-
[/quote]
-
Ο χρήστης chevroletcorvette έγραψε:
Μπήκες στην blacklist της Αbarth
Πέρα από την πλάκα όμως αυτό μην το ξανακάνεις αν δε θες βαλβίδες και πιστόνια να γίνουν ένα..Τουλάχιστον το σταμάτησα ακαριαία. Φοβήθηκα πολύ εκείνη τη στιγμή μη μου μείνει το μοτέρ στο χέρι. Να το πάω σε μηχανικό καλύτερα; Μπορώ ακόμα να πάρω έγκριση για το Essesse kit;
Αν δουλευει ακομα δεν εχεις προβλημα.
Μονο η αμπαρθ μπορει να σου πει αν μπορεις να βαλεις το κιτακι. -
[/quote]
-
Εγω καπου διαβασα(δεν θυμαμαι) οτι για να βαλει κανεις το ΚΙΤ θα δουνε στον εγκεφαλο αν ο συνολικος χρονος στον κοφτη ειναι πανω απο 1 λεπτο και αν ειναι δεν θα το βαλουν, αληθεια ψεματα δεν ξερω δεν το εψαξα, παντως μην φοβασαι καθολου που κατεβασες δευτερα με τοσες στροφες δεν παθενει τιποτα το αμαξι. Μηπως ξερει κανεις ποσο κοστιζει μονο το Asseto?
Στην Αθηνα μηπως ξερεται εαν εβγαλε η αν εχει σκοπο ο Παζαροπουλος να βγαλει καποιο προγραμμα και για το PUNTO (γιατι για το 500αρακι βγαζει) με ευγγηση? -
[quote]
-
Χλωμό το κιτ...
Καταγράφεται ως over-rev και όχι ως κόφτης.
Με τα over-revs από κατεβάσματα έχω διαβάσει για πάρα πολλούς να τους βγάζουν εκτός εγγύησης σπασμένα κιβώτια,άρα σίγουρα καταγράφεται και σίγουρα το ελέγχουν σε περίπτωση που κάτι στραβώσει..
Καλού κακού πάντως πήγαινε το αμάξι να στο τσεκάρουν να σου φύγει και το άγχος...
-
[/quote]
-
Εγω νομιζω οτι θα φενεται οτι το αμαξι αλπα αγγιξε κοφτη,ειτε ανεβασμα κανεις ειτε κατεβασμα το μαξι εχει κοφτη καπου στις 6500 οποτε τοσες εφτασε,να κατεβαζες απο 5η να πω ισως αλλα απο 3η σε δευτερα δεν τρεχει τιποτα απολυτως , τελος παντων μην ανησυχεις αδερφε, και το ΚΙΤ θα σου βαλουν και προβλημα δεν θα εχεις κανενα
-
Ο χρήστης giugiaro έγραψε:
Εγω καπου διαβασα(δεν θυμαμαι) οτι για να βαλει κανεις το ΚΙΤ θα δουνε στον εγκεφαλο αν ο συνολικος χρονος στον κοφτη ειναι πανω απο 1 λεπτο και αν ειναι δεν θα το βαλουν, αληθεια ψεματα δεν ξερω δεν το εψαξα, παντως μην φοβασαι καθολου που κατεβασες δευτερα με τοσες στροφες δεν παθενει τιποτα το αμαξι. Μηπως ξερει κανεις ποσο κοστιζει μονο το Asseto?
Στην Αθηνα μηπως ξερεται εαν εβγαλε η αν εχει σκοπο ο Παζαροπουλος να βγαλει καποιο προγραμμα και για το PUNTO (γιατι για το 500αρακι βγαζει) με ευγγηση?Mπα δεν ειναι τιποτα... Ενας φιλος ετσι κολλησε γνωστο γρηγορο ιαπωνικο
μοτερ.
Αυτα που λες τα εχεις κανει ο ιδιος, η φανταζεσαι καποια πραγματα και μετα τα
γραφεις? -
Ο χρήστης giugiaro έγραψε:
Εγω νομιζω οτι θα φενεται οτι το αμαξι αλπα αγγιξε κοφτη,ειτε ανεβασμα κανεις ειτε κατεβασμα το μαξι εχει κοφτη καπου στις 6500 οποτε τοσες εφτασε,να κατεβαζες απο 5η να πω ισως αλλα απο 3η σε δευτερα δεν τρεχει τιποτα απολυτως , τελος παντων μην ανησυχεις αδερφε, και το ΚΙΤ θα σου βαλουν και προβλημα δεν θα εχεις κανεναAπο 3η αντι να 'ανεβασει' σε 4η εβαλε καταλαθος 2α.
Δεν εβαλε απο 3η, 2α... -
ο εγκεφαλος αρκετων συγχρονων αυτοκινητων κραταει αρχειο με κοφτες το οποιο μπορει να χρησιμοποιηθει εναντιον σου σε επαναλαμβανομενες βλαβες.
υπαρχουν βεβαια και καποιοι που κοιτουν τη φθορα των ελαστικων σου για να δουν τι καπνο φουμαρειςστο θεμα υπερστροφιας που λες μπορει να υπαρχει προβλημα και για να εξηγηθω: στον 2λιτρο tfsi για παραδειγμα που στροφαρει εως τις 7000 αν κανεις κανα καφρικο κατεβασμα και ξεπερασεις τις 9000 χαιρετας την εγγυηση σου.
αν απλα ξεπερασεις τις 7000 δεν εχεις προβλημα με την εγγυηση.βεβαια αν ξεπερασεις τις 9000 πολυ πιθανο να σου γινει επι τοπου η ζημια και να δεις κανα check engine.διαφορετικα εγγυμενα (και δοκιμασμενα ) δε σου λενε τιποτα.το μονο που μενει να κανεις λοιπον, ειναι να το πας να στο βαλουν στο διαγνωστικο.
Ακομα και αν σε χρεωσουν.το πολυ να σου παρουν κανα 40ευρο αλλα θα σου φυγει το αγχος γιατι δεν ειναι να ζεις με τετοιο αγχος. -
Ο χρήστης chevroletcorvette έγραψε:
Πριν λίγο, ενώ ήμουν με 3η, εκεί που έκανα την αλλαγή για τετάρτη, καταλάθος κουμπώνω δευτέρα, και χτύπησα 8000 στροφές! Υπάρχει περίπτωση αυτό να μου προκαλέσει μηχανικά προβλήματα; Επίσης, θα υπάρχει ακόμα η δυνατότητα να βάλω το Essesse kit ύστερα απ'αυτό; Όποιος γνωρίζει οτιδήποτε, παρακαλώ ας πει. Ευχαριστώ.Δεν πιστεύω για μία φορά που έγινε να σου δημιούργησε πρόβλημα.
Δηλαδή δεν μπορούμε να κάνουμε ένα λάθος? τι διάολο στιγμιαία πέρασε τον κόφτη.
Μ' έχει εκνευρίσει πολύ το θέμα του ss kit.
Μας έχουν δημιούργησει άγχος.
Δεν χαιρόμαστε το αυτοκίνητο γιατί φοβόμαστε μήπως μας τιμωρήσει η Abarth και δεν θα μας κρίνει ικανούς να μας βάλει το κιτ.
Δεν κατάλαβα δικό μου δεν είναι το αυτοκίνητο?
Εγώ δεν θέλω εγγύηση, θέλω να βάλω το ss kit μετά από 2 χρόνια, μπορώ?
Εγώ θέλω να βαράω καθημερινά κόφτες, μπορώ?
Γι' αυτό επέλεξα άλλωστε αυτό το αυτοκίνητο αλλιώς θα έπερνα ένα toyota avensis και θα έκανα την δουλειά μου. -
και στην τελικη να και αν το βαλει να και αν δεν το βαλει.
δεν το ξερα οτι θα πρεπει να βαλω κεχαγια στα φρυδια μου την αμπαρθ .
-
To Θεμα εχει να κανει περισσοτερο με αν το μοτερ ειναι 100% οκ μετα το ατυχες γεγονος
ή οχι, κατι που οπως ειπωθηκε πολυ σωστα πριν, ειναι εφικτο να διαπιστωθει.
Η συγκεκριμενη 'ατυχης' διαδικασια αποτελει τον ευκολοτερο τροπο για να κολλησει
καποιος εναν κινητηρα.
Εφοσον διαπιστωθει μεσω διαγνωστικου οτι ειναι ολα οκ, κατι που ειναι και το πιο πιθανο πλεον, αφου δεν εχει αναφερθει απο τον κατοχο κατι περιεργο στην λειτουργια του κινητηρα, δεν βρισκω το λογο να μην δωθει εγκριση απο την Abarth για την αναβαθμιση. -
[/quote]
-
Ο χρήστης vacha έγραψε:
Πριν λίγο, ενώ ήμουν με 3η, εκεί που έκανα την αλλαγή για τετάρτη, καταλάθος κουμπώνω δευτέρα, και χτύπησα 8000 στροφές! Υπάρχει περίπτωση αυτό να μου προκαλέσει μηχανικά προβλήματα; Επίσης, θα υπάρχει ακόμα η δυνατότητα να βάλω το Essesse kit ύστερα απ'αυτό; Όποιος γνωρίζει οτιδήποτε, παρακαλώ ας πει. Ευχαριστώ.
Δεν πιστεύω για μία φορά που έγινε να σου δημιούργησε πρόβλημα.
Δηλαδή δεν μπορούμε να κάνουμε ένα λάθος? τι διάολο στιγμιαία πέρασε τον κόφτη.
Μ' έχει εκνευρίσει πολύ το θέμα του ss kit.
Μας έχουν δημιούργησει άγχος.
Δεν χαιρόμαστε το αυτοκίνητο γιατί φοβόμαστε μήπως μας τιμωρήσει η Abarth και δεν θα μας κρίνει ικανούς να μας βάλει το κιτ.
Δεν κατάλαβα δικό μου δεν είναι το αυτοκίνητο?
Εγώ δεν θέλω εγγύηση, θέλω να βάλω το ss kit μετά από 2 χρόνια, μπορώ?
Εγώ θέλω να βαράω καθημερινά κόφτες, μπορώ?
Γι' αυτό επέλεξα άλλωστε αυτό το αυτοκίνητο αλλιώς θα έπερνα ένα toyota avensis και θα έκανα την δουλειά μου.πες τα ρε συ να αγιασει το στομα σου δωστε του ρε να καταλαβει λες και αν δεν βαλεις το ss kit κατι τρεχει στα γυφτικα, εγω παιδια το οδηγω οποως θελω και οπως μου αρεσει και απο εκει και περα αν βαρεθω θα του βαλω ενα προγραμμα και τελος ουτε Ss Και big brother στο μοτερ μου, οταν ειπα στον πωλητη γτ ο ελενχος και δεν θεωρουν αξιοπιστο το μοτερ κομπιασε να μου απαντησει....μην σας πω καλυτερα την απαντηση του.....
-
ασε που οταν θα πατε να το βαλετε θα εχει πεσει η αξια του αυτοκινητου και δεν θα συμφερει.
-
το ολο concept ειναι χαζομαρα ρε παιδια γτ δεν το πουλαγανε σε δυο εκδοσεις απλο και ss απο την αρχη, αυτο που κανουν ειναι πρωτακουστο δεν το εχει ξανακανει κανεις, παρε το απλο και μεσα στο χρονο η πριν τα 10.000 χλμ βαλε το κιτ..αααααα και εφοσον δεν το εχεισ ξεσκισει το αμαξι οκ αν ναι δεν το παιρνεις το κιτ
-
Τουλάχιστον έτσι ρε παιδιά βγαίνει πιο φθηνά...
Δηλαδή πληρώνεις το κιτ και μετά σου μένουν καβάτζα όλα τα προηγούμενα που αλλάζεις και μπορείς να τα πουλήσεις. -
Ο χρήστης canonis έγραψε:
Τουλάχιστον έτσι ρε παιδιά βγαίνει πιο φθηνά...
Δηλαδή πληρώνεις το κιτ και μετά σου μένουν καβάτζα όλα τα προηγούμενα που αλλάζεις και μπορείς να τα πουλήσεις.Ακριβώς. Από 5.500 € πού'χει το kit, πληρώνεις περίπου 3.000 €.
Fiat Grande Punto ABARTH