το κακό είναι ότι θέλω κάτι επίσημο για να μην χάσω την εγγύηση στο κάτω κάτω ένα από τα ατού ενός καινούργιου αυτοκινητου είναι η εγγύηση
Latest posts made by giannis20
-
RE: AUDI TT 1.8 TFSI ΒΕΛΤΙΩΣΗ
-
RE: AUDI TT 1.8 TFSI ΒΕΛΤΙΩΣΗ
τελικά τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα απ ότι νόμιζα κρίμα και είχα χαρεί που είχα βρει αυτό το πρόγραμμα γιατί τα 160 άλογα για τέτοιο αμάξι μου φαίνονται λίγα
-
AUDI TT 1.8 TFSI ΒΕΛΤΙΩΣΗ
Eίχα γράψει και στο παρελθόν για ένα TT μεταχειρισμένο 2.0 που ετοιμαζόμουν να πάρω.
Tελικά όμως αποφάσισα να πάρω το 1.8 σε καινούργιο και έχω κάποιες απορίες.
Eχω αποφασίσει να του βάλω ένα πρόγραμμα της abt που του δίνει 210hp περίπου και αυτά που θέλω να ξέρω είναι:
Kαταρχήν αν είναι πιο σωστό να βάλω το πρόγραμμα αμέσως μόλις πάρω το αυτοκίνητο η πρώτα να κάνει κάποια χιλιόμετρα (στρώσιμο και ίσως και περισσότερο) και μετά να το βάλω??
Eπίσης θα θελα να μου πείτε αν γνωρίζετε με το συγκεκριμένο πρόγραμμα αν χάνω την εργοστασιακή εγγύηση και αν ναι τότε να μου πείτε αν υπάρχουν αντίστοιχες λύσεις που να μην την χάνω
(αυτά είναι και τα νούμερα που δίνουν από τις μετρήσεις του συγκεκριμένου προγράμματος άραγε είναι αληθινά? http://bol.abt-sportsline.gr/eCatalog/eCatUploadFiles/AttributeValues/files/44/attrfvl44_18130.pdf)
(Aπ ότι ξέρω και έχω ακούσει η abt είναι αρκετά αξιόπιστη λύση
ισχύει αυτό η πρέπει να κοιτάξω κάπου αλλου επίσης είναι καλύτερο να πάω στην abt της Ελλάδας η να πάω Γερμανία να μου τα βάλουν?)Ευχαριστώ
-
RE: AUDI TT 1.8 TFSI ΒΕΛΤΙΩΣΗ
Eίχα γράψει και στο παρελθόν για ένα TT μεταχειρισμένο 2.0 που ετοιμαζόμουν να πάρω.
Tελικά όμως αποφάσισα να πάρω το 1.8 σε καινούργιο και έχω κάποιες απορίες.
Eχω αποφασίσει να του βάλω ένα πρόγραμμα της abt που του δίνει 210hp περίπου και αυτά που θέλω να ξέρω είναι:
Kαταρχήν αν είναι πιο σωστό να βάλω το πρόγραμμα αμέσως μόλις πάρω το αυτοκίνητο η πρώτα να κάνει κάποια χιλιόμετρα (στρώσιμο και ίσως και περισσότερο) και μετά να το βάλω??
Eπίσης θα θελα να μου πείτε αν γνωρίζετε με το συγκεκριμένο πρόγραμμα αν χάνω την εργοστασιακή εγγύηση και αν ναι τότε να μου πείτε αν υπάρχουν αντίστοιχες λύσεις που να μην την χάνω
(αυτά είναι και τα νούμερα που δίνουν από τις μετρήσεις του συγκεκριμένου προγράμματος άραγε είναι αληθινά? http://bol.abt-sportsline.gr/eCatalog/eCatUploadFiles/AttributeValues/files/44/attrfvl44_18130.pdf)
(Aπ ότι ξέρω και έχω ακούσει η abt είναι αρκετά αξιόπιστη λύση
ισχύει αυτό η πρέπει να κοιτάξω κάπου αλλου επίσης είναι καλύτερο να πάω στην abt της Ελλάδας η να πάω Γερμανία να μου τα βάλουν?)Ευχαριστώ
-
RE: Audi TT Mk1 Forum
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Και θα σου πει ήδη το έχω μειώσει λόγω αυτού.σωστός
έτσι k αλλιώς στην audi μου είπαν ότι πολύ δύσκολα θα βρω αμάξι τριετίας ατρακάριστο εντελώςΚαλά άλλο ΤΤ σε αυτά τα λεφτά δεν έχεις βρει;
έχω βρει αλλα όλα έχουν πιο πολλά χιλιόμετρα από το συγκεκριμένο που δεν ξέρω αν είναι και αληθινά
ενώ αυτό το είδα και είναι τα πραγματικά και επίσης κανεις δεν μου εγγυάται ότι k αυτά δεν θα χουν μικρό τρακαρίσματα -
RE: Audi TT Mk1 Forum
απλά σκέφτομαι λίγο περίεργα
δεν θα με πείραζε δλδ να δώσω και τα 27.000 αλλα να ξέρω ότι το αμάξι είναι ατρακάριστο τώρα νιώθω ότι σε ότι τιμή και να μου το δώσει θα με έχει πιάσει κορόιδο και θα μου πουλήσει ένα τρακαρισμένο αμάξι
-
RE: Audi TT Mk1 Forum
εσείς κατά την γνώμη σας ποσο πιστεύετε ότι πρέπει να το πάρω αν σκεφτούμε ότι είναι και χτυπημένο όχι σοβαρά αλλα είναι
-
RE: Audi TT Mk1 Forum
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Για την υπεραξία συμφωνώ και επαυξάνω...
Υπεραξία όμως είναι το cooper s των 26Κ που μια εποχή δεν το έβρισκες κάτω απο 20.000 ασχέτως χρονολογίας... δεν είναι είναι τα 27Κ για ένα αυτοκίνητο των 50Κ που δεν έχει κάνει ακόμα ούτε το πρώτο service των 30.000χλμ...
Όσο για το αν σε νοιάζει αν το αυτοκίνητο έχει 50Κ... φυσικά και σε νοιάζει, αφού αυτό το αυτοκίνητο κοιτάς...
Ωραία θα ήταν να μπορούσα να μπω σε έναν μαντρά και να του πω μεγάλε με νοιάζει αν η Μ3 έχει 100.000... θέλω μία με 40Κ...morpheus αυτό για το mini ήμουν έτοιμος να το γράψω αλλα με πρόλαβες μεταχειρισμένο με λίγα χιλιόμετρα δεν το βρισκες κάτω από 25.000 και καινούργιο με τον ίδιο εξοπλισμό πολύ καλο τα χε σχεδόν όλα k με τους 184 ίππους 29.000
ναι ίσως μερικούς μήνες πριν ήταν θράσος να του ζητάς μια m3 με 40.000 τώρα όμως να δω τι θα την κάνει την m3 ο μαντρας αλλα ακόμα k η μ3 πιστεύω ότι θα φύγει πιο εύκολα απ ένα διθέσιο πολλών κυβικών για διαφορους λόγους η τουλάχιστον στην m3 επειδή είναι πολύ ιδιαίτερη πέφτει πιο δύσκολα η τιμή τις -
RE: Audi TT Mk1 Forum
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Πάντως οι τιμές δεν σχηματίζονται τυχαία. Επειδή χαζεύω κατά καιρούς τις αγγελίες του car έχω δει ότι οι τιμές για Ζ4 έχουν πάρει μεγάλη κατρακύλα εδώ και μήνες, για SLK σχετικά σταθερές και παραδόξως για Boxster κρατάνε αρκετά καλά.
Προφανώς τα 1800 κυβικά και η μεταλική οροφή είναι δυνατά στοιχεία που φαίνονται στην αγορά, η BMW με τα απαγορευτικά κυβικά και την υφασμάτινη οροφή έχει πάει άκλαφτη και οι Boxster ελκύουν αυτούς που σκέφτονται ότι αφού θα πληρώνω τα κερατιάτικα σε ασφάλιστρα-τέλη κλπ ας πάρω κάτι που δεν θα χάσει τόσο σε μεταπωλητική αξία.
Για τα ΤΤ μέχρι πριν κάποιους μήνες ζητούσαν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ λεφτά. Τώρα προφανώς απεκατέστησαν επαφή με τον πλανήτη Γη και επανήλθαν στην πραγματικότητα.δεν είναι μονο τα κυβικά αλλα και οι θέσεις και η χρήση του αυτοκινητου πλέον δύσκολα θα δώσει κάποιος λεφτά για να πάρει ένα 2 λίτρο διθέσιο για να πηγαίνει τα σαββατοκύριακα βόλτα με την κοπέλα του
θα τα δώσει και θα πάρει ένα A4 η κάτι τέτοιο πιστεύω -
RE: Audi TT Mk1 Forum
πηγαίντε στο weekend που κάνει η bmw με μεταχειρισμένα και μετά ελάτε και πείτε μου για ευκαιρίες