Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ρεκτιφιέ κινητήρα. Αξίζει?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ρεκτιφιέ κινητήρα. Αξίζει?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    16
    6630
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ambient last edited by

      Έχουμε στην οικογένεια ένα παλιό Corolla 1.3 καταλυτικό του 91' αγορασμένο το 1998 μεταχειρισμένο με 78.000χλμ (προφανώς με γυρισμένο κοντέρ). Ευχάριστο και εύκολο στην οδήγηση αυτοκίνητο. Δεν έβγαλε ποτέ σοβαρή βλάβη μέχρι τα 260.000χλμ.
      Πριν από 1.5 χρόνο ξαφνικά άρχισε να καίει λάδια. Αρχικά το πρόβλημα δεν ήταν τόσο σοβαρό. Στην πορεία όμως όλο και χειροτέρευε. Έφτασα στο σημείο να του συμπληρώνω 1 με 2 λίτρα λάδι κάθε 2500 χιλιόμετρα. Παρόλα αυτά το αυτοκίνητο συμπεριφέρονταν κανονικά (εκτός από τα καυσαέρια του).
      Πριν ένα μήνα (στα 310.000χλμ) ο κινητήρας κατέρρευσε. Σα να έχει χάσει τη μισή ιπποδύναμη.
      Καινούρια μπουζί μαύρα από το λάδι στα 100χλμ (κυρίως στους δύο τελευταίους κυλίνδρους).

      Σε 4 συνεργία που το έχω πάει έλαβα τις εξής απαντήσεις.
      α) Πρέπει να κατέβει η μηχανή, να διαπιστωθεί το μέγεθος την βλάβης και ανάλογα να γίνει ρεκτιφιέ ή να αλλάξουν απλά ελατήρια-φλάντζες. Ελάχιστο κόστος 1000 ευρώ (για ρεκτιφιέ).
      β) Αλλαγή μηχανής. Ελάχιστο κόστος 600 ευρώ.
      γ) Το αυτοκίνητο προς πώληση όσο όσο.

      Η τρίτη επιλογή απορρίπτεται μιας και το αμάξι στην κατάσταση που βρίσκεται θα πάει κοψοχρονιά και είναι κρίμα.

      Γενικά το αυτοκίνητο είναι παλιό και μικρής αξίας (έχει Α/C). Αλλά μετά από πολλά χρόνια ευχάριστων χιλιομέτρων και αξιόπιστης λειτουργίας δεν μου κάνει καρδιά να το δώσω για παλιοσίδερα. Όσοι έχουν Toyota πιστεύω θα με καταλαβαίνουν
      Από την άλλη δε θέλω να ξοδέψω μεγάλο ποσό διότι το αμάξι δεν θα παραμείνει στην οικογένεια για περισσότερο από 2-3 χρόνια. Όμως για την ώρα είναι απαραίτητο και χρήματα για καινούριο δεν υπάρχουν.

      Είμαι σε δείλημα για ρεκτιφιέ ή αλλαγή μηχανής.
      Από τη μια με μικρό κόστος θα έχω μια αλλαγμένη μηχανή. Το θέμα είναι η 'καινούρια' θα μου βγάλει προβλήματα? Θα είναι εντάξει? Που θα βρω αξιόπιστο μαγαζί να την αγοράσω?
      Από την άλλη θα γίνει συντήρηση στον ήδη υπάρχον κινητήρα και στην ουσία θα έχω μια καινούρια μηχανή να στρώσω. Αλλά ποιο συνεργείο να εμπιστευτώ για το ρεκτιφιέ? Θα γίνει καλή δουλειά ή θα ξαναβγάλει πρόβλημα? Υπάρχει εγγύηση?

      Αν κάποιοι από εσάς έχετε ανάλογη εμπειρία επάνω στο θέμα θα δεχόμουν οποιαδήποτε συμβουλή γιατί πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω...
      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • A
        ambient last edited by

        Έχουμε στην οικογένεια ένα παλιό Corolla 1.3 καταλυτικό του 91' αγορασμένο το 1998 μεταχειρισμένο με 78.000χλμ (προφανώς με γυρισμένο κοντέρ). Ευχάριστο και εύκολο στην οδήγηση αυτοκίνητο. Δεν έβγαλε ποτέ σοβαρή βλάβη μέχρι τα 260.000χλμ.
        Πριν από 1.5 χρόνο ξαφνικά άρχισε να καίει λάδια. Αρχικά το πρόβλημα δεν ήταν τόσο σοβαρό. Στην πορεία όμως όλο και χειροτέρευε. Έφτασα στο σημείο να του συμπληρώνω 1 με 2 λίτρα λάδι κάθε 2500 χιλιόμετρα. Παρόλα αυτά το αυτοκίνητο συμπεριφέρονταν κανονικά (εκτός από τα καυσαέρια του).
        Πριν ένα μήνα (στα 310.000χλμ) ο κινητήρας κατέρρευσε. Σα να έχει χάσει τη μισή ιπποδύναμη.
        Καινούρια μπουζί μαύρα από το λάδι στα 100χλμ (κυρίως στους δύο τελευταίους κυλίνδρους).

        Σε 4 συνεργία που το έχω πάει έλαβα τις εξής απαντήσεις.
        α) Πρέπει να κατέβει η μηχανή, να διαπιστωθεί το μέγεθος την βλάβης και ανάλογα να γίνει ρεκτιφιέ ή να αλλάξουν απλά ελατήρια-φλάντζες. Ελάχιστο κόστος 1000 ευρώ (για ρεκτιφιέ).
        β) Αλλαγή μηχανής. Ελάχιστο κόστος 600 ευρώ.
        γ) Το αυτοκίνητο προς πώληση όσο όσο.

        Η τρίτη επιλογή απορρίπτεται μιας και το αμάξι στην κατάσταση που βρίσκεται θα πάει κοψοχρονιά και είναι κρίμα.

        Γενικά το αυτοκίνητο είναι παλιό και μικρής αξίας (έχει Α/C). Αλλά μετά από πολλά χρόνια ευχάριστων χιλιομέτρων και αξιόπιστης λειτουργίας δεν μου κάνει καρδιά να το δώσω για παλιοσίδερα. Όσοι έχουν Toyota πιστεύω θα με καταλαβαίνουν
        Από την άλλη δε θέλω να ξοδέψω μεγάλο ποσό διότι το αμάξι δεν θα παραμείνει στην οικογένεια για περισσότερο από 2-3 χρόνια. Όμως για την ώρα είναι απαραίτητο και χρήματα για καινούριο δεν υπάρχουν.

        Είμαι σε δείλημα για ρεκτιφιέ ή αλλαγή μηχανής.
        Από τη μια με μικρό κόστος θα έχω μια αλλαγμένη μηχανή. Το θέμα είναι η 'καινούρια' θα μου βγάλει προβλήματα? Θα είναι εντάξει? Που θα βρω αξιόπιστο μαγαζί να την αγοράσω?
        Από την άλλη θα γίνει συντήρηση στον ήδη υπάρχον κινητήρα και στην ουσία θα έχω μια καινούρια μηχανή να στρώσω. Αλλά ποιο συνεργείο να εμπιστευτώ για το ρεκτιφιέ? Θα γίνει καλή δουλειά ή θα ξαναβγάλει πρόβλημα? Υπάρχει εγγύηση?

        Αν κάποιοι από εσάς έχετε ανάλογη εμπειρία επάνω στο θέμα θα δεχόμουν οποιαδήποτε συμβουλή γιατί πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω...
        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          ambient last edited by

          Έχουμε στην οικογένεια ένα παλιό Corolla 1.3 καταλυτικό του 91' αγορασμένο το 1998 μεταχειρισμένο με 78.000χλμ (προφανώς με γυρισμένο κοντέρ). Ευχάριστο και εύκολο στην οδήγηση αυτοκίνητο. Δεν έβγαλε ποτέ σοβαρή βλάβη μέχρι τα 260.000χλμ.
          Πριν από 1.5 χρόνο ξαφνικά άρχισε να καίει λάδια. Αρχικά το πρόβλημα δεν ήταν τόσο σοβαρό. Στην πορεία όμως όλο και χειροτέρευε. Έφτασα στο σημείο να του συμπληρώνω 1 με 2 λίτρα λάδι κάθε 2500 χιλιόμετρα. Παρόλα αυτά το αυτοκίνητο συμπεριφέρονταν κανονικά (εκτός από τα καυσαέρια του).
          Πριν ένα μήνα (στα 310.000χλμ) ο κινητήρας κατέρρευσε. Σα να έχει χάσει τη μισή ιπποδύναμη.
          Καινούρια μπουζί μαύρα από το λάδι στα 100χλμ (κυρίως στους δύο τελευταίους κυλίνδρους).

          Σε 4 συνεργία που το έχω πάει έλαβα τις εξής απαντήσεις.
          α) Πρέπει να κατέβει η μηχανή, να διαπιστωθεί το μέγεθος την βλάβης και ανάλογα να γίνει ρεκτιφιέ ή να αλλάξουν απλά ελατήρια-φλάντζες. Ελάχιστο κόστος 1000 ευρώ (για ρεκτιφιέ).
          β) Αλλαγή μηχανής. Ελάχιστο κόστος 600 ευρώ.
          γ) Το αυτοκίνητο προς πώληση όσο όσο.

          Η τρίτη επιλογή απορρίπτεται μιας και το αμάξι στην κατάσταση που βρίσκεται θα πάει κοψοχρονιά και είναι κρίμα.

          Γενικά το αυτοκίνητο είναι παλιό και μικρής αξίας (έχει Α/C). Αλλά μετά από πολλά χρόνια ευχάριστων χιλιομέτρων και αξιόπιστης λειτουργίας δεν μου κάνει καρδιά να το δώσω για παλιοσίδερα. Όσοι έχουν Toyota πιστεύω θα με καταλαβαίνουν
          Από την άλλη δε θέλω να ξοδέψω μεγάλο ποσό διότι το αμάξι δεν θα παραμείνει στην οικογένεια για περισσότερο από 2-3 χρόνια. Όμως για την ώρα είναι απαραίτητο και χρήματα για καινούριο δεν υπάρχουν.

          Είμαι σε δείλημα για ρεκτιφιέ ή αλλαγή μηχανής.
          Από τη μια με μικρό κόστος θα έχω μια αλλαγμένη μηχανή. Το θέμα είναι η 'καινούρια' θα μου βγάλει προβλήματα? Θα είναι εντάξει? Που θα βρω αξιόπιστο μαγαζί να την αγοράσω?
          Από την άλλη θα γίνει συντήρηση στον ήδη υπάρχον κινητήρα και στην ουσία θα έχω μια καινούρια μηχανή να στρώσω. Αλλά ποιο συνεργείο να εμπιστευτώ για το ρεκτιφιέ? Θα γίνει καλή δουλειά ή θα ξαναβγάλει πρόβλημα? Υπάρχει εγγύηση?

          Αν κάποιοι από εσάς έχετε ανάλογη εμπειρία επάνω στο θέμα θα δεχόμουν οποιαδήποτε συμβουλή γιατί πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω...
          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • K
            kostas-karategos last edited by

            Χαιρετω.Επειδη παλαιοτερα αντιμετωπισα παρομοιο προβλημα,σε συμβουλευω να αγορασεις ενα μεταχειρισμενο κινητηρα.Να ζητησεις γραπτως και μια εγγυηση για τον κινητηρα και ολα θα πανε καλα.Η επισκευη ειναι και χρονοβορα και πιο πολυεξοδη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • T
              travelman last edited by

              Φίλε καταλαβαίνω τον αγάπη σου για την κορολίτσα (και εγώ νεκρόφιλος με γιαπωνεζάκι 15ετίας είμαι!!) αλλά καλύτερα να την πουλήσεις και όσο πιάσει. Μπορείς να βρείς πολύ καλό μεταχειρισμένο αν το ψάξεις λιγάκι στα 2000 Ε ενώ πιστεύω 500Ε θα τα πιάσει η κορόλα όπως είναι. Με 1500Κ μπορείς να έχεις ένα αμάξι με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. Η κορόλα στάνταρ θα είχε γυρισμένο κοντέρ, υπάρχουν αντίστοιχες με 400000 χλμ που πάνε μία χαρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                ambient last edited by

                Κώστα ίσως καταλήξω εκεί. Αυτή η εγγύηση τι ακριβώς καλύπτει?

                travelman να το πουλήσω και τι να πάρω? Παραπάνω από 1,5 χιλιάρικο δε μπορώ να διαθέσω. Καλό μεταχειρισμένο με 1500-2000 ευρώ σαν λαχείο μου ακούγεται.
                Το corolla το ξέρω. Πραγματικά όπως γράφεις το έχω αγαπήσει. Έχω γυρίσει την όλη την Ελλάδα με αυτό και γνωρίζω όλα του τα χούγια.
                Πέρα από τη μηχανή δεν έχει άλλα προβλήματα. Λάστιχα, δίσκος, αμορτισέρ, ακρόμπαρα, φρένα (δίσκοι) καινούρια και μέχρι στιγμής φροντίζαμε για τη συντήρησή του.
                Το μεταχειρισμένο εκτός από τη αγορά-μεταβίβαση-ασφάλεια θα θέλει ένα 500άρικο στο νερό για τα βασικά (λάστιχα, τακάκια κτλ κτλ) ποιος ξέρει και τι άλλο.
                Χρόνο και γνώσεις (εμπειρία καλύτερα) για καλό ψάξιμο δε διαθέτω.

                Γιαυτό το λόγο αναζητώ μια φθηνή και αξιόπιστη λύση ώστε να κρατήσω το αυτοκίνητο 2 με 3 χρόνια παραπάνω, ίσως και μια πενταετία.
                Επειδή έχω ρωτήσει πολλούς ανθρώπους και ο καθένας υποστηρίζει τη δική του άποψη (αλλαγή κινητήρα ή ρεκτιφιέ) για τους δικούς του λόγους, δεν περιμένω μέσω της συζήτησης εδώ να καταλήξουμε σε ένα από τα δύο.

                Απλά θα ήθελα να με συμβουλέψετε και για τις δύο περιπτώσεις ώστε να γνωρίζω 5 πράγματα ασχέτως ποια θα επιλέξω στο τέλος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hammer_ last edited by

                  Εγώ θα σου πρότεινα να κάνεις έναν διαγνωστικό έλεγχο στη μηχανή, αρχικά κάνοντας μια συμπιεσομέτρηση που θα σου δείξει από ποιό σημείο καίει λάδι (κυλινδροκεφαλή ή κύλινδροι), και μετά ανοίγοντας το καπάκι της κυλινδροκεφαλής να δεις τι χρειάζεται και πόσο θα σου κοστίσει. Μην κατεβάσεις τον κινητήρα για να κάνεις διάγνωση, αφού αυτό θα κοστίσει από μόνο του αρκετά.

                  Αν έχουν φθαρεί οι κύλινδροι (που είναι το πιο πιθανό) πρέπει να κάνεις ρεκτιφιέ, το οποίο εγώ θα προτιμούσα σε σχέση με αλλαγή κινητήρα ή αυτοκινήτου. Αν όμως οι κύλινδροι είναι σε σχετικά καλή κατάσταση και τυχαίνει να έχεις εντελώς χαλασμένα ελατήρια, άλλαξε τα διάφορα εσωτερικά αναλώσιμα του κινητήρα (ελατήρια, κουζινέτα, τσιμουχάκια βαλβίδων και πιθανώς τις ίδιες τις βαλβίδες) για να μειώσεις την κατανάλωση λαδιού και κράτα το όσο αντέξει. Τα 2-3 χρόνια θα τα βγάλει σίγουρα (αρκετά παραπάνω) αν οι κύλινδροι είναι οκ.

                  Προσωπική εμπειρία από ρεκτιφιέ δεν έχω, καθώς ένα παλιό αμάξι που είχαμε και χρειαζόταν ρεκτιφιέ, τελικά έμεινε σε αχρηστία επειδή πήραμε κάποιο καινούριο. Αν το ρεκτιφιέ γίνει σωστά, ο κινητήρας θα βγάλει πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Με αλλαγή κινητήρα παίρνεις το ρίσκο της κατάστασης του άλλου κινητήρα και του μπλεξίματος με μάστορες αν δεν είναι αυτό ακριβώς που σου υποσχέθηκαν. Οπότε στη θέση σου θα προτιμούσα σίγουρα ρεκτιφιέ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ο χρήστης ambient έγραψε:
                    Από την άλλη δε θέλω να ξοδέψω μεγάλο ποσό διότι το αμάξι δεν θα παραμείνει στην οικογένεια για περισσότερο από 2-3 χρόνια.

                    Βρες κινητήρα στα παλιά. Για 2-3 χρόνια που θα το κρατήσεις δεν συμφέρει να κάνεις ρεκτιφιέ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • X
                      xenos last edited by

                      Και εγω υπερ του μεταχειρισμενου μοτερ με εγγυηση απο τον μηχανικο παντα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • R
                        random last edited by

                        Ο χρήστης ambient έγραψε:
                        Έχουμε στην οικογένεια ένα παλιό Corolla 1.3 καταλυτικό του 91' αγορασμένο το 1998 μεταχειρισμένο με 78.000χλμ (προφανώς με γυρισμένο κοντέρ). Ευχάριστο και εύκολο στην οδήγηση αυτοκίνητο. Δεν έβγαλε ποτέ σοβαρή βλάβη μέχρι τα 260.000χλμ.
                        Πριν από 1.5 χρόνο ξαφνικά άρχισε να καίει λάδια. Αρχικά το πρόβλημα δεν ήταν τόσο σοβαρό. Στην πορεία όμως όλο και χειροτέρευε. Έφτασα στο σημείο να του συμπληρώνω 1 με 2 λίτρα λάδι κάθε 2500 χιλιόμετρα. Παρόλα αυτά το αυτοκίνητο συμπεριφέρονταν κανονικά (εκτός από τα καυσαέρια του).
                        Πριν ένα μήνα (στα 310.000χλμ) ο κινητήρας κατέρρευσε. Σα να έχει χάσει τη μισή ιπποδύναμη.
                        Καινούρια μπουζί μαύρα από το λάδι στα 100χλμ (κυρίως στους δύο τελευταίους κυλίνδρους).

                        Σε 4 συνεργία που το έχω πάει έλαβα τις εξής απαντήσεις.
                        α) Πρέπει να κατέβει η μηχανή, να διαπιστωθεί το μέγεθος την βλάβης και ανάλογα να γίνει ρεκτιφιέ ή να αλλάξουν απλά ελατήρια-φλάντζες. Ελάχιστο κόστος 1000 ευρώ (για ρεκτιφιέ).
                        β) Αλλαγή μηχανής. Ελάχιστο κόστος 600 ευρώ.
                        γ) Το αυτοκίνητο προς πώληση όσο όσο.

                        Η τρίτη επιλογή απορρίπτεται μιας και το αμάξι στην κατάσταση που βρίσκεται θα πάει κοψοχρονιά και είναι κρίμα.

                        Γενικά το αυτοκίνητο είναι παλιό και μικρής αξίας (έχει Α/C). Αλλά μετά από πολλά χρόνια ευχάριστων χιλιομέτρων και αξιόπιστης λειτουργίας δεν μου κάνει καρδιά να το δώσω για παλιοσίδερα. Όσοι έχουν Toyota πιστεύω θα με καταλαβαίνουν
                        Από την άλλη δε θέλω να ξοδέψω μεγάλο ποσό διότι το αμάξι δεν θα παραμείνει στην οικογένεια για περισσότερο από 2-3 χρόνια. Όμως για την ώρα είναι απαραίτητο και χρήματα για καινούριο δεν υπάρχουν.

                        Είμαι σε δείλημα για ρεκτιφιέ ή αλλαγή μηχανής.
                        Από τη μια με μικρό κόστος θα έχω μια αλλαγμένη μηχανή. Το θέμα είναι η 'καινούρια' θα μου βγάλει προβλήματα? Θα είναι εντάξει? Που θα βρω αξιόπιστο μαγαζί να την αγοράσω?
                        Από την άλλη θα γίνει συντήρηση στον ήδη υπάρχον κινητήρα και στην ουσία θα έχω μια καινούρια μηχανή να στρώσω. Αλλά ποιο συνεργείο να εμπιστευτώ για το ρεκτιφιέ? Θα γίνει καλή δουλειά ή θα ξαναβγάλει πρόβλημα? Υπάρχει εγγύηση?

                        Αν κάποιοι από εσάς έχετε ανάλογη εμπειρία επάνω στο θέμα θα δεχόμουν οποιαδήποτε συμβουλή γιατί πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω...
                        Ευχαριστώ.

                        Aλλαξε τσιμουχακια και ελατηρια βαλβιδων σε πρωτη φαση..αυτο κατα 99% θαλυσει το προβλημα..αν το μοτερ δεν εχει αρπαξει εννοοω να εχει μεινει απο λαδια θα ειναι μια χαρα,,,

                        Μετα αφου κανεις αυτο κοστος περιπου 200Ε μετρα τη συμπιεση να δεις αν ειναι στα επιτρεπτα ορια...Επειτα κοιτας για ρεκτιφιε η αλλο μοτερακι.

                        Για τογιοτα εχω ακρες για ανακατασκευασμενα μοτερ αν ενδιαφερεσαι σε πολυ καλες τιμες παιρνεις πλυμενο και γυαλισμενο μοτερ ανακατασκευασμενο με εγγυηση

                        Αν και νομιζω το προβλημα κατα 99% ειναι τσιμαουχακια και ελατηρια..κ πολυ κρατησανε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • A
                          ambient last edited by

                          Λες να λυθεί το πρόβλημα αν ανοίξω μόνο το καπάκι random? Μακάρι. Αύριο θα ρωτήσω πόσο θα κοστίσει.
                          Αυτό με το να έχει αρπάξει το εξηγείς καλύτερα. Ορισμένες φορές ξεχνούσα να του συμπληρώσω λάδι και με προειδοποιούσε το λαμπάκι, αλλά ποτέ δεν έφτασε στο σημείο να ανεβάσει θερμοκρασία ή να βγάλει καπνούς (ή ξέρω 'γω τι...).
                          Αν θέλεις να μου δώσεις πληροφορίες για μεταχειρισμένους κινητήρες θα σου ήμουν υπόχρεος.

                          Πάντως παιδιά εγγύηση μέχρι στιγμής κανείς δε μου δίνει. Μόνο αν ο κινητήρας παρουσιάσει σοβαρό πρόβλημα θα αναλάβουν επισκευές.

                          Ευχαριστώ για τις απαντήσεις μέχρι τώρα. Θα ενημερώσω για τα επόμενα βήματά μου και την πορεία του αυτοκινήτου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • A
                            aserf last edited by

                            Ο χρήστης ambient έγραψε:
                            Ορισμένες φορές ξεχνούσα να του συμπληρώσω λάδι και με προειδοποιούσε το λαμπάκι, αλλά ποτέ δεν έφτασε στο σημείο να ανεβάσει θερμοκρασία ή να βγάλει καπνούς (ή ξέρω 'γω τι...)

                            Το λαμπάκι ανοίγει συνήθως όταν πέσει η στάθμη κάτω από το min, που σημαίνει ότι σε ένα μέσο αυτοκίνητο έχουν μείνει 2,5-3 λίτρα λάδι από τα 3,5-4 λίτρα που χωράει ο κινητήρας. Με τόσο λάδι δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος κίνδυνος να 'καταστραφεί' ο κινητήρας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • D
                              drdino last edited by

                              Το λαμπάκι πίεσης λαδιού εννοούμε; Αν ανάψει, μπορεί και να είναι αργά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • A
                                ambient last edited by

                                Το λαμπάκι πίεσης λαδιού έχει ανάψει 5-6 φορές.(όχι εντελώς. αν πατούσα φρένο ή επιτάχυνα άναβε για λίγο-δλδ το λάδι ήταν ίσα ίσα στα όρια).
                                Δυστυχώς έκαιγε τα λάδια τόσο γρήγορα που δεν μου ήταν εύκολο να το παρακολουθώ. Αμέσως μόλις έβλεπα λαμπάκι του συμπλήρωνα 2 λίτρα λάδι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Όχι μόνο δεν συμφέρει να κάνεις ρεκτιφιέ για 2-3 χρόνια που θα κρατήσεις το αυτοκίνητο αλλά σε τέτοια κατάσταση που είναι ο κινητήρας σου δεν αξίζει να γίνει ρεκτιφιέ. Ο κινητήρας σου είναι για πέταμα - τα πάντα μέσα θα θέλουν αλλαγή - δεν αξίζει. Βρες ένα μεταχειρισμένο και κάνε τη δουλειά σου. Αν το αμάξι έχει ικανοποιητική τιμή μεταπώλησης ίσως συμφέρει να πάρεις ένα καλό ανακατασκευασμένο (από Random?).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • G
                                    giannis-s last edited by

                                    allagi moter proteinw k egw.to idio ekana stin xantia mou pou den i8ela na tin petaksw. me poli ligotera apo 1000 eurw 8a eisai ok.egw me 1000 allaksa moter -psugeio k twra eimai mia xara.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      ambient last edited by

                                      Τελικά οι ειδικοί αποφάνθηκαν πως το μοτέρ είναι για πέταμα. Η επισκευή του κρίθηκε ασύμφορη. Ίσως να ξεπερνούσε τα 2000 ευρώ. Οπότε πάμε για αλλαγή μηχανής.

                                      Ευχαριστώ τα παιδιά που βοήθησαν (και με pm). Όταν αλλάξω κινητήρα θα γράψω εντυπώσεις από τη όλη διαδικασία.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                                      ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr