-
Πριν από ένα μήνα περίπου είχα το πρώτο τρακάρισμα στο καινούργιο Α3 μου (9 μηνών) με ένα βυτείο να μου ξυλώνει την αριστερή πλευρά του παρακαρισμένου αυτοκινήτου μου!
Το βυτείο είχε ξύσει πίσω φτερό, πόρτα, μπροστινό φτερό, ζάντα αριστερή και ζάντα δεξιά από το σπρώξιμο του αυτοκινήτου στο πεζοδρόμιο. Ευτυχώς ο άνθρωπος δεν έφυγε και τα ανέλαβε όλα η ασφαλιστική. Χριστούγεννα αφηνω το αυτοκίνητο στο συνεργείο με τη διαβεβαίωση του υπεύθυνου ότι το Α3 θα γίνει σαν καινούργιο όπως ήταν πριν το ατύχημα. Πριν δύο εβδομάδες το παρέλαβα, αλλά δυστυχώς δεν ήταν ΟΚ. Αρχικά είχε ένα μικρό βαθουλωματάκι στην αριστερή κολόνα πάνω από τον καθρέπτη, το οποίο το είδε αμέσως ο υπεύθυνος και μου είπε να του το πάμε και πάλι. Πράγματι το πήγαμε πρωί Τετάρτης για 2η φορά και απόγευμα μας το παρέδωσε πίσω. Και εκεί που νομίζα ότι ξεμπέρδεψα , τότε αρχίσαν τα χειρότερα! Το αυτοκίνητο δεν ήταν δυστυχώς όπως πριν το τρακάρισμα:μεταξύ τριών και τεσσάρων χιλιάδων χλμ και από τη δεύτερη ταχύτητα και πάνω ακούγεται ένας πολύ περιέργος δυνατός και μπάσος, τραχύς θόρυβος, περιοδικός. Δεν είναι δηλαδή συνεχής, αλλά επαναλαμβανόμενος ανά τακτά διαστήματα. Αφού το έψαξα λίγο, πρέπει να είναι τα ρουλαμάν του αριστερού εμπρός τροχού!
Ειλικρινά έχω στεναχωρεθεί πολύ και ταυτόχρονα αγανακτήσει με την ασχετοσύνη, ανευθυνότητα και δεν ξέρω τι άλλο έχει το επίσημο συνεργείο της Καρέντα, το οποίο θεωρητικά θα έπρεπε να είναι το καλύτερο! Οι παλιότεροι ας βοηθήσουν με ιδέες και συμβουλές για το τι να κάνω. Αν πάω από εκεί στην κυριολεξία θα τους ξε...σω και θα χάσω και το δίκιο μου!
Ευχαριστώ και σας εύχομαι να μην μπλέξετε ποτέ με επίσημα συνεργεία
Γιάννης
-
Πριν από ένα μήνα περίπου είχα το πρώτο τρακάρισμα στο καινούργιο Α3 μου (9 μηνών) με ένα βυτείο να μου ξυλώνει την αριστερή πλευρά του παρακαρισμένου αυτοκινήτου μου!
Το βυτείο είχε ξύσει πίσω φτερό, πόρτα, μπροστινό φτερό, ζάντα αριστερή και ζάντα δεξιά από το σπρώξιμο του αυτοκινήτου στο πεζοδρόμιο. Ευτυχώς ο άνθρωπος δεν έφυγε και τα ανέλαβε όλα η ασφαλιστική. Χριστούγεννα αφηνω το αυτοκίνητο στο συνεργείο με τη διαβεβαίωση του υπεύθυνου ότι το Α3 θα γίνει σαν καινούργιο όπως ήταν πριν το ατύχημα. Πριν δύο εβδομάδες το παρέλαβα, αλλά δυστυχώς δεν ήταν ΟΚ. Αρχικά είχε ένα μικρό βαθουλωματάκι στην αριστερή κολόνα πάνω από τον καθρέπτη, το οποίο το είδε αμέσως ο υπεύθυνος και μου είπε να του το πάμε και πάλι. Πράγματι το πήγαμε πρωί Τετάρτης για 2η φορά και απόγευμα μας το παρέδωσε πίσω. Και εκεί που νομίζα ότι ξεμπέρδεψα , τότε αρχίσαν τα χειρότερα! Το αυτοκίνητο δεν ήταν δυστυχώς όπως πριν το τρακάρισμα:μεταξύ τριών και τεσσάρων χιλιάδων χλμ και από τη δεύτερη ταχύτητα και πάνω ακούγεται ένας πολύ περιέργος δυνατός και μπάσος, τραχύς θόρυβος, περιοδικός. Δεν είναι δηλαδή συνεχής, αλλά επαναλαμβανόμενος ανά τακτά διαστήματα. Αφού το έψαξα λίγο, πρέπει να είναι τα ρουλαμάν του αριστερού εμπρός τροχού!
Ειλικρινά έχω στεναχωρεθεί πολύ και ταυτόχρονα αγανακτήσει με την ασχετοσύνη, ανευθυνότητα και δεν ξέρω τι άλλο έχει το επίσημο συνεργείο της Καρέντα, το οποίο θεωρητικά θα έπρεπε να είναι το καλύτερο! Οι παλιότεροι ας βοηθήσουν με ιδέες και συμβουλές για το τι να κάνω. Αν πάω από εκεί στην κυριολεξία θα τους ξε...σω και θα χάσω και το δίκιο μου!
Ευχαριστώ και σας εύχομαι να μην μπλέξετε ποτέ με επίσημα συνεργεία
Γιάννης
-
Πριν από ένα μήνα περίπου είχα το πρώτο τρακάρισμα στο καινούργιο Α3 μου (9 μηνών) με ένα βυτείο να μου ξυλώνει την αριστερή πλευρά του παρακαρισμένου αυτοκινήτου μου!
Το βυτείο είχε ξύσει πίσω φτερό, πόρτα, μπροστινό φτερό, ζάντα αριστερή και ζάντα δεξιά από το σπρώξιμο του αυτοκινήτου στο πεζοδρόμιο. Ευτυχώς ο άνθρωπος δεν έφυγε και τα ανέλαβε όλα η ασφαλιστική. Χριστούγεννα αφηνω το αυτοκίνητο στο συνεργείο με τη διαβεβαίωση του υπεύθυνου ότι το Α3 θα γίνει σαν καινούργιο όπως ήταν πριν το ατύχημα. Πριν δύο εβδομάδες το παρέλαβα, αλλά δυστυχώς δεν ήταν ΟΚ. Αρχικά είχε ένα μικρό βαθουλωματάκι στην αριστερή κολόνα πάνω από τον καθρέπτη, το οποίο το είδε αμέσως ο υπεύθυνος και μου είπε να του το πάμε και πάλι. Πράγματι το πήγαμε πρωί Τετάρτης για 2η φορά και απόγευμα μας το παρέδωσε πίσω. Και εκεί που νομίζα ότι ξεμπέρδεψα , τότε αρχίσαν τα χειρότερα! Το αυτοκίνητο δεν ήταν δυστυχώς όπως πριν το τρακάρισμα:μεταξύ τριών και τεσσάρων χιλιάδων χλμ και από τη δεύτερη ταχύτητα και πάνω ακούγεται ένας πολύ περιέργος δυνατός και μπάσος, τραχύς θόρυβος, περιοδικός. Δεν είναι δηλαδή συνεχής, αλλά επαναλαμβανόμενος ανά τακτά διαστήματα. Αφού το έψαξα λίγο, πρέπει να είναι τα ρουλαμάν του αριστερού εμπρός τροχού!
Ειλικρινά έχω στεναχωρεθεί πολύ και ταυτόχρονα αγανακτήσει με την ασχετοσύνη, ανευθυνότητα και δεν ξέρω τι άλλο έχει το επίσημο συνεργείο της Καρέντα, το οποίο θεωρητικά θα έπρεπε να είναι το καλύτερο! Οι παλιότεροι ας βοηθήσουν με ιδέες και συμβουλές για το τι να κάνω. Αν πάω από εκεί στην κυριολεξία θα τους ξε...σω και θα χάσω και το δίκιο μου!
Ευχαριστώ και σας εύχομαι να μην μπλέξετε ποτέ με επίσημα συνεργεία
Γιάννης
-
Ο χρήστης yannis76 έγραψε:
Πριν από ένα μήνα περίπου είχα το πρώτο τρακάρισμα στο καινούργιο Α3 μου (9 μηνών) με ένα βυτείο να μου ξυλώνει την αριστερή πλευρά του παρακαρισμένου αυτοκινήτου μου!
Το βυτείο είχε ξύσει πίσω φτερό, πόρτα, μπροστινό φτερό, ζάντα αριστερή και ζάντα δεξιά από το σπρώξιμο του αυτοκινήτου στο πεζοδρόμιο. Ευτυχώς ο άνθρωπος δεν έφυγε και τα ανέλαβε όλα η ασφαλιστική. Χριστούγεννα αφηνω το αυτοκίνητο στο συνεργείο με τη διαβεβαίωση του υπεύθυνου ότι το Α3 θα γίνει σαν καινούργιο όπως ήταν πριν το ατύχημα. Πριν δύο εβδομάδες το παρέλαβα, αλλά δυστυχώς δεν ήταν ΟΚ. Αρχικά είχε ένα μικρό βαθουλωματάκι στην αριστερή κολόνα πάνω από τον καθρέπτη, το οποίο το είδε αμέσως ο υπεύθυνος και μου είπε να του το πάμε και πάλι. Πράγματι το πήγαμε πρωί Τετάρτης για 2η φορά και απόγευμα μας το παρέδωσε πίσω. Και εκεί που νομίζα ότι ξεμπέρδεψα , τότε αρχίσαν τα χειρότερα! Το αυτοκίνητο δεν ήταν δυστυχώς όπως πριν το τρακάρισμα:μεταξύ τριών και τεσσάρων χιλιάδων χλμ και από τη δεύτερη ταχύτητα και πάνω ακούγεται ένας πολύ περιέργος δυνατός και μπάσος, τραχύς θόρυβος, περιοδικός. Δεν είναι δηλαδή συνεχής, αλλά επαναλαμβανόμενος ανά τακτά διαστήματα. Αφού το έψαξα λίγο, πρέπει να είναι τα ρουλαμάν του αριστερού εμπρός τροχού!
Ειλικρινά έχω στεναχωρεθεί πολύ και ταυτόχρονα αγανακτήσει με την ασχετοσύνη, ανευθυνότητα και δεν ξέρω τι άλλο έχει το επίσημο συνεργείο της Καρέντα, το οποίο θεωρητικά θα έπρεπε να είναι το καλύτερο! Οι παλιότεροι ας βοηθήσουν με ιδέες και συμβουλές για το τι να κάνω. Αν πάω από εκεί στην κυριολεξία θα τους ξε...σω και θα χάσω και το δίκιο μου!
Ευχαριστώ και σας εύχομαι να μην μπλέξετε ποτέ με επίσημα συνεργεία
Γιάννης
Oταν ο Ραντομ τα ελεγε για την καρεντα και την απατεωνια που τους δερνει ολοι ειχαν πεσει πανω μου να με φανε...Αν ενδιαφερεσαι στειλε μου πμ να σου συστησω ενα πολυ καλο συνεργειο group vag και πολυ φτηνο
-
αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να πας το αυτοκινητο εκει και να ζητησεις να επισκευασουν το προβλημα. Προφανως μετα την επισκευη που εκαναν δεν οδηγησαν το αυτοκινητο αλλιως θα το ειχαν διαπιστωσει.
αφου σε καλυπτει η ασφαλεια δεν εχεις προβλημα. Καλεσε βεβαια τον πραγματογμομωνα να βεβαιωσει το επιπλεον κοστος της επισκευης.
-
Αν πάει αλλού θα πληρώσει από την τσέπη του.
Υπομονή και πάλι πίσω, μπορεί να τους ξέφυγε αυτό το πρόβλημα όταν έφτιαχναν τα υπόλοιπα. Μπορεί να είναι η Καρέντα φαρμακείο μέχρι αηδίας, αλλά δεν κάνει κακή δουλειά συνήθως. -
Ο χρήστης yannis76 έγραψε:
Πριν από ένα μήνα περίπου είχα το πρώτο τρακάρισμα στο καινούργιο Α3 μου (9 μηνών) με ένα βυτείο να μου ξυλώνει την αριστερή πλευρά του παρακαρισμένου αυτοκινήτου μου!
Το βυτείο είχε ξύσει πίσω φτερό, πόρτα, μπροστινό φτερό, ζάντα αριστερή και ζάντα δεξιά από το σπρώξιμο του αυτοκινήτου στο πεζοδρόμιο. Ευτυχώς ο άνθρωπος δεν έφυγε και τα ανέλαβε όλα η ασφαλιστική. Χριστούγεννα αφηνω το αυτοκίνητο στο συνεργείο με τη διαβεβαίωση του υπεύθυνου ότι το Α3 θα γίνει σαν καινούργιο όπως ήταν πριν το ατύχημα. Πριν δύο εβδομάδες το παρέλαβα, αλλά δυστυχώς δεν ήταν ΟΚ. Αρχικά είχε ένα μικρό βαθουλωματάκι στην αριστερή κολόνα πάνω από τον καθρέπτη, το οποίο το είδε αμέσως ο υπεύθυνος και μου είπε να του το πάμε και πάλι. Πράγματι το πήγαμε πρωί Τετάρτης για 2η φορά και απόγευμα μας το παρέδωσε πίσω. Και εκεί που νομίζα ότι ξεμπέρδεψα , τότε αρχίσαν τα χειρότερα! Το αυτοκίνητο δεν ήταν δυστυχώς όπως πριν το τρακάρισμα:μεταξύ τριών και τεσσάρων χιλιάδων χλμ και από τη δεύτερη ταχύτητα και πάνω ακούγεται ένας πολύ περιέργος δυνατός και μπάσος, τραχύς θόρυβος, περιοδικός. Δεν είναι δηλαδή συνεχής, αλλά επαναλαμβανόμενος ανά τακτά διαστήματα. Αφού το έψαξα λίγο, πρέπει να είναι τα ρουλαμάν του αριστερού εμπρός τροχού!
Ειλικρινά έχω στεναχωρεθεί πολύ και ταυτόχρονα αγανακτήσει με την ασχετοσύνη, ανευθυνότητα και δεν ξέρω τι άλλο έχει το επίσημο συνεργείο της Καρέντα, το οποίο θεωρητικά θα έπρεπε να είναι το καλύτερο! Οι παλιότεροι ας βοηθήσουν με ιδέες και συμβουλές για το τι να κάνω. Αν πάω από εκεί στην κυριολεξία θα τους ξε...σω και θα χάσω και το δίκιο μου!
Ευχαριστώ και σας εύχομαι να μην μπλέξετε ποτέ με επίσημα συνεργεία
Γιάννης
Δυστυχώς φίλτατε δεν είσαι ο πρώτος που κάνει τέτοια παράπονα γιά την Καρέντα ... Εχουμε γίνει μάρτυρες και σε πολύ χειρότερα ...! Υπομονή, όπως σου συνέστησαν και οι προηγούμενοι μέχρι να αποκατασταθεί πλήρως η ζημιά ...! Σου εύχομαι να είναι το τελευταίο !
-
Πάντως, αν είναι το ρουλεμάν, και παρουσίασε πρόβλημα μετά από 3000 χιλιόμετρα, δεν είναι ευθύνη του συνεργείου.
Ούτε θα μπορούσαν να το διαγνώσουν αφού η βλάβη παρουσιάστηκε εκ των υστέρων.
Μπορεί να οφείλεται στο ατύχημα, αλλά δεν παρουσιαζόταν -από όσο κατάλαβα- όσο το αυτοκίνητο ήταν στο συνεργείο. -
+1
-
Ενώ οι υπόλοιποι όλων των κατασκευαστών είναι καλοί?
Όλοι για τα μπάζα είναι!!!
Εγώ παρέλαβα καινούριο το Mitsubishi και έλειπε από μέσα μία μεγάλη πλαστική βίδα που κράταγε ένα κομμάτι πλαστικού ταπετσαρίας κάτω από το ταμπλό στον συνοδηγό. Σε ένα ταξιδι το πόδι του συνοδηγού το χτύπησε, έφυγε και παραλίγο να ξηλώσει μία πλεξούδα καλώδια στα οποία ήταν και τα καλώδια του αερόσακου.Οταν πήγα στο επίσημο συνεργείο (εκεί που το αγόρασα) στην αρχή ήθελαν να με πείσουν ότι δεν υπαρχει βίδα στήριξης και ότι απλά το πλαστικό κουμπώνει. Οταν όμως είδαμε άλλο pinin που ήταν για νέο πελάτη, επιβεβαιώθηκε ότι υπάρχει η βίδα.
Φυσικά βίδα δεν υπήρχε ως ανταλλακτικό*, οπότε ο νέος πελάτης κάνει βόλτες τώρα με καινούριο Pinin χωρίς όμως την βίδα ...Φυσικά καταλάβα γιατί το δικό μου δεν είχε βίδα .... Κάποιο άλλο PInin την είχε 'γκαβατζώσει...'
Μαϊμουδιές & κομπογιαννιτισμός, ... Ξεφτίλες!*ανταλλακτικά: μεγάλο κεφάλαιο συζήτησης...!!!
Oι λέξεις 'στοκ' και 'spare parts' λείπουν από το λεξιλόγιο των αντιπροσώπων...Υποτίθεται ότι αναλαμβάνουν τεχνικές υπηρεσίες after sales χωρίς να έχουν spare parts... -
Δηλαδή βούτηξες τη βίδα του νέου πελάτη;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δηλαδή βούτηξες τη βίδα του νέου πελάτη;ΣΣΣΣΣΣ....κρύβε λόγια!κρύβε λόγια!
Πάντως όλα έγιναν 'νόμιμα'... την βούτηξε ο υπεύθηνος του συνεργείου... Εγώ απλά έκανα ότι κοιτούσα αλλού ....
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Δηλαδή βούτηξες τη βίδα του νέου πελάτη;
ΣΣΣΣΣΣ....κρύβε λόγια!κρύβε λόγια!
Πάντως όλα έγιναν 'νόμιμα'... την βούτηξε ο υπεύθηνος του συνεργείου... Εγώ απλά έκανα ότι κοιτούσα αλλού ....
Καλά αν είναι να πάρω αυτοκίνητο θα δώσω φακελάκι στον υπεύθυνο του συνεργείου για να φτάσει ολόκληρο...
-
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
Δηλαδή βούτηξες τη βίδα του νέου πελάτη;
ΣΣΣΣΣΣ....κρύβε λόγια!κρύβε λόγια!
Πάντως όλα έγιναν 'νόμιμα'... την βούτηξε ο υπεύθηνος του συνεργείου... Εγώ απλά έκανα ότι κοιτούσα αλλού ....
Καλά αν είναι να πάρω αυτοκίνητο θα δώσω φακελάκι στον υπεύθυνο του συνεργείου για να φτάσει ολόκληρο...
Δεν θα μου φανεί παράξενο ...
Το ίδιο μου είχε συμβεί και με το ASTRA που το παρέλαβα από επίσημη εμπορία στη Μεσογείων/Χολαργό και έλειπε κάτω από το καπώ το ηχο-θερμομονωτικό προστατευτικό ... Το πήρα είδηση επειδή την ημέρα της παραλαβής (Φεβρουάριος 2002) έβρεχε και το καπώ άρχισε και έβγαζε υδρατμούς!Στην αρχή μου επέμεναν ότι το SPORT δεν έχει προστασία στο καπώ και αν θέλω μπορώ με 150euro να βάλω, εφόσον γίνει παραγγελία γιατί δεν υπήρχε στη αποθήκη. Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας ήταν 1 μήνας.
Φυσικά έστειλα επιστολή στην OPEL HELLAS, οπότε με τη παρέμβαση της OPEL HELLAS ξαφνικά άλλαξαν στάση σε μία μέρα. Και εντελώς ξαφνικά πάλι, την ίδια μέρα, βρέθηκε στο χώρο των ανταλλακτικών της εμπορίας ένα προστευτικό καινούριο από Opel Astra Sport...και με πηραν τηλέφωνο να πάω για τοποθετηση (όλα δωρεάν).
To δικό μου, σύμφωνα με την OPEL HELLAS κλάπηκε κάπου μεταξύ Tελωνείου και επίσημου εμπόρου...
Εγώ τελικά πήρα κάποιο προστατευτικό κάποιου άλλου άτυχου κατόχου OPEL που ακόμα δεν είχε παραλάβει το ASTRA του...
-
Ελλάς το μεγαλείο σου
-
Εγώ πάντως θα περίμενα να έρθει με παραγγελία το δικό μου.
Αλλά μάλλον είμαι μ@λ@κας.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εγώ πάντως θα περίμενα να έρθει με παραγγελία το δικό μου.Αλλά μάλλον είμαι μ@λ@κας.
Ο αντιπρόσωπος μάλλον είναι μ@λ@κας που δεν το φέρνει σαν ανταλλακτικό...Σαρακάκης....
-
Ούτε ως παραγγελία Θανάση;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ούτε ως παραγγελία Θανάση;Εγώ αυτό κατάλαβα...Και αφου έλειπε από όλα τα pinin έπρεπε να το έχει στο stock του.
-
Δεν ξέρω αν μιλάτε για την βίδα του pinin που ανέφερα παραπάνω, απλά να διευκρινήσω ότι ως ανταλλακτικό δεν υπήρχε στο εξουσιοδοτημένο.
Παραγγελία μόνο της βίδας δεν μπορούσα να κάνω γιατί πήγαινε ολόκληρο σετ μαζί με τα πλαστικά καλύμματα.
Ως λύση θεωρήθηκε σωστό να πάρουν μία βίδα από ένα άλλο pinin και να την βάλουν στο δικό μου.Αν αυτή είναι η υποστήριξη σε απλά πράγματα, φανταστείτε τι γίνεται σε ποιο περίπλοκα ...
Μπορώ να αναφέρω και άλλα προσωπικά περιστατικά με άλλους κατασκευαστές και επίσημες εμπορίες αλλά δεν θέλω να γίνω ο 'κακός' της παρέας ...
Καρεντα after-sales service...για τα μπάζα!!