-
Γεια σας. Είμαι νέος στη nissan καθώς πρόσφατα έγινα κάτοχος ενός x-trail columbia 2.0. Οί πρώτες μου εντυπώσεις είναι άριστες σε όλα τα επίπεδα σε σημείο να αναρωτιέμαι όσον αφορά τη σχέση τιμής - αξίας, ΠΟΙΟ RAV-4? από τη στιγμή που υπάρχει το x-trail?
-
Γεια σας. Είμαι νέος στη nissan καθώς πρόσφατα έγινα κάτοχος ενός x-trail columbia 2.0. Οί πρώτες μου εντυπώσεις είναι άριστες σε όλα τα επίπεδα σε σημείο να αναρωτιέμαι όσον αφορά τη σχέση τιμής - αξίας, ΠΟΙΟ RAV-4? από τη στιγμή που υπάρχει το x-trail?
-
Γεια σας. Είμαι νέος στη nissan καθώς πρόσφατα έγινα κάτοχος ενός x-trail columbia 2.0. Οί πρώτες μου εντυπώσεις είναι άριστες σε όλα τα επίπεδα σε σημείο να αναρωτιέμαι όσον αφορά τη σχέση τιμής - αξίας, ΠΟΙΟ RAV-4? από τη στιγμή που υπάρχει το x-trail?
-
Ο χρήστης MANVLHS έγραψε:
Γεια σας. Είμαι νέος στη nissan καθώς πρόσφατα έγινα κάτοχος ενός x-trail columbia 2.0. Οί πρώτες μου εντυπώσεις είναι άριστες σε όλα τα επίπεδα σε σημείο να αναρωτιέμαι όσον αφορά τη σχέση τιμής - αξίας, ΠΟΙΟ RAV-4? από τη στιγμή που υπάρχει το x-trail?κοιτα και το ραβ4 ειναι εξισου καλο, αλλα μαλλον υπερτιμημενο για εμενα απο τη στιγμη που με 30κ+ μπορεις να παρεις σαν το δικο σου η αλλα αξιολογα και πιο ακριβα suv..
Ευχομαι να χαρεις το τζιπακι σου οπως εσυ θες...Ποσταρε καμμια φωτογραφια να το δουμε και εμεις... -
Ευχαριστώ πολύ αν και προς το παρόν ο χρόνος μου είναι περιορισμένος και δεν μπορώ να πάω εκεί που θέλω.
-
το χρώμα είναι αυτό το καινούργιο το twilight grey, η επένδυση στο σαλόνι υπέροχη, η οδική συμπεριφορά απίστευτα σταθερή για ψηλό αυτοκίνητο, η ροπή ικανοποιητική από χαμηλά και ο θόρυβος ελάχιστος.
-
Όντως το νισσανάκι είναι καλό βαλιου φορ μόνεϊ, έχει τρελούς χώρους, καλή ποιότητα και από ενεργητική ασφάλεια άμα έχει ESP δεν θα μασάει (μήν αρχίσουμε και εδώ διαμάχη απλά γνώμη λέω!!!)
Το ραβ το καινούργιο είναι όντως πανάκριβο και ...άσχημο!! το παλίο πάντως που το ξέρω καλά είχε ΆΘΛΙΟΥΣ χώρους, όχι και καμιά φοβερή οδική συμπεριφορά (μεγάλες κλίσεις!!) αλλά καλή πρόσφυση και καλό μπαμ από στάση. Το καλύτερο στην κατηγορία πάντως είναι το φόρεστερ για μένα και ας είναι τσιμπημένο. Κλίσεις μικρές για σουβ, φοβερό γκάζι (τά κοντά που έχει είναι για ψυχολογικούς λόγους, ή εξτριμ καταστάσεις) χώρους όσο πρέπει και εκπληκτική πρόσφυση. Μόνο η απτή του ποιότητα δεν είναι τόσο καλή, αλλά σκασιλά μας μεγάλη!!!
Πάντως και το νισσάν πολύ καλό είναι!! καλοτάξιδο!!!
υ.γ. πόσο πήγε το μαλλί?
-
κόστισε 24960 ευρώ, στη βασική του έκδοση η οποία δεν στερείται τίποτα ουσιαστικό από τις υπόλοιπες και πιο ακριβές εκδόσεις, αντίθετα μάλιστα έχει τασάκι και αναπτήρα που δεν έχουν οι άλλες.
Το πήρα στη χαμηλότερη τιμή που έφτασε ποτέ γιατί από 1/107 το ακρίβυναν 800 ευρώ. -
όσο για το forester που ήταν στις επιλογές μου, όντως είναι πολύ καλό, φθηνότερο από το rav αλλά με ανεπαρκή για μένα αντιπροσωπεία, και ακριβά service. Αυτοί ήταν και οι βασικοί λόγοι για τους οποίους δεν το επέλεξα.
όσο για τις κλίσεις, αν θέλετε με πιστεύετε το x-trail δεν γέρνει ιδιαίτερα παρά το ύψος του , και τέλος πάντων για το μέσο οδηγό η συμπεριφορά του είναι απολύτως επαρκής. -
Travelman αν μιλας για την οδικη συμπεριφορα του Rav δευτερης γενιας μαλλον καπου εχεις κανει λαθος.
-
Ο χρήστης MANVLHS έγραψε:
όσο για το forester που ήταν στις επιλογές μου, όντως είναι πολύ καλό, φθηνότερο από το rav αλλά με ανεπαρκή για μένα αντιπροσωπεία, και ακριβά service. Αυτοί ήταν και οι βασικοί λόγοι για τους οποίους δεν το επέλεξα.
όσο για τις κλίσεις, αν θέλετε με πιστεύετε το x-trail δεν γέρνει ιδιαίτερα παρά το ύψος του , και τέλος πάντων για το μέσο οδηγό η συμπεριφορά του είναι απολύτως επαρκής.Καλορίζικο και καλοτάξιδο!
Και θυμίσου, πάει παντού:
http://www.datsun510.com/photopost/show ... 500&page=3 -
από τις φωτογραφίες να υποθέσω ότι έχεις x-trail?
-
Ο χρήστης MANVLHS έγραψε:
από τις φωτογραφίες να υποθέσω ότι έχεις x-trail?Ναι, το δικό μου είναι στις φωτογραφίες
-
Μακάρι να μπορούσα και εγώ να κάνω τα ίδια. όμως δεν έχω γνώσεις από οδήγηση εκτός δρόμου και μάλλον πλέον όχι και χρόνο για να μάθω. Αν έχεις χρόνο γράψε μου κάποιες συμβουλές για τη χρήση της τετρακίνησης του αυτοκινήτου μια και έχουμε το ίδιο. Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
το παλίο πάντως που το ξέρω καλά είχε ΆΘΛΙΟΥΣ χώρους, όχι και καμιά φοβερή οδική συμπεριφορά (μεγάλες κλίσεις!!) αλλά καλή πρόσφυση και καλό μπαμ από στάση. Το καλύτερο στην κατηγορία πάντως είναι το φόρεστερ για μένα και ας είναι τσιμπημένο. Κλίσεις μικρές για σουβ, φοβερό γκάζι (τά κοντά που έχει είναι για ψυχολογικούς λόγους, ή εξτριμ καταστάσεις) χώρους όσο πρέπει και εκπληκτική πρόσφυση. Μόνο η απτή του ποιότητα δεν είναι τόσο καλή, αλλά σκασιλά μας μεγάλη!!!Επειδή έχω το παλιό RAV4 (MK2) Μπορώ να σου πω τα εξής:
Οι χώροι του μόνο άθλιοι που δεν είναι. Είναι σίγουρα ΠΟΛΥ καλύτεροι από του forester και όχι μόνο.
Δεν έχει φοβερή οδική συμπεριφορά???? Eίχα οδηγήσει όλα τα SUV τότε (2005) και μόνο το Outlander ήταν καλύτερο από το RAV4. Ακόμα και το forester λόγω του αναιμικού του κινητήρα και όχι μόνο, δεν ήταν τόσο ευχάριστο. Μάλιστα είχε και περισσότερο αδιάφορο τιμόνι σε σχέση με το RAV4.
Κλίσεις έχει αλλά σε SUV τι περιμένεις? Παρόλα αυτά και πάλι μόνο το Outlander ήταν καλύτερο.
Τώρα που το οδηγώ πλέον τι να πω? Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την οδική του συμπεριφορά και από κρατήματα και από ρυθμισιμότητα. Μόνο τα άθλια μαμά ελαστικά σε περιορίζουν αλλά για αυτά έχει έρθει η ώρα τους.Σήμερα ναι πάντως, το forester είναι η καλύτερη επιλογή ειδικά σε σχέση με το καινούριο RAV4.
Υ.Γ. Αφού υπάρχει αυτό:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=22247
μήπως να κλειδωθεί το παρόν? -
Ο χρήστης MANVLHS έγραψε:
κόστισε 24960 ευρώ, στη βασική του έκδοση η οποία δεν στερείται τίποτα ουσιαστικό από τις υπόλοιπες και πιο ακριβές εκδόσεις.Αναμφίβολα, έκανες πολύ καλή επιλογή, και μάλιστα η τιμή αυτή είναι προκλητικά χαμηλή για SUV (που βέβαια, εν γένει, υπερτιμημένα είναι εδώ που τα λέμε).
Από την άλλη, δε μπορείς αποδώσεις μομφή σε κάποιον που επιλέγει το RAV4 αντί για το X-Trail, επειδή το RAV4 κοστίζει παραπάνω! Υπάρχει και ορισμένοι υποκειμενικοί παράγοντες οι οποίοι διαδραματίζουν σημαίνοντα ρόλο στην αγορά αυτοκινήτου.
Για παράδειγμα, η αισθητική. Για κάποιον, ενδεχομένως το εσωτερικό του Nissan με τον πίνακα οργάνων στη μέση να είναι κάτι δυσκολοχώνευτο. Δεν ξέρεις πως μπορεί να του 'χτυπήσει'- αντίστοιχα, για την εξωτερική εμφάνιση.
Επίσης, τα παλιότερα RAV4 φημίζονται για ασφάλτινη οδηγική συμπεριφορά και τις εξαιρετικές (για την κατηγορία βέβαια) επιδόσεις. Αν ισχύει κάτι τέτοιο για το καινούριο, πιθανόν για κάποιους να μετράει ιδιαίτερα (π.χ. για μένα που αν έπαιρνα SUV θα με ένοιαζε μόνο η συμπεριφορά εντός δρόμου).
Μετά είναι το brand name: υπάρχουν ορισμένοι που έχουν πολύ ψηλά στη συνείδηση τους την Toyota, και θα πλήρωναν κάτι παραπάνω για να αγοράσουν ένα μοντέλο της.
Επίσης, το RAV4 δεν παύει να είναι ένα νέο μοντέλο, το οποίο είναι λογικό να μην βασίζεται στην προσιτή τιμή του ή σε τυχόν προσφορές.
Όλα όσα αναφέρω είναι γενικά, και δεν έχω προσωπική άποψη σχετικά με το ποιο από τα δυο θα προτιμούσα (άλλωστε είμαι εντελώς αδαής περί του off-road)- απλά κατά τη γνώμη μου το ότι το X-Trail είναι πολύ καλή επιλογή δεν σημαίνει πως το RAV4 δεν έχει λόγο ύπαρξης!
-
Σόρρυ για την καθυστέρηση αλλά λόγω εξεταστικής απείχα την τελευταία εβδομάδα από το φόρουμ.
Αngel για το παλίο ράβ έλεγα όντως το καινούργιο δεν το έχω οδηγήσει...
Μέκο πίστεψε με κάθε φορά που ήταν να μπω στο ράβ σαν επιβάτης στο πίσω κάθισμα, έτρεμα την εμπειρία ...2 ώρες πριν (το 323 μου 15ετίας είχε μεγαλύτερο μεταξόνιο). Ε μπροστά και στο ...106 μια χαρά χωράς, θα χωρέσεις και στο ράβ!!! Όντως η οδική συμπεριφορά δεν ήταν πολύ κακή, γιατί ενώ έπαιρνε απίστευτες κλίσεις (συγκρίνω με νέο φόρεστερ κυρίως που το έχω οδηγήσει) κράταγε το άτιμο. Όταν δοκίμασα λίγο φλικάρισμα πήρε τέτοια κλίση που μου πήγε το σκ@τό στην κάλτσα, αλλά δεν γλίστραγε πολύ έντονα πίσω. Το φόρεστερ γλιστράει γλυκά και ελέγχεται έυκολα, χωρίς πολλές κλίσεις. Το τιμόνι του ράβ είχε μάλλον καλύτερη αίσθηση και εξαιρετική αφή σε εκείνη την έκδοση
Πάντως μεταξύ των δύο και τότε και τώρα σκούμπι. Η μόνη διαφορά του νέου μοτέρ είναι πάνω από τις 5000 στροφές όπου έχει περισσότερη ροπή και για περισσότερες στροφές (κόφτης στις 7500 σε οικογενειακό σούβ, είμαστε καλά??? )
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Μέκο πίστεψε με κάθε φορά που ήταν να μπω στο ράβ σαν επιβάτης στο πίσω κάθισμα, έτρεμα την εμπειρία ...2 ώρες πριν (το 323 μου 15ετίας είχε μεγαλύτερο μεταξόνιο). Ε μπροστά και στο ...106 μια χαρά χωράς, θα χωρέσεις και στο ράβ!!! Όντως η οδική συμπεριφορά δεν ήταν πολύ κακή, γιατί ενώ έπαιρνε απίστευτες κλίσεις (συγκρίνω με νέο φόρεστερ κυρίως που το έχω οδηγήσει) κράταγε το άτιμο. Όταν δοκίμασα λίγο φλικάρισμα πήρε τέτοια κλίση που μου πήγε το σκ@τό στην κάλτσα, αλλά δεν γλίστραγε πολύ έντονα πίσω. Το φόρεστερ γλιστράει γλυκά και ελέγχεται έυκολα, χωρίς πολλές κλίσεις. Το τιμόνι του ράβ είχε μάλλον καλύτερη αίσθηση και εξαιρετική αφή σε εκείνη την έκδοσηΜήπως μιλάς για 3θυρο RAV4???
Αυτά που λες για τους χώρους δεν ευσταθούν καθόλου, εκτός και αν μιλάς για το 3θυρο μοντέλο.
Για το τιμόνι ok συμφωνούμε.
Όντως γέρνει λιγότερο το forester από το RAV4 αλλά αυτό είναι λογικό μιας και η ανάρτηση του RAV4 έχει μεγαλύτερες διαδρομές. Όχι όμως ότι το RAV4 είναι βάρκα! Αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση.Υ.Γ. Αφού υπάρχει αυτό:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=22247
Mήπως να κλειδωθεί το παρόν, ή να γίνει merge με το παραπάνω topic? -
Όχι για πεντάθυρο λέω, αυτό που πρωτοβγήκε γύρω στο 99/00. Δεν θέλω ούτε να σκέφτομαι το ενδεχόμενο να μπω στο τρίπορτο. Έχει όμως δύο ελαφρυντικά:
Α) είχε ηλιοροφή που έτρωγε πολύ εσωτερικό ύψος
Β) είμαι πάνω από 1.90
Το ότι μου φάνηκε βαρκώδες ίσως οφείλεται και στο ότι δεν έχω συνηθίσει να οδηγώ ψηλά οχήματα (το δικό μου είναι ...1,37 δηλαδή 30 πόντους πιο κοντό από το ράβ) αλλά έχει το απόλυτο ρεκόρ τρομάγματος λόγω κλίσεων μέχρι στιγμής!!!
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Όχι για πεντάθυρο λέω, αυτό που πρωτοβγήκε γύρω στο 99/00. Δεν θέλω ούτε να σκέφτομαι το ενδεχόμενο να μπω στο τρίπορτο. Έχει όμως δύο ελαφρυντικά:Α) είχε ηλιοροφή που έτρωγε πολύ εσωτερικό ύψος
Β) είμαι πάνω από 1.90
Το ότι μου φάνηκε βαρκώδες ίσως οφείλεται και στο ότι δεν έχω συνηθίσει να οδηγώ ψηλά οχήματα (το δικό μου είναι ...1,37 δηλαδή 30 πόντους πιο κοντό από το ράβ) αλλά έχει το απόλυτο ρεκόρ τρομάγματος λόγω κλίσεων μέχρι στιγμής!!!
ok...
NISSAN X-TRAIL COLUMBIA