-
Αντιγράφω από το rally.gr
Πίσω στις ειδικές διαδρομές, οι Άρης Βωβός – «ΕΛ ΕΜ» επέβαλλαν από την αρχή το δικό τους, εξοντωτικό για τους υπόλοιπους, ρυθμό. Κέρδισαν όλες τις ε.δ. του αγώνα και πήραν με άνεση τη νίκη, με το Mitsubishi Lancer EVO IX της ιταλικής Ralliart, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά πως δεν έχουν αντίπαλο εντός των τειχών.
Με δεδομένο οτι και στην άσφαλτο απέδειξαν ότι είναι μπροστά απο το συναγωνισμό (βλ. Παλάδιο) δεν νομίζετε οτι θα ηταν χρήσιμο να το συζητήσουμε;
Γιατί έχει ανοίξει τόσο η ψαλίδα;
Υπάρχει αντίπαλος;
Μήπως θα έπρεπε να συμμετέχουν σε όλο το πρωτάθλημα;
Δεν είναι τόσο οι νίκες που προβληματίζουν, αλλα η τεράστια διαφορά που αγγίζει τα 2'' το χλμ!
Παράκληση, αν είναι δυνατόν, να μην το κάνουμε ροντέο το θέμα βγάζοντας ο καθένας τα εσώψυχα του και τα κόμπλεξ του.
-
Αντιγράφω από το rally.gr
Πίσω στις ειδικές διαδρομές, οι Άρης Βωβός – «ΕΛ ΕΜ» επέβαλλαν από την αρχή το δικό τους, εξοντωτικό για τους υπόλοιπους, ρυθμό. Κέρδισαν όλες τις ε.δ. του αγώνα και πήραν με άνεση τη νίκη, με το Mitsubishi Lancer EVO IX της ιταλικής Ralliart, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά πως δεν έχουν αντίπαλο εντός των τειχών.
Με δεδομένο οτι και στην άσφαλτο απέδειξαν ότι είναι μπροστά απο το συναγωνισμό (βλ. Παλάδιο) δεν νομίζετε οτι θα ηταν χρήσιμο να το συζητήσουμε;
Γιατί έχει ανοίξει τόσο η ψαλίδα;
Υπάρχει αντίπαλος;
Μήπως θα έπρεπε να συμμετέχουν σε όλο το πρωτάθλημα;
Δεν είναι τόσο οι νίκες που προβληματίζουν, αλλα η τεράστια διαφορά που αγγίζει τα 2'' το χλμ!
Παράκληση, αν είναι δυνατόν, να μην το κάνουμε ροντέο το θέμα βγάζοντας ο καθένας τα εσώψυχα του και τα κόμπλεξ του.
-
Αντιγράφω από το rally.gr
Πίσω στις ειδικές διαδρομές, οι Άρης Βωβός – «ΕΛ ΕΜ» επέβαλλαν από την αρχή το δικό τους, εξοντωτικό για τους υπόλοιπους, ρυθμό. Κέρδισαν όλες τις ε.δ. του αγώνα και πήραν με άνεση τη νίκη, με το Mitsubishi Lancer EVO IX της ιταλικής Ralliart, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά πως δεν έχουν αντίπαλο εντός των τειχών.
Με δεδομένο οτι και στην άσφαλτο απέδειξαν ότι είναι μπροστά απο το συναγωνισμό (βλ. Παλάδιο) δεν νομίζετε οτι θα ηταν χρήσιμο να το συζητήσουμε;
Γιατί έχει ανοίξει τόσο η ψαλίδα;
Υπάρχει αντίπαλος;
Μήπως θα έπρεπε να συμμετέχουν σε όλο το πρωτάθλημα;
Δεν είναι τόσο οι νίκες που προβληματίζουν, αλλα η τεράστια διαφορά που αγγίζει τα 2'' το χλμ!
Παράκληση, αν είναι δυνατόν, να μην το κάνουμε ροντέο το θέμα βγάζοντας ο καθένας τα εσώψυχα του και τα κόμπλεξ του.
-
Νομίζω Παύλο πως όλα έχουν να κάνουν με την αντιμετώπιση του καθενός απέναντι στο σπορ. Για παράδειγμα παρακολουθούσα την εκπομπή του κ.Φωτεινέλη για το Παλλάδιο. Όταν άκουσα τις δηλώσεις Χατζητσοπάνη έμεινα με το στόμα ανοιχτό, όταν αν θυμάμαι καλά, είπε πως δεν έχει κάνει προπόνηση για τις ειδικές και οτι έκανε απλά τα 4 περάσματα. Δηλαδή πόσα περασμάτα πρέπει να κάνει? 30 ? Και το κορυφαιότερο όλων είναι οτι το λέει και ΔΗΜΟΣΙΑ!
Ταπεινή μου άποψη είναι οτι αυτή η βαθμοθηρία τα έχει 'σακατέψει' όλα.Φιλικά,
Γιάννης
Y.Γ. Το γιατί έχει ανοίξει η ψαλίδα σηκώνει πολύ μεγαλή κουβέντα. Πάντως το να συμμετέχουν σε όλο το πρωτάθλημα νομίζω πως μόνο καλό θα έκανε σε όλους....
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Γιατί έχει ανοίξει τόσο η ψαλίδα;Υπάρχει αντίπαλος;
- Εξαιρετικό πλήρωμα. Οδηγός, συνοδηγός και ο συνδυασμός των δύο. Ποιότητα και κλάση, μέσα και έξω από το αυτοκίνητο.
- Μεγάλο budget, που σημαίνει καλό αυτοκίνητο, καλά προετοιμασμένο.
- Αγώνες στο εξωτερικό, που σημαίνει τριβή με έντονο συναγωνισμό, πολλές καλές ομάδες και πολλά καλά πληρώματα.
Ξεχνάω κάτι;
Μήπως θα έπρεπε να συμμετέχουν σε όλο το πρωτάθλημα;
Αν θα έπρεπε δεν ξέρω, αλλά πιστεύω ότι θα έκανε καλό. Στο θέαμα, στην προσέλευση του κόσμου, ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ. Είναι καλό να σε κερδίζει κάποιος, αναγκάζεσαι να βελτιωθείς. Και μιλώ εκ πείρας.
-
Είναι όπως και με τους ποδοσφαιριστές.
Τελικά ξεχωρίζει και το υψηλό IQ... -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Γιατί έχει ανοίξει τόσο η ψαλίδα;
Υπάρχει αντίπαλος;
- Εξαιρετικό πλήρωμα. Οδηγός, συνοδηγός και ο συνδυασμός των δύο. Ποιότητα και κλάση, μέσα και έξω από το αυτοκίνητο.
- Μεγάλο budget, που σημαίνει καλό αυτοκίνητο, καλά προετοιμασμένο.
- Αγώνες στο εξωτερικό, που σημαίνει τριβή με έντονο συναγωνισμό, πολλές καλές ομάδες και πολλά καλά πληρώματα.
Ξεχνάω κάτι;
Μήπως θα έπρεπε να συμμετέχουν σε όλο το πρωτάθλημα;
Αν θα έπρεπε δεν ξέρω, αλλά πιστεύω ότι θα έκανε καλό. Στο θέαμα, στην προσέλευση του κόσμου, ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ. Είναι καλό να σε κερδίζει κάποιος, αναγκάζεσαι να βελτιωθείς. Και μιλώ εκ πείρας.
ΑΓΑΠΗΤΕ Κrusenstern,
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.
ΣΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΝΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΩΝ ΛΕΑ-ΠΑΝΟΥ-ΠΙΤΣΟΥ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΖΗΛΕΨΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ.
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ BUDGET,ΝΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΟ BUDGET ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΛΙΚΟΥ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΑΝ ΠΑΘΕΙ ΚΑΤΙ,ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ.
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ 2007,ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ,ΑΠΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ.
ΑΥΤΟ,ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΤΙΜΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΤΕΡΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΔΕΥΤΕΡΟΙ-ΤΡΙΤΟΙ-ΤΕΤΑΡΤΟΙ Η ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΙΣΩ,ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,(ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΓΡΑΦΩ) ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ.
ΟΝΤΑΣ ΠΛΕΟΝ ΒΕΒΑΙΟΙ ΟΤΙ ΑΝ ΘΕΛΑΜΕ ΕΥΚΟΛΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΑΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ,ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝAΜΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑ ΜΑΣ.
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
... ΣΤΗΝ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑ ΜΑΣ.
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ελπιζω Λώρη, να αργει να ερθει αυτη η ημερομηνια
-
Η μεγαλυτερη χρησιμοτητα*(υπερβολη) που εχει τα τελευταια χρονια ο Βωβος ειναι να βλεπουμε σε τι επιπεδο ειναι οι ελληνικοι αγωνες-οι ελληνες τοπ οδηγοι.
Ο λογος ειναι επειδη, απο τους κορυφαιους μας οδηγους ειναι ο μονος που συμμετεχει εξωτερικο.Φυσικο τα κομπλεξ μας ως οδηγοι/οπαδοι η συγγενεις τα κουβαλαμε κανονικα,ενθυμουμενος ακομα την 'επιθεση' που μου εκαναν οταν απλα ανεφερα ποσα στο χλμ ειχαν διαφορα ο Βωβος απο τους τρεις επομενους στη γενικη καταταξη στον πρωτο αγωνα του πρωταθληματος φετος,το Ολυμπιακο.
*** η αξια του ειναι δεδομενη**,αλλα προτιμω οπως και ιδιοι λενε για τους εαυτους τους,να τους βλεπω κοντρα με τον Λονγκι,Αντρεουτσι,και τους αλλους να χανουν(ακομα καλυτερα να κερδιζουν!) παρα εδω να υπερβαλλουν.
Τα λεφτα τα παραπανω ειναι δεδομενα,αλλα οσοι διεκδικουν πρωταθλημα πρεπει να το ξερουν αυτο.Ειδαλλως υπαρχει παντα η επιλογη να κατεβουν κλαση αν δεν μπορουν να ανταποκριθουν οικονομικα.Υγ.Ο τραγικος συνδυασμος των επιδοσεων του Αρη και της κυριαρχιας του ΛεΚυρκου στο πρωταθλημα (στα 50? του),θα επρεπε να προβληματιζει αυτους που ωθησαν τους αγωνες σε αυτη τους την μορφη πριν +- 20 χρονια......
Αν μπορει αυτο να αλλαξει?....
Οπως φαινεται απο τη ζωη γενικοτερα στις μερες μας....,πολυ-πολυ δυσκολα
(και δεν εννοω απλα να αλλαξει ο πρωταθλητης η ο δευτεραθλητης,κλπ) -
Ξέρετε τι είναι όμως ακόμα πιο ανησυχητικό;
Οι επιδόσεις του Πίτσου!
Ο χομπίστας οδηγός που ξεκίνησε να οδηγεί αγωνιστικό πριν απο τέσσερα χρόνια, στα σαράντα του αν δεν κάνω λάθος, είναι μπροστά, σε χρόνους ειδικών, απο όλους τους πρωταγωνιστές των Ελληνικών Αγώνων τα τελευταία 10 τουλάχιστον χρόνια.
Γνωρίζοντας την εμπλοκή του Πίτσου στους αγώνες, μπορω να σας διαβεβαιώσω πως ούτε παραπάνω περάσματα κάνει, μερικές φορές και λιγότερα απο τα νόμιμα, και ούτε σε αγωνιστικές σχολές οδήγησης έχει πάει.
Απλά έχει μεράκι, περνάει πολύ χρόνο προετοιμάζοντας το αυτοκινητο του στο υπόγειο του σπιτιού του και 'ξεσκάει' κάνοντας 4-5 αγώνες το χρόνο!
-
**Ειδαλλως υπαρχει παντα η επιλογη να κατεβουν κλαση αν δεν μπορουν να ανταποκριθουν οικονομικα **....... αλλά και οδηγηκα.
-
Παύλε!
Sorry! Αισθάνομαι σαν να βουλιάζει το καράβι και να προβληματίζομαι τι χρώμα σωσίβιο να φορέσω!
Εδώ έχουμε 'καινούργια ΕΘΕΑ' (βοηθειά μας)
Έχουμε μία χήρα , που ο δικηγόρος της δεν μπορεί να κατανοήσει , πώς είναι δυνατόν να αποζημειώνεται ο νεκρός με 45000!
Έχουμε έναν μεροκαματιάρη που προσπαθεί να μαζέψει χρήματα για να φτειάξει το χέρι του για να δουλέψει και όσα 'δώσει' όταν 'δώσει' η απόλυτα 'σωστή' ασφάλεια που μας πείθουνε ότι έχουμε στους Ελληνικούς αγώνες θα του τα πάρει το ΙΚΑ
Οι μοτοσυκλετιστές δεν θα περνάνε το (μη κρατικό) ΚΕΨΑ , σε αντίθεση με μας που και πληρώνουμε παραπάνω και λιγότερα ατυχήματα απο αυτούς έχουμε επειδή θα πάνε να τρέξουν στην ΑΜΟΤΟΕ.
Οι Παρατυπίες που κατεγράφησαν στους αγώνες από τον/ους Παρατηρητή Ασφαλείας πήγανε στο καλάθι των σκουπιδιών. (Θα κάνουν παρέα με τις παρατηρήσεις του ΣΟΑΑ πέρισυ υποθέτω, ελπίζω να μην πούνε και τον Χαλιβελάκη ή τον Αθανασίου πρεζόνι-αλκοολικό-εμπαθή κλπ)
Εθιμικά έχουμε πυροσβεστικά στην πίστα.
Κάποιος δίνει τσεπίδιος χρήματα σε καποια λέσχη για να γίνει ο αγώνας
Κάποιοι δηλώνουνε ότι δεν θα πάρουν αγώνα και τρέχουν αμέσως από πίσω να τον πάρουν!
Πήγε Δεκέμβρης και Σεμινάρια δεν είδαμε.
Γιατί να με προβληματίσει επομένως γιατί ο Α.Β (και του πουλιού το γάλα) ή ο Κ.Πίτσος είναι οι κρατούντες οδηγάρες σήμερα στον Ελληνικό χώρο? Κάποτε ήταν ο Πεσμαζόγλου , μετά ο Σιρόκο και ο Μοσχούς , μετά ο Jigger σήμερα οι προαναφερόμενοι και αύριο κάποιοι άλλοι!
Η **ΒΑΣΗ **του σπόρ που είναι?
Η **ΠΡΟΒΟΛΗ **του σπόρ που είναι?
Η **ΑΣΦΑΛΕΙΑ **του σπόρ που είναι?
Λοιπόν , να βάλω το ρόζ , ή μάλλον το μώβ , ή μήπως βάλω το φούξια σωσίβιο .....
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Ξέρετε τι είναι όμως ακόμα πιο ανησυχητικό;Οι επιδόσεις του Πίτσου!
Ο χομπίστας οδηγός που ξεκίνησε να οδηγεί αγωνιστικό πριν απο τέσσερα χρόνια, στα σαράντα του αν δεν κάνω λάθος, είναι μπροστά, σε χρόνους ειδικών, απο όλους τους πρωταγωνιστές των Ελληνικών Αγώνων τα τελευταία 10 τουλάχιστον χρόνια.
Γιατί είναι ανησυχητικό;
Ο Χουάν Μανουέλ Φάντζιο στα 40αντα του ξεκίνησε την καριέρα του ανα δεν κάνω λάθος!
Ο Πίτσος κάνει όντως κορυφαίους χρόνους ακόμα και από τον Βωβό κάποια στιγμή http://www.rally.gr/view04/online/ss.as ... e_cup_id=0
Η λέξη ανησυχητικό αφορά άλλους, δεν χρειάζονται ονόματα, όλοι τα ξέρουμε. -
Πουλι μου καλό που ξαφνικα άφησες τα ποιηματακια και τα τραγουδάκια και έγραψες πεζογράφημα, δεν είπα εγω ότι τα λύθηκαν όλα όσα αναφέρεις.
Τι σχέση όμως έχουν με αυτο που ρωτάω;
Δεν υπάρχουν άλλα θέματα όπου συζητούνται όλα αυτα;
Το ότι υπάρχουν προβλήματα που χρειάζονται άμεσα επίλυση μας απαγορεύει να συζητάμε αγωνιστικά εφόσον γίνονται αγώνες;
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Τι σχέση όμως έχουν με αυτο που ρωτάω;Δεν υπάρχουν άλλα θέματα όπου συζητούνται όλα αυτα;
Έλα ντε
-
Ο ΚΥΡΚΟΣ ΕΧΕΙ ΜΟΝΙΜΑ ΚΑΜΜΕΝΗ ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ
ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΚΑΤΩ ΓΙΑΤΙ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΧΩΡΙΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΟ ΑΓΧΟΣ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ
Α!!! ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ 50
Ο ΧΑΤΖΗΤΣΟΠΑΝΗΣ ΚΑΝΕΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΤΗΝΕΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥΛΑΕΙ
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΥΟ ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΒΩΒΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΟΥΝΤΑΙ
ΑΦΟΥ ΟΤΙ ΧΑΛΑΕΙ Ο ΒΩΒΟΣ ΣTIΣ ΕΞΟΔΟΥΣ ΧΑΛΑΕΙ Ο ΚΥΡΚΟΣ ΣΕ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ,
ΚΑΙ Ο ΧΑΤΖΗΤΣΟΠΑΝΗΣ ΣΕ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΟ ΛΕΦΤΑ, ΘΕΛΕΙ ΣΩΣΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ.
ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΤΑΓΕΤΕ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΙΝΛΑΔΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΙΝΛΑΜΙΑ -
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Πουλι μου καλό που ξαφνικα άφησες τα ποιηματακια και τα τραγουδάκια και έγραψες πεζογράφημα, δεν είπα εγω ότι τα λύθηκαν όλα όσα αναφέρεις.Τι σχέση όμως έχουν με αυτο που ρωτάω;
Δεν υπάρχουν άλλα θέματα όπου συζητούνται όλα αυτα;
Το ότι υπάρχουν προβλήματα που χρειάζονται άμεσα επίλυση μας απαγορεύει να συζητάμε αγωνιστικά εφόσον γίνονται αγώνες;
Και όμως Προεδράρα μου καλή , η απάντηση στο ερώτημα σου είναι κάπου μέσα σε αυτά που έγραψα. Αν δεν το διακρίνεις να στο γράψω έμμετρα σε ιαμβικό δεκαπεντασύλλαβο.
-
Μες το φόρουμ ο Pavlos ρωτάει
Τι συμβαίνει και ο Άρης νικάει
Γιατί εχει ανοίξει αυτή η ψαλίδα
Κι έχουμε χάσει όλη την γλύκαΤι έχουν γίνει όλοι οι άλλοι
οι μικροί αλλα και οι μεγάλοι
Ο roadrunner ευθύς απαντάει
Το ψάρι πάντα απτο κεφάλι βρομάει(Καλύτερα τώρα )
-
Για όλα φταινε οι γκόμενες οι πρωην και οι επόμενες...
Πλάκα μας κάνεις γμτ;
Φταει η ΕΘΕΑ και η ΕΛΠΑ που ο Βωβος κάνει περίπατο;
Απαγορευτηκαν τα WRC, απαγορευτηκαν οι αλλαγες στις κλάσεις, τι άλλο να απαγορεύσουν;
Μήπως την χρονομέτρηση στις ειδικές και να το κάνουμε καλιστεία αυτοκινήτων;
Δεν θέλω να κακίσω κανέναν, πραγματικά!
Χάρηκα πάρα πολύ που είδα τον Πάνο να πηγαίνει γρήγορα, κατα την ταπεινή μου γνώμη, στο Κορινθου και μάλιστα το κατέθεσα και δημοσίως, αλλά αποδείχθηκε για άλλη μια φορά ότι με τον Βωβό μέσα ο πύχης ανεβαίνει πολύ ψηλά.
Και αυτο που ξαναρωτάω ειναι γιατί...
-
Παλιά, πηγαίναμε σε ένα αγώνα, για να δούμε 3-5 'τέρατα' και μετά όλους τους υπόλοιπους που ακολουθούσαν, σε άλλο ρυθμό, με υποδεέστερα αυτοκίνητα, δίνοντας όμως την ψυχή τους.
Εδώ και κάποια χρόνια, όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν, είναι 'τέρατα'. Γεμίσαμε Evo και Subaru.
Ήταν αναμενόμενο ότι αυτά τα αυτοκίνητα δεν θα μπορούσαν να τα πάνε όλοι. Και ότι αυτό θα ήταν εμφανές. Όπως και έγινε.
Από την άλλη, λείπουν οι 3-4 που θα χάλαγαν όσα χρήματα χάλαγαν όλοι οι άλλοι μαζί και θα έπαιζαν τον ρόλο του 'κράχτη'.
Μ' αυτά και μ' αυτά...οι αγωνιζόμενοι ασχολούνται πλέον περισσότερο με το πόσα χιλιόμετρα μπαριέρα έχουν οι ειδικές....
Δεν το κατηγορώ αυτό...αλλά πάντα έτσι ήταν...επικίνδυνα! Τι άλλαξε?Το άθλημα είναι επικίνδυνο. Αλλά δεν έχει πια εκείνο το κάτι παραπάνω που θα ελκύσει τον θεατή (όχι τον λάτρη, αλλά τον λίγο πιο χαλαρό)!
Γνώμη μου. Μην μου την πέσετε πάλι. Δεν έχω κάτσει σε μπάκετ, δεν έχω πιάσει τιμόνι...αλλά παρακολουθούσα αγώνες για πολλά πολλά χρόνια!
Βωβός και οι άλλοι...