-
Όχι μόνο αυτό.
Πόσα hatch έχουν πωληθεί την τελευταία 5ετία-10ετία και πόσα saloon;
Μήπως θα έπρεπε να μετονομασθεί σε 'σύνδρομο του χάτσμπακ';
Στην Ευρώπη, πάσχουν από το 'σύνδρομο του στέισον';
Φαιδρότητες Ελλήνων δημοσιογράφων.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Όχι μόνο αυτό.Πόσα hatch έχουν πωληθεί την τελευταία 5ετία-10ετία και πόσα saloon;
Μήπως θα έπρεπε να μετονομασθεί σε 'σύνδρομο του χάτσμπακ';
Στην Ευρώπη, πάσχουν από το 'σύνδρομο του στέισον';
Φαιδρότητες Ελλήνων δημοσιογράφων.
Στην Ευρώπη η πλειοψηφία που επιλέγει ΜΕΣΑΙΟ/ΜΕΓΑΛΟ οικογενειακό, το παίρνει station. Εδώ πόσα station κυκλοφορούν;
Ακόμα κι οι μικρομεσαίες εκδόσεις station είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς, αντίθετα με την εγχώρια αγορά.
Φυσικά και πωλούνται περισσότερα hatch -εδικά μικρομεσαία- και εδώ και στην Ευρώπη, αφού είναι πιο προσιτά! Αντίστοιχα, περισσότερες 3άρες θα πουληθούν από 5άρες, λογικό είναι.
Τα station όμως στην Ευρώπη καλύπτουν 40-60% ανάλογα το μοντέλο και χωρίς 'νεκροφόρα' δεν περιμένεις πωλήσεις
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Πόσα hatch έχουν πωληθεί την τελευταία 5ετία-10ετία και πόσα saloon;
Μήπως θα έπρεπε να μετονομασθεί σε 'σύνδρομο του χάτσμπακ';+1
O κ@λος στα sedan πρόσδιδε κάποτε 'κύρος' στο αυτοκίνητο. Έτσι όμως
το sedan συνδέθηκε με μεγάλα αυτοκίνητα (μαούνες) και παπουδίστηκες
νοοτροπίες (βλ 'κύρος') αφήνοντας το hatchback να κυριαρχήσει, ως ποιό
νεανικό και πρακτικό, μια και οι παίδες του 90 έγιναν τώρα ενήλικες.Την ιστορία την ξέρετε μετά. Τα hatchback πούλησαν τρελά, στην ευρώπη
όποιος δεν πάρει hatchback παίρνει station, και τα sedan γίνονται ταξί. -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Την ιστορία την ξέρετε μετά. Τα hatchback πούλησαν τρελά, στην ευρώπη
όποιος δεν πάρει hatchback παίρνει station, και τα sedan γίνονται ταξί.Στο Βερολίνο πάντως που πήγα σχετικά πρόσφατα πάνω από 50% των ταξί ήταν πολυμορφικά, και επίσης υπήρχαν και αρκετά station ταξί. Μια φορά μάλιστα πήρα ταξί Mercedes Vito (μόνος μου)! Τα sedan ταξί ήταν τα περισσότερα Mercedes.
Εδώ που τα λέμε, ειδικά για ταξί θεωρώ ότι το sedan είναι μακράν το λιγότερο πρακτικό, και δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική οι ταξιτζήδες πηγαίνουν και παίρνουν πχ Skoda Superb ταξί στις ελληνικές πόλεις. Στη γειτονιά μου (και σε πολλές άλλες) το Superb δε χωράει . Πάντως είδα και στη Θεσσαλονίκη ένα Touran ταξί, άρα ίσως έρθουν κι εδώ σιγά-σιγά τα πολυμορφικά.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Όχι μόνο αυτό.
Πόσα hatch έχουν πωληθεί την τελευταία 5ετία-10ετία και πόσα saloon;
Μήπως θα έπρεπε να μετονομασθεί σε 'σύνδρομο του χάτσμπακ';
Στην Ευρώπη, πάσχουν από το 'σύνδρομο του στέισον';
Φαιδρότητες Ελλήνων δημοσιογράφων.
Στην Ευρώπη η πλειοψηφία που επιλέγει ΜΕΣΑΙΟ/ΜΕΓΑΛΟ οικογενειακό, το παίρνει station. Εδώ πόσα station κυκλοφορούν;
Ακόμα κι οι μικρομεσαίες εκδόσεις station είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς, αντίθετα με την εγχώρια αγορά.
Φυσικά και πωλούνται περισσότερα hatch -εδικά μικρομεσαία- και εδώ και στην Ευρώπη, αφού είναι πιο προσιτά! Αντίστοιχα, περισσότερες 3άρες θα πουληθούν από 5άρες, λογικό είναι.
Τα station όμως στην Ευρώπη καλύπτουν 40-60% ανάλογα το μοντέλο και χωρίς 'νεκροφόρα' δεν περιμένεις πωλήσεις
...επισης στην Ευρωπη πωλουνται και πολλαπλασιος αριθμος σε συγκρηση με την Ελλαδα, αυτοματων αυτοκινητων.
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική οι ταξιτζήδες πηγαίνουν και παίρνουν πχ Skoda Superb ταξί στις ελληνικές πόλεις. .
Που πας;Που πας;Αγιους Αναργύρους;Ελααααα,εσεις οι δυο πισω καντε λιγο χώρο παρακαλω να χωρέσει και ο κύριος....
-
Στη Μ. Βρετανια δυσκολα εβλεπες μεσαιο (π.χ Mondeo) σε σενταν εκδοση εκτος απο κατι Πεζω 405/406 ενω στα μικρομεσαια τα σενταν τα βλεπεις μονο στις αντιπρωσωπιες γιατι σπανιως καταληγουν στο δρομο και τα οδηγουν κυριως μεταναστες. Στην Ελλαδα παρτε τη Corolla. Ποσες 'κοφτες' εβλεπε κανεις πριν 15-20 χρονια και ποσες τωρα? Το μονο παραδειγμα που παντα το χατσμπακ ηταν κερδισμενο εναντι του σενταν στην Ελλαδα ηταν του Golf εναντι του Jetta!
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική οι ταξιτζήδες πηγαίνουν και παίρνουν πχ Skoda Superb ταξί στις ελληνικές πόλεις. .
Που πας;Που πας;Αγιους Αναργύρους;Ελααααα,εσεις οι δυο πισω καντε λιγο χώρο παρακαλω να χωρέσει και ο κύριος....
Το Touran βγαίνει και σε επταθέσιο όμως
-
Τα επταθέσια όμως -νομίζω ότι- απαγορεύονται για τους οδηγούς ταξί.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Όχι μόνο αυτό.
Πόσα hatch έχουν πωληθεί την τελευταία 5ετία-10ετία και πόσα saloon;
Μήπως θα έπρεπε να μετονομασθεί σε 'σύνδρομο του χάτσμπακ';
Στην Ευρώπη, πάσχουν από το 'σύνδρομο του στέισον';
Φαιδρότητες Ελλήνων δημοσιογράφων.
Στην Ευρώπη η πλειοψηφία που επιλέγει ΜΕΣΑΙΟ/ΜΕΓΑΛΟ οικογενειακό, το παίρνει station. Εδώ πόσα station κυκλοφορούν;
Ακόμα κι οι μικρομεσαίες εκδόσεις station είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς, αντίθετα με την εγχώρια αγορά.
Φυσικά και πωλούνται περισσότερα hatch -εδικά μικρομεσαία- και εδώ και στην Ευρώπη, αφού είναι πιο προσιτά! Αντίστοιχα, περισσότερες 3άρες θα πουληθούν από 5άρες, λογικό είναι.
Τα station όμως στην Ευρώπη καλύπτουν 40-60% ανάλογα το μοντέλο και χωρίς 'νεκροφόρα' δεν περιμένεις πωλήσεις
Και;
Που θες να καταλήξεις;
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Και; Που θες να καταλήξεις;
Πουθενά, όλα είναι ατμός που λέει και ο Βέγγος.
'When it comes to living, dying is the easy part' -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Και;
Που θες να καταλήξεις;
ότι κυριαρχεί το σύνδρομο της 'κούρσας' στα μεσαία/μεγάλα οικογενειακά στην Ελλάδα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Και;
Που θες να καταλήξεις;
ότι κυριαρχεί το σύνδρομο της 'κούρσας' στα μεσαία/μεγάλα οικογενειακά στην Ελλάδα
To προτιμω απο το συνδρομο της 'νεκροφορας'.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Και;
Που θες να καταλήξεις;
ότι κυριαρχεί το σύνδρομο της 'κούρσας' στα μεσαία/μεγάλα οικογενειακά στην Ελλάδα
Δηλαδή ανάλογα με το αν υπερτερούν τα saloon ή τα station στην εκάστοτε αγορά, μιλάμε και για το ανάλογο κοινωνιολογικό 'σύνδρομο'...
Οι αισθητικές προτιμήσεις ή οι πρακτικές ανάγκες δεν υπάρχουν πουθενά στη εξίσωση!Σύντομα σε κλινική απεξάρτησης όλοι οι πάσχοντες...
Όσοι αγοράζουν στέισον, πρέπει να καταλάβουν το λάθος τους και να αγοράσουν saloon, όσοι αγοράζουν saloon, πρέπει να πάνε σε station...
Αλλά, και σε αυτή την περίπτωση, τα σύνδρομα θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν, απλώς θα έχουν ανταλλάξει φορείς...
-
Που υπερτερεί ένα τετράπορτο sedan σε σχέση με το αντίστοιχο station;
αν είναι -πάλι- αισθητικό το ζήτημα, έληξε.
Τα station που είναι ΠΟΛΥ πιο πρακτικά, έχουν τη ρετσινιά του 'επαγγελματία' και της νεκροφόρας και το 95% στην Ελλάδα επιλέγει 'κούρσα'
οκ δεν είναι σύνδρομο
-
Το συνδρομο αυτοκτονιας καποιου που αγοραζει sw και μετα εχει την απαιτηση να βρει θεση για parking;
-
Πουθενα σε πρακτικοτητα, δεν υπερισχυει ενα sedan εναντι s/w , απλα ειναι θεμα αισθητικης, ο οποιος ειναι συμαντικοτατος παραγοντας στην αγορα αυτοκινητου.
-
My opinion.Ως γνωστόν όλοι έχουμε μία.
Κατ' αρχήν στα μικρομεσαία.Σε όλα πλην ελαχίστων εξαιρέσεων έχουν κοτσάρει ένα κώλο στο hatchback οπότε το αποτέλεσμα είναι από ανομοιογενές εως ''δεν βλέπεται''
Στα μεσαία όμως τα πράγματα είναι ως επι των πλείστων ανάποδα.Το sedan είναι αυτό που σχεδιάζεται πρώτο με αποτέλεσμα να είναι ομοιογενές και αισθητικά τουλάχιστον αποδεκτό.Στη συνέχεια βγαίνει και η έκδοση sw που στηρίζεται στο sedan.
Οι Ευρωπαίοι λοιπόν που έχουν σαν βασική τους διασκέδαση τα week-end με γυναικες,παιδιά,σκυλιά και με όλα τα παρελκόμενα,συν ότι αλλάζουν δουλειές,σπίτια και πόλεις με μεγαλύτερη συχνότητα,σαφώς και προτιμούν τα sw για πρακτικούς λόγους.
Εγώ αντίστοιχα που θα πάω διακοπές μια φορά το χρόνο(οπότε κοτσάρω για την μία αυτή φορά μια μπαγκαζιέρα οροφής) και από κει και πέρα σε εκδρομές του Σαββατοκύριακου οι βαλίτσες χωρούν μια χαρα στο πορτ μπαγκαζ (αν δε, χρειαστεί αραιά και που να μεταφέρω ένα ογκώδες αντικείμενα έχω το Pandaκι) γιατί να αγοράσω το Μondeo,το Passat ή οποιοδήποτε άλλο μεσαίο στην sw εκδοχή όταν κατά τη γνώμη μου τα sedan είναι πιό ωραία αισθητικά; -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Που υπερτερεί ένα τετράπορτο sedan σε σχέση με το αντίστοιχο station;Σε οδική συμπεριφορά υπερτερεί το sedan, αν κάποιος θέλει πρακτικότητα παίρνει ένα ακόμα πιο πρακτικό SUV
Επίσης γιατί να πληρώσεις για κάτι που δε θα χρησιμοποιήσεις ποτέ?
Κάποιος που αγοράζει μια 520/Ε200 συνήθως δεν θα φορτώσει ποτέ λασπωμένα ποδήλατα κλπ μέσα στο χώρο ενός station, για ταξίδια είναι υπέρ-αρκετός ο χώρος αποσκευών, οπότε γιατί να αγοράσει ένα station?
-
Σε οδική συμπεριφορά το Sedan από το Station; πόσο πια;
όποιος θέλει χώρους και πρακτικότητα MPV παίρνει ουσιαστικά -κανένα sedan δεν έχει χώρο αποσκευών... 700 λίτρα - κι είναι και πιο συμπαγή σε διαστάσεις
Ο λόγος για τα station είναι απλός. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ και να φορτώσεις μπαίνει πιο εύκολα κι αντίστοιχα βγαίνει -από το χώρο αποσκευών -
Έχουν χαμηλότερο κατώφλι φόρτωσης. Η τσόντα γίνεται σε περίπτωση που χρειαστεί να μεταφερθεί κάτι ογκώδες. Δοκιμάστε να βάλετε σε τετράπορτο sedan μία tv 21' ιντσών
Φυσικά υπάρχουν και πεντάπορτα sedan που λύνουν αυτό το πρόβλημα, αλλά η πλειοψηφία είναι 4πορτη
Κριτηρια επιλογης αυτ/του του μεσου Ελληνα