-
Δεν ταξινομείται σε άλλον το παλιό όμως...μα να μην θέλει κανείς ένα καθ' όλα σύγχρονο οικογενειακό αυτοκίνητο με χαμηλά τέλη, χαμηλό κόστος συντήρησης και αμέμπτου αξιοπιστίας...;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Το Α4 πιο ποιοτικό από την C; Νο way, όσο τα κουμπάκια ακούγονται σαν κινέζικο πληκτρολόγιο (χαριτολογώντας ) με τίποτα. Πιο ενδιαφέρον οδηγικά, πάλι, δεν νομίζω.
Καλά για τα κουμπάκια τα χουμε ξαναπεί...
Η C έχει φθηνά (για Merk) πλαστικά στο εσωτερικό, κατώτερα και από BMW 3. Υπάρχει κάποιο θέμα, το έχουν τονίσει άλλωστε αρκετά περιοδικά.
Only in Greece that
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το Α4 πιο ποιοτικό από την C; Νο way, όσο τα κουμπάκια ακούγονται σαν κινέζικο πληκτρολόγιο (χαριτολογώντας ) με τίποτα. Πιο ενδιαφέρον οδηγικά, πάλι, δεν νομίζω.
Καλά για τα κουμπάκια τα χουμε ξαναπεί...
Η C έχει φθηνά (για Merk) πλαστικά στο εσωτερικό, κατώτερα και από BMW 3. Υπάρχει κάποιο θέμα, το έχουν τονίσει άλλωστε αρκετά περιοδικά.
Only in Greece that
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... di_se.html
-
Καλά, εδώ ξαφνικά είδαμε ότι το σιρόκο υποστρέφει εντόνως, δεν λέει αυτό κάτι.
Πάντως σύγκριση με το Α4/3-series δεν βλέπω. Η Α-class πχ μπορεί να είναι καλύτερη από τα Α4, καθώς δεν κάνει ούτε αυτή κλικ-κλοκ (αλλά δεν κάνει και απολύτως τίποτα άλλο ).
-
κλικ - κλον ??
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
κλικ - κλον ??κλικ-κλοκ
Όλοι θα δοκιμαστούν από την πτώση των πωλήσεων, άλλος πιο πολύ, άλλος πιο λίγο. Το θέμα είναι τι θα
κάνουν για να αντιμετωπίσουν την κατάσταση. Η Merc έκανε σωστή κίνηση, αν και δε θα χαιρόμουν αν μόλις
είχα πάρει τη C180 με 34 χιλιάρικα. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/grouptests/217326/mercedes_c220_cdi_se.htmlofftopic αλλά ο γραφίστας του περιοδικού πρέπει να καταδικαστεί ισόβια να οδηγεί Trabant! Έλεος πια με το shadows and highlights...
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
κλικ - κλον ??
κλικ-κλοκ
Όλοι θα δοκιμαστούν από την πτώση των πωλήσεων, άλλος πιο πολύ, άλλος πιο λίγο. Το θέμα είναι τι θα
κάνουν για να αντιμετωπίσουν την κατάσταση. Η Merc έκανε σωστή κίνηση, αν και δε θα χαιρόμουν αν μόλις
είχα πάρει τη C180 με 34 χιλιάρικα.θα παρουμε μερσεντες με 29000. Θα εχουν βάλει το σερβισ στα 1000 ευρω... μάλλον...
-
Ισχύει σίγουρα για τη C?
Παρακάτω που έχει την προσφορά δεν την αναφέρει: -
προ κρίσης .... στην C μπορούσες να πετύχεις έκπτωση κάπου στο 5-8%. Αρα πολύ λογικό μου ακούγεται το -15% σήμερα.
-
Αν είναι νέο δημοσιευμένο κάπου, αρκεί να παραθέσεις ένα link, οπότε είναι ενημέρωση. Με τον τρόπο που το κάνεις όμως, είναι διαφήμιση και πρέπει να διαγραφεί, διότι οι διαφημίσεις δεν κρίνονται ως 'χρήσιμες', που δε διαγράφονται γιατί 'αξίζουν', και 'άχρηστες', που διαγράφονται...
(Moderator nass)
-
Eυρώπη
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009
ΟΙ 12 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ- Volkswagen 216.958
- Ford 169.733
- Fiat 138.260
- Opel 136.778
- Peugeot 134.924
- Renault 134.090
- Citroen 118.737
- Toyota 103.093
- Audi 89.575
- Mercedes 75.313
- BMW 71.635
- Skoda 59.028
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=10049
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
EυρώπηΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009
ΟΙ 12 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ- Volkswagen 216.958
- Ford 169.733
- Fiat 138.260
- Opel 136.778
- Peugeot 134.924
- Renault 134.090
- Citroen 118.737
- Toyota 103.093
- Audi 89.575
- Mercedes 75.313
- BMW 71.635
- Skoda 59.028
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=10049
Ποιος θα το φανταζόταν όταν παλιότερα η Ρενό πουλούσε παραπάνω απ' όσο Πεζό και Σιτροέν
μαζί... -
Το έγραψα και σε άλλο τόπικ το μεταφέρω και εδώ:
'...σε σημερινή κυριακάτικη εφημερίδα η BMW Hellas διαφημίζει έκπτωση 20% σε όλα τα μοντέλα που υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα...βέβαια δεν γράφει ακριβώς μείωση τιμών αλλά από τη διαφήμιση αυτό εννοείται '20% λόγοι για να αποκτήσεις BMW...' λέει κατά λέξη...και προφανώς αφορά σε όλα τα μοντέλα που υπάρχουν σε στοκ με το εξοπλισμό που ήδη έχουν...κάτι παρόμοιο είχε κάνει και τον Ιανουάριο μόνο για την Χ3 την οποία έδινε με 10.000 ευρώ έκπτωση μόνο για τα αυτοκίνητα του στοκ και με τον εξοπλισμό που ήδη είχαν αυτά... από ερώτηση που έκανα τότε η αρχική τιμή της 2.0 diesel ήταν περί τις 52.000 - 53.000 και πήγαινε στις 42-43000...δηλαδή με έναν πρόχειρο υπολογισμό μια Χ5 των 70.000 περίπου δίνεται σήμερα στην τιμή των 56.000, δηλ. κέρδος 14.000 ευρώ!!! κ.ο.κ. τι να πεις τώρα σε όποιον αγόρασε πριν από ημέρες κάποιο μοντέλο των 50.000 περίπου και έδωσε έτσι πρόχειρα 10.000 ευρώ παραπάνω 'αέρα'....!! -
τελικα θελουμε μειωσεις τιμων ή δε θελουμε?
-
Κανένα Ford Fiesta δε θα δώσουν με.. διαφορά 10.000
-
τελικα θελουμε μειωσεις τιμων ή δε θελουμε?
Όχι, τι λέμε τόσην ώρα.
-
Ο χρήστης stelios.k έγραψε:
τι να πεις τώρα σε όποιον αγόρασε πριν από ημέρες κάποιο μοντέλο των 50.000 περίπου και έδωσε έτσι πρόχειρα 10.000 ευρώ παραπάνω 'αέρα'....!!Μου εχει συμβει 2 φορες στο παρελθον να αγορασω αυτοκινητο και μετα απο μερικους μηνες να κατεβασουν τις τιμες κατα μερικες χιλιαδες. Το καλυτερο ειναι να μην το σκεφτεσε γιατι στην αγορα της Ελλαδας δεν νομιζω οτι μπορεις να τα ζητησεις πισω.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
τελικα θελουμε μειωσεις τιμων ή δε θελουμε?κάθε μείωση και ιδίως αυτού του ύψους σαν τρελοί τη θέλουν όλοι...απλώς όταν έγραφα τα παραπάνω είχα στο μυαλό μου γνωστό μου ο οποίος τον ιανουάριο αγόρασε Χ5 και πληρώνοντας μετρητοίς 'πέτυχε' έκπτωση περί τις 3.000 ευρώ... Παντως αν κάποιος ενδιαφέρεται πιστεύω ότι είναι η καλύτερη στιγμή για αγορά bmw...κάποιος μου είπε ότι σκοπός της εταιρείας είναι να ξεστοκάρει ώστε να αρχίσουν νέεες παραγγελίες προς το εργοστάσιο για να μπεί σε κάποιο ρυθμό η παραγωγή που σχετικά ψιλοπάγωσε...για αυτό εξάλλου το 20% αφορά μόνο το στοκ... κάτι αντίστοιχο έκανε και η mercedes με το 15% έκπτωσης απλώς στην bmw ανέβασαν την έκπτωση είτε λόγω ανταγωνισμού είτε λόγω μεγαλύτερου στοκ...
-
Ο χρήστης stelios.k έγραψε:
τελικα θελουμε μειωσεις τιμων ή δε θελουμε?
κάθε μείωση και ιδίως αυτού του ύψους σαν τρελοί τη θέλουν όλοι...απλώς όταν έγραφα τα παραπάνω είχα στο μυαλό μου γνωστό μου ο οποίος τον ιανουάριο αγόρασε Χ5 και πληρώνοντας μετρητοίς 'πέτυχε' έκπτωση περί τις 3.000 ευρώ... Παντως αν κάποιος ενδιαφέρεται πιστεύω ότι είναι η καλύτερη στιγμή για αγορά bmw...κάποιος μου είπε ότι σκοπός της εταιρείας είναι να ξεστοκάρει ώστε να αρχίσουν νέεες παραγγελίες προς το εργοστάσιο για να μπεί σε κάποιο ρυθμό η παραγωγή που σχετικά ψιλοπάγωσε...για αυτό εξάλλου το 20% αφορά μόνο το στοκ... κάτι αντίστοιχο έκανε και η mercedes με το 15% έκπτωσης απλώς στην bmw ανέβασαν την έκπτωση είτε λόγω ανταγωνισμού είτε λόγω μεγαλύτερου στοκ...
O γνωστός σου δεν άκουγε τι γίνεται τόσο καιρό? Ας περίμενε λιγάκι.
Αν δεν γινόταν να περιμένει τότε να μη στενοχωριέται καθόλου για τη χασούρα.
--> ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές)