-
συγνωμη, αλλα 23ε για λαδια, φιλτρο....
εξηγουμαι:
-
τα πολυ καλα συνθετικα 5/30 της valvoline τα αγοραζω 42ε/4λιτρα.
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=642 -
αν βαλεις κατι χειροτερο, πχ αυτα: http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... prod_id=74
κανουν 26ε/4λιτρα.
οι τιμες αυτες ειναι οι πιο χαμηλες της αγορας πιθανοτατα. Και φυσικα οχι μεσω αντιπροσωπιας!
τωρα, αν στην αντιπροσωπια, με 23ε σου αλλαζουν λαδια ΚΑΙ φιλτρο (και εργασια???), **δεν θελω ουτε καν να σκεφτω τι λαδια βαζουν μεσα.... **
-
-
μια χαρα ειναι.. Καθε 15000χλμ κανω αλλαγη και η kia ειναι γνωστο οτι συνεργαζεται με τη bp στο θεμα των λαδιων. Πολιτικη της καθε εταιριας ειναι αυτα..
-
Ο χρήστης mariadne έγραψε:
Έχει ρωτήσει κανείς πόσο θα κοστίζουν τα σέρβις; Για να μη σου λένε ιστορίες για την εγγύηση, θα πρέπει να τα κάνεις στην αντιπροσωπεία για τουλάχιστον 6 χρόνια. Το κόστος στα μεγάλα σέρβις ίσως είναι αρκετά υψηλό.
Για μεγαλα service δεν ξερω,παντως αλλαγη λαδιων μου κοστισε 23euro.
Αποκλείεται να είναι 23 ευρώ, 10 χρόνια έχω αμάξια hyundai και στο μικρό service δεν είδα ποτέ 23 ευρώ!!!
Πιστεψε με,δεν εχω κανενα λογο η συμφερον να πω ψεμματα.23 euro πληρωσα και εχω και αποδειξη.Τα λαδια ειναι 10/40 ημισυνθετικα και ειναι για 10.000 χλμ.Απο μαρκα δεν ξερω τι ειναι γιατι ειχαν φυσικα αυτοκολλητο της Kia αντι για αυτοκολλητο της οποιαδηποτε φιρμας.
-
τα πιο φθηνα ΒΡ ειναι αυτα: http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=585
που κανουν 15ε/4λιτρα.
βαλε και ενα λογικο κερδος της αντιπ/πιας
βαλε και το φιλτρο
(βαλε και εργασια??)και κανε τους υπολογισμους...
εγω προσωπικα αυτα τα λαδια δε θα τα εβαζα ακομη και αν με πληρωναν 23ε, πολυ δε περισσοτερο για 10000χλμ...
-
σημερα που ειχα παει στο σερβις ειδα και ενα χαρτακι για εισαγωγη KIA CEED με 2500χλμ .
οποτε εγραφε τις παρατηρησεις του οδηγου.
1)σβηνει οταν παταω συμπλεκτη
2)δεν μπαινουν οι ταχυτητες
3)κανει θορυβο
και κατι αλλα λοιπαπεριεργα πραμματα μπορει να μην ειχε και τιποτα , δεν εβγαζα νοημα
-
Όσο και να κοστίζουν το ΚΙΑ ...θα παραμείνει ΚΙΑ ,όπως και το SCODA θα παραμείνει Scoda...
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
σημερα που ειχα παει στο σερβις ειδα και ενα χαρτακι για εισαγωγη KIA CEED με 2500χλμ .οποτε εγραφε τις παρατηρησεις του οδηγου.
1)σβηνει οταν παταω συμπλεκτη
2)δεν μπαινουν οι ταχυτητες
3)κανει θορυβο
και κατι αλλα λοιπαπεριεργα πραμματα μπορει να μην ειχε και τιποτα , δεν εβγαζα νοημα
Παντου και παντα θα υαρχουν εξερεσεις...το δικο μου παντως με 7.000 χλμ δεν εχει κανει το παραμικρο και ας μην ξεχναμε το test των 30.000 χλμ του drive..
-
Ο χρήστης montzo έγραψε:
Όσο και να κοστίζουν το ΚΙΑ ...θα παραμείνει ΚΙΑ ,όπως και το SCODA θα παραμείνει Scoda...Αν δεν τα γουσταρεις,λαθος topic διαλεξες.Ασε σ'αυτους που τα γουσταρουν να πουν και τιποτα που να ενδιαφερει τους υπολοιπους εδω μεσα!!
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
σημερα που ειχα παει στο σερβις ειδα και ενα χαρτακι για εισαγωγη KIA CEED με 2500χλμ .οποτε εγραφε τις παρατηρησεις του οδηγου.
1)σβηνει οταν παταω συμπλεκτη
2)δεν μπαινουν οι ταχυτητες
3)κανει θορυβο
και κατι αλλα λοιπαπεριεργα πραμματα μπορει να μην ειχε και τιποτα , δεν εβγαζα νοημα
Ξεχνας οτι η ΚΙΑ κανει τρελη καταναλωση και δεν ειναι ιδιωτης, οποτε οι τιμες που παιρνει ειναι ισως και 50% κατω.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
σημερα που ειχα παει στο σερβις ειδα και ενα χαρτακι για εισαγωγη KIA CEED με 2500χλμ .
οποτε εγραφε τις παρατηρησεις του οδηγου.
1)σβηνει οταν παταω συμπλεκτη
2)δεν μπαινουν οι ταχυτητες
3)κανει θορυβο
και κατι αλλα λοιπαπεριεργα πραμματα μπορει να μην ειχε και τιποτα , δεν εβγαζα νοημα
Ξεχνας οτι η ΚΙΑ κανει τρελη καταναλωση και δεν ειναι ιδιωτης, οποτε οι τιμες που παιρνει ειναι ισως και 50% κατω.
λέω κι'εγώ.......
σε άλλον απάντησες......οσο για τα λάδια ...... άλλο 5/30 και άλλο 10/40
αν εσυ Σπύρο τα πέρνεις τα 10/40 15 ευρώ το 4λιτρο
ο αντιπροσωπος τα πέρνει 5......
γιατι ο αντιπροσωπος δέν ασχολείται με 4λιτρα......αλλα με βαρέλια -
Ο χρήστης montzo έγραψε:
Όσο και να κοστίζουν το ΚΙΑ ...θα παραμείνει ΚΙΑ ,όπως και το SCODA θα παραμείνει Scoda...Ποια ειναι η SCODA?Μηπως εννοεις SKODA?
-
Ο χρήστης andykar έγραψε:
σημερα που ειχα παει στο σερβις ειδα και ενα χαρτακι για εισαγωγη KIA CEED με 2500χλμ .
οποτε εγραφε τις παρατηρησεις του οδηγου.
1)σβηνει οταν παταω συμπλεκτη
2)δεν μπαινουν οι ταχυτητες
3)κανει θορυβο
και κατι αλλα λοιπαπεριεργα πραμματα μπορει να μην ειχε και τιποτα , δεν εβγαζα νοημα
Ξεχνας οτι η ΚΙΑ κανει τρελη καταναλωση και δεν ειναι ιδιωτης, οποτε οι τιμες που παιρνει ειναι ισως και 50% κατω.
λέω κι'εγώ.......
σε άλλον απάντησες......οσο για τα λάδια ...... άλλο 5/30 και άλλο 10/40
αν εσυ Σπύρο τα πέρνεις τα 10/40 15 ευρώ το 4λιτρο
ο αντιπροσωπος τα πέρνει 5......
γιατι ο αντιπροσωπος δέν ασχολείται με 4λιτρα......αλλα με βαρέλιαο αντιπροσωπος ΔΕΝ τα παιρνει αισθητα φθηνοτερα απο τις τιμες που εδωσα εγω. Αντε στη καλυτερη περιπτωση να εχει μια εκπτωση 20-30%. **Την εκπτωση αυτη ομως την περναει στο κερδος του οχι στον πελατη, αρα... **:whistlink:
ενδεικτικα σου λεω οτι τα 5/30 που ελεγα, η skoda τα βαζει με 20ε/1λιτρο, ενω εγω τα αγοραζω με 11ε/1λιτρο.
-
Ο χρήστης montzo έγραψε:
Όσο και να κοστίζουν το ΚΙΑ ...θα παραμείνει ΚΙΑ ,όπως και το SCODA θα παραμείνει Scoda...ενω το focus ειναι καλυτερο?? Εχω εμπειρια καθημερινα απο τη δουλεια μου με ενα ford focus 1.6 ghia sedan του 2003. Λοιπον με 83000χλμ εχει βγαλει πολλαπλασιαστη, αλλαγη ολου του συστηματος συγχρονισμου του κινητηρα, συμπλεκτη, και βαλβιδα θερμοκρασιας!! Ε δεν ειναι και λιγα οταν στο δικο μου cerato με 65000χλμ δεν εχω αγγιξει τιποτα και ποτε και ας ειναι κια οπως λες
-
Mην βγαζετε συμπερασματα απο εταιρικα και νοικιαρικα αυτοκινητα.
-
ειναι του θειου μου και ειμαι ο μοναδικος υπαλληλος του που το χρησιμοποιει εκτος απο αυτον βεβαια! Δε λεω καλο αυτοκινητο αλλα.....
-
Ο χρήστης montzo έγραψε:
Όσο και να κοστίζουν το ΚΙΑ ...θα παραμείνει ΚΙΑ ,όπως και το SCODA θα παραμείνει Scoda...Πολύ οπισθοδρομική και καθόλου ρεαλιστική η απάντησή σου.
-
Καθόλου ρεαλιστική? Δηλαδή για τον Έλληνα αγοραστή δεν παίζει ρόλο το όνομα της αντιπροσωπείας του αυτοκινήτου που πρόκειται να αγοράσει?Δεν αποτελεί βασικό κριτήριο?Δεν προκειται για αγορά που γίνεται κάθε μερα και στην τελική απόφαση υπάρχουν παράμετροι που παίζουν βασικότερο ρόλο.Δεν είπα σε καμμια περίπτωση οτι τα ΚΙΑ είναι άχρηστα ...αναφέρομαι σε βάρος ονόματος εταιρείας.
-
Ο χρήστης montzo έγραψε:
Καθόλου ρεαλιστική? Δηλαδή για τον Έλληνα αγοραστή δεν παίζει ρόλο το όνομα της αντιπροσωπείας του αυτοκινήτου που πρόκειται να αγοράσει?Δεν αποτελεί βασικό κριτήριο?Δεν προκειται για αγορά που γίνεται κάθε μερα και στην τελική απόφαση υπάρχουν παράμετροι που παίζουν βασικότερο ρόλο.Δεν είπα σε καμμια περίπτωση οτι τα ΚΙΑ είναι άχρηστα ...αναφέρομαι σε βάρος ονόματος εταιρείας.Ε και τι να λεει τωρα αυτο; Να λεμε τα αυτονοητα; Φυσικα και σε καποιους μετρανε ολα αυτα που προανεφερες αλλα υπαρχουν και καποιοι που κοιτανε την εναλακτικη οδο και αποφευγουν την αγορα ενος brand name αυτοκινητου για να γλιτωσει καποια χρηματα.Να θεσω και γω τωρα ενα ερωτημα:
Εγω να τα δωσω τα 2,000-3,000 ευρω παραπανω για να παρω κατι με βαρια ιστορια και τα λοιπα που συνθετουν το brand name ενος αυτοκινητου.Ποιος ομως θα μου δωσει εγγυηση οτι τελικα θα αξιζουν τα παραπανισια που εδωσα και ειναι ισαξια καλυτερο οση και η διαφορα των χρηματων; Και μιλαμε για το 2007 που καποιοι εχουν κανει αλματα προοδου την τελευταια 10ετια.Σε μια αγορα,οποιαδηποτε και αν ειναι αυτη,παντα καποιος κανει την αρχη,μετα ερχεται ο δευτερος και παει λεγοντας.Στο κατω κατω αν δεν ειναι καλοι σ'αυτο που κανουν θα τους απορριψει ο κοσμος με τις αγορες του και να εχουμε στα υποψιν μας οτι μονο οι καλυτεροι ερχονται ψηλα αφου υπαρχει τετοιος ανταγωνισμος και αυτο φυσικα ειναι προς οφελος του πελατη,εχοντας να κανει με πολλες επιλογες. -
Ο χρήστης montzo έγραψε:
Καθόλου ρεαλιστική? Δηλαδή για τον Έλληνα αγοραστή δεν παίζει ρόλο το όνομα της αντιπροσωπείας του αυτοκινήτου που πρόκειται να αγοράσει?Δεν αποτελεί βασικό κριτήριο?Δεν προκειται για αγορά που γίνεται κάθε μερα και στην τελική απόφαση υπάρχουν παράμετροι που παίζουν βασικότερο ρόλο.Δεν είπα σε καμμια περίπτωση οτι τα ΚΙΑ είναι άχρηστα ...αναφέρομαι σε βάρος ονόματος εταιρείας.Μόνο όσοι έχουν παρωπίδες και εθελοτυφλούν να δουν τα πράγματα ως έχουν. Αυτοί πολύ απλά ΔΕΝ θέλουν να δουν την πραγματικότητα και ναι μια ζωή θα κολλάνε στο σηματάκι.
Δεν μπορείς να βάζεις το νέο Fabia ή το Octavia II στην ίδια μοίρα με το Favorit επειδή κουβαλάνε το ίδιο σήμα. Όπως αντίστοιχα δεν μπορείς να συγκρίνεις το Shuma με το Cee'd. Μέσα σε λίγα χρόνια έχουν γίνει απίστευτα άλματα πρόοδου, βελτίωσης, αναβάθμισης και εξέλιξης των μοντέλων των εν λόγω εταιριών. Σε όλους τους τομείς!
-
Ο χρήστης montzo έγραψε:
Μόνο όσοι έχουν παρωπίδες και εθελοτυφλούν να δουν τα πράγματα ως έχουν. Αυτοί πολύ απλά ΔΕΝ θέλουν να δουν την πραγματικότητα και ναι μια ζωή θα κολλάνε στο σηματάκι.
Δεν μπορείς να βάζεις το νέο Fabia ή το Octavia II στην ίδια μοίρα με το Favorit επειδή κουβαλάνε το ίδιο σήμα. Όπως αντίστοιχα δεν μπορείς να συγκρίνεις το Shuma με το Cee'd. Μέσα σε λίγα χρόνια έχουν γίνει απίστευτα άλματα πρόοδου, βελτίωσης, αναβάθμισης και εξέλιξης των μοντέλων των εν λόγω εταιριών. Σε όλους τους τομείς!
+1000
Kia Cee'd 2007