-
'Αν και δεν είναι 100% συγκρήσημα σαν αυτοκίνητα, αφού δεν είναι τυπικά στην ίδια κατηγορια ούτε κοστίζουν το ίδιο, θα ήθελα να ακούσω μερικές γνώμες. Κάνοντας έρευνα αγοράς έχω καταλήξει σε αυτά τα δυο, όσο μπορείται βοηθείστε!!! javascript:emoticon(':roll:')
javascript:emoticon(':roll:') -
'Αν και δεν είναι 100% συγκρήσημα σαν αυτοκίνητα, αφού δεν είναι τυπικά στην ίδια κατηγορια ούτε κοστίζουν το ίδιο, θα ήθελα να ακούσω μερικές γνώμες. Κάνοντας έρευνα αγοράς έχω καταλήξει σε αυτά τα δυο, όσο μπορείται βοηθείστε!!! javascript:emoticon(':roll:')
javascript:emoticon(':roll:') -
'Αν και δεν είναι 100% συγκρήσημα σαν αυτοκίνητα, αφού δεν είναι τυπικά στην ίδια κατηγορια ούτε κοστίζουν το ίδιο, θα ήθελα να ακούσω μερικές γνώμες. Κάνοντας έρευνα αγοράς έχω καταλήξει σε αυτά τα δυο, όσο μπορείται βοηθείστε!!! javascript:emoticon(':roll:')
javascript:emoticon(':roll:') -
MINI COOPER S+LSD
-
Αν και τα δύο φαίνεται να είναι πολύ καλά οδηγικά δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο και τελικά αυτό θα έπρεπε να είναι ο κύριος λόγος αγοράς για τέτοιου τύπου αυτοκίνητα.
Παρόλα αυτά όμως δεχόμενος ότι και τα δύο υστερούν σε χώρους (το MINI θεωρώ ότι υστερεί περισσότερο) και με βάση το ότι το ένα φαίνεται να έχει πολύ καλή ποιότητα εσωτερικού ενώ το άλλο εμένα μου φαίνεται σαν πλαστικό διαστημόπλοιο (με την κακιά έννοια) καθώς και το υποκειμενική ότι το ένα είναι ένα μικρό κουτί ενώ το άλλο έχει έναν άλφα αέρα και εφόσον το οικονομικό δεν φαίνεται να παίζει ρόλο θα προτιμούσα το C30. -
Μα είναι εντελώς άσχετα μεταξύ τους!!!!!
Το ένα είναι εντελώς αδιάφορο οδηγικά και το άλλο είναι στο άλλο άκρο.
Μήπως να προτιμήσεις κάτι ενδιάμεσε καλύτερα?
Golf GTi, π.χ.Αυστηρά ανάμεσα στα δύο πάντως θα επέλεγα το cooper.
-
ΜΙΝΙ+LSD
επειδή το MINI είναι σαν παραισθησιογόνο LSD -
ΜΙΝΙ+LSD
επειδή το MINI είναι σαν παραισθησιογόνο LSD -
όπως έγραψε και ο meco πρόκειται για αυτοκίνητα διαφορετικά μεταξύ τους...το ένα είναι γρήγορο gt και το άλλο μηχανή παραγωγής χαμόγελου και μορφασμών ευτυχίας...
Δυστυχώς δυσκολεύομαι να επιλέξω κάτι από τα 2 διότι όλα έχουν την χάρη τους...Διαλέγω λοιπόν ΚΑΙ τα 2 προτείνοντας το νέο type-r gt( ) -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
όπως έγραψε και ο meco πρόκειται για αυτοκίνητα διαφορετικά μεταξύ τους...το ένα είναι γρήγορο gt και το άλλο μηχανή παραγωγής χαμόγελου και μορφασμών ευτυχίας...
Δυστυχώς δυσκολεύομαι να επιλέξω κάτι από τα 2 διότι όλα έχουν την χάρη τους...Διαλέγω λοιπόν ΚΑΙ τα 2 προτείνοντας το νέο type-r gt( )Μπράβο, και το typeR λογικά θα είναι μια πολύ καλή ενδιάμεση επιλογή.
-
Εστω κι αν ειναι τελειως διαφορετικα μεταξυ τους αν μας ελεγες πιο ειναι το κριτηριο σου, για τι χρηση προοριζονται, και γενικοτερα τις αναγκες σου απο το αυτοκινητο που θα διαλεξεις σιγουρα θα μπορουσαμε να σε βοηθησουμε περισσοτερο.
Προσωπικα θα επελεγα το Μινι γιατι απλα ειναι πιο ενδιαφερον πιο οδηγοκεντρικο, πιο ευχαριστο και στριφτερο, και βεβαια εχει μεγαλυτερο δεικτη κεφαλογυρισματος με κυνδινο ομως να το βαρεθεις και να σου λειψουν πραγματα που εχει στανταρ το Βολβο.
Παντως κατα την αποψη μου αν δεν μπεις και στα δυο και δεν τα οδηγησεις εστω και σε υποδιεστερες εκδοσεις ΜΗΝ αποφασισεις, αυτα που λενε τα περιοδικα πολλες φορες απεχουν πολυ απο αυτα που προσδοκα ο καθενας μας απο ενα αυτοκινητο τοσο ειδικο και το δικο μας κριτηριο μπορει να απεχει παρασαγγας απο το δικο τους - ξαναλεω παντα κατα την αποψη μου! -
Πολύ διαφορετικές κατηγορίες όντως. Το κουπεράκι θα ήταν χιλιόμετρα μπροστά σαν επιλογή από οτιδήποτε άλλο άν είχε καλύτερη παθητική ασφάλεια, και λίγο καλύτερους χώρους. Α και να φτιάχνεται στην Ιαπωνία!!! Τώρα είναι απλά μπροστά...
Κοίτα Focus ST, είναι το ίδιο με το βόλβο, σε πορτοκαλί είναι απλά υπέροχο (μα γιατί το χρεώνουν έξτρα οι τσίπηδες!!!) ή Mazda MPS, επίσης ίδιο σασί με βόλβο. Και τα δύο είναι πιο γρήγορα...
Το τουρμπάτο Γκολφ είναι επίσης μία καλή επιλογή, και ίσως το πιο ωραίο στο μάτι, αλλά είναι γκολφ, δηλαδή οι μισοί το λατρεύουν και οι άλλοι μισοί το βλέπουν με τη μία ρόδα στον αυτοκινητιστικό τάφο (συνεργείο με σπασμένο μοτέρ κιβώτιο κτλ)
-
Για να 8ες να βαλεις LSD στο ΜΙΝΙ σημαινει οτι σε ενδιαφερει τουλαχιστον η οδηγικη ευχαριστηση, οποτε αυτη ειναι η επιλογη σου.
-
Εστω κι αν ειναι τελειως διαφορετικα μεταξυ τους αν μας ελεγες πιο ειναι το κριτηριο σου, για τι χρηση προοριζονται, και γενικοτερα τις αναγκες σου απο το αυτοκινητο που θα διαλεξεις σιγουρα θα μπορουσαμε να σε βοηθησουμε περισσοτερο.
Προσωπικα θα επελεγα το Μινι γιατι απλα ειναι πιο ενδιαφερον πιο οδηγοκεντρικο, πιο ευχαριστο και στριφτερο, και βεβαια εχει μεγαλυτερο δεικτη κεφαλογυρισματος με κυνδινο ομως να το βαρεθεις και να σου λειψουν πραγματα που εχει στανταρ το Βολβο.
Παντως κατα την αποψη μου αν δεν μπεις και στα δυο και δεν τα οδηγησεις εστω και σε υποδιεστερες εκδοσεις ΜΗΝ αποφασισεις, αυτα που λενε τα περιοδικα πολλες φορες απεχουν πολυ απο αυτα που προσδοκα ο καθενας μας απο ενα αυτοκινητο τοσο ειδικο και το δικο μας κριτηριο μπορει να απεχει παρασαγγας απο το δικο τους - ξαναλεω παντα κατα την αποψη μου!δείκτης κεφαλογυρίσματος?? τ εννοείς???
-
Βασικά με ενδιαφέρει πιο πολύ η αξιοπιστιά τ αυτοκινήτου(ποιότητα, στήσιμο...) κ κατ'επέκταση κ η ασφάλεια! Επίσημα crash tests δεν υπάρχουν ακομα, αλλά μάλλον το volvo είναι πολύ πιο ασφαλές άν κρίνω απο ο,τι διαβάζω!! Από την άλλη για το mini δεν έχω ακούσει κ τπτ χοντρό!
-
Τίμο το μίνι είναι 4άστερο και το βόλβο 99% θα βγεί 5άστερο όπως το σεντάν αδερφάκι του. Σε κάποια οριάκη σύγκρουση ίσως είναι θέμα μεταξύ ζωής και θανάτου...
Ο δείκτης κεφαλογυρίσματος είναι γνωστός και ως ΣΚ (συντελεστής κεφαλογυρίσματος) και ορίζεται ως το παρακάτω πηλίκο:
ΣΚ=Λ/Ν με πεδίο ορισμού [0,1] όπουΛ οι λιγουρεύοντες το αυτοκίνητο και που γυρνάνε το κεφάλι τους να το κοιτάξουν σε μία παρέα
Ν ο αριθμός των ατόμων σε μία παρέαΜε απλά λόγια όσο πλησιάζει το 1 ο ΣΚ τόσο πιο πολύ αρέσει το όχημα αυτό
Α, ο ΣΚ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τις εκπροσώπους του ωραίου φίλου!!! -
Σίγουρα και εγώ αυτό πιστεύω για το c30, έχει τόσες πατέντες!!!! Τα 4* είναι τ προηγούμενου mini βέβαια τυπηκά, όχι οτι παίζει ν πάρει κ αλλο τ νέο.. Βέβαια κ πάλι μιλάμε γ παθητική ασφάλεια, επομένως δ θα πρέπει ν λάβουμε υπ' οπσην κ την ενεργητική? Πόσο πιθανο είναι να μ φθάσουμε στο μοιραίο?...- χαχαχα 1η φορα ακούω αυτό τ συντελεστή!!!-...
-
Γιατί να μην πάρει κι άλλο ένα αστέρι το νέο mini; Τα clio, yaris, punto κτλ τα κατάφεραν πάντως... γιατί όχι κι αυτό λοιπόν;
MINI COOPER S(+LSD) vs VOLVO C30 T5