-
Καλημερα σε ολους.
Eχω 1 Golf TSi 140. Στο αυτοκινητο αλλαχτηκε σετ συμπλεκτη εντος εγγυησης επειδη εκανε ενα περιεργο θορυβο κατα την επαναφορα του πενταλ.
Το θεμα ειναι οτι μετα την αλλαγη εχει παρουσιαστει το εξης περιεργο:Οταν το αυτοκινητο ειναι κρυο ο συμπλεκτης φαινεται να λειτουργει φυσιολογικα. Μετα απο χρηση καποιων λεπτων ζεσταινεται (πχ 10-15 λεπτα σε κινηση οπου χρησιμοποιειται αρκετα ο συμπλεκτης) αρχιζει να τρεμει (να μην ειναι σταθερος κατα καποιο τροπο) οταν κρατας το αυτοκινητο με γκαζι και συμπλεκτη σε ελαφρες ανηφορες ή πχ κατα το παρκαρισμα δηλ. οταν ζοριζεται (πατιναρισμα δεν λεγεται αυτο? ).
Θα το παω να το κοιταξουν αλλα μηπως εχετε καποια ιδεα που μπορει να οφειλεται αυτο?
Ευχαριστω εκ των προτερων. -
Καλημερα σε ολους.
Eχω 1 Golf TSi 140. Στο αυτοκινητο αλλαχτηκε σετ συμπλεκτη εντος εγγυησης επειδη εκανε ενα περιεργο θορυβο κατα την επαναφορα του πενταλ.
Το θεμα ειναι οτι μετα την αλλαγη εχει παρουσιαστει το εξης περιεργο:Οταν το αυτοκινητο ειναι κρυο ο συμπλεκτης φαινεται να λειτουργει φυσιολογικα. Μετα απο χρηση καποιων λεπτων ζεσταινεται (πχ 10-15 λεπτα σε κινηση οπου χρησιμοποιειται αρκετα ο συμπλεκτης) αρχιζει να τρεμει (να μην ειναι σταθερος κατα καποιο τροπο) οταν κρατας το αυτοκινητο με γκαζι και συμπλεκτη σε ελαφρες ανηφορες ή πχ κατα το παρκαρισμα δηλ. οταν ζοριζεται (πατιναρισμα δεν λεγεται αυτο? ).
Θα το παω να το κοιταξουν αλλα μηπως εχετε καποια ιδεα που μπορει να οφειλεται αυτο?
Ευχαριστω εκ των προτερων. -
Καλημερα σε ολους.
Eχω 1 Golf TSi 140. Στο αυτοκινητο αλλαχτηκε σετ συμπλεκτη εντος εγγυησης επειδη εκανε ενα περιεργο θορυβο κατα την επαναφορα του πενταλ.
Το θεμα ειναι οτι μετα την αλλαγη εχει παρουσιαστει το εξης περιεργο:Οταν το αυτοκινητο ειναι κρυο ο συμπλεκτης φαινεται να λειτουργει φυσιολογικα. Μετα απο χρηση καποιων λεπτων ζεσταινεται (πχ 10-15 λεπτα σε κινηση οπου χρησιμοποιειται αρκετα ο συμπλεκτης) αρχιζει να τρεμει (να μην ειναι σταθερος κατα καποιο τροπο) οταν κρατας το αυτοκινητο με γκαζι και συμπλεκτη σε ελαφρες ανηφορες ή πχ κατα το παρκαρισμα δηλ. οταν ζοριζεται (πατιναρισμα δεν λεγεται αυτο? ).
Θα το παω να το κοιταξουν αλλα μηπως εχετε καποια ιδεα που μπορει να οφειλεται αυτο?
Ευχαριστω εκ των προτερων. -
edit [Krus]
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
edit [Krus]άρχισαν τα εγκάθετα σχόλια...
-
Πατιναρισμα ειναι οταν δεν ακουμπα ο δισκος πληρως πανω στο πλατο,σαν να κρατας λιγο πατημενο το πενταλ.
-
edit [Krus] ας μην κάνουμε quote τα flames παίδες.
-
edit [Krus]
-
edit [Krus]
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Καλημερα σε ολους.Eχω 1 Golf TSi 140. Στο αυτοκινητο αλλαχτηκε σετ συμπλεκτη εντος εγγυησης επειδη εκανε ενα περιεργο θορυβο κατα την επαναφορα του πενταλ.
Το θεμα ειναι οτι μετα την αλλαγη εχει παρουσιαστει το εξης περιεργο:Οταν το αυτοκινητο ειναι κρυο ο συμπλεκτης φαινεται να λειτουργει φυσιολογικα. Μετα απο χρηση καποιων λεπτων ζεσταινεται (πχ 10-15 λεπτα σε κινηση οπου χρησιμοποιειται αρκετα ο συμπλεκτης) αρχιζει να τρεμει (να μην ειναι σταθερος κατα καποιο τροπο) οταν κρατας το αυτοκινητο με γκαζι και συμπλεκτη σε ελαφρες ανηφορες ή πχ κατα το παρκαρισμα δηλ. οταν ζοριζεται (πατιναρισμα δεν λεγεται αυτο? ).
Θα το παω να το κοιταξουν αλλα μηπως εχετε καποια ιδεα που μπορει να οφειλεται αυτο?
Ευχαριστω εκ των προτερων.Mallon πας για συμπλεκτη παλι και το ποιο πιθανο ειναι να αλλαξαν μονο τον δισκο η το πλατω,εκτος κι αν ειναι η παρτιδα ελλατωματικη.
-
edit [Krus]
-
edit [Krus]
-
edit [Krus]
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Mallon πας για συμπλεκτη παλι και το ποιο πιθανο ειναι να αλλαξαν μονο τον δισκο η το πλατω,εκτος κι αν ειναι η παρτιδα ελλατωματικη.Όταν ανοίγεις το συμπλέκτη βλέπεις ότι έχει σημεία που φθείρεται ανομοιόμορφα (και τραντάζει). Γιατί γίνεται αυτό, μπορεί να γίνει από κακή χρήση ή να ισχυριστούν αυτό και να μη τον αλλάξουν σε εγγύηση;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Mallon πας για συμπλεκτη παλι και το ποιο πιθανο ειναι να αλλαξαν μονο τον δισκο η το πλατω,εκτος κι αν ειναι η παρτιδα ελλατωματικη.
Όταν ανοίγεις το συμπλέκτη βλέπεις ότι έχει σημεία που φθείρεται ανομοιόμορφα (και τραντάζει). Γιατί γίνεται αυτό, μπορεί να γίνει από κακή χρήση ή να ισχυριστούν αυτό και να μη τον αλλάξουν σε εγγύηση;
αν εχουν μαλακωσει τα ελατηρια απ το πλατω δε φενονται με το ματι.Αν ειναι απο ελατηρια του δισκου εκει φαινετε,γι αυτο κανονικα ειναι δεν ειναι καλα αλλαζεται ολο το σετ του συμπλεκτη.
Αν ειναι εμφανες το προβλημα στο δισκο και αλλαχτει μονο αυτος,σιγουρα μετα απο καποια χλμ θα παρουσιασει και τα πρωτα σημαδια κοπωσης το πλατω ασχετα αν μιλαμε για ελλατωμικο αντ/κο η φυσιολογικη φθορα του συμπλεκτη -
edit [Krus]
Μα είναι γνωστό σε όλους ότι τα vw ΔΕΝ παθαίνουν τίποτα (τουλάχιστον για όσους παραμένουν στο διαδικτυακό τους καβούκι, γιατί στον πραγματικό κόσμο ... ).
(Αυτή ναι είναι εγκάθετη δημοσίευση) -
αλλο πραγμα φιλε μου παθαινουν γενικως κι αλλο να μιλαμε για ελλατωματικη παρτιδα.
εχει μια διαφορα δε νομιζεις?Τελος παντων ας μη το κανουμε μπουρδελο κι εδω.
Η ιταλικο παρεις η γερμανικο ειναι τα ιδια,Οκ? -
...ρε παιδιά εντάξει, δεν αρκούν οι εγκαθετιές σε όλα τα άλλα thread; Πρέπει κι εδώ δλδ που κάποιος έχει ένα πρόβλημα;
-
edit [Krus]
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Μα είναι γνωστό σε όλους ότι τα vw ΔΕΝ παθαίνουν τίποτα (τουλάχιστον για όσους παραμένουν στο διαδικτυακό τους καβούκι, γιατί στον πραγματικό κόσμο ... ).
(Αυτή ναι είναι εγκάθετη δημοσίευση)Μάλλον για αυτό διατείνονται οι Toyota-κηδες-Honda-κηδες και λοιποί ιαπωνες...τα μπέρδεψες Φράγκι.
-
Δυστυχώς σε λίγο καιρό κανένας δεν θα τολμά να ζητήσει τη βοήθεια του forum για προβλήματα που πιθανόν να αντιμετωπίζει γιατί θα φοβάται μην του ΄΄θάψουν΄΄ το αμάξι του.Όμως ας αναρωτηθούμε όλοι μας πώς φθάσαμε εδώ.Και όταν λέω όλοι εννοώ όλοι.
Οχυρωμένοι πίσω από οπαδισμούς ή έστω και απλές συμπάθειες είμαστε με το όπλο στο χέρι και μόλις αναφερθεί το παραμικρό έστω και μεμονωμένο πρόβλημα αρχίζουν οι πυροβολισμοί.
Και επειδή καμμιά εταιρεία δεν βγάζει άτρωτα αυτοκίνητα για όλους έρχεται η σειρά τους.Όμως τότε ας μην διαμαρτύρονται όταν θα υποστούν αυτά που οι ίδιοι έχουν πεί για τους άλλους.
Πατινάρισμα (?) καινουριου συμπλεκτη σε TSi