-
Φευγουμε και παμε σε αντιπροσωπεια της alfa στην ανοδο της Κηφισιας στο Μαρουσι-εχει κλεισει πλεον
Αν ήσουνα Σεπτέμβριο στο Μοσχού παίζει να ήταν η δικιά μου αυτή που είδες...
Δεν ξέρω πόσο το έκλεισες αλλά στα λεφτά που πήρα την Ti από Audi μόνο το 8v και από VW το Golf 1,6 FSI ΓΥΜΝΟ. -
Ειχα παει πρωτη βδομαδα Οκτωβρη,πρεπει να ηταν 4-5 Οκτωβρη,μολις ειχε τελειωσει η εξεταστικη...
Η ti τοτε εβγαινε αν θυμαμαι καλα 22500-23000 ευρω.Το golf ειχε φυγει πολυ γρηγορα απο την εξισωση,το sportline 1.6 fsi εβγαινε στα 22500 με δερματινο.Το Α3 1.6 8v πηγε με δερματινο στα 25500 μειον 1000 την εκπτωση δωσαμε 24500...Τελευταια στιγμη ο πατερας μου μου λεει ''θελεις το fsi???'' -Οχι ρε μπαμπα να δωσουμε 27 χιλιαρικα για 1.6 παραπαει... Ειχαν μια σεβαστη διαφορα στη τιμη και ανεκαθεν θεωρουσα την 147 και ειδικα την ti,την πιο value for money επιλογη (αν μου επιτρεπεται βεβαια να μιλησω με τετοιους ορους για μια alfa).Φοβερο αυτοκινητο για τα χρηματα του με απιστευτο εξοπλισμο...Εισαι τυχερος που την πηρες τοτε!
Εκτος απο τα παραπανω κοιταζα στη πολυμηνη αναζητηση μου το mini cooper (115 hp) και το mx5 (nb 1.6).To mini απορριφθηκε λογω τετραμηνης αναμονης παραδοσης (η κ^%$α ενος 20 χρονου για νεο γκαζι δεν περιγραφεται... )ενω στο mx5...δεν χωρουσα...1.88 και τα ματια εβλεπα το οριζοντιο του παρμπριζ...Βεβαια τη χαριστικη βολη την εδωσε ο father...''Αυτο δεν ειναι αυτοκινητο,ειναι παιχνιδι...Κατι ηξερε μαλλον...
-
Η 147 με έκπτωση για ετοιμοπαράδοτα (που τότε όλα ετοιμοπαράδοτα ήταν, η παραγωγή είχε σταματήσει για την προ-f/l) πήγε στα 21κάτι. Η δε 2λιτρη στα 23 κάτι (χωρίς πακέτο ti)...
Στα 23 έδινε η BMW την Compact 1,6 ti.Και για να κλείσω το ΟΤ, τίμιος Γιάννης και Α7...
-
Κακάσχημο, σαν κλαμμένο νιμού από πίσω. Αλλά ζηλεύω πολύ το απίστευτο εσωτερικό του και ειδικά τις οθονάρες στον πίνακα οργάνων και στο navi!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Κακάσχημο, σαν κλαμμένο νιμού από πίσω. Αλλά ζηλεύω πολύ το απίστευτο εσωτερικό του και ειδικά τις οθονάρες στον πίνακα οργάνων και στο navi!Καλούλι είναι μωρέ... απλά λίγο σφιχτό σε σχέση με τις απίστευτες γραμμές τις CLS.
-
Έχει μήπως κανείς λίστα με τα λάδια που προτείνει η Audi για τον κινητήρα του TTS ή του S-3;
Αν τυχόν δεν υπάρχει η λίστα μπορεί κάποιο απο τα παιδιά που έχουν ένα απο αυτά τα δύο μοντέλα να μου προτεινει συγκεκριμένα λάδια; Ευχαριστώ
-
castrol edge 5 30 , εγγυημενα καλα (και αυτα προτεινει ο κατασκευαστης)
σε ολους τους tfsi δηλαδη αυτα προτεινονται , δεν αλλαζει κατι στον 2λιτρο
-
+τα πολύ καλά επίσης Mobil1 ESP 5W30.
-
Ο κατασκευαστής αν δεν κάνω λάθος προτείνει Castrol SLX 5-30 και αυτό χρησιμοποιούν και όλες οι αντιπροσωπείες.
Για άγνωστο λόγω βέβαια στην αγορά, το EDGE είναι πολύ πιο διαδεδομένο. Η διαφορά τους τώρα μπορεί να μην είναι
απολύτως καμμία αλλά...who knows.Για το Mobil τελευταία ακούω ιδιαίτερα καλά λόγια και...μου κινούν την περιέργεια. Η διαφορά τιμής τους σε σχέση με
τα Castrol, μόνο ασήμαντη δεν είναι. -
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παιδιά. Να' στε καλά.
-
Τα slx έχουν καταργηθεί και αντικατασταθεί από τα edge, αναφέρεται στο site της εταιρείας (castrol) , για αυτό τα βρίσκεις και πιο δύσκολα
Στην ουσία edge και slx είναι το ίδιο προϊόν, απλά τα slx είναι μια γενιά πίσω
Οσο για τα Mobil, στη θεωρία πρέπει να είναι καλύτερα, απλα τα αλλά τα προτείνει το ίδιο το vag
Φίλοι μου βάζουν τα mobil πάντως και είναι ευχαριστημένοι
Sent from my LG-P500
-
Ο χρήστης greeneyes έγραψε:
Έχει μήπως κανείς λίστα με τα λάδια που προτείνει η Audi για τον κινητήρα του TTS ή του S-3;Αν τυχόν δεν υπάρχει η λίστα μπορεί κάποιο απο τα παιδιά που έχουν ένα απο αυτά τα δύο μοντέλα να μου προτεινει συγκεκριμένα λάδια; Ευχαριστώ
MOBIL 1 ESP FORMULA 5 W 30
VALVOLINE SYN POWER XL III 5 W 30
BP VISCO 7000 LONGLIFE III 5 W 30
MOTUL VW SPECIFIC 5 W 30
SHELL HELIX ULTRA EXTRA 5 W 30
FUCHS TITAN GT1 LLIII 5 W 30
ARAL SUPER TRONIC LONGLIFE III 5 W 30
CASTROL EDGE 5 W 30
CASTROL SLX PROFESSIONAL POWERFLOW LONGLIFE III 5 W 30
ELF SOLARIS LLX 5 W 30
TOTAL OUARTZ INEO 504 - 507 5 W 30
YACCO VX 2103 FAP 5 W 30
ολα τα παραπανω κανουν για το μοτερ σου , εγω χρησιμοποιω στο ΤΤ τα mobil 1 τα οποια για μενα μεταξυ βεβαια καλων λαδιων εχουν ελαφρυ προβαδισμα με βαση οσα τεχνικα χαραχτηριστικα ανακοινωνουν οι παρασκευαστες και ιδιαιτερα για τους δεικτες flash point και pour point. -
Παρακαλώ μια βοήθεια !!!
Δεν ξέρω πως να χειριστώ τον 'μάστορα' μετά από πολλά χρόνια ευχαριστημένης συνεργασίας - γιατί μου παριστάνει τον ανήξερο - εδώ βλέπετε τα αποτελέσματα κάτω από το haldex - λιγες μόνο ώρες μετά το service !
Για τον greeneyes σε TT με 1.8Τ βάζω Castrol ή Shell αλλά σε SAE 0-30 (ελπίζω να διακρίνεται ο αριθμός στην υπογραφή)
μια και κοίταξα την πρώτη σελίδα του thread στην οποία οι Ike, technik και rocksta 'μάλωναν' για το που πρωτοφορέθηκε το DSG - το S1 evo2 του Röhrl μετράει σαν απάντηση ? (ή θεωρείται porsche το κιβώτιο του ? )
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Μια ερώτηση, (δεν ξερω αν ειναι στο καταλληλο θεμα αλλα...), τα audi οταν ειναι τετρακινητα(quattro) ποση διαφορα καταναλωσης εχουν απο τα αντιστοιχα μοτερ χωρις τετρακινηση? Εχουμε κανενα παραδειγμα?μιλάς για αμάξια με τετρακίνηση haldex ή torsen? (έχει διαφορά, γι'αυτό ρωτάω).
Μήπως να έκανες και λίγο πιο συγκεκριμένα για ποιο αμάξι μιλάς?
-
O φίλος εννοεί Haldex μάλλον.
-
-
Ελπίζω να σκεφτούν πιο συνετά απο ότι με το προηγούμενο μοντέλο και εκτός απο όμορφο
να το κάνουν κ προσιτό...! -
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Για ενα Α4 1.8Τ απλο και ενα Α4 1.8Τ Quattro (του 2005 και μετα).Δηλαδί torsen , δεν γνωρίζω κανένα 16v προσθιοκίνητο 80άρι και δεν έχω σαφή εικόνα 1,8Ε και 1,8s καίγαν σαφώς λιγότερο 3-4 λίτρα , στο Α4 πιστεύω η διαφορά θα είναι 2-3 λτ?100 υπέρ του quattro .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Για ενα Α4 1.8Τ απλο και ενα Α4 1.8Τ Quattro (του 2005 και μετα).
Δηλαδί torsen , δεν γνωρίζω κανένα 16v προσθιοκίνητο 80άρι και δεν έχω σαφή εικόνα 1,8Ε και 1,8s καίγαν σαφώς λιγότερο 3-4 λίτρα , στο Α4 πιστεύω η διαφορά θα είναι 2-3 λτ?100 υπέρ του quattro .
A4 2.0TQ του 2007 σβέλτα στην Αθήνα είναι 13λιτρα/ 100km
-
Ο χρήστης teo20net έγραψε:
Ελπίζω να σκεφτούν πιο συνετά απο ότι με το προηγούμενο μοντέλο και εκτός απο όμορφο
να το κάνουν κ προσιτό...!και το προηγούμενο στην κατηγορία του ήταν το πιο εξελιγμένο και το πιο προσιτό... μόνο άλλο ένα υπήρχε ως ανταγωνιστής του και ηταν η A-Class η οποία ήταν ακριβότερη...
premium city cars δεν υπήρχαν άλλα...
AUDI FORUM