-
Κατ'αρχην συγγνωμη αν το ερωτημα μου εχει ξανασυζητηθει αλλα οσο κι αν εψαξα δεν βρηκα παρομοιο θεμα.
Λοιπον το αντιαισθητικο 'προβλημα' στο αυτοκινητο μου ειναι η εμφανιση λεπτου στρωματος σκουριας στα τυμπανα(σιγουρα οχι ο σωστος ορος,αλλα δεν ειμαι ειδημων)στις ακρες των αξονων εκει που πιανουν οι τροχοι δηλαδη εκει που ειναι οι βιδες και βιδωνουν τα μπουλονια και κρατανε τους τροχους.Αν σας ειναι ευκολο πειτε μου το σωστο ορο.
Εχει εμφανιστει ενα λεπτο στρωμα σκουριας και στα μπροστα και στα πισω πιο πολυ και στις ακρες φαινεται να ξεφλουδιζει το χρωμα που προφανως ειναι απο το εργοστασιο και ενω απ'οτι καταλαβαινω δεν ειναι τιποτα το σημαντικο καθως σε πολλα αυτοκινητα το εχω παρατηρησει, θα ηθελα να μου πειτε πως μπορω να το βαψω ξανα εκεινο το σημειο γιατι λογω ακτινωτης ζαντας φαινεται και ειναι αρκετα αντιαισθητικο.
Μπορω να το κανω μονος η χρειαζεται επισκεψη σε συνεργειο; -
Κατ'αρχην συγγνωμη αν το ερωτημα μου εχει ξανασυζητηθει αλλα οσο κι αν εψαξα δεν βρηκα παρομοιο θεμα.
Λοιπον το αντιαισθητικο 'προβλημα' στο αυτοκινητο μου ειναι η εμφανιση λεπτου στρωματος σκουριας στα τυμπανα(σιγουρα οχι ο σωστος ορος,αλλα δεν ειμαι ειδημων)στις ακρες των αξονων εκει που πιανουν οι τροχοι δηλαδη εκει που ειναι οι βιδες και βιδωνουν τα μπουλονια και κρατανε τους τροχους.Αν σας ειναι ευκολο πειτε μου το σωστο ορο.
Εχει εμφανιστει ενα λεπτο στρωμα σκουριας και στα μπροστα και στα πισω πιο πολυ και στις ακρες φαινεται να ξεφλουδιζει το χρωμα που προφανως ειναι απο το εργοστασιο και ενω απ'οτι καταλαβαινω δεν ειναι τιποτα το σημαντικο καθως σε πολλα αυτοκινητα το εχω παρατηρησει, θα ηθελα να μου πειτε πως μπορω να το βαψω ξανα εκεινο το σημειο γιατι λογω ακτινωτης ζαντας φαινεται και ειναι αρκετα αντιαισθητικο.
Μπορω να το κανω μονος η χρειαζεται επισκεψη σε συνεργειο; -
Κατ'αρχην συγγνωμη αν το ερωτημα μου εχει ξανασυζητηθει αλλα οσο κι αν εψαξα δεν βρηκα παρομοιο θεμα.
Λοιπον το αντιαισθητικο 'προβλημα' στο αυτοκινητο μου ειναι η εμφανιση λεπτου στρωματος σκουριας στα τυμπανα(σιγουρα οχι ο σωστος ορος,αλλα δεν ειμαι ειδημων)στις ακρες των αξονων εκει που πιανουν οι τροχοι δηλαδη εκει που ειναι οι βιδες και βιδωνουν τα μπουλονια και κρατανε τους τροχους.Αν σας ειναι ευκολο πειτε μου το σωστο ορο.
Εχει εμφανιστει ενα λεπτο στρωμα σκουριας και στα μπροστα και στα πισω πιο πολυ και στις ακρες φαινεται να ξεφλουδιζει το χρωμα που προφανως ειναι απο το εργοστασιο και ενω απ'οτι καταλαβαινω δεν ειναι τιποτα το σημαντικο καθως σε πολλα αυτοκινητα το εχω παρατηρησει, θα ηθελα να μου πειτε πως μπορω να το βαψω ξανα εκεινο το σημειο γιατι λογω ακτινωτης ζαντας φαινεται και ειναι αρκετα αντιαισθητικο.
Μπορω να το κανω μονος η χρειαζεται επισκεψη σε συνεργειο; -
Δεν ειναι τπτ δεν ασχολεισαι καν
-
Σίγουρα δεν είναι τίποτα και δεν πρέπει να σε ανησυχεί. Αν φοράς ζάντες αλουμινίου και καθαρά για αισθητικούς λόγους δεν θες να φαίνεται μπορείς να βάψεις τα ταμπούρα σου. Για να βαφτεί όμως έχει αρκετή βαβούρα μια και πρέπει να τα αφαιρέσεις να βγάλεις τη σκουριά ή με γυαλόχαρτο ή καλύτερα με αμμοβολή και μετά να τα βάψεις με χρώμα ειδικό που αντέχει τις υψηλές θερμοκρασίες για να μην σου ξεφλουδίσει το χρώμα.
Πάντως αυτό το λεπτό στρώμα σκουριάς δεν εγκυμονεί κανένα κίνδυνο ούτε υπάρχει περίπτωση ποτέ να σου δημιουργήσει κανένα πρόβλημα. -
Ο χρήστης LOLIS έγραψε:
θα ηθελα να μου πειτε πως μπορω να το βαψω ξανα εκεινο το σημειο γιατι λογω ακτινωτης ζαντας φαινεται και ειναι αρκετα αντιαισθητικο.Να μη βάψεις το σημείο που πατάει η ζάντα. Κανονικά κάθε φορά που βγαίνει η ζάντα το καθαρίζεις να μην έχει σκουριές και βρωμιές ώστε να πατάει καλά.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Σίγουρα δεν είναι τίποτα και δεν πρέπει να σε ανησυχεί. Αν φοράς ζάντες αλουμινίου και καθαρά για αισθητικούς λόγους δεν θες να φαίνεται μπορείς να βάψεις τα ταμπούρα σου. Για να βαφτεί όμως έχει αρκετή βαβούρα μια και πρέπει να τα αφαιρέσεις να βγάλεις τη σκουριά ή με γυαλόχαρτο ή καλύτερα με αμμοβολή και μετά να τα βάψεις με χρώμα ειδικό που αντέχει τις υψηλές θερμοκρασίες για να μην σου ξεφλουδίσει το χρώμα.
Πάντως αυτό το λεπτό στρώμα σκουριάς δεν εγκυμονεί κανένα κίνδυνο ούτε υπάρχει περίπτωση ποτέ να σου δημιουργήσει κανένα πρόβλημα.πισω εχω δισκους δεν εχω ταμπουρα.
Παντως σας ευχαριστω για τις απαντησεις,αλλα τελικα μιας και καταλαβατε που εννοω πως λεγεται αυτο το σημειο;
και γιατι βλεπω πολλους που τα εχουν βαμμενα μαυρα και φαινονται πολυ ωραια πως γινεται αυτο σε συνεργειο; -
Ο χρήστης LOLIS έγραψε:
Σίγουρα δεν είναι τίποτα και δεν πρέπει να σε ανησυχεί. Αν φοράς ζάντες αλουμινίου και καθαρά για αισθητικούς λόγους δεν θες να φαίνεται μπορείς να βάψεις τα ταμπούρα σου. Για να βαφτεί όμως έχει αρκετή βαβούρα μια και πρέπει να τα αφαιρέσεις να βγάλεις τη σκουριά ή με γυαλόχαρτο ή καλύτερα με αμμοβολή και μετά να τα βάψεις με χρώμα ειδικό που αντέχει τις υψηλές θερμοκρασίες για να μην σου ξεφλουδίσει το χρώμα.
Πάντως αυτό το λεπτό στρώμα σκουριάς δεν εγκυμονεί κανένα κίνδυνο ούτε υπάρχει περίπτωση ποτέ να σου δημιουργήσει κανένα πρόβλημα.πισω εχω δισκους δεν εχω ταμπουρα.
Παντως σας ευχαριστω για τις απαντησεις,αλλα τελικα μιας και καταλαβατε που εννοω πως λεγεται αυτο το σημειο;
και γιατι βλεπω πολλους που τα εχουν βαμμενα μαυρα και φαινονται πολυ ωραια πως γινεται αυτο σε συνεργειο;Aντιθετως,εγω θα το ελεγα καγκουρια
Χωρια που εγκλωβιζεις κι ενα μερος της θερμοκρασιας των φρενων δυσχαιρενοντας την απαγωγη θερμοτητος. -
Ο χρήστης LOLIS έγραψε:
Σίγουρα δεν είναι τίποτα και δεν πρέπει να σε ανησυχεί. Αν φοράς ζάντες αλουμινίου και καθαρά για αισθητικούς λόγους δεν θες να φαίνεται μπορείς να βάψεις τα ταμπούρα σου. Για να βαφτεί όμως έχει αρκετή βαβούρα μια και πρέπει να τα αφαιρέσεις να βγάλεις τη σκουριά ή με γυαλόχαρτο ή καλύτερα με αμμοβολή και μετά να τα βάψεις με χρώμα ειδικό που αντέχει τις υψηλές θερμοκρασίες για να μην σου ξεφλουδίσει το χρώμα.
Πάντως αυτό το λεπτό στρώμα σκουριάς δεν εγκυμονεί κανένα κίνδυνο ούτε υπάρχει περίπτωση ποτέ να σου δημιουργήσει κανένα πρόβλημα.πισω εχω δισκους δεν εχω ταμπουρα.
Παντως σας ευχαριστω για τις απαντησεις,αλλα τελικα μιας και καταλαβατε που εννοω πως λεγεται αυτο το σημειο;
και γιατι βλεπω πολλους που τα εχουν βαμμενα μαυρα και φαινονται πολυ ωραια πως γινεται αυτο σε συνεργειο;Το μουαγιέ εννοείς μάλλον. Εκεί που πατάει η ζάντα αν κατάλαβα καλά.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Σίγουρα δεν είναι τίποτα και δεν πρέπει να σε ανησυχεί. Αν φοράς ζάντες αλουμινίου και καθαρά για αισθητικούς λόγους δεν θες να φαίνεται μπορείς να βάψεις τα ταμπούρα σου. Για να βαφτεί όμως έχει αρκετή βαβούρα μια και πρέπει να τα αφαιρέσεις να βγάλεις τη σκουριά ή με γυαλόχαρτο ή καλύτερα με αμμοβολή και μετά να τα βάψεις με χρώμα ειδικό που αντέχει τις υψηλές θερμοκρασίες για να μην σου ξεφλουδίσει το χρώμα.
Πάντως αυτό το λεπτό στρώμα σκουριάς δεν εγκυμονεί κανένα κίνδυνο ούτε υπάρχει περίπτωση ποτέ να σου δημιουργήσει κανένα πρόβλημα.πισω εχω δισκους δεν εχω ταμπουρα.
Παντως σας ευχαριστω για τις απαντησεις,αλλα τελικα μιας και καταλαβατε που εννοω πως λεγεται αυτο το σημειο;
και γιατι βλεπω πολλους που τα εχουν βαμμενα μαυρα και φαινονται πολυ ωραια πως γινεται αυτο σε συνεργειο;Aντιθετως,εγω θα το ελεγα καγκουρια
κοιταξε καγκουρια πιστευω ειναι να ειναι κοκκινα και αλλα χρωματα που βλεπεις να τα βαφουν αλλοι οπως βλεπεις ειπα μαυρα οπως αλλωστε ηταν και τα δικα μου οταν το αμαξι παρεληφθη απο την αντιπροσωπεια δεν νομιζω το εργοστασιο να κανει καγκουριες απλα θα ηθελα να εχει την οψη οπως οταν το πηρα καινουργιο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σίγουρα δεν είναι τίποτα και δεν πρέπει να σε ανησυχεί. Αν φοράς ζάντες αλουμινίου και καθαρά για αισθητικούς λόγους δεν θες να φαίνεται μπορείς να βάψεις τα ταμπούρα σου. Για να βαφτεί όμως έχει αρκετή βαβούρα μια και πρέπει να τα αφαιρέσεις να βγάλεις τη σκουριά ή με γυαλόχαρτο ή καλύτερα με αμμοβολή και μετά να τα βάψεις με χρώμα ειδικό που αντέχει τις υψηλές θερμοκρασίες για να μην σου ξεφλουδίσει το χρώμα.
Πάντως αυτό το λεπτό στρώμα σκουριάς δεν εγκυμονεί κανένα κίνδυνο ούτε υπάρχει περίπτωση ποτέ να σου δημιουργήσει κανένα πρόβλημα.πισω εχω δισκους δεν εχω ταμπουρα.
Παντως σας ευχαριστω για τις απαντησεις,αλλα τελικα μιας και καταλαβατε που εννοω πως λεγεται αυτο το σημειο;
και γιατι βλεπω πολλους που τα εχουν βαμμενα μαυρα και φαινονται πολυ ωραια πως γινεται αυτο σε συνεργειο;Το μουαγιέ εννοείς μάλλον. Εκεί που πατάει η ζάντα αν κατάλαβα καλά.
Δεν ξερω μουαγιε λεγεται; ναι εκει που εχει και τις βιδες που πανω σε αυτες βιδωνονται τα μπουλονια
-
Ο χρήστης LOLIS έγραψε:
Σίγουρα δεν είναι τίποτα και δεν πρέπει να σε ανησυχεί. Αν φοράς ζάντες αλουμινίου και καθαρά για αισθητικούς λόγους δεν θες να φαίνεται μπορείς να βάψεις τα ταμπούρα σου. Για να βαφτεί όμως έχει αρκετή βαβούρα μια και πρέπει να τα αφαιρέσεις να βγάλεις τη σκουριά ή με γυαλόχαρτο ή καλύτερα με αμμοβολή και μετά να τα βάψεις με χρώμα ειδικό που αντέχει τις υψηλές θερμοκρασίες για να μην σου ξεφλουδίσει το χρώμα.
Πάντως αυτό το λεπτό στρώμα σκουριάς δεν εγκυμονεί κανένα κίνδυνο ούτε υπάρχει περίπτωση ποτέ να σου δημιουργήσει κανένα πρόβλημα.πισω εχω δισκους δεν εχω ταμπουρα.
Παντως σας ευχαριστω για τις απαντησεις,αλλα τελικα μιας και καταλαβατε που εννοω πως λεγεται αυτο το σημειο;
και γιατι βλεπω πολλους που τα εχουν βαμμενα μαυρα και φαινονται πολυ ωραια πως γινεται αυτο σε συνεργειο;Aντιθετως,εγω θα το ελεγα καγκουρια
κοιταξε καγκουρια πιστευω ειναι να ειναι κοκκινα και αλλα χρωματα που βλεπεις να τα βαφουν αλλοι οπως βλεπεις ειπα μαυρα οπως αλλωστε ηταν και τα δικα μου οταν το αμαξι παρεληφθη απο την αντιπροσωπεια δεν νομιζω το εργοστασιο να κανει καγκουριες απλα θα ηθελα να εχει την οψη οπως οταν το πηρα καινουργιο.
Προκειμενου να τα βαψεις,αγνοεις και την υπολοιπη παραγραφο στο quote σου.
Ειτε ειναι κοκκινο ειτε ροζ ειτε μαυρο ειναι καγκουρια.Και φυσικα το εργοστασιο δεν κανει καγκουριες γιατι πολυ απλα......δεν ειναι βαμενο.Λες να ξεχασε να στο βαψει?
Τελος παντον καντο οτι θελεις,εγω στα λεω καλοπροαιρετα -
Ναι μουαγιέ λέγεται στα 'Ελληνικά' (μουαγιέν επί το ορθότερο).
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Σίγουρα δεν είναι τίποτα και δεν πρέπει να σε ανησυχεί. Αν φοράς ζάντες αλουμινίου και καθαρά για αισθητικούς λόγους δεν θες να φαίνεται μπορείς να βάψεις τα ταμπούρα σου. Για να βαφτεί όμως έχει αρκετή βαβούρα μια και πρέπει να τα αφαιρέσεις να βγάλεις τη σκουριά ή με γυαλόχαρτο ή καλύτερα με αμμοβολή και μετά να τα βάψεις με χρώμα ειδικό που αντέχει τις υψηλές θερμοκρασίες για να μην σου ξεφλουδίσει το χρώμα.
Πάντως αυτό το λεπτό στρώμα σκουριάς δεν εγκυμονεί κανένα κίνδυνο ούτε υπάρχει περίπτωση ποτέ να σου δημιουργήσει κανένα πρόβλημα.πισω εχω δισκους δεν εχω ταμπουρα.
Παντως σας ευχαριστω για τις απαντησεις,αλλα τελικα μιας και καταλαβατε που εννοω πως λεγεται αυτο το σημειο;
και γιατι βλεπω πολλους που τα εχουν βαμμενα μαυρα και φαινονται πολυ ωραια πως γινεται αυτο σε συνεργειο;Aντιθετως,εγω θα το ελεγα καγκουρια
κοιταξε καγκουρια πιστευω ειναι να ειναι κοκκινα και αλλα χρωματα που βλεπεις να τα βαφουν αλλοι οπως βλεπεις ειπα μαυρα οπως αλλωστε ηταν και τα δικα μου οταν το αμαξι παρεληφθη απο την αντιπροσωπεια δεν νομιζω το εργοστασιο να κανει καγκουριες απλα θα ηθελα να εχει την οψη οπως οταν το πηρα καινουργιο.
Προκειμενου να τα βαψεις,αγνοεις και την υπολοιπη παραγραφο στο quote σου.
Ειτε ειναι κοκκινο ειτε ροζ ειτε μαυρο ειναι καγκουρια.Και φυσικα το εργοστασιο δεν κανει καγκουριες γιατι πολυ απλα......δεν ειναι βαμενο.Λες να ξεχασε να στο βαψει?
Τελος παντον καντο οτι θελεις,εγω στα λεω καλοπροαιρεταβαμμενο δεν ηταν απο το εργοστασιο σιγουρα εχεις δικιο απλα ξεδλουδισε με τον καιρο και φανηκε η σκουρια γι'αυτο λεω να το βαψω και μαλιστα ειπα μαυρο για να ειναι παρεμφερες με αυτο το χρωμα που ειχε οταν βγηκε απο το εργοστασιο.Ειχε το φυσικο χρωμα του σιδηρου ετσι ενα μαυρο.
Τελος παντων αν οντως οπως λενε ολοι δεν υπαρχει προβλημα και οντως θα φαινεται καγκουρια τοτε παω πασο. -
Ό,τι θέλεις εσύ κάνεις μωρέ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ό,τι θέλεις εσύ κάνεις μωρέ.καλα ντε μη βαρας
-
Βάρεσα κανέναν;
Απλά λέω πως ο επειδή κάποιος σου είπε ότι είναι καγκουριά, δεν σημαίνει αυτόματα ότι είναι κιόλας.
Εφόσον εσύ πιστεύεις πως θα είναι καλύτερο έτσι, κάντο.
-
Μετά από 1-2 ελαφριές επαφές της πόρτας με τοίχους (και όχι άλλα αμάξια) έχει εμφανιστεί επιφανειακά σκουριά στα σημεία επαφής. Τι προτείνετε να κάνω για να μην χειροτερέψει η κατάσταση; Υπάρχει κάποια ειδικό χρώμα κατά της σκουριάς;
Υ.Γ.: Αυτά τα Toyota ξεφάβουν πολύ εύκολα! Τοσο στο προηγούμενο του πατέρα μου όσο και στο δικό μου έχει ξεφλουδίσει σε μερικά σημεία ο μπροστινός προφυλακτήρας.
-
Γενικά στα τογιότα έχω παρατηρήσει πως στα σημεία επαφής, σκουριάζουν πάρα πολύ εύκολα.
-
Καλά οι προφυλακτήρες είναι άλλη περίπτωση...κυρίως αντιπροσωπείας...
Πήγαινέ το σε έναν φανοποιό (αν εμππιστεύεσαι κανέναν) να το δει. Στο δικό μου έπεσε πάνω ένα πιτσιρίκι με ποδήλατο (παρκαρισμένος ήμουν, ΟΚ ) και μου βγαλε το χρώμα στο καπώ το μλκισμένο. Το αμέλησα και τώρα θέλει ξύσιμο-βάψιμο...
-
Θα προτιμούσα να ξέρω από πριν ποια είναι η ενδεδειγμένη λύση (α) μήπως μπορώ να κάνω κάτι μόνος μου και (β) για να ξέρω ότι δε θα με δουλέψει ο φανοποιός.
ΣΚΟΥΡΙΑ