ο εγκεφαλος αρκετων συγχρονων αυτοκινητων κραταει αρχειο με κοφτες το οποιο μπορει να χρησιμοποιηθει εναντιον σου σε επαναλαμβανομενες βλαβες.
υπαρχουν βεβαια και καποιοι που κοιτουν τη φθορα των ελαστικων σου για να δουν τι καπνο φουμαρεις
στο θεμα υπερστροφιας που λες μπορει να υπαρχει προβλημα και για να εξηγηθω: στον 2λιτρο tfsi για παραδειγμα που στροφαρει εως τις 7000 αν κανεις κανα καφρικο κατεβασμα και ξεπερασεις τις 9000 χαιρετας την εγγυηση σου.
αν απλα ξεπερασεις τις 7000 δεν εχεις προβλημα με την εγγυηση.βεβαια αν ξεπερασεις τις 9000 πολυ πιθανο να σου γινει επι τοπου η ζημια και να δεις κανα check engine.διαφορετικα εγγυμενα (και δοκιμασμενα ) δε σου λενε τιποτα.
το μονο που μενει να κανεις λοιπον, ειναι να το πας να στο βαλουν στο διαγνωστικο.
Ακομα και αν σε χρεωσουν.το πολυ να σου παρουν κανα 40ευρο αλλα θα σου φυγει το αγχος γιατι δεν ειναι να ζεις με τετοιο αγχος.