-
εδω βγαζουν πλαστες ταυτοτητες ,διπλωματα και ευρω , εκει θα κολλησουν?
το ιστορικο του αυτοκινητου απο την αντιπροσωπεια θες , να δεις στο κατω κατω και τι εχει παθει το αυτοκινητο χωρις να περιμενεις τον τεχνικο ελεγχο
(που εννοειται οτι θα τον κανεις και αυτον λεφτα δινεις, τις οικονομιες σου οχι φραγκοδιφραγκα ) -
Ρε εσεις το παιδι σας ρωτησε μια γνωμη κ καποιοι πουλατε πνευμα τετοια εποχη τετοιο αμαξι κ θα στο κατασχεσουνε κ κλπ!
λες κ ξερετε ποσα λεφτα βγαζει...........ΕΦΟΡΙΑ ΕΙΣΤΕ???
υπαρχει κοσμος που δεν τον νοιαζει ουτε το δντ ουτε η οικονομικη κριση κ μαγκια τους......
γι αυτο ξεκολληστε λιγο με τα μυαλα σας......
αν εχετε να γραψετε κατι ουσιαστικο πειτε το αλλα μην καθεστε κ πετατε μλκιες!
Ηρεμα!!!![mod]
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εδω βγαζουν πλαστες ταυτοτητες ,διπλωματα και ευρω , εκει θα κολλησουν?το ιστορικο του αυτοκινητου απο την αντιπροσωπεια θες , να δεις στο κατω κατω και τι εχει παθει το αυτοκινητο χωρις να περιμενεις τον τεχνικο ελεγχο
(που εννοειται οτι θα τον κανεις και αυτον λεφτα δινεις, τις οικονομιες σου οχι φραγκοδιφραγκα )Εννοείται πως πας κατευθείαν για ιστορικό αυτοκινήτου στην αντιπροσωπεία... προσωπικά όσα αυτοκίνητα έδωσα έχω πάρει εγώ τον αγοραστή και τον έχω πάει -εκτός απο ένα - δείχνει εκτός των άλλων και οτι δεν έχεις τίποτα να κρύψεις...
Δεν ξέρω τι γίνεται όμως απουσία του ιδιοκτήτη... όπως επίσης και στη περίπτωση που δεν έχουμε αντιπροσωπεία αλλά κάποιο εξουσιοδοτημένο, που είναι πιο εύκολο το 'μαγείρεμα'... -
έχουμε συμφωνήσει με τον μαντρα να το πάω σε δυο συνεργεία ένα δικό μου γνωστού μου που είναι και φαναρτζίδικο και ένα σε επίσημο της audi
απλά δεν ξέρω αν στην audi είναι έντιμοι και θα με προσέξουν και θα μου πουν την αλήθεια η γενικά έχουν την τακτική να υπερασπίζονται τον κάθε μαντρα που τους φέρνει τόσα αμάξια μηνιαίος και μπορεί να τους ξέρει προσωπικά κτλ
αυτό με τον αριθμό πλαισίου το χα κάνει με έναν άλλον μαντρα για μια slk k μου τον έδωσε αμέσως k το έλεγχα k ήταν όλα ok αλλα τώρα για το tt το ξέχασα εντελώς αλλα δεν πιστεύω να υπάρχει πρόβλημα..το θέμα μου εμενα είναι ότι θέλω αν υπάρχει τρόπος να με σίγουρος για τα χιλιόμετρα του χωρίς να ανησυχώ αν μου λένε ψέματα και επίσης αν εσείς που έχετε audi ξέρετε κάποιο καλο επίσημο service να μου προτείνεται για να το πάω -
Σε όποιο εξουσιοδοτημένο επιλέξεις να το πας, από τη στιγμή που θα πληκτρολογήσουν τον αριθμό πλαισίου, τα στοιχεία που εμφανίζονται στον υπολογιστή δεν μπορούν να τα αλλάξουν ούτε να σου πουν ψέματα, καθώς είναι αυτά που εμφανίζονται επίσημα μέσω δικτύου. Επιπλέον, ισχύει πως σε βλέπουν και σε αντιμετωπίζουν ως υποψήφιο πελάτη τους. Δεν έχουν να κερδίσουν κάτι με το να σου αποκρύψουν πράγματα και την επομένη ή κάποιο διάστημα μετά όταν τους το πας για service να σου πουν άλλα. Στις μέρες μας όλοι θέλουν να κερδίσουν και όχι να χάσουν πελάτες.
Έπειτα, εφόσον το αυτοκίνητο θα το δουν τόσο οι μηχανικοί του εξουσιοδοτημένου όσο και ο γνωστός σου, μειώνεις τις πιθανότητες να έχει κάποιο σημαντικό πρόβλημα και να ξεφύγει από τον έλεγχο. Επίσης και το θέμα των χιλιομέτρων μπορεί να διαπιστωθεί αν ισχύει βάσει φθορών και γενικής κατάστασης του αυτοκινήτου.
Επίσης ρώτα τον έμπορο αν σου δίνει κάποια εγγύηση για το αυτοκίνητο.
-
[quote='giannis20']έχουμε συμφωνήσει με τον μαντρα να το πάω σε δυο συνεργεία ένα δικό μου γνωστού μου που είναι και φαναρτζίδικο και ένα σε επίσημο της audi
απλά δεν ξέρω αν στην audi είναι έντιμοι και θα με προσέξουν και θα μου πουν την αλήθεια η γενικά έχουν την τακτική να υπερασπίζονται τον κάθε μαντρα που τους φέρνει τόσα αμάξια μηνιαίος και μπορεί να τους ξέρει προσωπικά κτλ
αυτό με τον αριθμό πλαισίου το χα κάνει με έναν άλλον μαντρα για μια slk k μου τον έδωσε αμέσως k το έλεγχα k ήταν όλα ok αλλα τώρα για το tt το ξέχασα εντελώς αλλα δεν πιστεύω να υπάρχει πρόβλημα..το θέμα μου εμενα είναι ότι θέλω αν υπάρχει τρόπος να με σίγουρος για τα χιλιόμετρα του χωρίς να ανησυχώ αν μου λένε ψέματα .Κάντο και αν ειναι ολα οκ καλορίζικο.
Α.....που'σαι φιλε....παρτο με δόσεις αν θες καλύτερα! -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Κανονιστε να μας την πεσει το ΣΔΟΕΕσύ έχεις κάμπριο, να φοβάσαι...
-
Mήπως θα έχω πρόβλημα που θα έχω τόσους ίππους στους εμπρός τροχούς μονο?
-
Ο χρήστης giannis20 έγραψε:
Mήπως θα έχω πρόβλημα που θα έχω τόσους ίππους στους εμπρός τροχούς μονο?Eγώ νομίζω θα έχεις λίγο πρόβλημα και αυτό μου έλεγε ένας φίλος προχθες με το ίδιο TT.
Δεν θα έπαιρνα προσθιοκίνητο με τόση δύναμη! Eίχα και ήθελε πολύ προσοχή για μούρες και ξεκόλλημα ουράς.
Tο μόνο προσθιοκίνητο που με έχει αφήσει έκπληκτο είναι το Clio RS -
Ο χρήστης giannis20 έγραψε:
Mήπως θα έχω πρόβλημα που θα έχω τόσους ίππους στους εμπρός τροχούς μονο?Από εμπειρία από παρόμιες ιπποδυνάμεις πως πας;
Βέβαια, imho, δε νομίζω ότι πέρα από μία περίοδο προσαρμογής θα χρειαστεί κάτι άλλο. Δεν έχει ακουστεί κάτι για ανομοιογένεια 2.0TFSi-πλαισίου..Να χαρείτε, μη σας φαίνονται άτοπα σχόλια σχετικά των νέων οικονομικών δεδομένων, σας παρακαλώ..
giannis20 γύρω στα 27.000€ στο αφήνει;
-
Eίχα ακούσει για το cooper s ότι είναι πολλοί οι ίπποι για 'μπροστοκινητο' αυτοκίνητο για αυτό προβληματίζομαι k για το TT που έχει και 20 περισσοτερους
Ναι περίπου τόσα μου το αφήνει
-
δε θα χεις προβλημα με το tfsi ειναι πολυ γραμμικο μοτερ
-
Ο χρήστης giannis20 έγραψε:
Mήπως θα έχω πρόβλημα που θα έχω τόσους ίππους στους εμπρός τροχούς μονο?Αν νομίζεις πως θα έχεις πρόβλημα τότε δεν βγάζεις το ESP... απλά.
Το πόσο θα έχει κάποιος πρόβλημα είναι σχετικό... προσωπικά με το ίδιο αυτοκίνητο, αρκετή παραπάνω ροπή (36kgm) και το ESP σχεδόν πάντα off... πρόβλημα δεν είχα ποτέ... όπως δεν είχα πρόβλημα και με remaped Cooper S (επίσης με το esp πάντα off) αν και σαφώς πιο απότομο...
Απο την άλλη, αν ψάχνεις το κάτι παραπάνω, είναι πολύ πιθανό ένα δυνατό μπροστοκίνητο να σε κουράσει σε βάθος χρόνου... αλλά αυτό θα συμβεί μόνο αν το 'κυνηγάς', όχι αν πηγαίνεις νορμάλ... -
Ο χρήστης giannis20 έγραψε:
Mήπως θα έχω πρόβλημα που θα έχω τόσους ίππους στους εμπρός τροχούς μονο?ιδιαιτερο προβλημα οχι , περνα πολυ καλα την δυναμη στο δρομο , τωρα στα κομματια σαπουνια , εννοειται αυτοσυγκρατηση.
οντως πολυ γραμμικο μοτερ και ευστροφο χωρις κενα απο ρελαντι μεχρι κοφτη , σε συνδυασμο με το χαμηλο βαρος του, αμεση αποκριση , δεν θα βρεις αλλο αυτοκινητο με παραπλησια ιπποδυναμη που να τραβα τοσο καλα σε πολυ χαμηλες στροφες , ο μορφεας καταλαβαινει σιγουρα τι εννοω.
επισης ειναι πολυ αμεσο στις αλλαγες πορειας , και εχει σταθεροτατο πατημα.
σε γλυστερη ασφαλτο χωρις τους ηλεκτρονικους μπαμπουλες σου αφηνει και περιθωριο να παιξεις με την ουρα.
ποιοτητα κατασκευης πολυ καλη , αρκετα χρηστικο αυτοκινητο , μπορεις να το χρησιμοποιεις καθε μερα παντου ( ετσι κανω εγω ) χωρις να κουραζει.
το ποτηρακι της αντλιας υψηλης που αναφερθηκε σε προηγουμενο ποστ , το αλλαξα στα 27000 χιλ για να δω τι παιζει , μολις ειχε αρχισει να φαγωνεται η επιστρωση του , οποτε ανα 30000 - 35000 χιλ εφοσον εισαι χωρις προγραμμα ειναι οκ.
μετα απο 3 χρονια σχεδον και εγω , και 39000 χιλ . ολα καλα , παρτο αφοβα εφοσον γουσταρεις .
αν κατι θα ηθελα να αλλαξω και θα γινει , ειναι τα φρενα στις γρηγορες βολτες που κανω , θα ηθελα καλυτερο δαγκωμα και λιγη περισσοτερη δυναμη . -
εχω πλεον καμια 50αρια χιλιαδες χλμ και δεν εχει σπασει τιποτα
-
Tο πήγα για έλεγχο σε έναν δικό μου μηχανικό και τώρα μένει k το επίσημο service.
Θα το πάω στην καρέντα στο μαρούσι μάλλον.
Αυτό που με ξενέρωσε λίγο είναι ότι στις ρόδες απ μέσα έχει σκουριάσει λίγο αν k ο μηχανικός μου μου είπε ότι δν είναι τίποτα k το πιο πιθανό είναι ότι έχει συμβεί απ την ακινησία αλλα δεν ξέρω μου χει κάτσει άσχημα
Γενικά συμβαίνει στα αμάξια γιατί δεν έχω μεγάλη εμπειρία k μπορεί να αλλάξει κάπως η όχι? -
τα φρενα εχουν πιασει σκουρια ή κατι αλλο?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τα φρενα εχουν πιασει σκουρια ή κατι αλλο?μου φαίνεται πως είναι τα φρένα αλλα δεν θυμάμαι και πολύ καλά
-
ελα ρε νομιζα οτι ηταν τπτ σοβαρο
οι δισκοπλακες ακομα και τη λιγη ωρα που θα το βαλεις να πλυθει πιανουν σκουρια
αμα ειναι καιρο ακινητο εννοειται
με ενα φρεναρισμα εχει καθαρισει
-
Οι δίσκοι εννοείς ( κάτι τέτοιο ας πούμε http://i251.photobucket.com/albums/gg287/xxRazor31xx/IMG00017-20090620-1639.jpg );
Υ.Γ. κιούση με πρόλαβες
Audi TT Mk1 Forum