-
Έστω ότι εχω ενα αυτοκινητο με 2 χρονια εγγύηση.
Στον πρωτο χρόνο μου αλλάζουν ένα μηχανικό μέρος.
Η εγγύηση αυτου του συγκεκριμένου εξαρτήματος ειναι για 1 ή 2 χρόνια; -
Έστω ότι εχω ενα αυτοκινητο με 2 χρονια εγγύηση.
Στον πρωτο χρόνο μου αλλάζουν ένα μηχανικό μέρος.
Η εγγύηση αυτου του συγκεκριμένου εξαρτήματος ειναι για 1 ή 2 χρόνια; -
Έχω ένα καινούριο PT από το Φεβρουάριο. Τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν είναι τα εξής:
Στο μήνα μου έσπασε ο γρύλος του πίσω δεξιού παραθύρου. Πέρασε ένας μήνας & χρειάστηκαν πολλά τηλεφωνήματα από μένα μέχρι να το παραγγείλουν και να το αλλάξουν εντός εγγύησης. (Έιχαν αλλάξει οι κωδικοί και δεν το έβρισκαν!!!)
Λίγο αργότερα έσπασαν τα πλαϊνά πλαστικά που βρίσκονται στο κάθισμα του οδηγού κι επί των οποίων είναι τοποθετημένος ο ηλεκτρονικός μηχανισμός ρύθμισης της θέσης. (Έγινε η παραγγελία αλλά χάθηκε - δόθηκαν αλλού!!!)
Στα 7.500 χλμ το αυτοκίνητο 'έμεινε' από δίσκο (!!!), εκτός Αττικής. Ταλαιπωρήθηκα αρκετά για να το φέρω Αθήνα, με δικά τους έξοδα όμως. 15 ημέρες μετά (& συνολικά 3 εβδομάδες αφότου 'έμεινε') ακόμη δεν το έχω παραλάβει. Θα φτιαχτούν δίσκος και πλαστικά εντός εγγυήσης. Θα τοποθετήσουν και το boost kit δωρεάν!
Μου έχουν δώσει ένα Caliber να μετακινούμαι.Το κορυφαίο (& ζητώ τη γνώμη σας): Κατά δήλωση του υπαλλήλου στο Service της Γλυφάδας ό,τι αλλάζεται μέσα στην εγγύηση δεν έχει νέα εγγύηση! Δηλαδή αν ξαναχαλάσουν ο δίσκος, ο γρύλος ή τα πλαστικά και παρόλο που το αμάξι θα βρίσκεται εντός εγγύησης δεν μπορούν να με καλύψουν εκ νέου, θα πρέπει να τα πληρώσω.
Και ερωτώ γιατί; Πώς διασφαλίζομαι εγώ για την ποιότητα και τη γνησιότητα των ανταλλακτικών που τοποθετούν; Αν το πρόβλημα οφείλεται σε άλλο εξάρτημα του αυτοκινήτου κι εξαιτίας αυτού φθείρεται π.χ. ο δίσκος; -
Έχουν εγγύηση, η οποία ισχύει για όσο και η αρχική εγγύηση. Δηλαδή αν έχεις εγγύηση 2 χρόνια και την τελευταία μέρα της εγγύησης χαλάσει ο γρύλος, αυτός θα έχει εγγύηση για 2 άλλα χρόνια. Οι αντιρποσωπείες κάνουν την πάπια για αυτό-και όποιος τσιμπήσει.
-
Οτι ειπε ο απο πανω, και αυτο ισχυει βασει νομοθεσιας της χωρας μας. Οποτε την επομενη φορα που ο βλακακος no-good αποθηκαριος σου πει αυτη την μλκια, ρωτα τον αν θα του αρκεσει ενα εξωδικο για να αλλαξει γνωμη , ή αν θα πρεπει να τραβιεσαι σε υπουργεια κλπ γιατι αυτο που κανουν ειναι παρανομο.
-
Έχουν εγγύηση, η οποία ισχύει για όσο και η αρχική εγγύηση. Δηλαδή αν έχεις εγγύηση 2 χρόνια και την τελευταία μέρα της εγγύησης χαλάσει ο γρύλος, αυτός θα έχει εγγύηση για 2 άλλα χρόνια. Οι αντιρποσωπείες κάνουν την πάπια για αυτό-και όποιος τσιμπήσει.
Εχουν γινει συζητησεις επι συζητησεων- κι εγω ειμαι της αποψης οτι 100 φορες αν χαλασει 1εξαρτημα τελευταια μερα ,100χρονια πρεπει να στ αλλααζουν αλλα δικιο πουθενα ...στο 316 του πατερα καηκε πολλαπλασιαστης που ειχε αλλαχθει στην εγγυηση του αυτοκινητου αλλα καηκε εκτος τη 2η φορα κι ηταν ανενδοτοι...κι οι Λιγο καιρο μετα πηραν φιλο με το ιδιο αυτοκινητο που αγοραστηκε μαλιστα απο εξ. συνεργατη τους στη Θεσσαλονικη(ανατολικα)κι οχι απ τους ιδιους,για ανακληση στους πολλ... Υπ οψιν οτι για 1 μηνα μου ειπαν οτι ειχα χασει τη 1η ανακληση και πληρωσα...
-
Παρε το ΦΕΚ και τριψ'το στην μουρη τους. http://www.efpolis.gr για να το βρεις.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Παρε το ΦΕΚ και τριψ'το στην μουρη τους. http://www.efpolis.gr για να το βρεις.καμια ιδεα για ποιο ΦΕΚ πρεπει να ψαξουμε?
-
Aυτό είναι το ΦΕΚ:
http://rapidshare.com/files/53522394/si ... 1.doc.html -
μπορει καποιος να το βαλει καπου αλλου εκτος απο το rapidshare?
-
Πού αλλού θέλεις;
-
οπουδηποτε η προσβαση ειναι δωρεαν και δεν χρειαζεται να περιμενω 140 λεπτα για να το κατεβασω!
-
Απο αυτα που διαβαζω την εχω πατησει και εγω.Μου ειπαν εγγυηση πανω στην εγγυηση δεν γινετε!
θα κατεβασω το αρχειο... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Aυτό είναι το ΦΕΚ:
http://rapidshare.com/files/53522394/si ... 1.doc.htmlΘενκς
-
MAD-MAX-13, σόρρυ τώρα το είδα.
Αν το θες ακόμα:
http://www.mediafire.com/?4hjrd5tjtmdΕπειδή σκοπεύω να πάω στην αντιπροσωπεία για ζουάν ( ), αν αρνηθούν να μου δώσουν το αυτοκίνητο και μου ζητάν να πληρώσω, τι κάνω; Καλώ το 100 και τους λέω ότι δεν μου δίνουν το αμάξι μου;
-
thanks
-
Έχει το δικαίωμα μια κατασκευάστρια εταιρία να αλλάξει εκ των υστέρων τους όρους της εγγύησης και να μην καλύπτει κάποιο εξάρτημα (δισκόπλακες) ενώ αρχικά το κάλυπτε?
Η ιστορία έχει ως εξής:
Σε ένα Mitsubishi Outlander (μοντ 2005) κάθε 5-7000 χλμ στραβώνουν οι δισκόπλακες χωρίς να γίνεται σκληρή χρήση και χωρίς να μπαίνει το αυτοκίνητο σε νερά. Το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν το έχω μόνο εγώ αλλά και άλλοι κάτοχοι Outlander και Pajero Sport. Η Mitsubishi το 2005 έβγαλε οδηγία να μην αντικαθιστώνται αμέσως οι ελαττωματικές δισκόπλακες αλλά να τορνιρίζονται όσες φορές αντέχει το υλικό και μετά να γίνεται αντικατάσταση.
Στο δικό μου αυτοκίνητο έχουν τορνιριστεί 2 φορές οι μαμίσιες δισκόπλακες, κατόπιν έχουν αλλαχθεί με καινούριες και στη συνέχεια έχουν τορνιριστεί άλλες 2 φορές οι αλλαγμένες.
Σήμερα η αντιπροσωπεία με ενημερώνει ότι οι δισκόπλακες δεν έχουν περιθώριο να τορνιριστούν άλλο και θα πρέπει να αλλαχθούν με επιβάρυνση δική μου επειδή η Mitsubishi δεν καλύπτει πλέον τις δισκόπλακες στην εγγύηση!Έχοντας κάνει 40.000 χλμ έχω πληρώσει ήδη 2 φορές αλλαγή στα τακάκια (λόγω των στραβωμένων δισκόπλακων) και τώρα καλούμαι να πληρώσω άλλα 500 ευρώ για αλλαγή στις δισκόπλακες+τακάκια για κάποιο φανερά κατασκευαστικό λάθος. (Στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο μου πρότειναν να χαράξουμε τις δισκόπλακες έτσι ώστε να αερίζονται καλύτερα και να μην στραβώνουν)
Επισκέυθηκα την τεχνική διεύθυνση στον Σαρακάκη και τους έδειξα το βιβλιαράκι συντήρησης και ζήτησα να μου δείξουν που αναγράφεται ότι δεν καλύπτονται οι δισκόπλακες και που αναγράφει ότι οι όροι της εγγύησης μπορούν να αλλάξουν, παρ'όλα αυτά η απάντηση ήταν ότι αυτό ισχύει πλέον και δεν μπορεί να γίνει τίποτα...
Πως μπορεί να προστατευθεί ο καταναλωτής απέναντι στην απαράδεκτη συμπεριφορά του κατασκευαστή?
-
Επικοινώνησε με Γενική Γραμματεία Καταναλωτών:
http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=3Δες εδώ τι ισχύει για τις εγγυήσεις και υποχρεώσεις της εταιρίας:
http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=101Στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτών μπορείς επίσης να κάνεις και καταγγελία για το πρόβλημά σου.
Καταγγελία μπορείς να κάνεις επίσης και στο ΚΕΠΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών).
Για επικοινωνία:
http://www.kepka.gr/Grk/Kepka/Contact/Contact.htmΓια online καταγγελία:
http://www.kepka.gr/Grk/Kepka/Contact/com01.htm -
Κατ' αρχήν και για να' σαι βέβαιος, πως δεν σου λένε παραμύθια από την 'αντιπροσωπεία', στείλε ένα μήνυμα στο: customerletters@mitsubishi-motors-euro.com (το βρήκα από το ευρωπαϊκό τους site). Κατά δεύτερον, αν κι εφ' όσον η εγγύηση δεν σε καλύπτει, μάλλον θα πρέπει να πας σε λύση after-market, που και φθηνότερη μπορεί ν' αποδειχθεί και πιο αξιόπιστη... Είναι κρίμα να μην μπορείς να χαρείς το αυτοκίνητό σου, επειδή κάποιοι κάνουν τις πάπιες!!
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Τελικά η mitsubishi ισχυρίζεται ότι οι δισκόπλακες δεν αντικαθιστώνται λόγω φυσιολογικής φθοράς... Το κατά πόσο είναι φυσιολογική η φθορά μέσα σε 20.000 χλμ και με 2 τορνιρίσματα εύκολα μπορεί να το συμπεράνει κανείς, αλλά για να βασιστεί μια καταγγελία πάνω σε αυτό θα χρειαστεί δικηγόρος και πραγματογνωμοσύνη και δεν είμαι διατεθιμένος να μπω σε τέτοιες διαδικασίες.
Ένας λόγος που αγόρασα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν η 7ετής εγγύηση, αλλά αν με κοροϊδεύουν έτσι ήδη από την 3ετία του κατασκευαστή φαντάζομαι τι θα γίνει αργότερα στα υπόλοιπα 4 χρόνια που δίνει ο εισαγωγέας.
Αποφάσισα να πουλήσω το αυτοκίνητο και να μην ξαναπλησιάσω mitsubishi και Σαρακάκη και παρόμοια θα συμβουλεύσω και οποιοδήποτε γνωστό μου. Θα στείλω και ένα email διαμαρτυρίας στην Mitsubishi Europe αλλά σιγά μην τους ιδρώσει το αυτί. Τουλάχιστον σε άλλες εταιρίες (πχ Suzuki) με ίδια προβλήματα γίνεται αντικατάσταση χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Ερώτηση για εγγύηση