-
Από εδώ: http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=74&NEWS_DATA_ID=55692
Μήπως δε θα έπρεπε να κυκλοφορεί?
Το Landwind ήταν χειρότερο?
-
Από εδώ: http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=74&NEWS_DATA_ID=55692
Μήπως δε θα έπρεπε να κυκλοφορεί?
Το Landwind ήταν χειρότερο?
-
Από εδώ: http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=74&NEWS_DATA_ID=55692
Μήπως δε θα έπρεπε να κυκλοφορεί?
Το Landwind ήταν χειρότερο?
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Από εδώ: http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=74&NEWS_DATA_ID=55692
Μήπως δε θα έπρεπε να κυκλοφορεί?
Το Landwind ήταν χειρότερο?
To παλιο δεν ειναι αυτο;
-
Φυσικά. Δες πότε παρουσιάστηκε το sei και πότε το landwind.
-
Δίκιο έχει ό drdino, και θα προσθέσω ότι το φίατ είναι 3 φορές ελαφρύτερο
Δηλαδή μία ΒΜW Ε30 πριν από 20 χρόνια νομίζετε ότι θα ήταν πιο ασφαλής?? (το φίατ παρουσιάστηκε θυμάμαι στο μουντιάλ του 1998)
Λογικό είναι τα τελευταία χρόνια τα αμάξια να έχουν γίνει πολύ πιο ασφαλή, αν έπρεπε να κυκλοφορούν μόνο τα '5αστερα' θα έπρεπε να πετάξουμε το 90% του υπάρχοντος στόλου...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
To παλιο δεν ειναι αυτο;Tί εννοείς?
Το πότε παρουσιαστηκε ένα μοντέλο είναι αδιάφορο. Το θέμα είναι ότι πωλείται καινούργιο σήμερα.
Το Landwind νομίζω (και διορθώστε με) αρχικά απαγορεύτηκε να πωληθεί επειδή δεν πέρασε τα crash test.
Το seicento με τα μέτρα του 98 ήταν μέτριο, το 2006 όμως θα έπρεπε να πωλείται?Μπείτε στο site και κάντε κλικ στη foto ώστε να εμφανιστεί μεγάλη (δεν μπόρεσα να βάλω το Link) για να δείτε πραγματικά το δράμα της κατάστασης. Αποκλείεται να επιζεί κανείς...
-
Πςςςς, ούτε από χαρτί να ήταν....
-
Αν το είχαν φτιάξει Κορεάτες ή Κινέζοι, τί θα λέγανε στα δελτία ειδήσεων;
-
To σέι είχε πάρει έγκριση τύπου. Το landwind γιαυτόν τον λέγε δεν πήρε νομίζω.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
To παλιο δεν ειναι αυτο;
Tί εννοείς?
Το πότε παρουσιαστηκε ένα μοντέλο είναι αδιάφορο. Το θέμα είναι ότι πωλείται καινούργιο σήμερα.
Το Landwind νομίζω (και διορθώστε με) αρχικά απαγορεύτηκε να πωληθεί επειδή δεν πέρασε τα crash test.
Το seicento με τα μέτρα του 98 ήταν μέτριο, το 2006 όμως θα έπρεπε να πωλείται?Μπείτε στο site και κάντε κλικ στη foto ώστε να εμφανιστεί μεγάλη (δεν μπόρεσα να βάλω το Link) για να δείτε πραγματικά το δράμα της κατάστασης. Αποκλείεται να επιζεί κανείς...
Οταν παρουσιαστηκε ειχε ,και εχει ακομα,παρει ολες τις εγκρισεις τυπου που χρειαζονταν για να κυκλοφορει.Το landwind παρολο που βασιζεται σε παλιο μοντελο οπελ (φροντερα; ) παρουσιαζεται ως νεο μοντελο οποτε πρεπει να καλυπτει τις σημερινες νορμες.
Προτείνεις αποσυρση σε οσα μοντελα δεν καλυπτουν τα σημερινα crash test;Αληθεια το κρας τεστ του 600 ειναι απο την εποχη της παρουσιασης;
-
Απόσυρση από τις αντιπροσωπίες πώλησης καινούργιων αυτοκινήτων...ναι αυτό πιστεύω θα ήταν καλό και δίκαιο.
Δε γίνεται να αγοράζει ο κόσμος ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ένα τέτοιο αυτοκίνητο, το οποίο βέβαια ως καινούργιο θα παραμείνει στους δρόμους πολύ περισσότερο από ένα αυτοκίνητο παραγωγής του 98.
Αλήθεια αυτές οι εγκρίσεις τύπου έχουν ημερομηνία λήξης/επανεξέτασης?
-
Το Sei είναι ουσιαστικά facelift του Cinque του 92.... 15 χρονών σασί δηλαδή
Μερικά άλλα οχήματα με την ίδια βαθμολογία ή και ακόμα χειρότερη:
Rover 100 1996
Hyundai Accent 1.3 GLS 1998
Mitsubishi Lancer GLX 1997
Nissan Almera 1.4 GX 1999
Suzuki Baleno 1.6 GLX 1998
Citröen Xantia 1997
Rover 600 1997Saab 900 1997
BMW 3-series 1997 (ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΝΑΙ)
Chevrolet Aveo 2006 (!!!)To νεο 500 έρχεται τον Σεπτέμβριο και 'ίσως' να είναι το πρώτο μικρό με 5 αστέρια... ίσως και όχι αλλά τα τελευταία χρόνια η FIAT έχει δώσει πολύ εμφαση στην Ασφάλεια
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
To νεο 500 έρχεται τον Σεπτέμβριο και 'ίσως' να είναι το πρώτο μικρό με 5 αστέρια... ίσως και όχι αλλά τα τελευταία χρόνια η FIAT έχει δώσει πολύ εμφαση στην ΑσφάλειαΑπό τη στιγμή μου βασίζεται στο δάπεδο του (3άστερου) panda το βλέπω λίγο δύσκολο για 5...πιο πιθανό 4 αλλά και πάλι εαν δεν γίνει η δοκιμή ότι και να λέμε εμείς....
-
Συμφωνώ οτι ΄ταν τα στάνταρ ασφαλειας ανεβαίνουν, πρέπει μοντέλα που ήδη παράγονται να προσαρμόζονται στις νέες απαιτήσεις
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αν το είχαν φτιάξει Κορεάτες ή Κινέζοι, τί θα λέγανε στα δελτία ειδήσεων;Στα δελτία ειδήσεων τίποτα.Επειδη όμως τα περισσότερα που 'κατασκευάζουν' αυτοί οι τύποι ειναι χειρότερα από το sei μακραν,λέμε ολοι αυτο που πρέπει.Ειναι made in Korea.
πχ.κατασκευη 2006:
Chevrolet Aveo 2006 (!!!)
-
Ο χρήστης jarjap έγραψε:
To νεο 500 έρχεται τον Σεπτέμβριο και 'ίσως' να είναι το πρώτο μικρό με 5 αστέρια... ίσως και όχι αλλά τα τελευταία χρόνια η FIAT έχει δώσει πολύ εμφαση στην Ασφάλεια
Από τη στιγμή μου βασίζεται στο δάπεδο του (3άστερου) panda το βλέπω λίγο δύσκολο για 5...πιο πιθανό 4 αλλά και πάλι εαν δεν γίνει η δοκιμή ότι και να λέμε εμείς....
Δεν μπορεις να βασιστεις αποκλειστικα σε αυτο... για αρχη σκεψου πως θα ειναι ελαφρυτερο το 500αρακι. Επισης, εαν δεν σφαλλω το Panda προσφατα υπεστει τροποποιησεις οι οποιες του αυξησαν τα κιλα.... και φημολογουνται πως ειναι ενισχυσεις στα σημεια οπου επασχε.
Στο Crash test παντως, το προβλημα δεν ηταν τοσο με την εμπροσθια συγκρουση οπου ηταν σχετικα επαρκες (το panda)... αλλα με την πλαινη συγκρουση (το μοντελο στα τεστ δεν φορουσε πλαινους αεροσακους) Γι αυτο καλο ειναι το Panda να το συνοδευουν οι υποψηφιοι αγοραστες με τους πλαινους...
-
Εγω παλι γιατι πιστευω οτι τα crash tests αποτελουν μονο τεχνασμα του managment? Υπαρχει ανθρωπος να πιστευει οτι στο δρομο θα συναντησει τις ιδιες συνθηκες με αυτες των tests? Η πραξη εχει δίξει οτι ανθρωποι σκοτωνονται πανευκολα ακομα και σε πολυ χαμηλες ταχυτητες και με τα πλεον υποτιθεται ασφαλη αυτοκίνητα. Προσωπικος φίλος μου σκοτωθηκε επι τοπου οταν επεσε σε κολωνα της ΔΕΗ με GOLF το τελευταιο και υπολογισμενη ταχυτητα προσκρουσης απο την τροχαια στα 50-60 περιπου χιλιομετρα και φορουσε και ζωνη και ειχε και 45 αεροσακους στο αμαξι.....
Επισης γνωστος μου συγκρουστηκε με μοτοσυκλετα που επεσε στην πορτα του και σκοτωθηκε ο γνωστος μου ενω ο μοτοσυκλετιστης σωθηκε με σχετικα ελαφρα τραυματα. Ειχε AUDI A4 το τελευταιο επισης..... -
Σίγουρα κάθε σύγκρουση είναι ξεχωριστή και εμπεριέχει πολλούς αστάθμητους και μη προβλέψιμους παράγοντες.
Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το γεγονός ότι ένα crash test μας δίνει μια ενδεικτική εικόνα της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου σε μια σύγκρουση. Δηλαδή το γεγονός ότι το sei τσακίζει στη μέση (κυριολεκτικά) ενώ κάποιο άλλο αυτοκίνητο καταφένει και διατηρεί σχεδόν ανέπαφη την καμπίνα δεν σου λέει τίποτα;
Ακόμη και με τα WRC που είναι τέρατα παθητικής ασφάλειας μπορεί να σκοτωθεί κάποιος. Υπάρχουν πρόσφατα παραδείγματα, δυστυχώς...
-
Τα παραδειγματα σου Cctop ειναι ακραια με την εννοια οχι οτι δεν συμβαινουν, αλλα οτι εαν συμβουν, την εχεις ασχημα. Η κωλονα της ΔΕΗ ειναι το χειροτερο εμποδιο αφου ειναι ακλονητο και χειροτερο και απο τοιχο αφου εχει μικρη επιφανεια οποτε το αμαξι παραμορφωνεται 'μονόπλευρα'...
Επισης η μοτοσυκλετα, αφενος τον πετυχε στην πορτα = πολυ αδυναμο σημειο αφετερου και αυτη εχει μικρη επιφανεια που κανει τη συγκρουση χειροτερη.
Ειναι σαν να λεμε εφαγα ενα μπαλακι του τεννις με 200χλμ/ωρα στο ποδι, και εφαγα μια σφαιρα με 200χλμ/ωρα στο ποδι.
Δε θα κανουν την ιδια ζημια, λογω επιφανειας κρουσης, το ποδι σου την ιδια αντοχη εχει και στις 2 περιπτωσεις, και η ταχυτητα ειναι 'μικρη' και στις 2 περιπτωσεις.Θελω να πω οτι τα 2 αυτα γεγονοτα δε σημαινουν οτι Γκολφ και Α4 δεν εχουν καλη παθητικηασφαλεια.
FIAT Seicento και EuroNCAP crash test