-
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΣΕΡΡΩΝ?
ΣΤΗΝ SPORT 1600 ΥΠΑΡΧΟΥΝ 15 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΤΑ Α ΚΑΙ ΣΤΑ Ν,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΜΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΘΛΗΤΕΣ ΜΟΥ.ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΤΕΙ ΗΔΗ 2 ΝΤΑΛΙΚΕΣ.
ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ [ΟΡΕΝ] ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ.
Η ΛΕΣΧΗ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ 15 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΕΤΣΙ Κ'ΑΛΛΙΩΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ. Ο ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.
ΛΕΙΠΟΥΝ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ 25 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΜΕ ΤΑ ΟΡΕΝ.ΠΑΛΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΙΝΕΤΑΙ Η ΛΕΣΧΗ.
ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΕ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΕΒΑΖΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΜΑΖΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 40ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
-
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΣΕΡΡΩΝ?
ΣΤΗΝ SPORT 1600 ΥΠΑΡΧΟΥΝ 15 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΤΑ Α ΚΑΙ ΣΤΑ Ν,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΜΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΘΛΗΤΕΣ ΜΟΥ.ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΤΕΙ ΗΔΗ 2 ΝΤΑΛΙΚΕΣ.
ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ [ΟΡΕΝ] ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ.
Η ΛΕΣΧΗ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ 15 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΕΤΣΙ Κ'ΑΛΛΙΩΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ. Ο ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.
ΛΕΙΠΟΥΝ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ 25 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΜΕ ΤΑ ΟΡΕΝ.ΠΑΛΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΙΝΕΤΑΙ Η ΛΕΣΧΗ.
ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΕ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΕΒΑΖΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΜΑΖΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 40ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΦΤΥΣΜΕΝΟΙ ΑΠ'ΟΛΟ ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ ΤΟΥ ΣΠΟΡ , ΠΟΥ ΣΙΧΤΗΡΙΖΑΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΕμμμμμ, λαθος πρωταθλημα....
*Με το χωμάτινο ράλλυ Μαύρο Ρόδο, έναν από τους κλασικότερους αγώνες, συνεχίζεται στις 11-12 Μαΐου ο σημαντικότερος θεσμός του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού. *Ομως ΤΕΤΟΙΟ πρωτάθλημα ταχύτητας θα θέλαμε για το 2008 ? Χωρίς συμμετοχές, χωρίς οργανωτές, χωρίς θεατές, χωρίς χορηγούς, χωρίς προβολή, χωρίς καινούργια αυτοκίνητα ? Σαν 'τσόντα' στα drift show ?
Εξαρταται ποιος ειναι οι εμεις ρε Νασο, αυτοι που τρεχουν, αυτοι που βλεπουν και αυτοι που καλυπτουν (οπως εγραψε σωστα ο Μανωλης στο rally.gr) φυσικα και δε το θελουμε. Αυτος ομως που οργανωνει και τον αγωνα του πρωταθληματος και την τσοντα ντριφτ σιγουρα δε χαλιεται ε;
Αυτο που παραμενει αγνωστο ειναι ποσο ευχαριστημενη ειναι η ΕΘΕΑ απο ολα αυτα, αν φυσικα υποτεθει οτι δινει δεκαρα για αυτο το πρωταθλημα. Αυτο ειναι κατι που θα ηθελα να διαβασω στο rally.gr
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
[Αυτο ειναι κατι που θα ηθελα να διαβασω στο rally.grΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ , ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΝΤΑ ............. ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΤΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ... ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΛΕΠΑΤΕ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΠΑΤΩΣΕΙ ? ΤΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΦΕΤΟΣ Ο ...........
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ...ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΟΤΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΜΟΝΟΝ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΗΣ ΟΥΓΚΑΝΤΑ , ΠΟΥ ΕΔΗΛΩΣΕ Ο ΣΥΝΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ CARLO
-
ΚΑΡΛΟ - ΚΡΙΤΩΝ
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
...οργανωνει και τον αγωνα του πρωταθληματος και την τσοντα ντριφτ σιγουρα...Καταρχήν δεν είναι τσόντα στα ντριφτ, αλλά στο GTCC. Δεύτερον, το GTCC δεν έχει σχέση με τις καγκουριές των ντριφτ, και τρίτον, για την καλή ή κακή κατάσταση των αγώνων ταχύτητας σήμερα (και τα προηγούμενα χρόνια βεβαίως) φταίει το κοινό και οι συμμετέχοντες σε τέτοιου είδους 'αγώνες' (παιδιές) ή μήπως το θέαμα που προσφέρουν οι αγώνες ταχύτητας στην χώρα μας?
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
... 'Τα λεφτα που ηταν ριγμενα' εκεινη τη μερα στην πιστα (τα evo-imprezo-typeR πηγαιναν συννεφο) αποδεικνυαν πως απλα ο κοσμος (που θελει να τρεχει) εχει χρημα ...Εχω την εντύπωση ότι ένα αγωνιστικό 106 (αξιοπρεπώς στημένο) κοστίζει αρκετά παραπάνω από ένα Type-R που μπορείς να βρεις από 19000 Ε. Και επιπλέον με το αγωνιστικό χρειάζεσαι και ένα δεύτερο αυτοκίνητο για να πηγαίνεις την επόμενη μέρα στην δουλειά σου..
-
Ο χρήστης alman310 έγραψε:
Και επιπλέον με το αγωνιστικό χρειάζεσαι και ένα δεύτερο αυτοκίνητο για να πηγαίνεις την επόμενη μέρα στην δουλειά σου..Συμμετεχοντας με ενα πολιτικο αυτοκινητο σε 'παιδιες' σε πιστα καρτ καποια στιγμη ισως χρειαστεις πολυ τυχη για να πας την επομενη μερα στη δουλεια σου γενικα.
Τελοσπαντων ΔΕ θελω να γινονται αυτα τα δυο μαζι. Σαν θεατης θελω να βλεπω το πρωταθλημα που αγαπω να γερο και ανεξαρτητο, οχι δεκανικι κατι αλλου. Αν η ΕΘΕΑ ειναι ικανη να κανει τις κινησεις που χρειαζονται για αυτο εχει καλως, αλλιως να αφησει κανεναν αλλο χιλιες φορες.
-
Ο χρήστης garfli έγραψε:
ΚΑΡΛΟ - ΚΡΙΤΩΝRENAULT 5 TS !
-
Ας κανουμε λοιπον μια υποθετικη συγκριση...
Αγωνιστικο: 106 Α/5, 6000Ε (να σαι καλα Γιαννη). Θελει βεβαια σαζμαν, αναρτησεις, φρενα κτλ για να ειναι full A (Ε απο του χρονου) οποτε ας βαλουμε (χονδρικα) αλλα τοσα (αφου απο μοτερ καλα παμε δοξα τω θεω). Επειδη θα γινει 'κτηνος' και δεν θα συμφερει να μετακινειται οδικως ας παρουμε ενα μεταχειρω Niva με A/C (η γκαζια σας προωθειται, παρακαλω περιμενετε/ Please hold, your 'gas' is being diverted ) και ενα τρεϊλερ (κανα 10αρικο μαζι) οποτε παμε σε ενα υποθετικο κοστος της ταξης των...22-23.000Ε.
GTCCαδικο: (Ας παρουμε για παραδειγμα το φιλο μου τον Ανδρεα) ΜR2 ημιτουμπανο (μοτερ celica TS, καμποσα καλουδια -οχι τουρμπινες κτλ-), αναρτηση TEIN, φρενα, ζαντες κλπ κλπ ωστε να το ευχαριστιεσαι. Αν υποθεσουμε οτι το ΜR2 ηταν καινουργιο εχουμε ενα κοστος εκκινησης γυρω στα 30.000Ε ηδη διχως να υπολογισουμε τα της βελτιωσης.
Οι διαφορες προφανεις. Διαλεγετε και παιρνετε: Η χαρα των αγωνων αλλα θα σερνεσαι με το σιδηρουν παραπετασμα ή το οποιο αλλο τζιπ/μεταφορεα ή θα εχεις το 'μεριαστε να διαβω' (στο δρομο/στα club κτλ) εργαλειο το οποιο θα σε συγκινει οδηγικα και στην πιστα (δυστυχως με τον περιορισμο της Μ.Ω.Τ. που δεν αφηνει ολο το Μεγαρο στη διαθεση σου ωστε να ειναι πιο 'ανδρικο' το παιχνιδι και αντιστοιχα το καρτοδρομο που ουσιαστικα πρεπει να χρησιμοποιειται γι'αυτο που λεει το ονομα του).
Ειτε το θελουμε ειτε οχι η συνυπαρξη 'βολευει'. Ωραια θα ηταν να ειχαμε αυτονομους πραγματικους αγωνες αλλα ο κοσμος γουσταρει πιο πολυ το tuning. Βρε οι μισοι απο αυτους να στρεφονταν στους αγωνες εκει να δεις γλεντια. Θα μου πεις μπορει να θελουν αλλα με το ολο κλιμα που βλεπουν/διαβαζουν που να το παρουν αποφαση...
-
Θα θελατε να αναφερετε τα πλεονεκτηματα που θα ωθουσαν καποιον που συμμετεχει στο GTCC να μπει σε καποιο αγωνιστικο πρωταθλημα περαν της δυνατοτητας οδηγησης σε περισσοτερες διαδρομες κ οχι μονο σε 1,5 πιστα;Ειναι δηλ τα οφελη τοσο πολλα που δικαιολογουν την αναγκη κατασκευης ενος αποκλειστικα αγωνιστικου αυτοκινητου;Κ νομιζω οτι η προετοιμασια πολλων 106 που τρεχουν στην κατηγορια sport κ θελουν να πρωταγωνιστησουν εχει στοιχισει πολυ περισσοτερο απο 30000ευρω...
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Θα θελατε να αναφερετε τα πλεονεκτηματα που θα ωθουσαν καποιον που συμμετεχει στο GTCC να μπει σε καποιο αγωνιστικο πρωταθλημα περαν της δυνατοτητας οδηγησης σε περισσοτερες διαδρομες κ οχι μονο σε 1,5 πιστα;Ειναι δηλ τα οφελη τοσο πολλα που δικαιολογουν την αναγκη κατασκευης ενος αποκλειστικα αγωνιστικου αυτοκινητου;.Συμφωνω απολυτα!
-
Αμεσος συναγωνισμός φτερό-φτερό. Μόνο και μόνο αυτό κάνει τη διαφορά μεταξύ των αγώνων πίστας και των κυριλέ track days (GTCC et al.)
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Θα θελατε να αναφερετε τα πλεονεκτηματα που θα ωθουσαν καποιον που συμμετεχει στο GTCC να μπει σε καποιο αγωνιστικο πρωταθλημα περαν της δυνατοτητας οδηγησης σε περισσοτερες διαδρομες κ οχι μονο σε 1,5 πιστα;Ειναι δηλ τα οφελη τοσο πολλα που δικαιολογουν την αναγκη κατασκευης ενος αποκλειστικα αγωνιστικου αυτοκινητου;Kai mono to gegonos oti tha exeis exoplismo asfalias girw sou otan erthei i strabi ftanei k periseuei.
-
To πλεονεκτημα ειναι η συμμετοχη σε πραγματικους αγωνες (το GTCC -θεσμικα παντα, οχι επι της ουσιας πλεον και μπραβο σε οσους προσπαθουν γι' αυτη την ιστορια- ειναι ενα πρωταθλημα 5X5 και οι αγωνες ειναι ενα κανονικο πρωταθλημα ποδοσφαιρου -την κατηγορια δεν την ονομαζω μη με δειρετε/σιγουρα δεν ειναι Α' Εθνικη παντως- )
Το μεγαλο λαθος ειναι το εξης και αυτο αποτρεπει τον ελληναρα τον μαγκα, τον ιστορια και τον 'αουα': Θελει μονο να κερδισει. Οποτε βλεπει οτι θελει -προφανως- αρκετο χρημα και λεει 'που να τρεχουμε τωρα μωρε, αμα δεν εχει κυπελλακι'. Ετσι τρεχουμε αυτοι που τρεχουμε και ακουμε και τα σχολιανα μας απο πανω απο οσους μας βλεπουν. Βλεπετε, ειδικα η πιστα ξεβρακωνει γιατι οι διαφορες φαινονται με γυμνο ματι. Και εγω οσο ετρεχα με το ΙΧ μου στα Μεγαρα/Σερρες ολα μια χαρα, τωρα ομως μονο λαστιχιες στην οροφη δεν μου αφηνουν οσοι με προσπερνουν...Εκει ομως θελει να πεισμωσεις, να παρεις (αν μπορεις) τα πραγματα που θα βελτιωσουν την ανταγωνιστικοτητα σου και να επιμεινεις μεχρι να δικαιωθεις...
ΥΓ: +1 στον Go_For_Pole
-
Προς αποφυγην παρεξηγησεων,δε λεω οτι ειμαι υπερ του GTCC απλα ρωτω εσας τους 'απο μεσα' να μας πειτε τι αποκομισατε μπαινοντας στα πρωταθληματα ταχυτητας,ραλλυ,αναβασεων κλπ...
-
Δεν ειναι παρεξηγησιμο να εισαι υπερ του GTCC . Ισα-ισα. Απλα πηγαινεις σε ενα Drift/GTCC, πηγαινεις και σε εναν 'κανονικο' αγωνα οποιασδηποτε μορφης και διαλεγεις. Ειναι σαν να σε ρωτουν τι ομαδα εισαι: Κατα βαση δεν ξερεις το γιατι, αλλα εισαι ΠΑΟ,ΟΣΦΠ,ΑΕΚ κτλ 'γιατι ετσι'.
Εμενα παντως η διαδικασια εκκινησης και οι μαχες 'πορτα-πορτα' (ευχομαι να μην αργησω πολυ για να το ζησω) στο σιρκουι με τρελαινουν. Προς το παρον, βλεπω το ποσο τεζα με περνουν πανω σε στροφη τα Α/6 και νιωθω πως εχω την καλυτερη θεση θεατη γιατι ειμαι κυριολεκτικα 'μεσα στη δραση'...
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Προς αποφυγην παρεξηγησεων,δε λεω οτι ειμαι υπερ του GTCC απλα ρωτω εσας τους 'απο μεσα' να μας πειτε τι αποκομισατε μπαινοντας στα πρωταθληματα ταχυτητας,ραλλυ,αναβασεων κλπ...Περισσότερα έξοδα
Πέρα απ' την πλάκα τα γραφόμενα του johanndelta εξηγούν τη διαφορά :
To πλεονεκτημα ειναι η συμμετοχη σε πραγματικους αγωνες (το GTCC -θεσμικα παντα, οχι επι της ουσιας πλεον και μπραβο σε οσους προσπαθουν γι' αυτη την ιστορια- ειναι ενα πρωταθλημα 5X5 και οι αγωνες ειναι ενα κανονικο πρωταθλημα ποδοσφαιρου -την κατηγορια δεν την ονομαζω μη με δειρετε/σιγουρα δεν ειναι Α' Εθνικη παντως- )
- την ανεκτίμητη αξία της μεγαλύτερης ασφάλειας.
-
Nα ρωτησω κ αν πιστευετε οτι αυτα που δωσατε αξιζαν τελικα για οσα πηρατε/παιρνετε ή μαλλον η απαντηση στην Ελλαδα ειναι προφανης...
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Nα ρωτησω κ αν πιστευετε οτι αυτα που δωσατε αξιζαν τελικα για οσα πηρατε/παιρνετε ή μαλλον η απαντηση στην Ελλαδα ειναι προφανης...Εσύ περιμένεις από το χόμπυ σου/τρέλα σου να αποκομίσεις υλικό ώφελος;; Διότι από άλλα ωφέλη μπορώ να σου απαριθμήσω ουκ ολίγα.....
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΕΡΡΕΣ