-
Για χαρά σε όλους ....
Ανοίγω αυτό το τόπικ για να γράφουμε
οργανωμένα τις μετρήσεις που έχουμε κάνει
σχετικά με τις εκπομπές
καυσαερίων (κάρτες καυσαερίων).106 Rallye 16v 3/2000 μονόφυσσο
Μοτέρ 100% μάμά800σαλ 0.035% CO 36HC PPm
2500σαλ 0.015% CO 32HC PPm λ=0,999Μέτρηση:20/11/2006
χλμ μοτέρ/καταλήτη: 95.000 -
Για χαρά σε όλους ....
Ανοίγω αυτό το τόπικ για να γράφουμε
οργανωμένα τις μετρήσεις που έχουμε κάνει
σχετικά με τις εκπομπές
καυσαερίων (κάρτες καυσαερίων).106 Rallye 16v 3/2000 μονόφυσσο
Μοτέρ 100% μάμά800σαλ 0.035% CO 36HC PPm
2500σαλ 0.015% CO 32HC PPm λ=0,999Μέτρηση:20/11/2006
χλμ μοτέρ/καταλήτη: 95.000 -
Για χαρά σε όλους ....
Ανοίγω αυτό το τόπικ για να γράφουμε
οργανωμένα τις μετρήσεις που έχουμε κάνει
σχετικά με τις εκπομπές
καυσαερίων (κάρτες καυσαερίων).106 Rallye 16v 3/2000 μονόφυσσο
Μοτέρ 100% μάμά800σαλ 0.035% CO 36HC PPm
2500σαλ 0.015% CO 32HC PPm λ=0,999Μέτρηση:20/11/2006
χλμ μοτέρ/καταλήτη: 95.000 -
Καλή ιδέα! Να συνεισφέρω κι εγώ:
Toyota Corolla 1300cc μοντέλο 11/1992 (EE101) με 160.000 km, χωρίς αλλαγή καταλύτη, εντελώς stock, μέτρηση 30/6/2006.
800 rpm - 0,09% CO - 12 ppm HC
2500rpm - 0,06% CO - 7 ppm HC - λ = 0,999Citroen Xsara 1600cc 16V μοντέλο 01/2003 με 90.000 km, χωρίς αλλαγή καταλύτη, εντελώς stock, μέτρηση 14/2/2007.
800 rpm - 0,0% CO - 30 ppm HC
2500 rpm - 0,0% CO - 30 ppm HC - λ = 1,02Να σημειώσω ότι κάποια στιγμή και μάλιστα σε εξουσιοδοτημένο, μου μέτρησαν τα καυσαέρια, είδαν ότι ήταν ΟΚ και έγραψαν σε όλα τα πεδία 0 εκτός από το λ=0,999. Οπότε μη βασίζεστε σ'αυτά που γράφει η κάρτα πάνω αλλά σ'αυτά που γράφει το απόκομμα του μηχανήματος. Στα παραπάνω που έγραψα, τα νούμερα της Corolla είναι πραγματικά, αλλά δεν ήμουν μπροστά στη μέτρηση της Xsara και δεν έχω απόκομμα, οπότε δεν είμαι και σίγουρος...
-
Daewoo matiz 0,8 L 9/1998
Μοτέρ 100% μάμά800σαλ 0,20% CO , HC 50 PPm
2500σαλ 0,07% CO , HC 16 PPm λ=0,999Μέτρηση:14/12/2006
χλμ μοτέρ/καταλύτη: 200.000 -
1995 CIVIC LSI
Ρελαντί 2.500 σαλ Χλμ CO % HC Λ CO % HC Λ 24 Μαϊ 1996 13.600 0,001 6 0,006 10 28 Μαρ 1997 25.000 0,002 3 1,102 0,100 2 1,130 33.000 0,005 31 1,015 0,022 9 1,000 3 Νοε 2000 68.900 0,002 21 1,080 0,004 26 1,038 5 Δεκ 2001 80.200 0,290 26 0,080 22 1,030 25 Απρ 2002 86.500 0,100 3 0,180 2 1,020 22 Απρ 2003 0,250 57 0,018 42 1,001 11 Φεβ 2005 117.000 0,000 7 0,090 12 1,012 14 Ιουλ 2006 133.000 0,000 0 1,004 0,029 13 1,005
Οι μετρήσεις είναι σε διάφορα μηχανήματα οπότε δεν μπορεί να γίνει σύγκριση τιμών.
Πάντως ο καταλύτης φαίνεται να έχει πάρει νέα ζωή τώρα τελευταία γιατί και στο ΚΤΕΟ αλλά και στην express service δείχνει ΜΗΔΕΝ στο ρελαντί.
Έρχονται μετρήσεις για μερσεντές 230/1973 που νομίζεις ότι έχει καταλύτη
-
εγω παντως εχω μπερδευτει
απο την μια λενε στην αντιπροσωπεια οταν τους ρωτησα οτι ναι θα επρεπε να εχεις καρτα καυσαεριων (εχω μεταχειρισμενο αυτοκινητο και δεν ειχε κατι απο καρτα καυσαεριων) και απο την αλλη μου απαντουν στο μηχανολογικο οι υδιοφυιες οι μηχανικοι εκει οτι εξαρταται απο εσενα.
εαν θελεις εχεις εαν θελεις δεν εχεις.
το αυτοκινητο ειναι του 2004 και η ερωτηση μου ηταν κατα ποσον προτου περασει κτεο πρεπει να εχω την καρτα αυτη.
στο προηγουμενο αυτοκινητο που ηταν του 2003 ειχα απο προπερυσι!
εκει γιατι με αναγκασαν να την εχω;για να πληρωσω απλα;; -
Kάρτα καυσαερίων υποχρεούται να έχει κάθε αυτοκίνητο που συμπληρώνει 1 χρόνο κυκλοφορίας (ήταν 2 χρόνια και μειώθηκε φέτος, νομίζω). Βγάζεις καινούρια κάθε χρόνο.
-
Τι μετρήσεις παρεθέτετε; Αυτά είναι σαν τις αναλύσεις αίματος ή την πίεση του αίματος.
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΣ!
Αν είναι λίγο κρύος ο καταλύτης θα δείχνει παραπάνω, όπως και αν το έχεις να κάθεται πολύ ώρα στο ρελαντί. Εφόσον είναι κάτω από το όριο και μάλιστα 9-10 φορές κάτω δεν τις κοιτάμε.
-
αλήθεια ποια είναι τα όρια ????
φαντάζομαι ότι χρόνο με το χρόνο θα γίνονται πιο αυστηρά !!!!
απο το τόπικ μπορούμε να βγάλουμε και συμπεράσματα για την ζωή των
καταλυτών μας..... -
Τα όρια χωρίζονται σε 4 κατηγορίες:
Καταλυτικά με Λαμδα 0,5CO120HC ρελαντί,0,3CO100HC 0,97-1,03Συντελεστής Λ 2500στρ/λεπτό
Καταλυτικά χωρίς Λ 1,2CO220HC ρελαντί, 1,0CO200HC 2500
Συμβατικά από 1986 και μετά 3,5CO500HC ρελαντί 3,0CO400HC 2500
Συμβατικά πριν το 1986. 4,5CO800HC ρελαντί 4,0CO700HC 2500Για να γνωρίζετε και να μην σας λένε ανακρίβειες:
Όταν ένα καταλυτικό μετά από βόλτα και όχι από πολλή ώρα στο ρελαντί έχει καυσαέρια κοντά στο όριο της κατηγορίας τότε ο καταλύτης το έχει πει το ποίημα...ΠΑΝΤΑ μετά από βόλτα και όχι να κάθεται το αυτοκίνητο.
Επίσης δεν φταίει ο καταλύτης όταν έχουμε πχ 3%CO ή 500HC. -
Τι γίνεται με την κάρτα καυσαερίων;
Έχω απευθηνθεί σε δύο συνεργεία και τα δύο δεν είχαν κάρτες... Το υπουργείο λέει δεν τους έχει στείλει...Τελικά ισχύει ο θεσμός ή έχει ξεφτίσει εντελώς;;; Έχω την εντύπωση ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι χωρίς κάρτα...
Το πρόστιμο παραμένει στα 30euro (αν τυχόν ζητηθεί από την τροχαία);;;;
-
Αν τη θυμηθούν και αρχίσουν να την ζητάνε μπορεί να έχεις πρόβλημα. Προς το παρόν την έχουν ξεχάσει...
-
Καλό είναι να βγάζεις όχι φυσικά για να μην σε γράψει η τροχαία αλλά είναι ένα καλός τρόπος να τσεκάρεις κινητήρα και καταλύτη. Γεγονός είναι πάντως ότι σε ελέγχους που γίνονται δεν την ζητούν ποτέ. Άλλο ένα μέτρο που μπήκε σε αχρηστία λόγω παρέλευσης απλά πολύ χρόνου. Όποτε χρειαστούν επιπλέον χρήματα μάλλον θα την θυμηθούν!!!
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Αν τη θυμηθούν και αρχίσουν να την ζητάνε μπορεί να έχεις πρόβλημα. Προς το παρόν την έχουν ξεχάσει...Δεν την έχουν ξεχάσει καθόλου. Το κλασσικό μπλόκο για έλεγχο καυσαερίων στη Λ.Μεσογείων στην ΕΡΤ το έχω δει 2-3 φορές τους τελευταίους μήνες, με τελευταία φορά φορά που το είδα τον Μαΐο (ή αρχές καλοκαιριού).
Υποθέτω το ίδιο θα ισχύει και σε άλλα κλασσικά σημεία που την στήνουν (αν θυμάμαι καλά Βείκου στο ρεύμα προς Γαλάτσι και λίγο πιο κάτω από την Ευελπίδων, δυο σημεία που μου έρχονται στο μυαλό).
-
και άλλο ένα μπλόκο για κάρτα .. στον σταθμό Πελοποννήσου
-
Τι να πω μάλλον μόνο οι δικοί μας τις έχουν ξεχάσει!!!!!
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
και άλλο ένα μπλόκο για κάρτα .. στον σταθμό ΠελοποννήσουΕίδα αυτό και θυμήθηκα ότι ... δε θυμόμουν πότε λήγει/έληξε η κάρτα καυσαερίων.
Πήγα, έλεγξα και είδα ότι έληξε προ... εξαμήνουΜέσα στη βδομάδα θα πάω να βγάλω νέα, ελπίζω να μη με πιάσουν μέχρι τότε.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Πήγα, έλεγξα και είδα ότι έληξε προ... εξαμήνου
Εγώ θα έπρεπε να βγάλω πριν 1 μήνα ... Αλλά το ξέχασα και εγώ...
Πήρα τηλέφωνο σε δύο συνεργεία και ήταν ... κλειστά λόγω διακοπών... Το Σαββάτο το πρωί μάλλον θα πάω σε ένα συνεργείο στο Χαλάνδρι ... ίσως να είναι ανοικτό και να βγάλω εκεί κάρτα... -
Σήμερα έβγαλα νέα ΚΕΚ.
Και να περάσω τα στοιχεία της δε θα έχει ΚΑΝΕΝΑ απολύτως νόημα!
Επειδή ήμουν στο συνεργείο όταν με μέτρησαν, ο μηχανικός ακολούθησε την τυπική διαδικασία, μου είπε ότι το αυτοκίνητο είναι άψογο από άποψη καυσαερίων , αλλά... δε σημείωσε ΚΑΝΕΝΑ νούμερο.
Αντίθετα, όταν πήγα να πληρώσω συμπλήρωσαν στην ΚΕΚ τυχαίες τιμές και μου την έδωσαν. Όχι τίποτα άλλο, αλλά χρόνια τώρα αναρωτιόμουν πώς μπορεί να έχουν τέτοια σκαμπανεβάσματα οι τιμές των καυσαερίων
κάρτες καυσαερίων --- Μετρήσεις