασμένα / φτιαγμένα για διαφορετικές πιέσεις.
Μη ξεχνάς ότι το σύστημα ψύξης ΔΕΝ είναι μόνο το ψυγείο και ο κινητήρας, είναι και οι σωλήνες που τα συνδέουν, είναι και το καλοριφέρ για το εσωτερικό... υπάρχουν πολλά σημεία που μπορεί να μην αντέξουν την παραπάνω πίεση.
-
Μπορει να δημιουργηθει τοσο μεγαλο προβλημα μονο και μονο επειδη αλλαξε την ταπα του ψυγειου?? Ενδιαφερον θεμα! Οσοι ξερουν να βοηθησουν και μας τους ασχετους!
-
Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:
Μπορει να δημιουργηθει τοσο μεγαλο προβλημα μονο και μονο επειδη αλλαξε την ταπα του ψυγειου?? Ενδιαφερον θεμα! Οσοι ξερουν να βοηθησουν και μας τους ασχετους!Αυτο γινεται γιατι αυξανει την αντισταση που εχει η ταπα ενω το υπολοιπο κυκλωμα μενει στις ιδιες ανοχες.Φαντασου σαν να βαζεις μια μεγαλύτερη ασφαλεια στον ηλεκτρικο πινακα του σπιτιου ενω αφηνεις τα ιδια καλωδια.Σε περιπτωση βραχυκυκλωματος θα καουν τα καλωδια και οχι η ασφαλεια.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αυτο γινεται γιατι αυξανει την αντισταση που εχει η ταπα ενω το υπολοιπο κυκλωμα μενει στις ιδιες ανοχες.Φαντασου σαν να βαζεις μια μεγαλύτερη ασφαλεια στον ηλεκτρικο πινακα του σπιτιου ενω αφηνεις τα ιδια καλωδια.Σε περιπτωση βραχυκυκλωματος θα καουν τα καλωδια και οχι η ασφαλεια.Είναι σωστή η αντιστοιχία. Αν το σύστημα λειτουργεί σωστά η ασφάλεια δεν έχει σημασία αλλιώς μπορεί μια λάθος ασφάλεια να κάνει διαφορά.
Έτσι λοιπόν αν υποθέσουμε ότι το σύστημα ψύξης λειτουργεί καλά τότε δεν έχει σημασία η τάπα. Αν όμως συχνά την πετάει δηλαδή φτάνει τα 1,1+ τότε βάζοντας τάπα για 1,3 αναγκάζεις όλο το σύστημα να είναι σε πίεση μεγαλύτερη... μπορεί να μην πειράζει μπορεί και να πειράζει.... (θωρώ ότι μάλλον δεν πειράζει, όταν δοκιμάζουν το σύστημα για διαρροές πάνε αρκετά πάνω 1,3) Αν όμως το σύστημα λειτουργεί κανονικά και δεν παραζεσταίνεται τότε καμία διαφορά δεν θα δεις. Το να αλλάξεις την τάπα δεν αναγκάζει το σύστημα να δουλεύει σε μεγαλύτερη πίεση για αυτό χρειάζεται άλλη τρόμπα νερού κλπ. -
Μπορεί να δουλεύει 10 χρόνια με πίεση 1,1 αλλά μπορεί να δουλέψει μόνο ένα χρόνο με πίεση 1,3. Το ότι η πίεση δοκιμής είναι αρκετά μεγαλύτερη δε σημαίνει ότι θα αντέξει να δουλεύει ΣΥΝΕΧΕΙΑ με μεγαλύτερη πίεση.
Όταν βάζεις μπρος και ζεσταίνεται η μηχανή, η στάθμη του αντιπηκτικού ανεβαίνει και το περίσιο πηγαίνει στο δοχείο διαστολής. Για να πάει το περίσιο στο δοχείο διαστολής, η πίεση στο σύστημα ανεβαίνει στο 1,1 (ή όσο είναι η τάπα). Όταν σβήσεις και το σύστημα κρυώνει, το αντιπηκτικό επιστρέφει από το δοχείο διαστολής χωρίς αντίσταση.
Αν το αμάξι υπερθερμανθεί και αρχίσει να βράζει, τότε ΑΝ ο ατμός/νερό που παράγεται μπορεί να φύγει αρκετά γρήγορα προς το δοχείο διαστολής (ή στο δρόμο) η πίεση δεν ξεπερνά το 1,1. Αν δεν μπορεί να φύγει αρκετά γρήγορα τότε η πίεση αυξάνεται και κάτι θα σκάσει.
Πολύ παλιά μερικοί έξυπνοι χρησιμοποιούσαν οινόπνευμα για φτηνό αντιπηκτικό (άθλια αμάξια χωρίς θερμοστάτη - συνήθως ούτε καν ζεσταίνονται το χειμώνα). Όταν όμως η θερμοκρασία ξεπερνούσε τους 80 βαθμούς, το οινόπνευμα έβραζε βίαια και μόνο αν προλάβαινε να φύγει από την υπερχείλιση δεν έσκανε το σύστημα.
-
No problem!!!
-
αντε να βγαλω ακρη εγω τωρα...
- Αλλος λεει μπορει να σκασει κατι αν πιεστει...
- αλλος λεει δεν υπαρχει προβλημα,
- αλλος λεει ''μαλλον'' δεν θα υπαρχει προβλημα
-αλλος λεει οτι ανεβάζει το σημείο βρασμού στο αυτοκίνητο,εμποδίζοντας τη δημιουργία θυλάκων ατμού κοντά στους θαλάμους καύσεως, οι οποίοι θα προκαλούσαν εστίες υπερθέρμανσης... (αρα κανει καλο η ταπα που εβαλα...)
Ποστ και διαφορετικη γνωμη
Ειναι η Β:
http://www.suzukisport.com/ss_racing/radiator_cap.html -
Εσυ γιατι την αλλαξες in first place;Υπηρχε καποιος λογος;
-
Ο χρήστης bad boy έγραψε:
αντε να βγαλω ακρη εγω τωρα...- Αλλος λεει μπορει να σκασει κατι αν πιεστει...
- αλλος λεει δεν υπαρχει προβλημα,
- αλλος λεει ''μαλλον'' δεν θα υπαρχει προβλημα
-αλλος λεει οτι ανεβάζει το σημείο βρασμού στο αυτοκίνητο,εμποδίζοντας τη δημιουργία θυλάκων ατμού κοντά στους θαλάμους καύσεως, οι οποίοι θα προκαλούσαν εστίες υπερθέρμανσης... (αρα κανει καλο η ταπα που εβαλα...)
Ποστ και διαφορετικη γνωμη
Ειναι η Β:
http://www.suzukisport.com/ss_racing/radiator_cap.htmlΦίλε μου, φόρουμ είναι, ο καθένας γράφει το 'μακρύ' του (με το συμπάθιο..) και το 'κοντό' του!
Η ουσία για το θέμα συνοψίζεται ως εξής:
- Δεν κερδίζεις τίποτα ουσιαστικό αλλάζοντας την τάπα
- Υπάρχει μια όχι αμελητέα πιθανότητα να σκάσει κάτι (ΟΚ, σε ακραίες καταστάσεις), οπότε να χάσεις.
Άρα, βάλε πίσω την κανονική τάπα, να' χεις και το κεφάλι σου ήσυχο...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εσυ γιατι την αλλαξες in first place;Υπηρχε καποιος λογος;Έλα ντε; Αυτή την απορία έχω κι εγώ.
-
Ρε σεις , έχω την εντύπωση ότι όλα τα κυκλώματα ψύξης αυτοκινήτου έχουν βαλβίδα ανακούφισης , για τη περίπτωση αυξημένης πίεσης.
Δε νομίζω να τα αφήνουν στη τύχη της τάπας...
Ταπα ψυγειου...!