-
Το τόπικ αυτό είναι απλώς μια ιδέα. Δεν θα είχε ενδιαφέρον να υπήρχε μια κατηγορία στους αγώνες με ελεύθερους κανονισμούς και αυτοκίνητα που δεν βασίζονται σε μοντέλα παραγωγής?
Να ήταν δηλαδή κάτι σαν πρωτότυπα που φυσικά θα τηρούσαν κανονισμούς ασφαλείας και θα είχαν πχ ατμοσφαιρικούς κινητήρες έως 1400 κ.εκ και περιορισμούς σε λάστιχα και διαστάσεις.
Τα αυτοκίνητα θα χρησιμοποιούσαν μεν εξαρτήματα απο το εμπόριο (κινητήρες κλπ), ίσως και κάποια να ήταν υποχρεωτικά αλλά ο σχεδιασμός και η κατασκευή θα ήταν καινούριος και θα γινόταν απο τις ομάδες που θα συμμετείχαν.
Αν θυμάμαι καλά παλαιότερα υπήρχε μια παρόμοια κατηγορία πρωτοτύπων σε αναβάσεις κλπ.
Θα υπήρχε άραγε ενδιαφέρον για ένα τέτοιο θεσμό?
-
Το τόπικ αυτό είναι απλώς μια ιδέα. Δεν θα είχε ενδιαφέρον να υπήρχε μια κατηγορία στους αγώνες με ελεύθερους κανονισμούς και αυτοκίνητα που δεν βασίζονται σε μοντέλα παραγωγής?
Να ήταν δηλαδή κάτι σαν πρωτότυπα που φυσικά θα τηρούσαν κανονισμούς ασφαλείας και θα είχαν πχ ατμοσφαιρικούς κινητήρες έως 1400 κ.εκ και περιορισμούς σε λάστιχα και διαστάσεις.
Τα αυτοκίνητα θα χρησιμοποιούσαν μεν εξαρτήματα απο το εμπόριο (κινητήρες κλπ), ίσως και κάποια να ήταν υποχρεωτικά αλλά ο σχεδιασμός και η κατασκευή θα ήταν καινούριος και θα γινόταν απο τις ομάδες που θα συμμετείχαν.
Αν θυμάμαι καλά παλαιότερα υπήρχε μια παρόμοια κατηγορία πρωτοτύπων σε αναβάσεις κλπ.
Θα υπήρχε άραγε ενδιαφέρον για ένα τέτοιο θεσμό?
-
Το τόπικ αυτό είναι απλώς μια ιδέα. Δεν θα είχε ενδιαφέρον να υπήρχε μια κατηγορία στους αγώνες με ελεύθερους κανονισμούς και αυτοκίνητα που δεν βασίζονται σε μοντέλα παραγωγής?
Να ήταν δηλαδή κάτι σαν πρωτότυπα που φυσικά θα τηρούσαν κανονισμούς ασφαλείας και θα είχαν πχ ατμοσφαιρικούς κινητήρες έως 1400 κ.εκ και περιορισμούς σε λάστιχα και διαστάσεις.
Τα αυτοκίνητα θα χρησιμοποιούσαν μεν εξαρτήματα απο το εμπόριο (κινητήρες κλπ), ίσως και κάποια να ήταν υποχρεωτικά αλλά ο σχεδιασμός και η κατασκευή θα ήταν καινούριος και θα γινόταν απο τις ομάδες που θα συμμετείχαν.
Αν θυμάμαι καλά παλαιότερα υπήρχε μια παρόμοια κατηγορία πρωτοτύπων σε αναβάσεις κλπ.
Θα υπήρχε άραγε ενδιαφέρον για ένα τέτοιο θεσμό?
-
Και πού ακριβώς να τρέχουν; Στις πίστες που δεν έχουμε; Τις αναβάσεις νομίζω οτι θα τις αναβάθμιζαν αφού θα προσέφεραν πολύ θέαμα, αλλα μάλλον προκύπτει πρόβλημα ασφάλειας. Απο την άλλη στο εξωτερικό μέχρι και παλιές φόρμουλες τρέχουν αναβάσεις αλλά δεν ξέρω υπο ποιούς περιορισμούς. Τώρα το κατα πόσον θα είναι φτηνότερο απο ένα Ν/1 έχοντας ελεύθερους κανονισμούς εξαρτάται. Ποιό διασκεδαστικό σίγουρα πάντως.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το τόπικ αυτό είναι απλώς μια ιδέα. Δεν θα είχε ενδιαφέρον να υπήρχε μια κατηγορία στους αγώνες με ελεύθερους κανονισμούς και αυτοκίνητα που δεν βασίζονται σε μοντέλα παραγωγής?Να ήταν δηλαδή κάτι σαν πρωτότυπα που φυσικά θα τηρούσαν κανονισμούς ασφαλείας και θα είχαν πχ ατμοσφαιρικούς κινητήρες έως 1400 κ.εκ και περιορισμούς σε λάστιχα και διαστάσεις.
Τα αυτοκίνητα θα χρησιμοποιούσαν μεν εξαρτήματα απο το εμπόριο (κινητήρες κλπ), ίσως και κάποια να ήταν υποχρεωτικά αλλά ο σχεδιασμός και η κατασκευή θα ήταν καινούριος και θα γινόταν απο τις ομάδες που θα συμμετείχαν.
Αν θυμάμαι καλά παλαιότερα υπήρχε μια παρόμοια κατηγορία πρωτοτύπων σε αναβάσεις κλπ.
Θα υπήρχε άραγε ενδιαφέρον για ένα τέτοιο θεσμό?
Από τις καλύτερες ιδέες που έχουν γραφτεί εδώ και πολύ καιρό...
Δυστυχώς όμως φίλε μου το ενδιαφέρον για κάτι τέτοιο φαίνεται από τις απαντήσεις και την συμμετοχή στο topic αυτό.
Αν δεν έχει χώμα και ενδιαφέρον για τους γνωστούς «κουλούς» πρωταθληταράδες τότε δεν γίνεται όχι να περπατήσει αλλά ούτε καν να συζητηθεί σαν ιδέα. Και όχι μόνο αυτό... ακόμη και μόνος σου να θελήσεις να φτιάξεις κάποια κατασκευή, έτσι γιατί έχεις μέσα σου αυτό το κάτι παραπάνω από το απλά να αλλάζεις μπουζί και λάδια, οι «γνωστοί άγνωστοι» μέχρι και στα Μέγαρα θα βρουν τρόπο να σου απαγορεύσουν να το βάλεις και να το δοκιμάσεις.
Λυπάμαι που δεν είμαι πιο ενθουσιώδης και θετικός με την ιδέα σου αλλά δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια.Φιλικά
SpeedyΥ.Γ : Και μη περιμένει κανείς αντιπαράθεση από μέρους μου για τα παραπάνω... Μερικά θέματα δεν χωράνε καν συζήτηση... Over and Out
-
Ο χρήστης SPEEDY έγραψε:
Δυστυχώς όμως φίλε μου το ενδιαφέρον για κάτι τέτοιο φαίνεται από τις απαντήσεις και την συμμετοχή στο topic αυτό.
Αυτό βλέπω και εγω, εκτός απο εσάς τους δύο δεν απάντησε κανένας. Με τους αγώνες δεν έχω κάποια ιδιαίτερη σχέση οπότε για το κατεστημενο κλπ δεν μπορώ να έχω γνώμη, αν και εισπράτω μια εικόνα σήψης.
Επι της ουσίας πιστευω πως με έξυπνους κανονισμούς θα μπορούσαμε να είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα κατηγορία, τόσο απο πλευράς σχεδίασης αλλά και απο πλευράς θεάματος. Είτε χωμάτινα, είτε σε άσφαλτο θα ήταν πολύ θεαματικό να βλέπει κανείς φορμουλάκια ή πρωτότυπα με φοβερό ήχο (πχ υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες απο χιλιάρες μοτοσυκλέτες) τα οποία θα προσέφεραν θέαμα (όχι μικρά προσθιοκίνητα χάτσμπακ που σέρνονται).
Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος θα ενδιαφερόταν να ρίξει λεφτά ώστε να φτιάξει ένα Yaris πχ, πλέον ακατάλληλο όχημα για αγώνες όταν θα μπορούσε να τρέχει με ένα γρήγορο πισωκίνητο φορμουλάκι πχ το οποίο θα ήταν απείρως πιο ευχάριστο στην οδήγηση, πιο θεαματικό αλλά και συνολικά πιο δημιουργικό σαν ενασχόληση.
Το θέμα είναι αν υπάρχουν αρκετοί μηχανικοί ή και χρηματοδότες για μια τέτοια προσπάθεια. Το κόστος πιστεύω μπορεί να κρατηθεί σε νορμάλ επίπεδα, η όρεξη είναι το θέμα.
ΥΓ. Δεν υποτιμώ κανέναν αγωνιζόμενο στις μικρές κατηγορίες αλλά όταν κάποιος θέλει να δεί θέαμα και αγώνες αυτοκινήτου δεν νομίζω πως η εικόνα ενός μικρού προσθιοκίνητου και αδύναμου αυτοκινήτου είναι ότι καλύτερο.
ΥΓ2. Πριν αρκετά χρόνια υπήρχε μια κατηγορία μονοκύλινδρων μοτοσυκλετών στους αγώνες στην Ελλάδα όπου συμμετείχαν ιδιοκατασκευές. Οι συμμετοχές δυστηχώς ήταν ελάχιστες, 2-3 αν θυμάμαι καλά.
-
Μια τέτοια κατηγορία και μορφή αγώνων με χωμάτινες φόρμουλες υπάρχει ήδη στην Ελλάδα εδώ και πολλά χρόνια αλλα απ'ότι φαίνεται την έχουν ξεχάσει όλοι.
-
Για πες καμια λεπτομέρεια.
-
Μάλλον θα σε παραπέμψω στο http://ethea.elpa.gr . Ειλικρινά δεν έχω ιδέα τι έχει απογίνει αυτή η κατηγόρια. Καποια στιγμή μέσα στο 2006 άκουσα για έναν αγώνα Autocross που έγινε κάπου στη Β.Ελλάδα και τίποτα άλλο. Για να μην ψάχνεις μόνος σου θα ρίξω μια ματιά και εγώ μπας και βρώ κάτι, έτσι απο περιέργια να δώ τι απέγινε η κατηγορία αυτή.
υγ. Κάποια στιγμή πριν 2-3 μήνες ένας γνωστός έφτιαχνε ένα τέτοιο φορμουλάκι δεν ξέρω τι απέγινε η προσπάθεια αυτή.....
-
ΤΙΤΛΟΙ ΑΓΩΝΩΝ AUTOCROSS
Για την απονομή των προκηρυγμένων τίτλων θα προσμετρήσουν οι 5 παρακάτω αγώνες:
1 31/3 - 1 Απριλίου Ελασσόνα ΛΑΜΚΕ
2 28 - 29 Απριλίου Ελασσόνα ΛΑΜΚΕ
3 9 - 10 Ιουνίου Ελασσόνα ΛΑΜΚΕ
4 22 - 23 Σεπτεμβρίου Ελασσόνα ΛΑΜΚΕ
5 20 - 21 Οκτωβρίου Ελασσόνα ΛΑΜΚΕΈπαθλο οδηγών αγώνων Autocross αυτοκινήτων τύπου Φόρμουλας για χώμα
Για το Έπαθλο οδηγών αγώνων Autocross αυτοκινήτων τύπου Φόρμουλας για χώμα γίνονται δεκτά αυτοκίνητα τύπου Φόρμουλας για χώμα, σύμφωνα με τον αντίστοιχο τεχνικό κανονισμό της ΕΘΕΑ.
Για να απονεμηθούν οι τίτλοι πρέπει να γίνουν και να μετρήσουν τουλάχιστον οι 4 από τους 5 προκηρυχθέντες αγώνες .
Για κάθε αγωνιζόμενο θα υπολογισθούν όλοι οι αγώνες που συμμετείχε και βαθμολογήθηκε.Αυτό είναι το πρόγραμμα για φέτος. Απο κανονισμούς δεν βρίσκω κάτι, αλλα θα ρωτήσω.
-
Τετοιες φορμουλες απο οσα γνωριζω, τρεχουν σε αγωνες autocross (κατι σαν timetrials σε πιστες χωματινες δηλαδη) οι οποιοι παρεπιπτωντως ειναι πανεμορφοι και επισης ξεχασμενοι!
-
Το 2005 το κυπελλο autocross έγινε σε ένα μήνα με 2-3 διπλούς αγώνες, Tο 2006 δεν άρχισε και δεν τελειώσε ποτέ.
Οι χωμάτινες φόρμουλες χαραμίζονται πλέον σε drift-show. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το τόπικ αυτό είναι απλώς μια ιδέα. Δεν θα είχε ενδιαφέρον να υπήρχε μια κατηγορία στους αγώνες με ελεύθερους κανονισμούς και αυτοκίνητα που δεν βασίζονται σε μοντέλα παραγωγής?Να ήταν δηλαδή κάτι σαν πρωτότυπα που φυσικά θα τηρούσαν κανονισμούς ασφαλείας και θα είχαν πχ ατμοσφαιρικούς κινητήρες έως 1400 κ.εκ και περιορισμούς σε λάστιχα και διαστάσεις.
Τα αυτοκίνητα θα χρησιμοποιούσαν μεν εξαρτήματα απο το εμπόριο (κινητήρες κλπ), ίσως και κάποια να ήταν υποχρεωτικά αλλά ο σχεδιασμός και η κατασκευή θα ήταν καινούριος και θα γινόταν απο τις ομάδες που θα συμμετείχαν.
Αν θυμάμαι καλά παλαιότερα υπήρχε μια παρόμοια κατηγορία πρωτοτύπων σε αναβάσεις κλπ.
Θα υπήρχε άραγε ενδιαφέρον για ένα τέτοιο θεσμό?
Kανεις/ανετε λαθος αν νομιζετε οτι ο λογος που δεν γραφει κανενας ειναι γιατι κατι τετοιο δεν τον ενδιαφερει.Απλα πολλοι για τετοιους 'παιδικους' προβληματισμους(απο ανθρωπους που δεν γνωριζουν δηλαδη) ,αναστεναζουν,μην ξεροντας απο που να ξεκινησουν να γραφουν και να λενε και που να τελειωνουν.
Πριν πολλα -πολλα χρονια υπηρχαν πρωτοτυπα στην Ελλαδα( πχ βλεπε εξωφυλλο 4Τ 1972,μηνας ταδε...) με οδηγους καποιους απο τους καλυτερους της εποχης.
Καταργηθηκαν,οπως και οι φορμουλες 3 στις αναβασεις.
Αλλο που στο εξωτερικο και πρωτοτυπα υπαρχουν-τρεχουν στις αναβασεις και φυσικα εως φορμουλα 3000. (και οχι μονο Φ3...)
Τον προβληματισμο,γιατι καταργηθηκαν/θαφτηκαν/ξεπεραστηκαν,γιατι το ενα,γιατι το αλλο μπορεις να τον απευθυνεις σε αυτους που εκαναν πραξη αυτη την καταργηση/ξεπεσμο/κλπ,αντι να κοιταξουν να βελτιωσουν τα οποια προβληματα συναντηθηκαν και οδηγησαν σε αυτη,οπως συμβαινει με ολα σε τουτη εδω τη χωρα.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Αλλο που στο εξωτερικο και πρωτοτυπα υπαρχουν-τρεχουν στις αναβασεις και φυσικα εως φορμουλα 3000. (και οχι μονο Φ3...)
Ε εκεί μάλλον θα έχουν τοπικό αντιπρόσωπο. Ενώ εδώ ... .
ελληνικά πρωτότυπα/formula