-
Και η VW απ'ότι φαίνεται ετοιμάζει πισωκίνητο...
'Volkswagen plans rear-engine Mini competitor
Volkswagen is planning a rear-engine compact car to compete with BMW's Mini Cooper, according to a report by German car magazine Auto Bild. Few details are available, but such an engine layout would dictate a rear-wheel-drive system — a rarity in the world of modern compact cars.Aside from the Porsche 911, few modern cars have their engine over the back wheels. Most modern super cars use a mid-engine configuration, and the rest of the vehicles on the road typically have the powerplant up front. Even the Volkswagen Beetle — once an iconic rear-engine car — now has its engine in front of the the passengers.
The reasons for designing such a vehicle are not known, but VW might be trying to create a new niche for an ultra-sporty low-cost compact car. Earlier this month, we told you how Volkswagen's new CEO Martin Winterkorn intends to fill 'lucrative market niches' with new models over the coming years. His goal is to transform VW into a maker of high-profit niche cars.'
-
Και η VW απ'ότι φαίνεται ετοιμάζει πισωκίνητο...
'Volkswagen plans rear-engine Mini competitor
Volkswagen is planning a rear-engine compact car to compete with BMW's Mini Cooper, according to a report by German car magazine Auto Bild. Few details are available, but such an engine layout would dictate a rear-wheel-drive system — a rarity in the world of modern compact cars.Aside from the Porsche 911, few modern cars have their engine over the back wheels. Most modern super cars use a mid-engine configuration, and the rest of the vehicles on the road typically have the powerplant up front. Even the Volkswagen Beetle — once an iconic rear-engine car — now has its engine in front of the the passengers.
The reasons for designing such a vehicle are not known, but VW might be trying to create a new niche for an ultra-sporty low-cost compact car. Earlier this month, we told you how Volkswagen's new CEO Martin Winterkorn intends to fill 'lucrative market niches' with new models over the coming years. His goal is to transform VW into a maker of high-profit niche cars.'
-
Και η VW απ'ότι φαίνεται ετοιμάζει πισωκίνητο...
'Volkswagen plans rear-engine Mini competitor
Volkswagen is planning a rear-engine compact car to compete with BMW's Mini Cooper, according to a report by German car magazine Auto Bild. Few details are available, but such an engine layout would dictate a rear-wheel-drive system — a rarity in the world of modern compact cars.Aside from the Porsche 911, few modern cars have their engine over the back wheels. Most modern super cars use a mid-engine configuration, and the rest of the vehicles on the road typically have the powerplant up front. Even the Volkswagen Beetle — once an iconic rear-engine car — now has its engine in front of the the passengers.
The reasons for designing such a vehicle are not known, but VW might be trying to create a new niche for an ultra-sporty low-cost compact car. Earlier this month, we told you how Volkswagen's new CEO Martin Winterkorn intends to fill 'lucrative market niches' with new models over the coming years. His goal is to transform VW into a maker of high-profit niche cars.'
-
οχι πισωκίνητο, με ΜΗΧΑΝΗ ΠΙΣΩ. καλά, έχουν τρελαθει τελείως αυτοί εκει πέρα;
-
Aρνούμενος να δεχτώ ότι ο αντικαταστάτης του Beatle θα είναι κάτι απαίσια πολυχρηστικά οχήματα που είδα πρόσφατα με παραμορφομένη την κλασική σιλουέτα του σκαθαριου, θα θεωρούσα λογικό το νέο πισωμήχανο μοντέλο να είναι ο αντικαταστάτης του Beetle με επιστροφή στην κλασική διάταξη.
Αν ήμουν στη θέση τους σίγουρα θα χρησιμοποιούσα τον σκαραβαίο για να ανταγωνιστώ το Mini, μαζεύοντας το σε διαστάσεις και προσφέροντας 2 θέσεις (+2 αναγκης) και προσπαθώντας να προσεγγίσω ή να ξεπεράσω τα δυναμικά του χαρακτηριστικά. Τώρα το να έστελνα τον κινητήρα πίσω δε νομίζω να εξυπηρετούσε τίποτα αλλά τέσπα.@νδρέας
-
Στα πατήματα της 911..
πολύ ενδιαφέρον θα είχε η υλοποίησή του
-
Εγω πιστεύω θα είναι σαν τα smart/icar, με την μηχανή μπροστά (αν και επάνω) από τον πίσω άξονα και με εγκάρσια μηχανή, όχι πίσω και διαμήκη σαν τις 911/σκαραβαίο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγω πιστεύω θα είναι σαν τα smart/icar, με την μηχανή μπροστά (αν και επάνω) από τον πίσω άξονα και με εγκάρσια μηχανή, όχι πίσω και διαμήκη σαν τις 911/σκαραβαίο.Πιστεύεις ότι με τέτοια διάταξη υπάρχει η δυνατότητα να ανταγωνιστούν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του Mini (και του αντίστοιχα μικρού αλλά συμβατικής διάταξης Audi)?
@νδρέας
-
Δεν είχε ξανακουστεί κάτι τέτοιο πριν από 2 περίπου χρόνια?
Μιλούσαν τότε για ένα κεντρομήχανο και όχι πισωμήχανο roadster με πίσω κίνηση φυσικά. -
Πιστεύω πως θεωρητικά η διάταξη με τη μηχανή στο κέντρο-πίσω (σαν του smart ) θα μπορούσε να προσφέρει οδηγικά χαρακτηριστικά ανώτερα από το MINI αλλά προσωπικά εκτιμώ πως η VW θα συμβιβαστεί με πιο φιλικές ρυθμίσεις για να μην τρομάξει το μέσο καταναλωτή.
Το σίγουρο είναι πως η διάταξη του smart θα έχει σίγουρα καλύτερη συμπεριφορά από την διάταξη της 911 που θεωρώ απίθανο να υιοθετηθεί σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.
meco αυτό που αναφέρεις το είχε δημοσιεύσει το αγγλικό Car και μάλιστα έλεγε πως το αυτοκίνητο αυτό θα είχε περίεργες πόρτες, πχ θα άνοιγαν προς τα επάνω. Λογικά είναι το ίδιο project.
-
Εκείνο ήταν το Concept R με 3,2 V6 κινητήρα στο κέντρο. Υπάρχει κι ένα αντίστοιχο της Audi με πλαίσιο από αλουμίνιο και μπορεί να βγει σε συνεργασία με Lotus.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πιστεύω πως θεωρητικά η διάταξη με τη μηχανή στο κέντρο-πίσω (σαν του smart ) θα μπορούσε να προσφέρει οδηγικά χαρακτηριστικά ανώτερα από το MINI αλλά προσωπικά εκτιμώ πως η VW θα συμβιβαστεί με πιο φιλικές ρυθμίσεις για να μην τρομάξει το μέσο καταναλωτή.Το σίγουρο είναι πως η διάταξη του smart θα έχει σίγουρα καλύτερη συμπεριφορά από την διάταξη της 911 που θεωρώ απίθανο να υιοθετηθεί σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.
meco αυτό που αναφέρεις το είχε δημοσιεύσει το αγγλικό Car και μάλιστα έλεγε πως το αυτοκίνητο αυτό θα είχε περίεργες πόρτες, πχ θα άνοιγαν προς τα επάνω. Λογικά είναι το ίδιο project.
Απλά η διάταξη του Smart μου φαίνεται περίεργη για 'Mini competitor'...
@νδρέας
Volkswagen plans rear-engine Mini competitor